Укр   Рус

Ваш гід в законодавстві України


Друкувати


Наказ МОНмолодьспорт № 766 від 02.07.2012 Про затвердження форм звітності з питань загальної середньої освіти та інструкцій щодо їх заповнення

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ УКРАЇНИ
 
НАКАЗ
 
02.07.2012  № 766
 
 
 
Зареєстровано в Міністерстві 
юстиції України 
19 липня 2012 р. 
за № 1208/21520
 
Про затвердження форм звітності з питань загальної середньої освіти та інструкцій щодо їх заповнення
 
Відповідно до статті 18 Закону України “Про інформацію”, Положення про Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, затвердженого Указом Президента України від 08 квітня 2011 року № 410, та з метою приведення нормативно-правових актів у відповідність до чинного законодавства України НАКАЗУЮ:
 
1. Затвердити:
 
1.1. Форму звітності № ЗНЗ-1 “Звіт денного загальноосвітнього навчального закладу”, що додається.
 
1.2. Інструкцію щодо заповнення форми звітності № ЗНЗ-1 “Звіт денного загальноосвітнього навчального закладу”, що додається.
 
1.3. Форму звітності № ЗНЗ-2 “Звіт вечірньої (змінної) школи”, що додається.
 
1.4. Інструкцію щодо заповнення форми звітності № ЗНЗ-2 “Звіт вечірньої (змінної) школи”, що додається.
 
1.5. Форму звітності № 76-РВК “Зведений звіт денних загальноосвітніх навчальних закладів”, що додається.
 
1.6. Інструкцію щодо заповнення форми звітності № 76-РВК “Зведений звіт денних загальноосвітніх навчальних закладів”, що додається.
 
1.7. Форму звітності № ЗВ-1 “Зведений звіт вечірніх (змінних) шкіл”, що додається.
 
1.8. Інструкцію щодо заповнення форми звітності № ЗВ-1 “Зведений звіт вечірніх (змінних) шкіл”, що додається.
 
1.9. Форму звітності № 83-РВК “Звіт про чисельність і склад педагогічних працівників загальноосвітніх навчальних закладів”, що додається.
 
1.10. Інструкцію щодо заповнення форми звітності № 83-РВК “Звіт про чисельність і склад педагогічних працівників загальноосвітніх навчальних закладів”, що додається.
 
2. Форми звітності з питань загальної середньої освіти та інструкції щодо їх заповнення, затверджені пунктом 1 цього наказу, увести в дію, починаючи зі звітів на початок 2012/2013 навчального року.
 
3. Установити, що забезпечення бланками форм та примірниками інструкцій, зазначених у підпунктах 1.1-1.10 пункту 1 цього наказу, покладається на Міністерство освіти і науки, молоді та спорту Автономної Республіки Крим, управління освіти і науки обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій.
 
4. Міністерству освіти і науки, молоді та спорту Автономної Республіки Крим, управлінням освіти і науки обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій забезпечувати в установлені строки збір, контроль, обробку звітності та подання зведеної інформації відділенню інформаційних систем управління науково-освітньою галуззю Інституту інноваційних технологій та змісту освіти Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України, головним управлінням статистики в Автономній Республіці Крим, областях, м. Києві та управлінню статистики в м. Севастополі в цілому по території та в розрізі районів (за узгодженим колом показників), форм власності і підпорядкування.
 
5. Департаменту економіки та фінансування МОНмолодьспорту (Даниленко С.В.) забезпечувати подання в установлені строки Державній службі статистики України зведеної інформації в цілому по Україні, у розрізі форм власності і підпорядкування, а також в розрізі регіонів (за узгодженим колом показників).
 
6. Визнати таким, що втратив чинність, наказ Міністерства освіти і науки України від 09 квітня 2008 року № 304 ”Про затвердження форм звітності з питань загальної середньої освіти та інструкцій щодо їх заповнення”, зареєстрований в Міністерстві юстиції України 12 травня 2008 року за № 397/15088 (із змінами).
 
7. Департаменту економіки та фінансування МОНмолодьспорту (Даниленко С.В.) забезпечити подання цього наказу на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України.
 
8. Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.
 
9. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Міністра - керівника апарату Кулікова П.М.
 
Міністр
 
Д.В. Табачник
 
ПОГОДЖЕНО: 
 
Голова Державної служби статистики України            О.Г. Осауленко
 
 
ЗАТВЕРДЖЕНО 
Наказ Міністерства 
освіти і науки, 
молоді та спорту України 
02.07.2012  № 766
 
ЗВІТ 
денного загальноосвітнього навчального закладу (станом на 5 вересня) 
(Форма № ЗНЗ-1)
 

ЗВІТ

денного загальноосвітнього навчального закладу

на початок 20_____/20_____ навчального року (станом на 5 вересня)

Подають:

Терміни подання:

Форма № ЗНЗ-1

(річна)

Поштова

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

Наказ МОНмолодьспорту України

02 липня.2012 року № 766

(за погодженням з Держстатом України)

денні загальноосвітні навчальні заклади незалежно від форми

не пізніше

10 вересня

власності та підпорядкування:

1) органу управління освітою за місцезнаходженням (2 примірники);

2) організація, до сфери управління якої належить цей заклад (для комунальних і державних закладів,  

крім системи МОНмолодьспорту)

 

 

                                                                                                                                                                                                                         

Респондент:

Найменування, № навчального закладу ____________________________________________________________________ ______________________________________________________________________________________________________

Місцезнаходження _____________________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________________

  (поштовий індекс, область, Автономна Республіка Крим, район, населений пункт, вулиця, провулок тощо, № будинку, корпусу, № квартири, офісу)

Тип місцевості (1 – міська місцевість, 2 – сільська місцевість) _________________________________________________

Тип закладу ___________________________________________________________________________________________

