Укр   Рус

Ваш гід в законодавстві України


Друкувати


Постанова КМУ № 555-2011-п від 25.05.2011 Про затвердження Порядку проведення громадських слухань щодо врахування громадських інтересів під час розроблення проектів містобудівної документації на місцевому рівні

                                                          
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
П О С Т А Н О В А
від 25 травня 2011 р. N 555
Київ
Про затвердження Порядку
проведення громадських слухань
щодо врахування громадських інтересів
під час розроблення проектів містобудівної
документації на місцевому рівні

Відповідно до статті 21 Закону України "Про регулювання
містобудівної діяльності" ( 3038-17 ) Кабінет Міністрів України
п о с т а н о в л я є:
Затвердити Порядок проведення громадських слухань щодо
врахування громадських інтересів під час розроблення проектів
містобудівної документації на місцевому рівні, що додається.

Прем"єр-міністр України М.АЗАРОВ
Інд. 70

ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 25 травня 2011 р. N 555
ПОРЯДОК
проведення громадських слухань щодо врахування
громадських інтересів під час розроблення проектів
містобудівної документації на місцевому рівні

Загальні положення
1. Цей Порядок визначає механізм проведення громадських
слухань щодо врахування громадських інтересів під час розроблення
проектів містобудівної документації на місцевому рівні:
генеральних планів населених пунктів, планів зонування та
детальних планів територій (далі - містобудівна документація).
2. Проведення громадських слухань щодо врахування громадських
інтересів у проектах містобудівної документації здійснюється під
час розроблення відповідних проектів містобудівної документації.
3. Сільські, селищні, міські ради та їх виконавчі органи (у
разі делегування їм таких повноважень) відповідно до частини
третьої статті 21 Закону України "Про регулювання містобудівної
діяльності" ( 3038-17 ) забезпечують:
оприлюднення прийнятих рішень щодо розроблення проектів
містобудівної документації з прогнозованими правовими,
економічними та екологічними наслідками;
оприлюднення розроблених проектів містобудівної документації
і доступ громадськості до зазначеної інформації;
реєстрацію, розгляд та узагальнення пропозицій громадськості
до проектів містобудівної документації;
узгодження спірних питань між громадськістю і замовниками
проектів містобудівної документації через погоджувальну комісію;
оприлюднення результатів розгляду пропозицій громадськості до
проектів містобудівної документації.
4. Виконавчі органи сільських, селищних, міських рад
оприлюднюють у двотижневий строк прийняті органами місцевого
самоврядування рішення щодо розроблення проектів містобудівної
документації шляхом опублікування таких рішень у засобах масової
інформації, що поширюються на відповідній території, а також
розміщення на офіційному веб-сайті відповідного органу місцевого
самоврядування.
Оприлюднення розроблених в установленому законодавством
порядку проектів містобудівної документації здійснюється не пізніш
як у місячний строк з дня їх подання розробником до виконавчого
органу сільської, селищної, міської ради шляхом розміщення
матеріалів (планшетів, макетів) у визначеному органом місцевого
самоврядування місці та інформування громадян через розповсюдження
брошур і повідомлень, засоби масової інформації, що поширюються на
відповідній території, а також розміщення інформації на офіційному
веб-сайті відповідного органу місцевого самоврядування.
5. Повідомлення про початок процедури розгляду та врахування
пропозицій громадськості у проекті містобудівної документації має
містити:
1) інформацію про мету, склад та зміст містобудівної
документації, викладену у скороченій та доступній для широкої
громадськості формі;
2) основні техніко-економічні показники, зокрема графічні
матеріали, що відображають зміст містобудівної документації;
3) відомості про замовника та розробника проектів
містобудівної документації та підстави для їх розроблення;
4) інформацію про місце і строки ознайомлення з проектом
містобудівної документації;
5) інформацію про посадову особу органу місцевого
самоврядування, відповідальну за організацію розгляду пропозицій;
6) відомості про строк подання і строк завершення розгляду
пропозицій;
7) інформацію стосовно запланованих інформаційних заходів
(презентація, прилюдне експонування, телевізійні програми,
публічні конференції тощо).
Осіб, які забезпечують роботу з розгляду пропозицій
громадськості, призначає орган місцевого самоврядування. Зазначені
особи є відповідальними за автентичність проектів містобудівної
документації.
6. Підставою для подання пропозицій до проектів містобудівної
документації відповідному органу місцевого самоврядування є
повідомлення про початок процедури їх розгляду.
7. Пропозиції до проектів містобудівної документації мають
право подавати:
1) повнолітні дієздатні фізичні особи, які проживають на
території, щодо якої розроблено відповідний проект містобудівної
документації на місцевому рівні;
2) юридичні особи, об"єкти нерухомого майна яких розташовані
на території, щодо якої розроблено відповідний проект
містобудівної документації на місцевому рівні;
3) власники та користувачі земельних ділянок, розташованих на
території, щодо якої розроблено проект містобудівної документації,
та на суміжних з нею територіях;
4) представники органів самоорганізації населення, діяльність
яких поширюється на відповідну територію;
5) народні депутати України, депутати відповідних місцевих
рад.
8. Пропозиції, подані особами, не визначеними пунктом 7 цього
Порядку, або подані після встановленого органом місцевого
самоврядування строку, залишаються без розгляду.
Подання, розгляд та врахування
пропозицій громадськості
9. Відповідно до частини шостої статті 21 Закону України "Про
регулювання містобудівної діяльності" ( 3038-17 ) пропозиції
подаються громадянами у письмовому вигляді із зазначенням
прізвища, ім"я та по батькові, місця проживання, особистим
підписом і повинні містити обґрунтування з урахуванням вимог
законодавства, будівельних норм, державних стандартів та правил.
10. Особи, які забезпечують проведення робіт з розгляду таких
пропозицій, повідомляють через засоби масової інформації, що
поширюються на відповідній території, та офіційний веб-сайт
відповідного органу місцевого самоврядування про місце подання
таких пропозицій.
11. Пропозиції громадськості підлягають реєстрації органом
місцевого самоврядування та розглядаються розробником і замовником
проектів містобудівної документації у місячний строк.
За результатами розгляду пропозицій заявнику надається
відповідь про їх врахування або обґрунтована відмова.
У разі наявності пропозицій громадськості, рішення про
врахування яких розробник і замовник не можуть прийняти самостійно
або мають місце спірні питання, особи, які забезпечують роботу з
розгляду пропозицій громадськості, повідомляють про це
відповідному органу місцевого самоврядування для прийняття
останнім рішення про утворення погоджувальної комісії (далі -
комісія).
12. Комісія утворюється за рішенням органу місцевого
самоврядування у тижневий строк після закінчення строку подання
пропозицій громадськості.
Склад комісії встановлює орган місцевого самоврядування у
кількості не менш як 25 та не більш як 55 осіб.
13. Головою комісії є посадова особа відповідного органу
місцевого самоврядування.
До складу комісії входять:
посадові особи відповідного органу місцевого самоврядування;
представники органу у сфері земельних ресурсів,
природоохоронного і санітарно-епідеміологічного органу, органу
містобудування та архітектури, охорони культурної спадщини та
інших органів державної влади;
представники професійних об"єднань та спілок, архітектори і
науковці;
уповноважені представники громадськості, які обираються під
час громадських слухань.
Кількість представників громадськості повинна становити не
менш як 50 і не більш як 70 відсотків загальної чисельності членів
комісії, з них не менш як 30 відсотків - представників
всеукраїнських громадських організацій та професійних об"єднань.
14. Комісія у двотижневий строк розглядає спірні питання та
приймає рішення про врахування або мотивоване відхилення таких
пропозицій.
15. Засідання комісії є правоможним, якщо у ньому взяли
участь не менше двох третин її членів (з них не менше половини -
представників громадськості).
Рішення комісії приймається більшістю присутніх членів та
оформлюється відповідним протоколом.
Урегульовані комісією спірні питання між сторонами є
підставою для внесення змін до проекту містобудівної документації.
У разі неспроможності комісії врегулювати спірні питання між
сторонами остаточне рішення приймає відповідний орган місцевого
самоврядування під час затвердження містобудівної документації.
16. Оприлюднення результатів розгляду пропозицій
громадськості до проектів містобудівної документації здійснюється
у двотижневий строк з дня їх прийняття шляхом опублікування в
засобах масової інформації, що поширюються на відповідній
території, а також розміщення таких рішень на офіційних веб-сайтах
відповідних органів місцевого самоврядування.
17. Затвердження проектів містобудівної документації без
проведення процедури розгляду пропозицій громадськості
забороняється, а матеріали щодо розгляду таких пропозицій є
невід"ємною складовою частиною зазначеної документації.
18. Фінансування заходів щодо розгляду пропозицій
громадськості здійснюється за рахунок органів місцевого
самоврядування.


