Наказ Мінсоцполітики № 683 від 23.09.2014 Про затвердження Порядку взяття на облік інваліда, дитини-інваліда, іншої особи для забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації за їх фактичним місцем проживання, перебування

МІНІСТЕРСТВО СОЦІАЛЬНОЇ ПОЛІТИКИ УКРАЇНИ

НАКАЗ

23.09.2014  № 683

Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
8 жовтня 2014 р.
за № 1216/25993


Про затвердження Порядку взяття на облік інваліда, дитини-інваліда, іншої особи для забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації за їх фактичним місцем проживання, перебування

Відповідно до пунктів 15, 16 та 16-1 Порядку забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації інвалідів, дітей-інвалідів та інших окремих категорій населення, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 05 квітня 2012 року № 321, НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Порядок взяття на облік інваліда, дитини-інваліда, іншої особи для забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації за їх фактичним місцем проживання, перебування, що додається.

2. Департаменту соціального захисту інвалідів (Полякова О.Ю.) забезпечити в установленому порядку подання цього наказу на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України.

3. Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.

4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника Міністра  Мущиніна В.В.

Міністр

Л. Денісова

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства соціальної
політики України
23.09.2014 № 683

Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
8 жовтня 2014 р.
за № 1216/25993


ПОРЯДОК
взяття на облік інваліда, дитини-інваліда, іншої особи для забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації за їх фактичним місцем проживання, перебування

1. Цей Порядок визначає механізм взяття на облік інваліда, дитини-інваліда, іншої особи для забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації за їх фактичним місцем проживання, перебування.

2. Облік інвалідів, дітей-інвалідів, інших осіб та видача направлень на забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації здійснюються структурними підрозділами з питань соціального захисту населення районних, районних у містах Києві та Севастополі державних адміністрацій, виконавчими органами міських, районних у містах (крім міст Києва та Севастополя) рад (далі - органи соціального захисту населення) за фактичним місцем проживання, перебування таких осіб.

3. Інваліди, інші особи або їх законні представники, законні представники дітей-інвалідів звертаються із заявою та паспортом громадянина України або свідоцтвом про народження (для дітей віком до 16 років) до органу соціального захисту населення за фактичним місцем проживання, перебування таких осіб.

Інваліди, діти-інваліди, інші особи, які не взяті на облік для забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації в органі соціального захисту населення за місцем реєстрації їх проживання, перебування, разом із заявою та паспортом громадянина України або свідоцтвом про народження (для дітей віком до 16 років) надають документи, зазначені у пункті 16 Порядку забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації інвалідів, дітей-інвалідів та інших окремих категорій населення, затвердженого  постановою Кабінету Міністрів України від 05 квітня 2012 року № 321 (далі - Порядок забезпечення). 

Орган соціального захисту населення за фактичним місцем проживання, перебування перевіряє інформацію щодо заявника у Централізованому банку даних з проблем інвалідності (далі - банк даних) та у разі перебування інваліда, дитини-інваліда чи іншої особи на обліку за місцем реєстрації проживання, перебування видає направлення на забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації.

У разі відсутності інформації про інваліда, дитину-інваліда чи іншу особу на обліку у банку даних орган соціального захисту населення за фактичним місцем проживання, перебування оформлює особову справу інваліда, дитини-інваліда, іншої особи відповідно до Порядку забезпечення, видає направлення на забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації та протягом п’яти днів інформує про зазначене орган соціального захисту населення за зареєстрованим місцем проживання, перебування заявника (крім заявників, які переселилися з тимчасово окупованої території).

4. Якщо в інваліда, дитини-інваліда, іншої особи, які переселилися з тимчасово окупованої території чи районів проведення антитерористичної операції, або їх законних представників відсутні документи, передбачені пунктом 16 Порядку забезпечення, орган соціального захисту населення за фактичним місцем проживання, перебування таких осіб перевіряє дані про інваліда, дитину-інваліда, іншу особу у банку даних, а за відсутності їх у банку даних - надсилає запити до відповідних органів щодо витребування необхідних документів за зареєстрованим місцем проживання, перебування інваліда, дитини-інваліда, іншої особи, які переселилися з районів проведення антитерористичної операції, а у разі переселення таких осіб з тимчасово окупованої території сприяє в отриманні за місцем фактичного проживання, перебування:

1) висновку МСЕК про встановлення інвалідності для інвалідів (для дітей-інвалідів - висновок ЛКК) та індивідуальної програми - у відповідних закладах охорони здоров’я;

2) копії документа, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб - платників податків, - у відповідних контролюючих органах.

5. Особова справа інваліда, дитини-інваліда, іншої особи, які фактично проживають, перебувають не за місцем реєстрації, але стоять на обліку в органі соціального захисту населення за місцем реєстрації їх проживання, перебування (крім заявників, які переселилися з тимчасово окупованої території), на підставі заяви таких осіб та запиту відповідного органу соціального захисту населення у місячний строк відправляється органу соціального захисту населення за фактичним місцем проживання, перебування заявника. При цьому в журналі реєстрації, що зберігається в органі соціального захисту населення за місцем реєстрації їх проживання, робиться позначка ,,Вибув” із зазначенням причини, а в органі соціального захисту населення за фактичним місцем проживання, перебування робиться позначка ,,Прибув” із зазначенням дати.

Особова справа інваліда, дитини-інваліда, іншої особи, які фактично проживають, перебувають не за місцем реєстрації, залишається в органі соціального захисту населення на період фактичного проживання, перебування інваліда, дитини-інваліда, іншої особи у цьому місці.

6. Особова справа інваліда, дитини-інваліда, іншої особи, оформлена не за місцем реєстрації проживання, перебування, у разі вибуття  з нього на підставі заяви інваліда, дитини-інваліда, іншої особи у місячний термін відправляється органу соціального захисту населення за зареєстрованим місцем проживання, перебування заявника (крім заявників, які переселилися з тимчасово окупованої території) або органу соціального захисту населення за іншим фактичним місцем його проживання, перебування. При цьому в журналі реєстрації, що зберігається в органі соціального захисту населення за фактичним місцем проживання, перебування, робиться позначка „Вибув” із зазначенням причини, а в органі соціального захисту населення за зареєстрованим місцем проживання, перебування або органі соціального захисту населення за іншим фактичним місцем його проживання, перебування робиться позначка ,,Прибув” із зазначенням дати.

Директор Департаменту
соціального захисту інвалідів


О. Полякова