Форма власності _______________________________________________________________________________________

                                (державна, комунальна, приватна)

Підпорядкування __________________________________________________________________________________________________                                    

 

Розділ I. Контингенти учнів за класами                       

Показники

 

 

 

 

 

Класи

№ рядка

Кількість

Із загальної кількості учнів

(з гр..2):

З гр.. 7 в інклюзивних класах

Крім

того,

учнів

спеці-

аль-

них

кла-

сів,

осіб**

Дітей-сиріт та

дітей, позбав-

лених бать-

ківського

піклування

З граф

2 і 10

учнів-

інва-

лідів

Кіль-

кість

класів

з на-

повнюва-

ністю

більше

27

учнів

 

кла-

сів,

оди-

ниць

учнів,

осіб

дівчат

друго-

річ-

ни-

ків

учнів,

які при-

ходять

тільки

на нав-

чання*

навча-

ється

інди-

віду-

ально, усього

 

учнів, які потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку в ЗНЗ**

 

 

усього

з них навчається

індивіду-

ально

 

 

з графи 2

з графи 10

 

А

Б

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

 

Підготовчий

01

 

 

 

 

х

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1-й

у ДНЗ***

02

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

клас

у ЗНЗ***

03

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2-й клас

04

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3-й клас

05

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4-й клас

06

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5-й клас

07

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6-й клас

08

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7-й клас

09

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8-й клас

10

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

9-й клас

11

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10-й клас

12

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

11-й клас

13

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

12-й клас

14

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Усього (сума даних рядків 01-14)

15

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 З рядків 01– 03  граф 2 і 10:  кількість дітей, які до вступу в школу виховувалися в дошкільних навчальних закладах (16) ______

 З рядка 15 графи 2:

 кількість учнів у гімназіях, ліцеях, колегіумах, які навчаються за загальноосвітньою програмою (17) ________

 кількість розумово відсталих дітей (заповнює лише спеціальна школа (школа-інтернат) для дітей з вадами  фізичного розвитку) (18) __  

 кількість дітей: сліпих у спеціальних закладах для слабозорих (19) ______ , слабозорих у спеціальних закладах для сліпих  (20) _____

 З рядка 15 граф 2 і 10:

 кількість учнів, які користуються гарячим харчуванням у закладах усіх типів (21) _______ ,

   з них користуються безплатним харчуванням (не заповнюють  заклади інтернатного типу) (22) _______

 кількість учнів, потерпілих унаслідок аварії на ЧАЕС (23) ______, з них користуються  безплатним харчуванням (з  рядка 22) (24) ______

 кількість учнів з малозабезпечених сімей (25) ________

 учнів (вихованців) з числа дітей цього району (міста) (заповнюють загальноосвітні школи-інтернати) (26) ________

 З рядка 15 графи 10: учнів у класах інтенсивної педагогічної корекції (27) ______ , учнів у класах для розумово відсталих (28) _______

 З рядка 15 графи 11**: учнів, які потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку (з графи 7) (29) ________ 

 З рядка 15: дітей, які перебувають під опікою (піклуванням), з графи 11 (30) _______, з графи 12 (31) ________

Загальна кількість груп (заповнюють усі заклади інтернатного типу)  (32) ______  

Дітей дошкільного віку в групах, створених для них (33) ______ , з них сиріт і позбавлених батьківського піклування (34) ______

 

Крім того, кількість вихованців, які лише проживають (не навчаючись) в школі-інтернаті (35) _________

У навчально-реабілітаційних центрах з рядка 15 графи 2, в інклюзивних класах з рядка 15 графи 9 кількість учнів: розумово відсталих (36) _____, сліпих (37) _____, зі зниженим зором (38) ____ , глухих (39) _____, зі зниженим слухом (40) _____, з порушенням опорно-рухового апарату (41) _____, з тяжкими порушеннями мовлення (42) _____, із затримкою психічного розвитку (43) ____, зі складними вадами розвитку (44) _______;

* Заповнюють загальноосвітні школи-інтернати і спеціальні школи-інтернати.

** Не заповнюють спеціальні школи (школи-інтернати).

*** ДНЗ – дошкільний навчальний заклад; ЗНЗ – загальноосвітній навчальний заклад.

 

Розділ ІІ. Мова навчання та мова, що вивчається як предмет

М о в а

ряд-ка

Код

мови

К  л  а  с  и

 

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

Усього

А

Б

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

М о в а    н а в ч а н н я

класів

01

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

учнів

02

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

класів

03

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

учнів

04

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

класів

05

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

учнів

06

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Мова, яка вивчається як предмет (у тому числі іноземна)

класів

07

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

учнів

08

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

класів

09

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

учнів

10

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

класів

11

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

учнів

12

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

груп

13

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

учнів

14

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

груп

15

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

учнів

16

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

груп

17

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

учнів

18

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Мова, яка вивчається факультативно або в гуртках (у тому числі іноземна)

учнів

19

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

учнів

20

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

учнів

21

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

учнів

22

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

учнів

23

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Із загальної кількості учнів вивчають дві мови (крім державної)

24

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  друга мова ___________

25

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  друга мова ___________

26

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  друга мова ___________

27

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  друга мова ___________

28

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Розділ ІІІ. Відомості про розподіл учнів за профілем навчання та поглибленим вивченням предметів

ряд-

ка

Профілі навчання

Код

Учнів у класах:

 

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

Усього

А

Б

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

01

 

 

 

 

 

 

02

 

 

 

 

 

 

03

 

 

 

 

 

 

04

 

 

 

 

 

 

05

 

 

 

 

 

 

Предмети,  які вивчаються поглиблено**

06

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

07

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

08

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

09

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

11

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

12

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

13

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

14

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Кількість класів з профільним навчанням (15) ______ , у них учнів – усього (16) _______

Кількість класів з поглибленим вивченням предметів (17) ______ ,  у них учнів – усього (18) _______ 

 **Предмети, які вивчаються поглиблено (рядки 06-14), не повторюють профіль (профілі) навчання (рядки 01-05);

  при поглибленому вивченні іноземних мов (мови) необхідно вказати за рядками 06–14 дані про кожну мову окремо.  