Інші НПА

Лист МОНмолодьспорт №839 від 16.07.2014 Про затвердження Змін до Умов прийому до вищих навчальних закладів України в 2014 році Лист Вищий господарський суд України №01-06/1666/14 від 27.10.2014 Про доповнення Інформаційного листа Вищого господарського суду України від 15.03.2011 № 01-06/249 "Про постанови Верховного Суду України, прийняті за результатами перегляду судових рішень господарських судів" Лист Вищий господарський суд України №01-06/249 від 15.03.2011 Про постанови Верховного Суду України, прийняті за результатами перегляду судових рішень господарських судів Лист Вищий господарський суд України №01-06/1686/14 від 04.11.2014 Про внесення змін до пунктів 10, 33 Інформаційного листа Вищого господарського суду України від 28.03.2013 № 01-06/606/2013 "Про Закон України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" (у редакції Закону України від 22.12.2011 № 4212-VI)" Лист Вищий господарський суд України №01-06/606/2013 від 28.03.2013 Про Закон України \"Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом\" (у редакції Закону України від 22.12.2011 № 4212-VI) Лист Мін'юст №6820-0-4-14/8.1 від 14.08.2014 Щодо відмови від обов'язковості та переходу до добровільності використання печаток суб'єктами господарюва Лист Мін'юст №Ч-13744/8.2 від 13.08.2014 Щодо встановлення ціни договору між суб'єктами господарювання у вигляді грошового еквівалента Лист НБУ №18-112/64483 від 05.11.2014 Про скасування пені та штрафів за договорами кредиту під час АТО Лист ВАСУ №1493/2/2/14-14 від 03.11.2014 Щодо розгляду адміністративних справ з урахуванням Закону України "Про здійснення правосуддя та кримінального провадження у зв'язку з проведенням антитерористичної операції" Лист НБУ №12-311/67934 від 17.11.2014 Щодо сплати збору на обов\'язкове державне пенсійне страхування з операцій купівлі іноземної валюти під час нарахування (утримання) податку на доходи фізичних осіб з процентів на валютні вклади