Постанова КМУ № 1088-2010-п від 01.12.2010 Про затвердження Державної програми розвитку транскордонного співробітництва на 2011-2015 роки
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
П О С Т А Н О В А
від 1 грудня 2010 р. N 1088
Київ
Про затвердження Державної
програми розвитку транскордонного
співробітництва на 2011-2015 роки
{ Із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ
N 822 ( 822-2011-п ) від 03.08.2011
N 491 ( 491-2012-п ) від 31.05.2012 }
Кабінет Міністрів України п о с т а н о в л я є:
1. Затвердити Державну програму розвитку транскордонного
співробітництва на 2011-2015 роки (далі - Програма), що додається.
2. Утворити Міжвідомчу комісію з питань підтримки
транскордонного співробітництва у складі згідно з додатком.
3. Затвердити Положення про Міжвідомчу комісію з питань
підтримки транскордонного співробітництва, що додається.
4. Міністерствам, іншим центральним і місцевим органам
виконавчої влади забезпечити виконання Програми в межах видатків,
передбачених у державному та місцевих бюджетах на відповідний
бюджетний період, а також за рахунок інших джерел, не заборонених
законом.
5. Міністерству економічного розвитку і торгівлі інформувати
щороку до 15 квітня Кабінет Міністрів України про хід виконання
Програми. { Пункт 5 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ
N 822 ( 822-2011-п ) від 03.08.2011 }
Прем"єр-міністр України М.АЗАРОВ
Інд. 52
ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 1 грудня 2010 р. N 1088
ДЕРЖАВНА ПРОГРАМА
розвитку транскордонного співробітництва
на 2011-2015 роки
Загальна частина
Транскордонне співробітництво в Україні здійснюється в умовах
суттєвих диспропорцій соціально-економічного розвитку прикордонних
регіонів, рівня зайнятості населення зазначених територій України
і прикордонних регіонів сусідніх держав, що призводить до
соціальної нестабільності серед суб"єктів транскордонного
співробітництва.
Транскордонне співробітництво є одним з інструментів
прискорення процесів наближення рівня життя населення прикордонних
регіонів до середньоєвропейського та забезпечення вільного
переміщення людей, товарів і капіталів через кордон. Таке
співробітництво сприяє об"єднанню зусиль суб"єктів транскордонного
співробітництва для розв"язання спільних проблем прикордонних
регіонів, здійсненню євроінтеграційних заходів на регіональному
рівні.
Україна має сухопутний кордон із сімома країнами. Із 27
адміністративно-територіальних одиниць 19 є прикордонними. На
території таких прикордонних областей, як Волинська, Закарпатська,
Івано-Франківська, Львівська, Луганська, Одеська, Сумська,
Харківська, Чернівецька, Чернігівська створено вісім
єврорегіонів - Буг, Верхній Прут, Дніпро, Карпатський, Нижній
Дунай, Слобожанщина, Донбас та Ярославна. Вивчається питання щодо
створення єврорегіонів Азов на території Автономної Республіки
Крим, Запорізької та Донецької областей і Дністер на території
Вінницької області.
Особливістю транскордонного співробітництва України є те, що
воно відбувається як на кордоні України з країнами Європейського
Союзу, так і на кордонах з Російською Федерацією, Республікою
Білорусь та Республікою Молдова.
Згідно із Законом України "Про транскордонне співробітництво"
( 1861-15 ) фінансування проектів (програм) транскордонного
співробітництва здійснюється за рахунок коштів державного бюджету,
бюджету Автономної Республіки Крим, місцевих бюджетів на
відповідний рік, а також інших джерел, не заборонених законом. Для
спільного фінансування проектів (програм) транскордонного
співробітництва можуть використовуватися кошти міжнародної
технічної допомоги, кредитні ресурси міжнародних фінансових
організацій.
Програмою передбачається створення комплексної системи
розвитку транскордонного співробітництва, з урахуванням якої
здійснюватиметься державна підтримка реалізації проектів
транскордонного співробітництва.
Виконання Програми сприятиме консолідації зусиль щодо
розвитку транскордонного співробітництва, подальшого поглиблення
співпраці в рамках єврорегіонів та активізації роботи з розширення
сфер такого співробітництва, ліквідації інфраструктурних перешкод
та сприяння спільній підприємницькій діяльності прикордонних
регіонів у сфері малого і середнього бізнесу.