                        

Розділ ІV. Віковий склад учнів (станом на 1 січня 20_____ року)                          (осіб)

Назва показника

ряд-

ка

Усьо-

го

у тому числі матимуть вік (число повних років):

5

років

6

років

7

років

8

років

9

років

10

років

11

років

12

років

13

років

14

років

15

років

16

років

17

років

18 років і

старші

А

Б

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

Усього учнів (сума

даних рядків  02-13)

 

01

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   у тому числі:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1-й клас

02

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2-й клас

03

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3-й клас

04

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4-й клас

05

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5-й клас

06

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6-й клас

07

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7-й клас

08

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8-й клас

09

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

9-й клас

10

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10-й клас

11

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

11-й клас

12

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

12-й клас

13

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

З рядка 01: дівчат

14

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Крім того, учнів спеці-

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

альних шкіл (шкіл-ін-

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

тернатів) та спеціаль-  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

них класів

15

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

    З рядка 02 - кількість учнів 1-го класу, які мають вік  на  1 вересня 20____ року:

         5 років і молодші  (16) _____  ,      6 років (17)_____ ,     7 років (18) _____ ,     8 років і старші (19) _____ 

 

Розділ V. Змінність навчання та групи подовженого дня                 

Назва

показника

ряд-

ка

Навчання у 2-гу зміну

Групи подовженого дня

кількість

класів,

одиниць

у них

учнів, осіб

кількість

груп,

одиниць

у них учнів -

  усього, осіб

з них учнів

1 – 4-х  класів

крім того, груп, які пра-

цюють за кошти батьків,

одиниць

у них учнів,

осіб

А

Б

1

2

3

4

5

6

7

Усього

01

 

 

 

 

 

 

 

 

Розділ VI. Відомості про учнів, які закінчили цей клас і переведені до наступного класу або

 закінчили навчальний заклад у 20___ році  (без учнів, залишених на повторний курс навчання)        (осіб)

Назва

показника

рядка

1-й

клас

2-й

клас

3-й

клас

4-й

клас

5-й

клас

6-й

клас

7-й

клас

8-й

клас

9-й

клас

10-й

клас

11-й клас

12-й

клас

закінчили

заклад

переведені

до 12-го класу

А

   Б

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

Усього

  01

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

З графи 9:          кількість учнів 9-го класу, які одержали свідоцтво про базову загальну середню освіту (02) ______

                           кількість учнів 9-го класу, які не одержали свідоцтво про базову загальну середню освіту (03) _______

З граф 11 і 13:   кількість учнів 11(12)-го класу, які одержали атестат про повну загальну середню освіту (04) ______,

                                   з них нагороджені:  золотою медаллю (05) _______ ,     срібною медаллю (06) _______

                           кількість учнів 11(12)-го класу, які не одержали атестат про повну загальну середню освіту (видано

                           табель успішності) (07) _______ 

  Дітей-сиріт і дітей, позбавлених батьківського піклування, з рядка 02 (08) ________, з рядка 03 (09) _________,

  з рядка 04 (10) ______, з рядка 07 (11) _________

     Крім того:

     кількість екстернів, які одержали свідоцтво про базову загальну середню освіту   (12) ______

     кількість екстернів, які одержали атестат про повну загальну середню освіту        (13)  ______

     дітей-сиріт і дітей, позбавлених батьківського піклування, з рядка 12 (14) ______, з рядка 13 (15) _________  

     кількість випускників 11-12-х класів, які пройшли тестування (16) ________                                                                                                                               

Розділ VII. Відомості про класи і класи-комплекти (одиниць)                Розділ VIII. Гуртки, секції, організовані закладом

 

Назва  пока​зника

рядка

Кількість класів і класів-комплектів

 

 

Гуртків,

У них

усього

з них до 15 учнів

 

Назва показника

рядка

секцій,

одиниць

дітей,

осіб

А

Б

1

2

 

А

1

2

3

Кількість 1-4-х класів і

 

 

 

 

Усього

01

 

 

класів-комплектів

 

 

 

 

   у тому числі за напрямом:

 

 

 

(сума даних рядків 02-05)

01

 

 

 

науково-технічний

02

 

 

 з них у складі учнів:

 

 

 

 

еколого-натуралістичний

03

 

 

    одного класу

02

 

 

 

туристсько-краєзнавчий

04

 

 

    двох  класів

03

 

 

 

фізкультурно-спортивний

05

 

 

    трьох  класів

04

 

 

 

художньо-естетичний

06

 

 

    чотирьох класів

05

 

 

 

інший

07

 

 

Розділ IX. Відомості про приміщення та матеріальну базу

 

Назва показника

ряд-

ка

 

Усьо-

  го

 

Назва показника

ряд-

ка

 

Усього

А

Б

1

А

Б

     1

Загальна площа всіх приміщень (кв. м)

01

 

Чи є в закладі (1-так, 0-ні) 

 Фізкультурна зала 

 

29

 

    з них здано в оренду (кв.м)

02

 

Крім того, площа орендованих приміщень (кв. м)

03

 

 Басейн

30

 

З рядків 01 та 03 – кількість класних кімнат 

  (уключаючи навчальні кабінети і лабораторії)

 

04

 

 Навчально–дослідна ділянка (арів)

31

 

 Підсобне господарство

32

3231

 

Їх площа (кв.м)

05

 

 Опалення (1 – центральне або власна котельня,

 

