Постанова КМУ № 366-94-п від 04.06.1994 Про затвердження Положення про Міжвідомчу комісію з розгляду і підготовки документів щодо створення спеціальних (вільних) економічних зон та Порядку розгляду документів щодо створення спеціальних (вільних) економічних зон
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
П О С Т А Н О В А
від 4 червня 1994 р. N 366
Київ
( Постанова втратила чинність на підставі Постанови КМ
N 34 ( 34-2001-п ) від 22.01.2001 )
Про затвердження Положення про Міжвідомчу комісію
з розгляду і підготовки документів щодо створення
спеціальних (вільних) економічних зон та Порядку
розгляду документів щодо створення спеціальних
(вільних) економічних зон
З метою впорядкування роботи з підготовки і розгляду
документів з питань створення спеціальних (вільних) економічних
зон Кабінет Міністрів України п о с т а н о в л я є:
Затвердити Положення про Міжвідомчу комісію з розгляду і
підготовки документів щодо створення спеціальних (вільних)
економічних зон та Порядок розгляду документів щодо створення
спеціальних (вільних) економічних зон (додаються).
Виконуючий обов"язки
Прем"єр-міністра України Ю.ЗВЯГІЛЬСЬКИЙ
Міністр
Кабінету Міністрів України І.ДОЦЕНКО
Інд.27
ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 4 червня 1994 р. N 366
ПОЛОЖЕННЯ
про Міжвідомчу комісію з розгляду і
підготовки документів щодо створення
спеціальних (вільних) економічних зон
1. Міжвідомча комісія з розгляду і підготовки документів щодо
створення спеціальних (вільних) економічних зон (далі - Комісія) є
постійно діючим органом Кабінету Міністрів України.
2. Комісія у своїй діяльності керується Конституцією
( 888-09 ) і законами України, постановами Верховної Ради України,
указами і розпорядженнями Президента України, декретами,
постановами і розпорядженнями Кабінету Міністрів України, а також
цим Положенням.
3. У своїй роботі Комісія взаємодіє з міністерствами,
відомствами, місцевими органами державної виконавчої влади,
науково-дослідними установами та організаціями.
4. На Комісію покладається: розгляд пропозицій стосовно створення спеціальних (вільних)
економічних зон (далі - ВЕЗ) в Україні; проведення експертизи документів щодо створення ВЕЗ,
погодження їх з відповідними міністерствами і відомствами; підготовка проектів висновків Кабінету Міністрів України щодо
створення ВЕЗ і документів, внесених ініціаторами створення ВЕЗ; розроблення методичних рекомендацій щодо підготовки
техніко-економічного обгрунтування доцільності створення ВЕЗ
різних функціональних типів.
5. Комісія має право: створювати робочі групи та залучати в установленому порядку
до проведення експертизи документів щодо створення ВЕЗ працівників
міністерств, відомств, місцевих органів державної виконавчої
влади, вчених і спеціалістів різних галузей народного
господарства; одержувати в установленому порядку від міністерств і
відомств, інших органів державної виконавчої влади аналітичні та
інформаційно-статистичні матеріали, необхідні для виконання
покладених на комісію завдань.
6. Склад Комісії затверджується Кабінетом Міністрів України.
7. Комісія проводить свою діяльність відповідно до плану, що
затверджується головою Комісії. Засідання Комісії вважається правомочним, якщо на ньому
присутні більше половини її складу. Рішення Комісії приймаються простою більшістю голосів
присутніх на засіданні членів Комісії. У разі незгоди окремих
членів Комісії з прийнятим рішенням їхня позиція з обгрунтуваннями
має бути викладена в супровідному листі, що надсилається Комісією
Кабінетові Міністрів України.
8. Організаційно-технічне забезпечення роботи Комісії
здійснює Мінекономіки.
ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 4 червня 1994 р. N 366
ПОРЯДОК
розгляду документів щодо створення
спеціальних (вільних) економічних зон
1. Цей Порядок визначає процедуру розгляду документів щодо
створення спеціальних (вільних) економічних зон (ВЕЗ), які
подаються до Кабінету Міністрів України місцевими Радами народних
депутатів і місцевими державними адміністраціями.
2. Місцеві Ради народних депутатів і місцеві державні
адміністрації - ініціатори створення ВЕЗ подають до Кабінету
Міністрів України документи, визначені статтею 6 Закону України
"Про загальні засади створення і функціонування спеціальних
(вільних) економічних зон" ( 2673-12 ), а саме: рішення місцевої Ради народних депутатів і місцевої державної
адміністрації з клопотанням про створення ВЕЗ; проект положення про статус, систему управління та офіційну
назву ВЕЗ; точний опис кордонів ВЕЗ та карту її території; техніко-економічне обгрунтування доцільності створення і
функціонування ВЕЗ; проект закону про створення ВЕЗ.
3. Зазначені у пункті 2 цього Порядку документи не пізніш як
через три дні з дати їх надходження до Кабінету Міністрів України
надсилаються Міжвідомчій комісії з розгляду і підготовки
документів щодо створення спеціальних (вільних) економічних зон
(далі - Комісія). Комісія організує проведення експертизи документів щодо
створення ВЕЗ.
4. Комісія не пізніш як через 20 днів з дати отримання
документів розглядає матеріали проведеної експертизи на своєму
засіданні. На засідання обов"язково запрошуються представники
відповідної місцевої Ради народних депутатів і місцевої державної
адміністрації. Рішення Комісії оформляються протоколом, який підписує голова
Комісії.
5. У разі прийняття Комісією рішення про необхідність
доопрацювання поданих документів вона не пізніш трьох днів після
засідання повертає їх ініціаторам створення ВЕЗ разом з рішенням
про результати попереднього розгляду. Термін доопрацювання
документів встановлюється Комісією, однак він не повинен
перевищувати двох тижнів з дня засідання Комісії.
6. Ініціатори створення ВЕЗ доопрацьовують і повторно подають
документи Комісії, яка в десятиденний термін розглядає їх і
погоджує з відповідними міністерствами і відомствами.
7. За результатами розгляду документів Комісія готує проект
висновку Кабінету Міністрів України і подає його Урядові України.
8. Кабінет Міністрів України у десятиденний термін розглядає
проект висновку та подані документи, приймає відповідне рішення та
надсилає їх до Верховної Ради України.
9. Загальний термін розгляду документів щодо створення ВЕЗ
від дати отримання їх Кабінетом Міністрів України до прийняття
рішення і подання до Верховної Ради України не може перевищувати
шістдесяти днів.