Мета та основні завдання Програми
Метою цієї Програми є активізація соціально-економічного,
науково-технічного, екологічного, культурного розвитку суб"єктів
транскордонного співробітництва.
Основними завданнями Програми є:
сприяння економічному, соціальному, культурному розвитку
прикордонних регіонів та активізація всебічного транскордонного
співробітництва із сусідніми країнами на державному, регіональному
та місцевому рівні;
забезпечення реалізації великомасштабних проектів
транскордонного співробітництва в рамках програм прикордонного
співробітництва Європейського інструменту сусідства та
партнерства;
забезпечення підвищення рівня життя населення та розвитку
соціальної сфери прикордонних регіонів;
поглиблення співпраці в рамках наявних єврорегіонів та
створення нових;
активізація зовнішньоекономічної діяльності регіонів;
створення умов для заснування і функціонування спільних
підприємств та утворення транскордонних економічних кластерів;
сприяння розвитку малого та середнього підприємництва;
забезпечення охорони навколишнього природного середовища та
екологічної безпеки;
розвиток інфраструктури прикордонних регіонів та створення
умов для залучення інвестицій.
Основні напрями виконання Програми
Основними напрямами виконання цієї Програми є:
розширення інтеграційних процесів з метою підвищення
конкурентоспроможності регіонів, забезпечення їх сталого розвитку
на сучасній технологічній основі та високого рівня продуктивності
праці і зайнятості населення;
удосконалення механізму взаємодії з питань розвитку
транскордонного співробітництва на державному та місцевому рівні,
розвиток міжмуніципального співробітництва та побратимських
зв"язків малих та середніх міст прикордонних регіонів України та
Російської Федерації;
розбудова виробничої та соціальної інфраструктури регіонів;
посилення взаємодії між учасниками транскордонного
співробітництва у сфері підприємницької діяльності та туристичній
галузі;
модернізація і розвиток наявної транскордонної транспортної
мережі для збільшення її пропускної спроможності;
сприяння розвитку прикордонної інфраструктури з метою
оптимізації режиму перетинання державного кордону особами,
переміщення транспортних засобів і вантажів (товарів) та зменшення
часу для проведення прикордонних процедур;
створення спільної системи управління у сфері охорони
навколишнього природного середовища, раціонального використання
природних ресурсів та забезпечення екологічної безпеки;
створення сприятливих умов для транскордонного
співробітництва у сфері освіти, науки і культури;
розроблення містобудівної документації прикордонних регіонів;
активізація обміну інформацією, здійснення заходів щодо
підвищення кваліфікації кадрів суб"єктів транскордонного
співробітництва;
забезпечення розвитку взаємодії між територіальними
громадами.
Шляхи і способи розв"язання проблеми
Програма виконується шляхом здійснення заходів щодо
забезпечення розвитку транскордонного співробітництва на 2011-2015
роки (додаток 1) та реалізації проектів транскордонного
співробітництва.
Проекти транскордонного співробітництва розробляються
суб"єктами і учасниками такого співробітництва та подаються в
установленому порядку на розгляд конкурсних комісій, що
утворюються Радою міністрів Автономної Республіки Крим, обласними,
Київською та Севастопольською міськими держадміністраціями.
Проекти транскордонного співробітництва, відібрані
конкурсними комісіями, надсилаються Радою міністрів Автономної
Республіки Крим, обласними, Київською та Севастопольською міськими
держадміністраціями центральним органам виконавчої влади,
відповідальним за реалізацію державної політики у відповідній
галузі, для підготовки у межах їх повноважень експертних висновків
щодо доцільності надання державної фінансової підтримки реалізації
проектів з урахуванням пріоритетів соціально-економічного
розвитку.
Проекти транскордонного співробітництва разом із зазначеними
експертними висновками надсилаються Радою міністрів Автономної
Республіки Крим, обласними, Київською та Севастопольською міськими
держадміністраціями Мінекономрозвитку не пізніше ніж 1 березня
року, що передує року, протягом якого передбачається надання
відповідної державної фінансової підтримки. { Абзац четвертий
розділу із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ N 822
( 822-2011-п ) від 03.08.2011 }
Для розгляду проектів транскордонного співробітництва
утворюється Міжвідомча комісія з питань підтримки транскордонного
співробітництва (далі - Комісія), яка готує пропозиції та
рекомендації щодо надання державної фінансової підтримки
реалізації зазначених проектів з урахуванням їх пріоритетності та
можливості державного фінансування на відповідний рік.