 

            Кількість навчальних кабінетів

 

 

    2 – пічне)

33

 

    Математики

06

 

 Водогін

34

 

    Фізики

07

 

     у тому числі з гарячою водою

35

 

    Хімії

08

 

 Каналізація

36

 

    Географії

09

 

 Їдальня або буфет з гарячим харчуванням

37

 

    Біології

10

 

   число посадкових місць у їдальні або буфеті  

38

 

    Української мови і літератури

11

 

        у т. ч. у пристосованих приміщеннях

39

 

    Інших мов і літератур

12

 

 Кількість поверхів в основній будівлі закладу

40

 

    Іноземної мови

13

 

До якого поверху є безперешкодний доступ

 

 

    Усіх кабінетів з лінгафонним обладнанням

14

 

 дітей-інвалідів

41

 

    Основ інформатики й обчислювальної  техніки

15

 

Кількість окремих будівель (уключаючи майстерні

 

 

 

  у них:

комп’ютерних класів

16

 

та пришкільний інтернат), де навчаються учні

42

 

робочих місць з комп’ютером

17

 

з них:

 

 

у т.ч. в яких використовується операційна система з відкритим кодом

18

 

   потребують капітального ремонту

43

 

Кількість комп’ютерів у закладі – усього

19

 

   перебувають в аварійному стані

44

 

 

підключено до Internet

20

 

Чисельність учнів, які проживають на відстані    

 

 

з

не працюють

21

 

 більше 3 км від закладу і потребують підвезення

45

 

них:

термін придбання становить понад 5 років

22

 

                         у тому числі:

 

 

 

використовуються в управлінсько-господарській

 

 

   учнів, для яких організовано підвезення

46

 

 

діяльності

23

 

       з них за програмою “Шкільний автобус”

47

 

 

   у т. ч. для ведення бібліотечного фонду

24

 

 учнів, які проживають у пришкільному інтернаті

48

 

Крім того:

 

 

  Бібліотечний  фонд

 

 

  кількість портативних комп’ютерів: ноутбуків,

 

 

 Кількість книг, брошур, журналів (примірників)

49

 

  нетбуків

25

 

у тому числі підручників – усього                

50

 

  кількість інтерактивних комплексів

26

 

з них для:   1-4-х класів

51

 

Кількість комп’ютерних програмних засобів навчання,   

 

 

                                            5-9-х класів                         

52

 

які використовуються в навчальному процесі

27

 

                                       10-11(12)-х класів

53

 

Кількість майстерень

28

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                       Розділ Х. Педагогічні працівники                                                     (осіб)

                 Назва показника

№ рядка

    Усього

                Назва показника

№ рядка

   Усього

                               А

     Б

         1

                                   А

      Б

          1

Кількість учителів

   01

 

   в інтернаті при закладі

    05

 

     з них мають основну роботу

   02

 

     з них мають основну роботу

    06

 

Кількість вихователів:

    у групах подовженого дня

 

   03

 

   

   у школі-інтернаті

 

    07

 

     з них мають основну роботу

   04

 

      з них мають основну роботу

    08

 

  Крім того, кількість учителів, що працюють у спеціальних класах для дітей, які потребують корекції фізичного та

  (або) розумового розвитку, організованих при денних загальноосвітніх школах (школах-інтернатах) (09) _______ та

  кількість таких класів (10) ______   (рядки 09 і 10 не заповнюють спеціальні школи (школи-інтернати)

  Довідкова інформація (дані не включаються до жодного з розділів звіту):

  кількість груп для дітей дошкільного віку, організованих для їх підготовки до школи (01) _______ , у них дітей (02)________  ___________________________________________         _______________________________________________________

   (місце підпису керівника (власника) та/або осіб,                                                                                           (П.І.Б.)

    відповідальних за заповнення форм звітності)

____________________________________________         _______________________________________________________

телефон____________________     факс ______________________________   електронна пошта ________________________________

 

{Звіт із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства освіти і науки № 809 від 09.07.2014}

Директор департаменту 

економіки та фінансування
 
 
С.В. Даниленко
 
ЗАТВЕРДЖЕНО 
Наказ Міністерства 
освіти і науки, 
молоді та спорту України 
02.07.2012  № 766
 
Зареєстровано в Міністерстві 
юстиції України 
19 липня 2012 р. 
за № 1208/21520
 
ІНСТРУКЦІЯ 
щодо заповнення форми звітності № ЗНЗ-1 “Звіт денного загальноосвітнього навчального закладу”
 
І. Загальні положення
 
1.1. Форма звітності № ЗНЗ-1 “Звіт денного загальноосвітнього навчального закладу” (далі - звіт) поширюється на всі денні загальноосвітні навчальні заклади (далі - заклад) незалежно від форм власності та підпорядкування.
 
1.2. Текстова частина звіту заповнюється українською мовою. Звіт підписується керівником або його заступником.
 
1.3. Якщо після відправлення звіту до нього вносилися зміни та доповнення, про це повідомляється адресат.
 
1.4. Звіт щороку складається денними загальноосвітніми навчальними закладами станом на 5 вересня та подається не пізніше 10 вересня:
 
місцевому органу управління освітою (2 примірники);
 
організації, до сфери управління якої належить цей заклад (для комунальних і державних закладів, крім системи Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України).
 
ІІ. Порядок складання звіту
 
2.1. При визначенні типу загальноосвітнього навчального закладу необхідно керуватися нормами законодавства, зокрема статтею 9 Закону України “Про загальну середню освіту”, положеннями про відповідний тип загальноосвітнього навчального закладу, затвердженими в установленому законодавством порядку, та статутом загальноосвітнього навчального закладу.
 
