Укр   Рус

Ваш гід в законодавстві України


Друкувати

Ст. 5 ЗУ Про державну підтримку ЗМІ від 23.09.1997 № 540/97-ВР


Чинний зі змінами. Перевірено 08.07.2019


Про державну підтримку ЗМІ
Стаття 5. Податкове, митне, валютне, тарифне регулювання

Від податку на додану вартість звільняються відповідно до Податкового кодексу України операції з продажу і доставки періодичних видань друкованих засобів масової інформації вітчизняного виробництва.

{ Частина перша статті 5 із змінами, внесеними згідно із Законом N 2856-VI від 23.12.2010 }

Пільгове оподаткування редакцій засобів масової інформації застосовується відповідно до Податкового кодексу України .

{ Частина друга статті 5 із змінами, внесеними згідно із Законом N 2856-VI від 23.12.2010 }

Редакції засобів масової інформації звільняються від:

обов'язкового продажу валютної виручки, одержаної від експорту інформаційної продукції, у разі використання цієї виручки на придбання обладнання та матеріалів, необхідних для подальшого виробництва нової інформаційної продукції;

сплати мита за експорт інформаційної продукції.

Не підлягають обкладанню ввізним митом обладнання та матеріали, призначені для власної інформаційної діяльності засобів масової інформації, виробництва і розповсюдження їхньої інформаційної продукції, якщо таке обладнання і матеріали не виробляються в Україні. У разі неможливості встановити призначення товару при його переміщенні через митний кордон України стягнене за нього мито відшкодовується засобам масової інформації, телерадіоцентрам та підприємствам поліграфії після документального підтвердження у спеціально визначеному порядку використання його для власної інформаційної діяльності, розповсюдження телевізійних і радіопрограм.

Розмір плати за землю державними підприємствами зв'язку, які займаються розповсюдженням друкованої продукції, теле- і радіопрограм, не може перевищувати розміру плати за землю закладами культури. від 13.09.2001 )

Редакції засобів масової інформації, відповідно до статей 2 і 3 цього Закону, мають право на пільгові кредити для розвитку цих засобів масової інформації та розв'язання соціальних проблем їх трудових колективів.


Стаття 1 ...3 4 5 6 7 ...Прикінцеві положення

Перейти до статті