Відбір великомасштабних інфраструктурних проектів
транскордонного співробітництва здійснюється за процедурами,
визначеними у програмах прикордонного співробітництва
Європейського інструменту сусідства та партнерства на 2007-2013
роки. Перелік великомасштабних інфраструктурних проектів
транскордонного співробітництва України, яким може бути надана
державна фінансова підтримка та надаватиметься підтримка
Європейського Союзу в рамках виконання програм прикордонного
співробітництва Європейського інструменту сусідства та партнерства
на 2007-2013 роки, додається (додаток 2). Зазначені проекти
узгоджуються заінтересованими органами виконавчої влади та
вносяться на розгляд Комісії.
Фінансування великомасштабних інфраструктурних проектів
здійснюється за рахунок технічної допомоги Європейського Союзу та
співфінансування Української Сторони у розмірі до 10 відсотків
вартості таких проектів за рахунок коштів державного і місцевого
бюджетів, а також інших джерел, не заборонених законом.
На підставі рішення Комісії Мінекономрозвитку складає перелік
проектів транскордонного співробітництва та в установленому
порядку подає не пізніше ніж 1 червня року, що передує року,
протягом якого передбачається надання державної фінансової
підтримки, Кабінетові Міністрів України проект акта про внесення
змін до Програми. { Абзац восьмий розділу із змінами, внесеними
згідно з Постановою КМ N 822 ( 822-2011-п ) від 03.08.2011 }
Очікувані результати, ефективність Програми
У результаті виконання Програми передбачається:
зменшити територіальні диспропорції регіонів України,
наблизити їх економічний та соціальний рівень розвитку до рівня
регіонів держав - членів Європейського Союзу, підвищити рівень
життя населення;
активізувати зовнішньоекономічну діяльність регіонів,
забезпечити розвиток малого та середнього підприємництва,
регіональних мереж транспорту та комунікацій, розбудову
інфраструктури державного кордону;
забезпечити розвиток наявних єврорегіонів та створити нові;
активізувати співробітництво між територіальними громадами
прикордонних регіонів;
розробити проекти містобудівного розвитку;
забезпечити охорону навколишнього природного середовища та
його відновлення, екологічну безпеку, раціональне використання
природних ресурсів, організацію екологічного контролю та
моніторингу, запобігання забрудненню територій техногенних
катастроф та зон стихійного лиха.
У результаті реалізації великомасштабних інфраструктурних
проектів у рамках виконання програм прикордонного співробітництва
Європейського інструменту сусідства та партнерства на 2007-2013
роки передбачається забезпечити:
розвиток прикордонної інфраструктури Луцького, Львівського та
Мостиського прикордонних загонів відповідно до стандартів
Європейського Союзу;
розбудову, облаштування та реконструкцію восьми пунктів
пропуску через державний кордон у Волинській, Львівській,
Закарпатській, Чернівецькій областях;
створення системи екологічної безпеки та попередження
населення про можливі повені у Чернівецькій області;
інвентаризацію, оцінку, запобігання виникненню антропогенних
джерел забруднення в нижніх водах р. Дунай в Одеській області.
Обсяги та джерела фінансування Програми
Фінансове забезпечення Програми здійснюється у межах коштів,
передбачених у державному і місцевих бюджетах на відповідний рік
центральним і місцевим органам виконавчої влади, відповідальним за
виконання визначених Програмою заходів і проектів транскордонного
співробітництва, а також за рахунок інших джерел, не заборонених
законом.
Обсяг державної фінансової підтримки Програми визначається
щороку в межах коштів, передбачених Законом України про Державний
бюджет України на відповідний рік.
Загальна вартість великомасштабних інфраструктурних проектів
транскордонного співробітництва становить 55274,8 тис.євро, у тому
числі грантова частина для України - 40372,9 тис.євро. Розмір
фінансової участі України у реалізації зазначених проектів
орієнтовно становить 48305,8 тис.гривень. Остаточна сума
співфінансування Українською Стороною визначається після
підписання Європейським Союзом відповідних контрактів із
замовниками проектів.
