Укр   Рус

Ваш гід в законодавстві України


Друкувати


Постанова КМУ № 495-2002-п від 11.04.2002 Про затвердження Порядку повернення бюджетних коштів, отриманих як субвенція, до відповідного бюджету в разі їх нецільового використання

                                                          
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
П О С Т А Н О В А
від 11 квітня 2002 р. N 495
Київ
{ Постанова втратила чинність на підставі Постанови КМ
N 1163 ( 1163-2010-п ) від 22.12.2010 }
Про затвердження Порядку повернення
бюджетних коштів, отриманих як субвенція,
до відповідного бюджету в разі
їх нецільового використання

Відповідно до статті 119 Бюджетного кодексу України
( 2542-14 ) Кабінет Міністрів України п о с т а н о в л я є:
Затвердити Порядок повернення бюджетних коштів, отриманих як
субвенція, до відповідного бюджету в разі їх нецільового
використання (додається).

Прем"єр-міністр України А.КІНАХ
Інд. 34

ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 11 квітня 2002 р. N 495
ПОРЯДОК
повернення бюджетних коштів, отриманих
як субвенція, до відповідного бюджету
в разі їх нецільового використання

1. Цей Порядок визначає механізм повернення бюджетних коштів,
отриманих як субвенція (далі - субвенція), до відповідного бюджету
в разі їх нецільового використання.
2. Факт нецільового використання субвенції встановлюється в
процесі проведення ревізії (перевірки) виконання бюджетів
уповноваженим державним органом, що здійснює контроль за
дотриманням бюджетного законодавства, і оформляється актом ревізії
або довідкою про перевірку.
Зазначений акт (довідка про перевірку) повинен містити таку
інформацію:
повне найменування органу, який провів ревізію (перевірку);
повне найменування, юридична адреса одержувача субвенції -
об"єкта ревізії (перевірки);
номер рахунка одержувача субвенції - об"єкта ревізії
(перевірки) і найменування органу Державного казначейства або
установи банку, де його відкрито;
зміст бюджетного правопорушення, сума субвенції, використана
не за цільовим призначенням, та прізвища посадових осіб, які
допустили таке правопорушення.
Під час проведення ревізії (перевірки) керівник бюджетної
установи, якою допущено нецільове використання субвенції, дає
письмове пояснення та вживає у межах своєї компетенції відповідних
заходів для усунення бюджетного правопорушення.
3. У разі встановлення факту нецільового використання
субвенції разом з актом ревізії (довідкою про перевірку)
керівником уповноваженого державного органу, що проводив ревізію
(перевірку), оформляється вимога про повернення використаної не за
цільовим призначенням суми субвенції до відповідного бюджету
(далі - вимога) за формою, затвердженою Мінфіном.
4. У вимозі обов"язково зазначається номер реєстраційного
рахунка в органі Державного казначейства, з якого надавалася
субвенція, або на період до повного запровадження казначейського
обслуговування місцевих бюджетів - номер рахунка у відділенні
банку, з якого надавалася субвенція з місцевого бюджету.
5. Вимога складається у п"ятьох примірниках, підписується
керівником уповноваженого державного органу, який проводив ревізію
(перевірку), і скріплюється печаткою цього органу.
Один примірник вимоги передається керівникові бюджетної
установи, в якій встановлено факт нецільового використання
субвенції, нарочним або рекомендованим листом; другий - органу
Державного казначейства або відділенню банку, що відкрив
реєстраційний рахунок, з якого надавалася субвенція; третій разом
із засвідченим в установленому порядку витягом з акта ревізії
(довідки про перевірку) та копією пояснення керівника бюджетної
установи, яка допустила бюджетне правопорушення, - фінансовому
органу, що забезпечує виконання бюджету; четвертий - місцевому
органу виконавчої влади чи органу місцевого самоврядування; п"ятий
- залишається в уповноваженому державному органі, що проводив
ревізію (перевірку).
6. Бюджетна установа, в якій виявлено бюджетне
правопорушення, самостійно виконує вимогу в десятиденний термін
після її отримання та надсилає уповноваженому державному органу,
що проводив ревізію (перевірку), копію документа, який підтверджує
перерахування використаних не за цільовим призначенням сум
субвенції до відповідного бюджету.
Контроль за поверненням зазначених сум до відповідного
бюджету здійснює уповноважений державний орган, що проводить
ревізію (перевірку).
7. У разі невиконання в установлений термін вимоги за
рішенням Міністра фінансів, керівника органу Державного
казначейства, керівника органу Державної контрольно-ревізійної
служби, Міністра фінансів Автономної Республіки Крим, керівника
місцевого фінансового органу, голови виконавчого органу міської
міста районного значення, селищної та сільської ради відповідно до
статті 117 Бюджетного кодексу України ( 2542-14 ) на період до
виконання вимоги чи до її скасування такій бюджетній установі
призупиняються бюджетні асигнування на суму субвенції,
використаної не за цільовим призначенням, за винятком захищених
статей бюджету, про що повідомляється уповноважений державний
орган, що проводив ревізію (перевірку), або відповідно до
статті 120 Бюджетного кодексу України ( 2542-14 ) зупиняються
операції з бюджетними коштами, або відповідно до статті 124
Бюджетного кодексу України ( 2542-14 ) накладається стягнення за
бюджетне правопорушення.
8. У разі встановлення факту нецільового використання
субвенції уповноважений державний орган, що проводив ревізію
(перевірку), може надіслати в установленому порядку матеріали
ревізії (перевірки) до правоохоронних органів для вирішення
питання про притягнення винних посадових осіб до кримінальної
відповідальності та відшкодування завданих збитків.
9. Уповноважений державний орган, що проводив ревізію
(перевірку), за винятком Рахункової палати, щокварталу до 15 числа
місяця, що настає після звітного періоду, подає Мінфіну за
результатами проведених ревізій (перевірок) інформацію про
встановлені факти нецільового використання субвенцій за формою,
затвердженою Мінфіном.