2.2. В адресній частині звіту необхідно вказати тип закладу: середня загальноосвітня школа із зазначенням ступеня, спеціалізована школа (школа-інтернат) із зазначенням ступеня, гімназія (гімназія-інтернат), ліцей (ліцей-інтернат), колегіум (колегіум-інтернат), загальноосвітня школа-інтернат, спеціальна загальноосвітня школа (школа-інтернат) для дітей, які потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку (указати якого), загальноосвітня санаторна школа (школа-інтернат), школа соціальної реабілітації. Навчально-виховні комплекси, об’єднання вказують, у складі яких саме типів і рівнів акредитації закладів вони створені: дошкільний навчальний заклад - середня школа із зазначенням ступеня, школа - позашкільний навчальний заклад, школа - професійно-технічний навчальний заклад тощо.
 
2.3. Якщо заклад уведено в дію на початок поточного навчального року або в минулому навчальному році пізніше терміну звіту, то після повної назви і номера закладу необхідно вказати літеру Н.
 
2.4. При визначенні типу місцевості слід мати на увазі, що до міських населених пунктів належать міста різних рівнів підпорядкування і селища міського типу, до сільських - села і селища незалежно від їх адміністративного підпорядкування.
 
2.5. Графу “Коди” в розділах 2 і 3 звіту денні загальноосвітні навчальні заклади не заповнюють.
 
ІІІ. Заповнення розділу І “Контингенти учнів за класами”
 
3.1. У рядках 01-15 розділу І наводяться дані про кількість класів (без спеціальних класів, дані про які відображаються у рядку 10 розділу Х) та учнів у них.
 
3.2. Рядок 01 заповнюють лише спеціальні загальноосвітні школи (школи-інтернати) та класи для дітей, які потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку, організовані при денних загальноосвітніх школах (школах-інтернатах).
 
3.3. Рядок 02 заповнюють загальноосвітні навчальні заклади, які організували навчання учнів 1-х класів у дошкільних навчальних закладах.
 
3.4. Навчально-виховні об’єднання (школи-садки) дані про перші класи вказують у рядку 03.
 
3.5. Дані рядка 15 дорівнюють сумі даних рядків 01-14 за всіма графами.
 
3.6. Графу 5 заповнюють загальноосвітні школи-інтернати і спеціальні загальноосвітні школи-інтернати для дітей, які потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку, за наявності учнів, що відвідують тільки навчальні заняття і не забезпечуються одягом, взуттям, м’яким інвентарем та харчуванням.
 
3.7. У графі 6 необхідно навести дані про кількість учнів, які навчаються індивідуально (включаючи учнів, які потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку, без учнів спеціальних класів).
 
3.8. У графах 7-9 наводяться дані про учнів, які навчаються в загальноосвітніх навчальних закладах (без спеціальних) і потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку (без спеціальних класів). Дані наводяться із загальної кількості учнів (з графи 2).
 
3.9. Відомості про учнів спеціальних класів, які організовані при денних загальноосвітніх школах (школах-інтернатах) для дітей, які потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку (класів інтенсивної педагогічної корекції, класів для розумово-відсталих тощо), необхідно навести за графою 10 (до графи 2 ці дані не включаються). У цьому разі слід зробити примітку до цього розділу, у якій зазначити, з якими саме вадами розумового або фізичного розвитку діти навчаються в спеціальних класах. Спеціальні школи (школи-інтернати) цю графу не заповнюють.
 
3.10. Графи 11 і 12 заповнюють денні загальноосвітні навчальні заклади всіх типів за наявності дітей-сиріт і дітей, позбавлених батьківського піклування. До числа дітей, позбавлених батьківського піклування, належать ті, що залишилися без піклування батьків у зв’язку з позбавленням їх батьківських прав, відібранням у батьків без позбавлення батьківських прав, визнанням батьків безвісно відсутніми або недієздатними, оголошенням їх померлими, відбуванням покарання в місцях позбавлення волі та перебуванням їх під вартою на час слідства, розшуком їх органами внутрішніх справ, пов’язаним з ухиленням від сплати аліментів та відсутністю відомостей про їх місцезнаходження, тривалою хворобою батьків, яка перешкоджає їм виконувати свої батьківські обов’язки, а також підкинуті діти, діти, батьки яких невідомі, діти, від яких відмовились батьки, та безпритульні діти, які були покинуті батьками, самі залишили сім’ю або дитячі заклади, де вони виховувались, і не мають певного місця проживання. Відсутність батьків підтверджується відповідними документами (копіями свідоцтв про смерть, рішень судів, а також довідками закладів охорони здоров’я і органів внутрішніх справ, які оновлюються раз на півроку, тощо), які є підставою для надання цим дітям матеріального забезпечення і пільг, передбачених чинним законодавством України.
 
3.11. У графі 14 наводяться дані про кількість класів з наповнюваністю більше 27 учнів.
 
3.12. Рядок 18 заповнюють лише спеціальні загальноосвітні школи (школи-інтернати) для дітей з вадами фізичного розвитку.
 
3.13. Заклади для сліпих дітей, у яких навчаються слабозорі діти, та заклади для слабозорих, у яких навчаються сліпі діти, заповнюють відповідно рядки 19 і 20.
 
3.14. Рядки 21 і 23 заповнюють денні загальноосвітні навчальні заклади всіх типів. У рядку 21 наводяться дані про всіх учнів, які користуються гарячим харчуванням, уключаючи і дані про учнів, потерпілих від наслідків Чорнобильської катастрофи, незалежно від категорії потерпілих, а до рядка 22 включаються дані про учнів, які відповідно до чинного законодавства забезпечуються безплатним харчуванням, уключаючи і дані про учнів, потерпілих від наслідків Чорнобильської катастрофи.
 
3.15. Дані рядка 24 наводяться з рядка 22. Рядки 22 і 24 заклади інтернатного типу не заповнюють.
 