Додаток 1
до Програми
{ У тексті додатка слова "Мінекономіки", "Мінрегіонбуд", "МОН",
замінено відповідно словами "Мінекономрозвитку", "Мінрегіон",
"МОНмолодьспорт" згідно з Постановою КМ N 822 ( 822-2011-п )
від 03.08.2011 }
ЗАХОДИ
щодо забезпечення розвитку транскордонного співробітництва
на 2011-2015 роки
1. Створення та забезпечення функціонування українських
ділянок транскордонних біосферних резерватів, водно-болотних угідь
міжнародного значення, об"єктів всесвітньої природної спадщини.
Мінприроди, Мінекономрозвитку,
МЗС, Одеська, Вінницька,
Чернівецька, Івано-Франківська,
Закарпатська, Львівська,
Волинська, Рівненська,
Житомирська, Київська,
Чернігівська, Сумська,
Харківська, Луганська, Донецька
облдержадміністрації.
2011-2015 роки.
2. Створення автоматизованих пунктів вимірювання показників
якості поверхневих вод на транскордонних водних об"єктах.
Держводагентство, Закарпатська,
Волинська, Чернівецька
облдержадміністрації.
2011-2015 роки.
3. Створення автоматизованих пунктів вимірювання якості
повітря та контролю за рівнем транскордонного забруднення повітря
на великі відстані.
МНС, Мінприроди, Рада міністрів
Автономної Республіки Крим,
облдержадміністрації,
Севастопольська
міськдержадміністрація.
2011-2015 роки.
4. Забезпечення оснащення підрозділів аналітичного контролю
територіальних органів Мінприроди у прикордонних областях
транспортними і плавзасобами, а також сучасними засобами
вимірювальної техніки для визначення вмісту розчиненого кисню,
металів, нафтопродуктів та інших показників з метою проведення
моніторингу екологічного стану транскордонних водних об"єктів.
Мінприроди, Держводагентство,
Закарпатська, Волинська,
Чернівецька,
облдержадміністрації.
2011-2015 роки.
5. Забезпечення розвитку рекреаційної інфраструктури та
організація транскордонних туристичних маршрутів. Стимулювання
створення інформаційної інфраструктури транскордонного туризму та
забезпечення її розвитку.
Мінінфраструктури, Мінприроди,
Рада міністрів Автономної
Республіки Крим,
облдержадміністрації.
2011-2015 роки.
6. Завершення розроблення спільного українсько-угорського
проекту містобудівного розвитку регіону, що бере участь у
транскордонному співробітництві.
Мінрегіон, МЗС, Закарпатська
облдержадміністрація.
2011 рік.
7. Завершення розроблення спільного українсько-молдовського
проекту містобудівного розвитку регіону, що бере участь у
транскордонному співробітництві.
Мінрегіонбуд, МЗС, Одеська
облдержадміністрація.
2011 рік.
8. Завершення розроблення спільного українсько-польського
проекту містобудівного розвитку регіону, що бере участь у
транскордонному співробітництві.
Мінрегіон, МЗС, Закарпатська,
Волинська, Львівська
облдержадміністрації.
2011 рік.
9. Розроблення спільного українсько-румунського проекту
містобудівного розвитку регіону, що бере участь у транскордонному
співробітництві.
Мінрегіон, МЗС, Закарпатська,
Івано-Франківська, Чернівецька,
Одеська облдержадміністрації.
2012-2014 роки.
10. Розроблення спільного українсько-російського проекту
містобудівного розвитку регіону, що бере участь у транскордонному
співробітництві.
Мінрегіон, МЗС, Чернігівська,
Сумська, Харківська, Луганська,
Донецька облдержадміністрації.
2011-2015 роки.
11. Активізація транскордонного співробітництва у сфері
надзвичайних ситуацій.
МНС, Мінприроди, Рада міністрів
Автономної Республіки Крим,
облдержадміністрації.
2011-2015 роки.
12. Забезпечення проведення Європейських днів добросусідства.
Одеська, Закарпатська,
Волинська, Чернівецька,
Львівська облдержадміністрації.
2011-2015 роки.
13. Забезпечення активізації співробітництва у рамках наявних
єврорегіонів та діяльності міжурядових комісій з питань
транскордонного співробітництва.
Мінекономрозвитку, МЗС, Волинська,
Волинська, Закарпатська,
Івано-Франківська,
Львівська, Луганська, Одеська,
Сумська, Харківська,
Чернівецька, Чернігівська
облдержадміністрації.
2011-2015 роки.
