Укр   Рус

Ваш гід в законодавстві України


Друкувати


Постанова КМУ № 899-2004-п від 13.07.2004 Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 26 травня 2004 р. N 697

                                                          
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
П О С Т А Н О В А
від 13 липня 2004 р. N 899
Київ
{ Постанова втратила чинність на підставі Постанови КМ
N 40 ( 40-2013-п ) від 30.01.2013 }
Про внесення змін до постанови
Кабінету Міністрів України
від 26 травня 2004 р. N 697

Кабінет Міністрів України п о с т а н о в л я є:
Внести до складу наглядової ради з питань реалізації проекту
"Модернізація державної податкової служби України-1" та Положення
про зазначену наглядову раду, затверджених постановою Кабінету
Міністрів України від 26 травня 2004 р. N 697 ( 697-2004-п ) "Про
утворення наглядової ради з питань реалізації проекту
"Модернізація державної податкової служби України - 1", який
підтримується Міжнародним банком реконструкції та розвитку"
(Офіційний вісник України, 2004 р., N 21, ст. 1444), зміни,
виклавши їх в редакції, що додається.

Прем"єр-міністр України В.ЯНУКОВИЧ
Інд. 27

ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 26 травня 2004 р. N 697 ( 697-2004-п )
(в редакції постанови Кабінету Міністрів України
від 13 липня 2004 р. N 899)
СКЛАД
наглядової ради з питань реалізації проекту
"Модернізація державної податкової служби України - 1"

ОУЕНС - експерт, громадянин Сполучених Штатів Джеймс Америки (за згодою)
ВАН ЛЮНТЕРЕН - експерт, громадянин Королівства Нідерланди
Юп (за згодою)
ГЕНРІКСОН - експерт, громадянин Королівства Швеція Матс (за згодою)
ІЛЬЇН - експерт, громадянин України Віталій Никифорович (за згодою)

ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 26 травня 2004 р. N 697 ( 697-2004-п )
(в редакції постанови Кабінету Міністрів України
від 13 липня 2004 р. N 899)
ПОЛОЖЕННЯ
про наглядову раду з питань реалізації проекту
"Модернізація державної податкової служби України - 1"

