Укр Рус
< Про рекламу

Про рекламу
Стаття 5-1. Телепродаж



Ст. 5-1 ЗУ Про рекламу вiд 03.07.1996 № 270/96-ВР


Чинний зі змінами. Перевірено 14.12.2017


1. Телепродаж повинен містити необхідну, доступну, достовірну аудіовізуальну інформацію про товар, що пропонується.

2. Час мовлення та частка телепродажу протягом астрономічної години з урахуванням особливостей, встановлених цією статтею, включаються та є складовими частинами загального часу мовлення та частки реклами і телепродажу, визначених цим Законом, у фактичному обсязі мовлення протягом астрономічної години телерадіоорганізаціями будь-якої форми власності.
{ Частина друга статті 5-1 із змінами, внесеними згідно із Законом N 386-VIII від 12.05.2015 }

3. На телепродаж поширюються вимоги, визначені частинами третьою - п’ятою статті 13 цього Закону, щодо особливостей розміщення реклами на телебаченні.

4. Телепродаж не має спонукати дітей укладати договори про продаж чи оренду товарів.

5. Обмеження щодо часу мовлення та частки телепродажу протягом астрономічної години, визначені частиною першою статті 13 цього Закону, не поширюються на спеціалізовані з телепродажу канали мовлення, а так само трансляцію телепродажу у вигляді окремої програми та/або передачі (телемагазину) не спеціалізованими з телепродажу каналами мовлення за умови дотримання вимог, передбачених частиною сьомою цієї статті.
{ Частина п'ята статті 5-1 із змінами, внесеними згідно із Законом N 386-VIII від 12.05.2015 }

6. Обмеження частки реклами протягом астрономічної години фактичного мовлення, визначене частиною першою статті 13 цього Закону, не поширюється на спеціалізовані з телепродажу канали мовлення.
{ Частина шоста статті 5-1 із змінами, внесеними згідно із Законом N 386-VIII від 12.05.2015 }

7. Трансляція телепродажу, що здійснюється не спеціалізованими з телепродажу каналами мовлення, у вигляді окремої програми та/або передачі (телемагазину) повинна мати безперервну мінімальну тривалість 15 хвилин. Максимальна кількість таких програм та/або передач (телемагазинів) протягом астрономічної доби на не спеціалізованих з телепродажу каналах мовлення не може перевищувати восьми, а загальна тривалість їх трансляції не повинна перевищувати трьох годин на добу.
{ Закон доповнено статтею 5-1 згідно із Законом N 1322-VII від 05.06.2014 }


Стаття 1 ...4 5 5-1 6 7 ...Прикінцеві положення

Перейти до статті