14. Забезпечення постійного оновлення та розширення
інформаційної бази веб-сторінок з питань транскордонного
співробітництва.
Рада міністрів Автономної
Республіки Крим,
облдержадміністрації.
2011-2015 роки.
15. Підвищення кваліфікації посадових осіб місцевих органів
виконавчої влади та органів місцевого самоврядування з питань
транскордонного співробітництва за рахунок коштів міжнародної
технічної допомоги та інших джерел.
Мінекономрозвитку, Рада міністрів
Автономної Республіки Крим,
облдержадміністрації.
2011-2015 роки.
16. Запровадження системи моніторингу ефективності програм
прикордонного співробітництва в рамках Європейського інструменту
сусідства та партнерства на 2007-2013 роки.
Мінекономрозвитку, МЗС, Рада
міністрів Автономної Республіки
Крим, облдержадміністрації.
2011-2015 роки.
17. Створення мережі інформаційних центрів транскордонного
співробітництва.
Рада міністрів Автономної
Республіки Крим,
облдержадміністрації,
Мінекономрозвитку, Мінфін.
2011 рік.
18. Проведення культурних та освітніх заходів, що спрямовані
на розвиток транскордонного співробітництва.
Мінкультури, МОНмолодьспорт,
Рада міністрів Автономної
Республіки Крим,
облдержадміністрації.
2011-2015 роки.
19. Проведення на території України міжнародних
спеціалізованих семінарів, конференцій, виставок і ярмарків із
залученням іноземних і вітчизняних організацій для вивчення та
популяризації новітніх технологій надання туристичних послуг, а
також забезпечення участі у відповідних заходах, що проводяться у
прикордонних регіонах інших держав.
Мінінфраструктури, Рада міністрів
Автономної Республіки Крим,
облдержадміністрації.
2011-2015 роки.
20. Здійснення в рамках транскордонного співробітництва
обміну учнями, студентами, викладачами і науковцями.
МОНмолодьспорт, Рада міністрів
Автономної Республіки Крим,
облдержадміністрації.
2011-2015 роки.
21. Організація та проведення у рамках транскордонного
співробітництва конференцій, семінарів і симпозіумів у навчальних
закладах.
МОНмолодьспорт, Рада міністрів
Автономної Республіки Крим,
облдержадміністрації.
2011-2015 роки.
22. Надання підтримки у налагодженні та здійсненні співпраці
між українськими та іноземними закладами охорони здоров"я,
медичними навчальними закладами у рамках реалізації двосторонніх
проектів, що спрямовані на підвищення якості і доступності надання
медичних послуг, удосконалення системи медичної освіти.
МОЗ, облдержадміністрації.
2011-2015 роки.
23. Забезпечення активізації співробітництва між українськими
та іноземними суб"єктами та учасниками транскордонного
співробітництва шляхом проведення спеціалізованих інформаційних
семінарів, соціально-психологічних тренінгів з використанням
індивідуальних методик з метою підвищення рівня зайнятості та
заохочення незайнятих громадян до провадження підприємницької
діяльності.
Мінсоцполітики, Рада міністрів
Автономної Республіки Крим,
облдержадміністрації.
2011-2015 роки.
24. Забезпечення фінансової участі Української Сторони в
реалізації проектів транскордонного співробітництва в рамках
виконання програм прикордонного співробітництва Європейського
інструменту сусідства та партнерства на 2007-2013 роки.
Відповідні центральні органи
виконавчої влади, Рада міністрів
Автономної Республіки Крим,
облдержадміністрації.
2011-2015 роки.
