Укр Рус

Про звернення громадян
Стаття 15. Розгляд заяв (клопотань)



Ст. 15 ЗУ Про звернення громадян від 02.10.1996 № 393/96-ВР



Органи державної влади, місцевого самоврядування та їх посадові особи, керівники та посадові особи підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності, об'єднань громадян, до повноважень яких належить розгляд заяв , зобов'язані об'єктивно і вчасно розглядати їх, перевіряти викладені в них факти, приймати рішення відповідно до чинного законодавства і забезпечувати їх виконання, повідомляти громадян про наслідки розгляду заяв .

Заяви Героїв Радянського Союзу, Героїв Соціалістичної Праці, інвалідів Великої Вітчизняної війни розглядаються першими керівниками державних органів, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій особисто.

Відповідь за результатами розгляду заяв в обов'язковому порядку дається тим органом, який отримав ці заяви і до компетенції якого входить вирішення порушених у заявах питань, за підписом керівника або особи, яка виконує його обов'язки.

Рішення про відмову в задоволенні вимог, викладених у заяві , доводиться до відома громадянина в письмовій формі з посиланням на Закон і викладенням мотивів відмови, а також із роз'ясненням порядку оскарження прийнятого рішення.

Стаття 1 ...13 14 15 16 17 ...Прикінцеві положення 

Перейти до статті
Скачать бесплатно Закон України Про звернення громадян від 02.10.1996 № 393/96-ВР 

Рекомендовані сторінки

Про звернення громадян Стаття 16. Розгляд скарг громадян Про звернення громадян Про звернення громадян Стаття 17. Термін подання скарги Про звернення громадян Стаття 20. Термін розгляду звернень громадян Про звернення громадян Стаття 18. Права громадянина при розгляді заяви чи скарги



Додати коментар до ст.15 ЗУ Про звернення громадян від 02.10.1996 № 393/96-ВР