3.16. До рядка 25 включаються дані про учнів із сімей, які одержують допомогу відповідно до Закону України “Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям”.
 
3.17. Рядок 26 заповнюють загальноосвітні школи-інтернати, наводячи дані лише про учнів (вихованців), які є мешканцями цього району (міста).
 
3.18. У рядках 27 і 28 наводяться дані з рядка 15 графи 10. Сума даних рядків 27 і 28 може дорівнювати даним рядка 15 графи 10 або бути меншою за рахунок дітей, які мають інші вади розумового розвитку.
 
3.19. За рядком 29 наводяться дані з рядка 15 графи 11 про кількість дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, які потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку і навчаються в загальноосвітніх навчальних закладах, дані про загальну кількість яких наведено у графі 7.
 
3.20. У рядках 30 і 31 (з рядка 15 граф 11 і 12) наводяться дані про кількість дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, які перебувають під опікою (піклуванням), тобто тих, кому у встановленому законодавством порядку призначено опікуна (піклувальника).
 
3.21. Рядки 33-35 заповнюють загальноосвітні школи-інтернати та спеціальні загальноосвітні школи-інтернати.
 
3.22. Рядок 35 заповнюють ті заклади інтернатного типу, у яких є вихованці, що лише проживають в цих закладах, а навчаються в інших закладах.
 
3.23. Дані за рядками 36-44 наводять навчально-реабілітаційні центри про кількість дітей у них, а також загальноосвітні навчальні заклади, в яких організовані інклюзивні класи, про кількість дітей, які потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку в цих класах.
 
ІV. Заповнення розділу ІІ “Мова навчання та іноземні мови”
 
4.1. При заповненні розділу ІІ слід керуватися типовими навчальними планами, що затверджуються Міністерством освіти і науки, молоді та спорту України.
 
4.2. У рядках 01-06 указуються дані про мову або мови, якими проводиться навчання. Якщо навчання проводиться двома мовами, наприклад у молодших класах українською, а в старших - російською, то необхідно навести окремо кількість класів (рядки 01, 03, 05) і в них учнів (рядки 02, 04, 06), які навчаються кожною з цих мов.
 
4.3. Сума даних рядків 01, 03, 05 за графою 14 повинна дорівнювати даним рядка 15 графи 1 розділу І, а сума даних рядків 02, 04, 06 за графою 14 - даним рядка 15 графи 2 розділу І.
 
4.4. У рядках 07-18 наводяться дані про мови, які вивчаються як самостійний предмет (включаючи іноземні мови), а в рядках 19-23 - факультативно або в гуртках. До рядків 07-18 повинні обов’язково включатися дані про вивчення української мови.
 
4.5. Рядки 13-18 заповнюють заклади, у яких іноземні мови вивчаються як предмет, та заклади з поглибленим вивченням іноземних мов, виділивши “у тому числі” у рядках 06-14 розділу ІІІ дані про учнів, які вивчають іноземні мови поглиблено з першого класу.
 
4.6. Якщо в закладі викладають різні іноземні мови в двох групах одного класу, то кожна група учнів відображається за цією мовою як окремий клас. Якщо клас поділяється на дві самостійні групи, які вивчають одну й ту саму іноземну мову, то кожну з них також необхідно рахувати за цим розділом за окремий клас. Якщо учні одного й того самого класу вивчають дві іноземні мови, то дані про таких учнів і класи, де вивчається дві іноземних мови, наводяться за кожною мовою окремо.
 
4.7. Дані графи 14 повинні дорівнювати сумі даних граф 2-13 за всіма рядками.
 
4.8. У рядках 25-28 зазначається, яку саме другу іноземну мову вивчають учні.
 
V. Заповнення розділу ІІІ “Відомості про розподіл учнів за профілем навчання та поглибленим вивченням предметів”
 
5.1. Розділ ІІІ заповнюють заклади з профільним навчанням, а також загальноосвітні заклади, у яких є класи з певним профілем навчання. Якщо в одному і тому самому закладі є декілька профілів навчання, то дані про учнів наводяться за кожним з цих профілів окремо за рядками 01-05 граф 11-14. Профіль навчання може бути: фізико-математичний, математичний, фізичний, екологічний, біолого-хімічний, біолого-фізичний (у тому числі медичний), біолого-географічний, біотехнологічний, хіміко-технологічний, фізико-хімічний, агрохімічний, історичний, правовий, філософський, економічний, української філології, іноземної філології, історико-філологічний, технологічний, інформаційно-технологічний, художньо-естетичний, спортивний.
 
5.2. Відомості про предмети, які вивчаються поглиблено, та учнів, які вивчають ці предмети, наводяться у рядках 06-14 граф 2-14.
 
5.3. Гімназії, ліцеї, колегіуми в цьому розділі наводять інформацію тільки про учнів, які навчаються за навчальними планами цих закладів (крім учнів у класах, що навчаються у цих закладах за навчальними планами загальноосвітніх шкіл).
 
5.4. У рядках 15 і 17 наводяться дані про загальну кількість у закладі класів, відповідно - з профільним навчанням та з поглибленим вивченням предметів, а в рядках 16 і 18 - дані про загальну кількість учнів у цих класах. Дані рядка 16 дорівнюють сумі даних рядків 01-05 графи 14, а сума даних рядка 18 - сумі даних рядків 06-14 графи 14.
 
VI. Заповнення розділу IV “Віковий склад учнів”
 
6.1. У розділі ІV кількість учнів 1-11(12)-х класів необхідно розподілити за віком за рядками 01-15 - станом на 1 січня наступного року.
 
6.2. Дані рядка 01 повинні дорівнювати сумі даних рядків 02-13 за всіма графами та даним рядка 15 графи 2 розділу І, дані рядка 14 повинні відповідати даним графи 3 розділу І.
 