{ Додаток 1 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ N 822
( 822-2011-п ) від 03.08.2011 }
Додаток 2
до Програми
ПЕРЕЛІК
великомасштабних інфраструктурних проектів транскордонного
співробітництва України, яким може бути надана державна
фінансова підтримка та надаватиметься підтримка
Європейського Союзу в рамках виконання програм
прикордонного співробітництва Європейського
інструменту сусідства та партнерства на 2007-2013 роки
---------------------------------------------------------------------------------- | | Назва проекту | Замовник | Строк | Орієнтовний обсяг | | | транскордонного | |виконання| фінансування | | | співробітництва | | |--------------------------| | | | | |загальний|у тому числі | | | | | |бюджет, |обсяг | | | | | |тис. євро|співфінансування| | | | | | |з Української | | | | | | |Сторони за | | | | | | |рахунок | | | | | | |державного та | | | | | | |місцевого | | | | | | |бюджетів, | | | | | | |тис.гривень (*) | |---+------------------+--------------------+---------+---------+----------------| |1. |Розвиток сучасної |Адміністрація |2011-2012| 8888,8 | 9743,3 | | |інфраструктури |Держприкордонслужби | | | | | |відділів |Волинська, Львівська| | | | | |прикордонної |облдержадміністрації| | | | | |служби | | | | | |---+------------------+--------------------+---------+---------+----------------| |2. |Реконструкція |Держмитслужба |2011-2013| 6576 | 7303,8 | | |міжнародного |Волинська | | | | | |автомобільного |облдержадміністрація| | | | | |пункту пропуску | | | | | | |"Устилуг" | | | | | |---+------------------+--------------------+---------+---------+----------------| |3. |Створення |Держмитслужба | -"- | 2223 | 2475,3 | | |функціонального |Львівська | | | | | |модуля "Фільтр |облдержадміністрація| | | | | |пункту пропуску" в| | | | | | |міжнародному | | | | | | |пункті пропуску | | | | | | |"Рава-Руська" | | | | | |---+------------------+--------------------+---------+---------+----------------| |4. |Забезпечення |Держмитслужба |2011-2013| 1500 | 1665 | | |підрозділів митних|Адміністрація | | | | | |органів у пунктах |Держприкордонслужби | | | | | |пропуску "Угринів"|Львівська | | | | | |та "Грушів" |облдержадміністрація| | | | | |комп"ютерною | | | | | | |технікою, офісним | | | | | | |обладнанням, | | | | | | |технічними | | | | | | |засобами митного | | | | | | |контролю; | | | | | | |підключення | | | | | | |робочих приміщень | | | | | | |до | | | | | | |телекомунікаційних| | | | | | |мереж | | | | | |---+------------------+--------------------+---------+---------+----------------| |5. |Ефективний та |Держмитслужба | -"- | 7557 | 4340,1 | | |безпечний кордон |Адміністрація | | | | | |між Україною та |Держприкордонслужби | | | | | |Словацькою |Закарпатська | | | | | |Республікою; |облдержадміністрація| | | | | |реконструкція | | | | | | |існуючих та | | | | | | |будівництво нових | | | | | | |об"єктів митної | | | | | | |інфраструктури | | | | | | |пункту пропуску | | | | | | |"Ужгород" | | | | | | |(пасажирський | | | | | | |напрямок) | | | | | |---+------------------+--------------------+---------+---------+----------------| |6. |Ефективний та | -"- | -"- | 7590 | 3564,2 | | |безпечний кордон | | | | | | |між Україною та | | | | | | |Угорщиною; | | | | | | |обладнання робочих| | | | | | |приміщень | | | | | | |підрозділів митних| | | | | | |та прикордонних | | | | | | |органів та | | | | | | |постачання | | | | | | |спеціального | | | | | | |обладнання | | | | | |---+------------------+--------------------+---------+---------+----------------| |7. |Розбудова | -"- | -"- | 7540 | 4340,1 | | |міжнародного | | | | | | |автомобільного | | | | | | |пункту пропуску | | | | | | |"Дякове" | | | | | |---+------------------+--------------------+---------+---------+----------------| |8. |Облаштування |Держмитслужба |2012-2014| 4500 | 4995 | | |міжнародних |Адміністрація | | | | | |автомобільних |Держприкордонслужби | | | | | |пунктів пропуску |Чернівецька | | | | | |"Красноїльськ", |облдержадміністрація| | | | | |"Дяківці", пункт | | | | | | |перетину в | | | | | | |Одеській області | | | | | | |визначається | | | | | |---+------------------+--------------------+---------+---------+----------------| |9. |Екологічна безпека|Держводагентство | -"- | 4500 | 4995 | | |та попередження |Дністровсько- | | | | | |населення про |Прутське басейнове | | | | | |можливі повені |управління водних | | | | | | |ресурсів у | | | | | | |Чернівецькій області| | | | | | |Чернівецька | | | | | | |облдержадміністрація| | | | |---+------------------+--------------------+---------+---------+----------------| |10.|Інвентаризація, |Мінприроди, Головне | -"- | 4400 | 4884 | | |оцінка, |управління охорони | | | | | |попередження |навколишнього | | | | | |антропогенних |природного | | | | | |джерел забруднення|середовища в | | | | | |в нижніх водах р. |Одеській області | | | | | |Дунай України та |Одеська | | | | | |Румунії |облдержадміністрація| | | | ----------------------------------------------------------------------------------
