Постанова КМУ № 130-93-п від 17.02.1993 Про Типове положення про відділ запису актів громадянського стану районної, районної у містах Києві та Севастополі державної адміністрації

                                                          
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
П О С Т А Н О В А
від 17 лютого 1993 р. N 130
Київ
( Постанова втратила чинність на підставі Постанови КМ
N 9 ( 9-99-п ) від 04.01.99 )
Про Типове положення про відділ запису
актів громадянського стану районної,
районної у містах Києві та Севастополі
державної адміністрації

Згідно з Указом Президента України від 28 жовтня 1992 року
"Про зміни до Положення про місцеву державну адміністрацію"
( 547/92 ) Кабінет Міністрів України п о с т а н о в л я є:
Затвердити Типове положення про відділ запису актів
громадянського стану районної, районної у містах Києві та
Севастополі державної адміністрації, що додається.

Прем"єр-міністр України Л.КУЧМА
Міністр
Кабінету Міністрів України А.ЛОБОВ
Інд.39
ЗАТВЕРДЖЕНЕ
постановою Кабінету Міністрів України
від 17 лютого 1993 р. N 130
ТИПОВЕ ПОЛОЖЕННЯ*
про відділ запису актів громадянського стану
районної, районної у містах Києві та Севастополі
державної адміністрації
1. Відділ запису актів громадянського стану районної,
районної у містах Києві та Севастополі державної адміністрації** є
місцевим органом Мінюсту, ним створюється і йому
підпорядковується, а також входить до складу районної, районної у
містах Києві та Севастополі державної адміністрації за принципом
подвійного підпорядкування. —————————————————— * Надалі - Положення.
** Надалі - відділ.
2. Відділ у своїй діяльності керується Конституцією
( 888-09 ) та законами України і в межах повноважень, визначених
цим Положенням, забезпечує виконання законів України, указів і
розпоряджень Президента України, постанов і розпоряджень Кабінету
Міністрів України, наказів Мінюсту та інших центральних органів
державної виконавчої влади, розпоряджень представника Президента
України в області, містах Києві та Севастополі, районі, районі
міст Києва та Севастополя, рішень районної, районної у містах
Києві та Севастополі Ради народних депутатів, прийнятих у межах
їх повноважень.

3. Основними завданнями відділу є:
реєстрація актів громадянського стану відповідно до чинного
законодавства;
забезпечення у межах визначеної компетенції охорони особистих
і майнових прав громадян.
4. Відділ відповідно до покладених на нього завдань:
1) проводить реєстрацію актів народження, смерті, укладення
шлюбу, розірвання шлюбу, встановлення батьківства, переміни
прізвища, імені та по батькові;
2) вирішує питання про переміну громадянами України прізвища,
імені та по батькові;
3) готує матеріали і вирішує питання про виправлення і
внесення змін до записів актів громадянського стану, анулювання
записів актів громадянського стану, відновлення втрачених записів;
4) забезпечує зберігання книг реєстрації актів громадянського
стану, метричних книг та іншої документації, пов"язаної з
реєстрацією цих актів;
5) веде в установленому порядку облік записів актів
громадянського стану, видає повторні свідоцтва про реєстрацію цих
актів;
6) вивчає і узагальнює практику застосування чинного
законодавства про реєстрацію актів громадянського стану;
7) подає звіти про реєстрацію актів громадянського стану та
про використання бланків свідоцтв управлінню юстиції обласної,
Київської та Севастопольської міської державної адміністрації;
8) в установленому порядку подає статистичні звіти про
реєстрацію актів громадянського стану органам статистики;
9) розглядає листи громадян з питань, що належать до
компетенції відділу, і вживає щодо них відповідних заходів;
10) забезпечує виконавчі комітети сільських, селищних і
міських (міст районного підпорядкування) Рад народних депутатів
книгами реєстрації актів громадянського стану, бланками свідоцтв
про їх реєстрацію, а також іншою документацією;
11) перевіряє додержання чинного законодавства посадовими
особами виконавчих комітетів сільських, селищних і міських (міст
районного підпорядкування) Рад народних депутатів, які реєструють
акти громадянського стану, подає їм методичну допомогу;
12) приймає від виконавчих комітетів сільських, селищних і
міських (міст районного підпорядкування) Рад народних депутатів
звітність за встановленими формами;
13) забезпечує підвищення рівня кваліфікації працівників
відділу та виконавчих комітетів сільських, селищних і міських
(міст районного підпорядкування) Рад народних депутатів, які
реєструють акти громадянського стану.
5. Відділ має право одержувати від підприємств, установ і
організацій документи, що необхідні для підготовки матеріалів,
пов"язаних з відновленням втрачених записів актів громадянського
стану, з виправленням і внесенням змін до цих записів, а також
переміною прізвища, імені та по батькові.
6. Відділ при виконанні покладених на нього функцій взаємодіє
з іншими органами запису актів громадянського стану, а також з
місцевими органами державної виконавчої влади, органами місцевого
самоврядування.
7. Відділ очолює завідуючий, якого призначає начальник
управління юстиції обласної, Київської та Севастопольської міської
державної адміністрації за погодженням з представником Президента
України в районі, районі міст Києва та Севастополя.
8. Завідуючий відділом:
керує діяльністю відділу, забезпечує виконання покладених на
відділ завдань і здійснення ним своїх функцій;
несе відповідальність за належне зберігання, облік і ведення
книг реєстрації актів громадянського стану та іншої документації,
а також за облік, зберігання і витрачання бланків свідоцтв про
реєстрацію цих актів;
в установленому законом порядку вирішує питання про
скорочення строку реєстрації шлюбу;
видає у межах компетенції відділу накази, які є обов"язковими
для виконання підвідомчими йому посадовими особами;
призначає на посаду і звільняє з посади працівників відділу,
визначає їх обов"язки і ступінь відповідальності;
організує надання працівниками відділу громадянам додаткових
платних послуг правового і технічного характеру, не передбачених
законодавством;
розпоряджається коштами у межах затвердженого кошторису
витрат; забезпечує дотримання фінансової та штатної дисципліни,
збереження коштів і матеріальних цінностей.
9. Відділ утримується за рахунок Державного бюджету України.
Штатний розпис відділу затверджує завідуючий відділом у межах
граничної чисельності працівників і фонду оплати праці,
встановлених управлінням юстиції обласної, Київської та
Севастопольської міської державної адміністрації.
10. Відділ є юридичною особою, має самостійний баланс,
рахунки в установах банків, печатку із зображенням Державного
герба України і своїм найменуванням.