6.3. Сума даних граф 2-15 повинна дорівнювати даним графи 1 за всіма рядками.
 
6.4. Рядок 15 заповнюють спеціальні загальноосвітні школи (школи-інтернати), спеціальні класи, організовані при денних загальноосвітніх навчальних закладах.
 
6.5. За рядками 16-19 учні 1-го класу розподіляються за віком станом на 01 вересня поточного року. Сума даних рядків 16-19 дорівнює даним рядка 02 графи 1.
 
VII. Заповнення розділу V “Змінність навчання та групи подовженого дня”
 
У розділі V наводяться відомості про кількість класів і учнів, які навчаються в другу зміну (при цьому не враховуються учні спеціальних шкіл (шкіл-інтернатів) та спеціальних класів для дітей, які потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку), та про групи подовженого дня.
 
VIII. Заповнення розділу VI “Відомості про учнів, які закінчили цей клас і переведені до наступного класу або закінчили навчальний заклад у 20___ році”
 
8.1. Розділ VI заповнюють заклади всіх типів. У цьому розділі наводяться дані про кількість учнів, які закінчили цей клас і переведені до наступного класу або закінчили навчальний заклад.
 
8.2. До рядка 01 графи 9 включаються дані про тих, хто одержав свідоцтво про базову загальну середню освіту, і тих, хто не одержав (видано табель успішності), дані про яких наводяться відповідно у рядках 02 та 03.
 
8.3. Дані рядка 01 графи 9 повинні дорівнювати сумі даних рядків 02 і 03.
 
8.4. У рядку 01 граф 11 і 13 наводяться дані про учнів, які закінчили навчальний заклад, уключаючи і тих, які не одержали атестат про повну загальну середню освіту (видано табель успішності).
 
8.5. Сума даних граф 11 і 13 у рядку 01 повинна дорівнювати сумі даних рядків 04 і 07.
 
8.6. Відомості про кількість екстернів “крім того” наводяться у рядках 12 і 13.
 
8.7. У рядках 08-11, 14 і 15 наводяться дані про кількість дітей-сиріт і дітей, позбавлених батьківського піклування.
 
IX. Заповнення розділу VII “Відомості про класи і класи-комплекти”
 
9.1. При заповненні розділу VII необхідно мати на увазі, що класом-комплектом є група учнів з двох і більше 1-4-х класів, де викладання веде один учитель.
 
9.2. До рядка 01 включаються також дані про перші класи, організовані в дошкільних навчальних закладах.
 
9.3. Дані рядка 01 дорівнюють сумі даних рядків 02-05 граф 1 і 2.
 
9.4. Дані рядка 01 графи 1 розділу VII повинні, дорівнювати або бути меншими за дані, які показані в рядках 02-06 графи 1 розділу І, за рахунок класів, які ввійшли до класу-комплекту. Якщо до складу класу-комплекту входять учні певного класу з кількістю менше 5 осіб, то до рядків 02-06 графи 1 розділу І дані про такі класи не включаються.
 
X. Заповнення розділу VIII “Гуртки, секції, організовані закладом”
 
10.1. У розділі наводяться відомості про кількість гуртків, секцій, організованих загальноосвітнім навчальним закладом, та кількість учнів, охоплених ними.
 
10.2. Гуртки, секції, організовані позашкільними навчальними закладами в приміщенні загальноосвітніх навчальних закладів, до звіту не включаються. Дані про такі гуртки, секції та про дітей у них наводяться в звіті позашкільних навчальних закладів.
 
XI. Заповнення розділу IX “Відомості про приміщення та матеріальну базу”
 
11.1. У розділі ІХ наводяться відомості про матеріальну базу закладу.
 
11.2. До рядка 01 включається площа всіх приміщень, які належать закладу, у тому числі площа квартир персоналу закладу, розміщена в них, і приміщень, зайнятих інтернатом при школі, а також сторонніми організаціями. У загальну площу включається також та частина підвалів і напівпідвалів, яка зайнята під навчальні і навчально-виробничі майстерні та з іншою навчальною метою, а також під житло персоналу закладу, душову кімнату, кухню. Вільна площа підвалів та напівпідвалів або зайнята під склади та інші господарські потреби закладу не включається. У загальну площу не включається площа надвірних будівель (сараїв, гаражів та ін.).
 
11.3. У рядку 02 із загальної площі наводяться дані про площу, здану в оренду, а в рядку 03 - “крім того” - про загальну площу, яку орендує заклад.
 
11.4. До числа класних кімнат, навчальних кабінетів і лабораторій (рядок 04) уключаються всі кімнати, у яких проводяться заняття з учнями, а за рядком 05 указується їх площа.
 
11.5. До рядків 06-15, 18 уключаються відомості про кількість навчальних кабінетів, які мають окремі приміщення, обладнані необхідним навчально-наочним приладдям, у яких відповідно до програми проводяться навчальні заняття з цього предмета. Якщо в одній кімнаті обладнані два навчальні кабінети, наприклад біології і хімії, то дані про такі кабінети необхідно навести один раз: або як про кабінет біології, або як про кабінет хімії.
 
11.6. До рядка 17 уключаються дані про число робочих місць з комп’ютером у кабінеті основ інформатики й обчислювальної техніки для практичних занять з інформатики. Робочі місця необхідно рахувати за кількістю працюючих комп’ютерів.
 
11.7. До рядка 19 уключається інформація про загальну кількість комп’ютерів (працюючих і непрацюючих), які перебувають на балансі закладу. До цього рядка не включаються дані про портативні комп’ютери, відомості про які наводяться у рядку 25.
 