--------------- (*) Остаточний обсяг співфінансування з Української Сторони
визначається після підписання Європейським Союзом відповідних
контрактів із замовниками великомасштабних інфраструктурних
проектів транскордонного співробітництва
{ Додаток 2 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ N 822
( 822-2011-п ) від 03.08.2011 }
Додаток
до постанови Кабінету Міністрів України
від 1 грудня 2010 р. N 1088
(у редакції постанови Кабінету Міністрів України
від 3 серпня 2011 р. N 822) ( 822-2011-п )
СКЛАД
Міжвідомчої комісії з питань підтримки
транскордонного співробітництва
Міністр економічного розвитку і торгівлі, голова Комісії
Перший заступник (заступник) Міністра економічного розвитку і
торгівлі, заступник голови Комісії
Перший заступник (заступник) Міністра фінансів
Перший заступник (заступник) Міністра закордонних справ
Перший заступник (заступник) Міністра регіонального розвитку,
будівництва та житлово-комунального господарства
Перший заступник (заступник) Міністра інфраструктури
Перший заступник (заступник) Міністра екології та природних
ресурсів
Перший заступник (заступник) Міністра надзвичайних ситуацій
Перший заступник (заступник) Міністра культури
Перший заступник (заступник) Міністра освіти і науки, молоді
та спорту
Перший заступник (заступник) Міністра охорони здоров"я
Перший заступник (заступник) Міністра соціальної політики
Перший заступник (заступник) Голови Держмитслужби
Перший заступник (заступник) Голови Адміністрації
Держприкордонслужби
Представник Секретаріату Кабінету Міністрів України
Представник Спільного представницького органу сторони
роботодавців на національному рівні (за згодою)
Представник Спільного представницького органу всеукраїнських
профспілок і профспілкових об"єднань (за згодою)
Керівник підрозділу Міністерства економічного розвитку і
торгівлі, до функціональних повноважень якого належить вирішення
питань транскордонного співробітництва, виконавчий секретар
Комісії
{ Додаток в редакції Постанови КМ N 822 ( 822-2011-п ) від
03.08.2011; із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ N 491
( 491-2012-п ) від 31.05.2012 }
ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 1 грудня 2010 р. N 1088
ПОЛОЖЕННЯ
про Міжвідомчу комісію з питань підтримки
транскордонного співробітництва
1. Міжвідомча комісія з питань підтримки транскордонного
співробітництва (далі - Комісія) є консультативно-дорадчим органом
Кабінету Міністрів України. { Пункт 1 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ N 822
( 822-2011-п ) від 03.08.2011 }
2. Комісія у своїй діяльності керується Конституцією
( 254к/96-ВР ) і законами України, актами Президента України і
Кабінету Міністрів України, а також цим Положенням.
3. Основними завданнями Комісії є:
сприяння забезпеченню координації діяльності органів
виконавчої влади у сфері розвитку транскордонного співробітництва
та підвищенню ефективності функціонування наявних єврорегіонів та
створенню нових;
підготовка пропозицій щодо надання державної фінансової
підтримки реалізації проектів транскордонного співробітництва в
рамках виконання державних програм розвитку транскордонного
співробітництва та проектів, відібраних у встановленому порядку
для реалізації в рамках виконання програм прикордонного
співробітництва Європейського інструменту сусідства та партнерства
на 2007-2013 роки згідно з укладеними міжнародними договорами
України.
4. Комісія відповідно до покладених на неї завдань:
проводить аналіз стану справ та причин виникнення проблем у
процесі реалізації державної політики щодо транскордонного
співробітництва;
розглядає пропозиції органів виконавчої влади та органів
місцевого самоврядування щодо вирішення актуальних питань розвитку
транскордонного співробітництва та єврорегіонів;
бере участь у розробленні проектів нормативно-правових актів
з питань транскордонного співробітництва;
розглядає пропозиції та рекомендації щодо надання державної
фінансової підтримки для реалізації проектів (програм)
транскордонного співробітництва з урахуванням їх пріоритетності та
можливості державного фінансування на відповідний рі