Інші НПА

Лист МОНмолодьспорт №839 від 16.07.2014 Про затвердження Змін до Умов прийому до вищих навчальних закладів України в 2014 році Лист Вищий господарський суд України №01-06/1666/14 від 27.10.2014 Про доповнення Інформаційного листа Вищого господарського суду України від 15.03.2011 № 01-06/249 "Про постанови Верховного Суду України, прийняті за результатами перегляду судових рішень господарських судів" Лист Вищий господарський суд України №01-06/249 від 15.03.2011 Про постанови Верховного Суду України, прийняті за результатами перегляду судових рішень господарських судів Лист Вищий господарський суд України №01-06/1686/14 від 04.11.2014 Про внесення змін до пунктів 10, 33 Інформаційного листа Вищого господарського суду України від 28.03.2013 № 01-06/606/2013 "Про Закон України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" (у редакції Закону України від 22.12.2011 № 4212-VI)" Лист Вищий господарський суд України №01-06/606/2013 від 28.03.2013 Про Закон України \"Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом\" (у редакції Закону України від 22.12.2011 № 4212-VI) Лист Мін'юст №6820-0-4-14/8.1 від 14.08.2014 Щодо відмови від обов'язковості та переходу до добровільності використання печаток суб'єктами господарюва Лист Мін'юст №Ч-13744/8.2 від 13.08.2014 Щодо встановлення ціни договору між суб'єктами господарювання у вигляді грошового еквівалента Лист НБУ №18-112/64483 від 05.11.2014 Про скасування пені та штрафів за договорами кредиту під час АТО Лист ВАСУ №1493/2/2/14-14 від 03.11.2014 Щодо розгляду адміністративних справ з урахуванням Закону України "Про здійснення правосуддя та кримінального провадження у зв'язку з проведенням антитерористичної операції" Лист НБУ №12-311/67934 від 17.11.2014 Щодо сплати збору на обов\'язкове державне пенсійне страхування з операцій купівлі іноземної валюти під час нарахування (утримання) податку на доходи фізичних осіб з процентів на валютні вклади