11.8. Під час заповнення рядка 26 слід мати на увазі, що інтерактивний комплекс- це апаратно-програмний засіб, що об’єднує спеціальне інтерактивне та мультимедійне обладнання (інтерактивна дошка, мультимедійний проектор, комп’ютер) і комп’ютерні програми для організації інтерактивного навчання. Інтерактивний комплекс може використовуватись як окремо, так і в складі навчального комп’ютерного комплексу.
 
11.9. До рядка 27 уключаються дані про діючі програмні засоби навчання, які використовуються в навчальному процесі і перебувають на балансі закладу (системні програмні засоби не включаються).
 
11.10. До рядка 28 уключаються дані про навчальні та навчально-виробничі майстерні, де учні проходять навчання.
 
11.11. Рядки 49-53 заповнюють усі заклади, які мають бібліотечний фонд (книжковий фонд). Відомості про дитячі бібліотеки, які розташовані в приміщенні закладу, але йому не підпорядковуються, до звіту не включаються.
 
11.12. У рядках 29, 30, 32, 34-37 відомості відображаються шляхом проставлення “1” за наявності в закладі переліченого або “0” - за відсутності.
 
11.13. Рядок 31 заповнюють заклади, які мають навчально-дослідну ділянку, що відповідає положенню про таку ділянку, указавши в цьому рядку її розмір в арах.
 
11.14. Рядок 34 заповнюють заклади, які мають водогін, а рядок 36 - які мають каналізацію, незалежно від того, чи заклад підключено до центральної мережі, чи підключення автономне.
 
11.15. Під час заповнення рядка 37 слід мати на увазі, що наявність у буфеті тільки кави, чаю, пиріжків і булок не вважається гарячим харчуванням.
 
11.16. До рядка 42 уключаються дані лише про ті окремі будівлі, у яких здійснюється навчання учнів, включаючи майстерні.
 
11.17. До рядка 43 уключають дані лише про ті будівлі, на які є кошторис на капітальний ремонт, а до рядка 44 - на які є акт про їх аварійний стан.
 
11.18. Рядок 45 заповнюють як сільські, так і міські заклади (крім закладів інтернатного типу), при цьому міські заклади наводять дані лише про тих учнів, які навчаються у цих закладах, а проживають у сільській місцевості на відстані більше 3 км.
 
XII. Заповнення розділу X “Педагогічні працівники”
 
12.1. У розділі Х у рядку 01 наводяться відомості про всіх учителів, уключаючи сумісників, які працюють у закладі, керівників та їх заступників. До цього числа входять також інші працівники, які проводять навчальні заняття у закладі. Якщо вчитель поряд з основною роботою працює в цьому закладі і на посаді вихователя, то дані про нього потрібно відобразити і як про вчителя (рядок 01), і як про вихователя (рядки 03, 05, 07).
 
12.2. За наявності в закладі спеціальних класів для дітей, які потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку, дані про вчителів, які працюють у таких класах, відображаються у рядку 09, а кількість самих класів - у рядку 10. Спеціальні школи (школи-інтернати) ці рядки не заповнюють.
 
ХІІІ. Наведення довідкової інформації
 
За рядками 01 та 02 наводиться довідкова інформація про кількість у закладі груп (за їх наявності) для дітей дошкільного віку, організованих для підготовки цих дітей до школи, та про кількість дітей у них.
 
До цих рядків включаються дані про групи в сільській місцевості, де відсутні дошкільні навчальні заклади, або в міській - у разі недостатньої кількості дошкільних навчальних закладів або якщо вони перевантажені, перебувають на віддаленій відстані від місця проживання чи діти за станом здоров’я не можуть відвідувати дошкільні навчальні заклади тощо.
 
До цих рядків не включаються дані про підготовчі групи в школах-садках, про групи, створені в школах-інтернатах для дітей дошкільного віку, які постійно проживають в цих закладах, про групи вихідного дня в школах.
 
Дані цих рядків не включаються до жодного з розділів звіту.
 
Директор департаменту 
економіки та фінансування  С.В. Даниленко


Інші НПА

Наказ МОНмолодьспорт №805 від 09.07.2014 Про внесення зміни до наказу Міністерства освіти і науки України від 3 вересня 2007 року № 781 Постанова КМУ №110-2014-п від 25.03.2014 Питання оплати праці працівників установ, закладів та організацій окремих галузей бюджетної сфери Наказ МОНмолодьспорт №806 від 09.07.2014 Про внесення зміни до наказу Міністерства освіти і науки України від 26 вересня 2005 року № 557 Наказ МОНмолодьспорт №912 від 13.08.2012 Про впорядкування умов оплати праці окремих категорій працівників Міжнародного дитячого центру-комплексу "Золотий ключик" Наказ МОНмолодьспорт №804 від 09.07.2014 Про внесення змін до наказу Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 13 серпня 2012 року № 912 Наказ МОНмолодьспорт №2213/798 від 07.07.2014 Про затвердження форм Свідоцтва про закінчення дитячо-юнацької спортивної школи та Особистої картки спортсмена Наказ МОНмолодьспорт №779 від 01.07.2014 Про внесення змін до Порядку замовлення та видачі документів про вищу освіту державного зразка та додатків до них випускникам вищих навчальних закладів, розташованих на тимчасово окупованій території України, у 2014 році Наказ МОНмолодьспорт №655 від 28.05.2014 Про затвердження Порядку замовлення та видачі документів про вищу освіту державного зразка та додатків до них випускникам вищих навчальних закладів, розташованих на тимчасово окупованій території України, у 2014 році Наказ МОНмолодьспорт №764 від 27.06.2014 Про затвердження Положення про Міжнародний конкурс «Найкращий учитель української мови за кордоном» Наказ МОНмолодьспорт №759 від 26.06.2014 Про затвердження Змін до Умов прийому до вищих навчальних закладів України в 2014 році