Наказ МОНмолодьспорт № 766 від 02.07.2012 Про затвердження форм звітності з питань загальної середньої освіти та інструкцій щодо їх заповнення
ЗВІТ
денного загальноосвітнього навчального закладу
на початок 20_____/20_____ навчального року (станом на 5 вересня)
Подають: |
Терміни подання: |
Форма № ЗНЗ-1 (річна) Поштова
ЗАТВЕРДЖЕНО Наказ МОНмолодьспорту України 02 липня.2012 року № 766 (за погодженням з Держстатом України) |
денні загальноосвітні навчальні заклади незалежно від форми |
не пізніше 10 вересня |
|
власності та підпорядкування: |
||
1) органу управління освітою за місцезнаходженням (2 примірники); |
||
2) організація, до сфери управління якої належить цей заклад (для комунальних і державних закладів, |
||
крім системи МОНмолодьспорту) |
||
|
|
Респондент: Найменування, № навчального закладу ____________________________________________________________________ ______________________________________________________________________________________________________ Місцезнаходження _____________________________________________________________________________________ ______________________________________________________________________________________________________ (поштовий індекс, область, Автономна Республіка Крим, район, населений пункт, вулиця, провулок тощо, № будинку, корпусу, № квартири, офісу) Тип місцевості (1 – міська місцевість, 2 – сільська місцевість) _________________________________________________ Тип закладу ___________________________________________________________________________________________ Форма власності _______________________________________________________________________________________ (державна, комунальна, приватна) Підпорядкування __________________________________________________________________________________________________
|
Розділ I. Контингенти учнів за класами
Показники
Класи |
№ рядка |
Кількість |
Із загальної кількості учнів (з гр..2): |
З гр.. 7 в інклюзивних класах |
Крім того, учнів спеці- аль- них кла- сів, осіб** |
Дітей-сиріт та дітей, позбав- лених бать- ківського піклування |
З граф 2 і 10 учнів- інва- лідів |
Кіль- кість класів з на- повнюва- ністю більше 27 учнів |
|||||||||
кла- сів, оди- ниць |
учнів, осіб |
дівчат |
друго- річ- ни- ків |
учнів, які при- ходять тільки на нав- чання* |
навча- ється інди- віду- ально, усього
|
учнів, які потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку в ЗНЗ** |
|||||||||||
усього |
з них навчається індивіду- ально
|
||||||||||||||||
з графи 2 |
з графи 10 |
||||||||||||||||
А |
Б |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
|
|
Підготовчий |
01 |
|
|
|
|
х |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1-й |
у ДНЗ*** |
02 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
клас |
у ЗНЗ*** |
03 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2-й клас |
04 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3-й клас |
05 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4-й клас |
06 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5-й клас |
07 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6-й клас |
08 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7-й клас |
09 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8-й клас |
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9-й клас |
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10-й клас |
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11-й клас |
13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12-й клас |
14 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Усього (сума даних рядків 01-14) |
15 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
З рядків 01– 03 граф 2 і 10: кількість дітей, які до вступу в школу виховувалися в дошкільних навчальних закладах (16) ______
З рядка 15 графи 2:
кількість учнів у гімназіях, ліцеях, колегіумах, які навчаються за загальноосвітньою програмою (17) ________
кількість розумово відсталих дітей (заповнює лише спеціальна школа (школа-інтернат) для дітей з вадами фізичного розвитку) (18) __
кількість дітей: сліпих у спеціальних закладах для слабозорих (19) ______ , слабозорих у спеціальних закладах для сліпих (20) _____
З рядка 15 граф 2 і 10:
кількість учнів, які користуються гарячим харчуванням у закладах усіх типів (21) _______ ,
з них користуються безплатним харчуванням (не заповнюють заклади інтернатного типу) (22) _______
кількість учнів, потерпілих унаслідок аварії на ЧАЕС (23) ______, з них користуються безплатним харчуванням (з рядка 22) (24) ______
кількість учнів з малозабезпечених сімей (25) ________
учнів (вихованців) з числа дітей цього району (міста) (заповнюють загальноосвітні школи-інтернати) (26) ________
З рядка 15 графи 10: учнів у класах інтенсивної педагогічної корекції (27) ______ , учнів у класах для розумово відсталих (28) _______
З рядка 15 графи 11**: учнів, які потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку (з графи 7) (29) ________
З рядка 15: дітей, які перебувають під опікою (піклуванням), з графи 11 (30) _______, з графи 12 (31) ________
Загальна кількість груп (заповнюють усі заклади інтернатного типу) (32) ______
Дітей дошкільного віку в групах, створених для них (33) ______ , з них сиріт і позбавлених батьківського піклування (34) ______
Крім того, кількість вихованців, які лише проживають (не навчаючись) в школі-інтернаті (35) _________
У навчально-реабілітаційних центрах з рядка 15 графи 2, в інклюзивних класах з рядка 15 графи 9 кількість учнів: розумово відсталих (36) _____, сліпих (37) _____, зі зниженим зором (38) ____ , глухих (39) _____, зі зниженим слухом (40) _____, з порушенням опорно-рухового апарату (41) _____, з тяжкими порушеннями мовлення (42) _____, із затримкою психічного розвитку (43) ____, зі складними вадами розвитку (44) _______;
* Заповнюють загальноосвітні школи-інтернати і спеціальні школи-інтернати.
