Укр Рус

Про державну підтримку ЗМІ
Стаття 9. Розповсюдження інформаційної продукції



Ст. 9 ЗУ Про державну підтримку ЗМІ 23.09.1997 № 540/97-ВР



Розповсюдженням друкованої та аудіовізуальної інформаційної продукції займаються державні, комунальні, приватні та інших форм власності організації, які мають для цього належну матеріально-технічну базу та інші можливості і зареєстровані відповідно до законодавства.

від 16.03.2004 ) Тариф на оформлення передплати та доставку передплатникам друкованих періодичних видань повинен становити не більше 40 відсотків собівартості виготовлення одного примірника передплатного видання. від 07.02.2002, N 214-IV від 24.10.2002 )

Відповідальність за неякісне та несвоєчасне доведення до споживачів аудіовізуальної інформації, неякісну і несвоєчасну доставку передплатних видань, їх пошкодження та ненадходження за передплатною адресою, інші недоліки в процесі розповсюдження інформаційної продукції несуть організації-розповсюджувачі.

Стаття 1 ...7 8 9 10 11 ...Прикінцеві положення 

Перейти до статті