1. Наглядова рада з питань реалізації проекту "Модернізація
державної податкової служби України - 1" (далі - наглядова рада) є
незалежним органом, утвореним відповідно до пункту 2 розділу I
додатка 5 Угоди про позику (проект "Модернізація державної
податкової служби України -1") між Україною та Міжнародним банком
реконструкції та розвитку ( 996_042 ) від 4 вересня 2003 р.
N 4698-UA (далі - Угода про позику).
2. Наглядова рада у своїй діяльності керується Конституцією
( 254к/96-ВР ) та законами України, актами Президента України,
Кабінету Міністрів України, Угодою про позику ( 996_042 ), а також
цим Положенням.
3. Завданням наглядової ради є забезпечення незалежної оцінки
стану реалізації проекту "Модернізація державної податкової служби
України-1" (далі - проект модернізації) щодо:
створення ефективної, дієвої, прозорої та неупередженої
системи функціонування державної податкової служби;
побудови відносин державної податкової служби із суспільством
на засадах добровільного дотримання податкового законодавства
платниками податків.
4. Відповідно до покладеного на неї завдання наглядова рада:
збирає в установленому законодавством порядку та аналізує
інформацію щодо ефективності, дієвості, прозорості та
неупередженості системи функціонування державної податкової
служби, результативності перебудови її відносин із суспільством;
оцінює результати, досягнуті державною податковою службою у
реалізації проекту модернізації, визначає проблеми, готує загальні
рекомендації;
складає періодичні звіти, в яких відображаються оцінка,
проблеми та рекомендації, подає їх Міжвідомчій робочій групі з
питань координації та контролю за реалізацією проекту
"Модернізація державної податкової служби України - 1" та
Кабінетові Міністрів України;
надає на запити Кабінету Міністрів України роз"яснення щодо
зазначених звітів, переглядає звіти з урахуванням коментарів та
уточнень Кабінету Міністрів України і оприлюднює остаточний
варіант звітів українською та англійською мовами.
5. Наглядова рада має право:
отримувати в установленому законодавством порядку від органів
виконавчої влади інформацію, необхідну для виконання покладених на
неї завдань;
обговорювати питання, пов"язані з виконанням покладених на
неї завдань, з представниками органів державної влади та органів
місцевого самоврядування України, міжнародних організацій та
представництв іноземних держав в Україні, а також підприємств,
установ, організацій та з громадськістю;
залучати до участі у роботі фахівців державної податкової
служби.
6. Наглядова рада самостійно визначає порядок своєї
діяльності. Офіційні документи наглядової ради (звіти, висновки,
рекомендації, роз"яснення) обов"язково підписуються всіма її
членами. Член наглядової ради має право на окрему думку, яка
викладається у зазначених документах.
7. Персональний склад Наглядової ради затверджується
Кабінетом Міністрів України.
До складу наглядової ради входять не менше ніж три
висококваліфікованих фахівці з питань адміністрування податків і
державного управління. Членами наглядової ради можуть бути як
іноземні, так і українські експерти.
Членом наглядової ради не може бути особа, яка працює в
органах державної влади України.
Члени наглядової ради не можуть використовувати свою
діяльність для задоволення власних комерційних та політичних
інтересів в Україні.
8. Діяльність членів наглядової ради може фінансуватися
урядами іноземних держав-донорів, організаціями-донорами,
міжнародними фінансовими організаціями, в тому числі за рахунок
коштів, передбачених Угодою про позику ( 996_042 ), або
здійснюватися на громадських засадах.
9. Наглядову раду очолює голова, який обирається з числа її
членів.
Голова наглядової ради у разі необхідності має право у
письмовій формі доручати члену ради діяти від його імені.
10. За зверненням членів наглядової ради Державною податковою
адміністрацією здійснюється організаційне, інформаційне і
матеріально-технічне забезпечення їх діяльності під час
перебування в Україні.


Інші НПА

Лист МОНмолодьспорт №839 від 16.07.2014 Про затвердження Змін до Умов прийому до вищих навчальних закладів України в 2014 році Лист Вищий господарський суд України №01-06/1666/14 від 27.10.2014 Про доповнення Інформаційного листа Вищого господарського суду України від 15.03.2011 № 01-06/249 "Про постанови Верховного Суду України, прийняті за результатами перегляду судових рішень господарських судів" Лист Вищий господарський суд України №01-06/249 від 15.03.2011 Про постанови Верховного Суду України, прийняті за результатами перегляду судових рішень господарських судів Лист Вищий господарський суд України №01-06/1686/14 від 04.11.2014 Про внесення змін до пунктів 10, 33 Інформаційного листа Вищого господарського суду України від 28.03.2013 № 01-06/606/2013 "Про Закон України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" (у редакції Закону України від 22.12.2011 № 4212-VI)" Лист Вищий господарський суд України №01-06/606/2013 від 28.03.2013 Про Закон України \"Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом\" (у редакції Закону України від 22.12.2011 № 4212-VI) Лист Мін'юст №6820-0-4-14/8.1 від 14.08.2014 Щодо відмови від обов'язковості та переходу до добровільності використання печаток суб'єктами господарюва Лист Мін'юст №Ч-13744/8.2 від 13.08.2014 Щодо встановлення ціни договору між суб'єктами господарювання у вигляді грошового еквівалента Лист НБУ №18-112/64483 від 05.11.2014 Про скасування пені та штрафів за договорами кредиту під час АТО Лист ВАСУ №1493/2/2/14-14 від 03.11.2014 Щодо розгляду адміністративних справ з урахуванням Закону України "Про здійснення правосуддя та кримінального провадження у зв'язку з проведенням антитерористичної операції" Лист НБУ №12-311/67934 від 17.11.2014 Щодо сплати збору на обов\'язкове державне пенсійне страхування з операцій купівлі іноземної валюти під час нарахування (утримання) податку на доходи фізичних осіб з процентів на валютні вклади