** Не заповнюють спеціальні школи (школи-інтернати).
*** ДНЗ – дошкільний навчальний заклад; ЗНЗ – загальноосвітній навчальний заклад.
Розділ ІІ. Мова навчання та мова, що вивчається як предмет
М о в а |
№ ряд-ка |
Код мови |
К л а с и |
|
|||||||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
Усього |
|||
А |
Б |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
М о в а н а в ч а н н я |
|||||||||||||||
класів |
01 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
учнів |
02 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
класів |
03 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
учнів |
04 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
класів |
05 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
учнів |
06 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Мова, яка вивчається як предмет (у тому числі іноземна) |
|||||||||||||||
класів |
07 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
учнів |
08 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
класів |
09 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
учнів |
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
класів |
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
учнів |
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
груп |
13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
учнів |
14 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
груп |
15 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
учнів |
16 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
груп |
17 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
учнів |
18 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Мова, яка вивчається факультативно або в гуртках (у тому числі іноземна) |
|||||||||||||||
учнів |
19 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
учнів |
20 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
учнів |
21 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
учнів |
22 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
учнів |
23 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Із загальної кількості учнів вивчають дві мови (крім державної) |
24 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
друга мова ___________ |
25 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
друга мова ___________ |
26 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
друга мова ___________ |
27 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
друга мова ___________ |
28 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Розділ ІІІ. Відомості про розподіл учнів за профілем навчання та поглибленим вивченням предметів
№ ряд- ка |
Профілі навчання |
Код |
Учнів у класах: |
|
|||||||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
Усього |
|||
А |
Б |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
01 |
|
|
|
|
|
|
|
||||||||
02 |
|
|
|
|
|
|
|||||||||
03 |
|
|
|
|
|
|
|||||||||
04 |
|
|
|
|
|
|
|||||||||
05 |
|
|
|
|
|
|
|||||||||
Предмети, які вивчаються поглиблено** |
|||||||||||||||
06 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
07 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
08 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
09 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
14 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Кількість класів з профільним навчанням (15) ______ , у них учнів – усього (16) _______
Кількість класів з поглибленим вивченням предметів (17) ______ , у них учнів – усього (18) _______
**Предмети, які вивчаються поглиблено (рядки 06-14), не повторюють профіль (профілі) навчання (рядки 01-05);
при поглибленому вивченні іноземних мов (мови) необхідно вказати за рядками 06–14 дані про кожну мову окремо.
Розділ ІV. Віковий склад учнів (станом на 1 січня 20_____ року) (осіб)
Назва показника |
№ ряд- ка |
Усьо- го |
у тому числі матимуть вік (число повних років): |
|||||||||||||
5 років |
6 років |
7 років |
8 років |
9 років |
10 років |
11 років |
12 років |
13 років |
14 років |
15 років |
16 років |
17 років |
18 років і старші |
|||
А |
Б |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
Усього учнів (сума даних рядків 02-13) |
01 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
у тому числі: |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1-й клас |
02 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2-й клас |
03 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3-й клас |
04 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4-й клас |
05 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5-й клас |
06 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6-й клас |
07 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7-й клас |
08 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8-й клас |
09 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9-й клас |
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10-й клас |
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11-й клас |
