Маркетинговий період

Юридичний словник
А Б В Г Д Е Є Ж З І К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Ю Я

Що таке Маркетинговий період?

Маркетинговий період - це період, який розпочинається з місяця, у якому починає поставлятися окремий вид продукції рослинництва відповідного врожаю, та закінчується останнім числом місяця, що передує місяцю, в якому починає поставлятися такий самий вид продукції рослинництва наступного врожаю. Для інших видів сільськогосподарської продукції маркетинговий період дорівнює одному бюджетному року
Джерело: ст. 2 ЗУ Про державну підтримку сільського господарства України


Місцеві потреби - це ...


Моніторинг аграрного ринку - це ...


Негайна поставка - це ...


Обставини непереборної сили - це ...


Організований аграрний ринок - це ...



А Б В Г Д Е Є Ж З І К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Ю Я