Постанова КМУ № 677 від 26.11.2014 Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 12 серпня 2009 р. № 898
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
ПОСТАНОВА
від 26 листопада 2014 р. № 677
Київ
Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 12 серпня 2009 р. № 898
Кабінет Міністрів України постановляє:
Внести до постанови Кабінету Міністрів України від 12 серпня 2009 р. № 898 “Про взаємодію органів виконавчої влади та державної установи “Урядовий контактний центр” (Офіційний вісник України, 2009 р., № 65, ст. 2269; 2010 р., № 57, ст. 1953; 2013 р., № 66, ст. 2385) зміни, що додаються.
Прем'єр-міністр України
А.ЯЦЕНЮК
Інд. 17
ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 26 листопада 2014 р. № 677
ЗМІНИ,
що вносяться до постанови Кабінету Міністрів України від 12 серпня 2009 р. № 898
1. У постанові:
у вступній частині постанови слова “урядову телефонну “гарячу лінію” та Урядову телефонну довідку” замінити словами “урядову “гарячу лінію” за допомогою засобів телефонного зв’язку, через веб-сайт Урядового контактного центру та Урядову телефонну довідку,”;
пункт 1 викласти у такій редакції:
“1. Затвердити Порядок взаємодії органів виконавчої влади та державної установи “Урядовий контактний центр” із забезпечення оперативного реагування на звернення, які надходять на урядову “гарячу лінію” та Урядову телефонну довідку, що додається.”.
2. У Порядку взаємодії органів виконавчої влади та державної установи “Урядовий контактний центр” із забезпечення оперативного реагування на звернення, що надходять на урядову телефонну “гарячу лінію” та Урядову телефонну довідку, затвердженому зазначеною постановою:
1) назву Порядку викласти у такій редакції:
“ПОРЯДОК
взаємодії органів виконавчої влади та державної установи “Урядовий контактний центр” із забезпечення оперативного реагування на звернення, які надходять на урядову “гарячу лінію” та Урядову телефонну довідку”;
2) у пункті 1 слова “телефонну “гарячу лінію” замінити словами “гарячу лінію” за допомогою засобів телефонного зв’язку, через веб-сайт Урядового контактного центру”;
3) у пункті 2 слово “телефонну” виключити;
4) абзац третій пункту 3 викласти у такій редакції:
“Органові виконавчої влади надається індивідуальний код доступу до бази даних. Як виняток, за письмовим зверненням органу (органів) виконавчої влади, погодженим з Прем’єр-міністром України, Першим віце-прем’єр-міністром України, віце-прем’єр-міністром України, Міністром Кабінету Міністрів України (відповідно до розподілу функціональних повноважень), коди доступу до бази даних можуть надаватися територіальним органам центральних органів виконавчої влади, державним підприємствам, установам та організаціям, що належать до сфери управління відповідного центрального органу виконавчої влади, а також Укрзалізниці, Адміністрації Держспецтрансслужби, Українському державному підприємству поштового зв’язку “Укрпошта”, АТ “Ощадбанк”. При цьому відповідальність за дотримання вимог Порядку під час розгляду звернень покладається на відповідний центральний орган виконавчої влади.”;
5) пункт 5 доповнити абзацами такого змісту:
“У разі коли заявник застосовує ненормативну лексику, вдається до образ, а також якщо його звернення містить заклики до розпалювання національної, расової, релігійної ворожнечі, працівник Центру має право припинити спілкування з ним та заблокувати за допомогою технічних засобів приймання від нього звернень.
Звернення, в якому не викладено суті порушеного питання (зауваження, пропозиції, прохання або вимоги до органів виконавчої влади), не розглядається, про що повідомляється заявникові.”;
6) пункт 12 викласти у такій редакції:
“12. Інформація про результати розгляду звернень вноситься органом виконавчої влади до бази даних разом з електронною копією листа, яким поінформовано заявника. На прохання заявника йому може надаватися відповідь засобами телекомунікації (електронною поштою, з використанням засобів стаціонарного або мобільного телефонного зв’язку), про що також вноситься інформація до бази даних.”.