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12-й клас |
13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
З рядка 01: дівчат |
14 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Крім того, учнів спеці- |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
альних шкіл (шкіл-ін- |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
тернатів) та спеціаль- |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
них класів |
15 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
З рядка 02 - кількість учнів 1-го класу, які мають вік на 1 вересня 20____ року:
5 років і молодші (16) _____ , 6 років (17)_____ , 7 років (18) _____ , 8 років і старші (19) _____
Розділ V. Змінність навчання та групи подовженого дня
Назва показника |
№ ряд- ка |
Навчання у 2-гу зміну |
Групи подовженого дня |
|||||
кількість класів, одиниць |
у них учнів, осіб |
кількість груп, одиниць |
у них учнів - усього, осіб |
з них учнів 1 – 4-х класів |
крім того, груп, які пра- цюють за кошти батьків, одиниць |
у них учнів, осіб |
||
А |
Б |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
Усього |
01 |
|
|
|
|
|
|
|
Розділ VI. Відомості про учнів, які закінчили цей клас і переведені до наступного класу або
закінчили навчальний заклад у 20___ році (без учнів, залишених на повторний курс навчання) (осіб)
Назва показника |
№ рядка |
1-й клас |
2-й клас |
3-й клас |
4-й клас |
5-й клас |
6-й клас |
7-й клас |
8-й клас |
9-й клас |
10-й клас |
11-й клас |
12-й клас |
|
закінчили заклад |
переведені до 12-го класу |
|||||||||||||
А |
Б |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
Усього |
01 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
З графи 9: кількість учнів 9-го класу, які одержали свідоцтво про базову загальну середню освіту (02) ______
кількість учнів 9-го класу, які не одержали свідоцтво про базову загальну середню освіту (03) _______
З граф 11 і 13: кількість учнів 11(12)-го класу, які одержали атестат про повну загальну середню освіту (04) ______,
з них нагороджені: золотою медаллю (05) _______ , срібною медаллю (06) _______
кількість учнів 11(12)-го класу, які не одержали атестат про повну загальну середню освіту (видано
табель успішності) (07) _______
Дітей-сиріт і дітей, позбавлених батьківського піклування, з рядка 02 (08) ________, з рядка 03 (09) _________,
з рядка 04 (10) ______, з рядка 07 (11) _________
Крім того:
кількість екстернів, які одержали свідоцтво про базову загальну середню освіту (12) ______
кількість екстернів, які одержали атестат про повну загальну середню освіту (13) ______
дітей-сиріт і дітей, позбавлених батьківського піклування, з рядка 12 (14) ______, з рядка 13 (15) _________
кількість випускників 11-12-х класів, які пройшли тестування (16) ________
Розділ VII. Відомості про класи і класи-комплекти (одиниць) Розділ VIII. Гуртки, секції, організовані закладом
Назва показника |
№ рядка |
Кількість класів і класів-комплектів |
|
|
№ |
Гуртків, |
У них |
|
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
усього |
з них до 15 учнів |
|
Назва показника |
рядка |
секцій, одиниць |
дітей, осіб |
||
А |
Б |
1 |
2 |
|
А |
1 |
2 |
3 |
Кількість 1-4-х класів і |
|
|
|
|
Усього |
01 |
|
|
класів-комплектів |
|
|
|
|
у тому числі за напрямом: |
|
|
|
(сума даних рядків 02-05) |
01 |
|
|
|
науково-технічний |
02 |
|
|
з них у складі учнів: |
|
|
|
|
еколого-натуралістичний |
03 |
|
|
одного класу |
02 |
|
|
|
туристсько-краєзнавчий |
04 |
|
|
двох класів |
03 |
|
|
|
фізкультурно-спортивний |
05 |
|
|
трьох класів |
04 |
|
|
|
художньо-естетичний |
06 |
|
|
чотирьох класів |
05 |
|
|
|
інший |
07 |
|
|
Розділ IX. Відомості про приміщення та матеріальну базу
Назва показника |
№ ряд- ка |
Усьо- го |
Назва показника |
№ ряд- ка |
Усього |
||
А |
Б |
1 |
А |
Б |
1 |
||
Загальна площа всіх приміщень (кв. м) |
01 |
|
Чи є в закладі (1-так, 0-ні) Фізкультурна зала |
29 |
|
||
з них здано в оренду (кв.м) |
02 |
|
|||||
Крім того, площа орендованих приміщень (кв. м) |
03 |
|
Басейн |
30 |
|
||
З рядків 01 та 03 – кількість класних кімнат (уключаючи навчальні кабінети і лабораторії) |
04 |
|
Навчально–дослідна ділянка (арів) |
31 |
|
||
Підсобне господарство |
32 3231 |
|
|||||
Їх площа (кв.м) |
05 |
|
Опалення (1 – центральне або власна котельня, |
|
|
||
Кількість навчальних кабінетів |
|
|
2 – пічне) |
33 |
|
||
Математики |
06 |
|
Водогін |
34 |
|
||
Фізики |
07 |
|
у тому числі з гарячою водою |
35 |
|
||
Хімії |
08 |
|
Каналізація |
36 |
|
||
Географії |
09 |
|
Їдальня або буфет з гарячим харчуванням |
37 |
|
||
Біології |
10 |
|
число посадкових місць у їдальні або буфеті |
38 |
|
||
Української мови і літератури |
11 |
|
у т. ч. у пристосованих приміщеннях |
39 |
|
||
Інших мов і літератур |
12 |
|
Кількість поверхів в основній будівлі закладу |
40 |
|
||
Іноземної мови |
13 |
|
До якого поверху є безперешкодний доступ |
|
|
||
Усіх кабінетів з лінгафонним обладнанням |
14 |
|
дітей-інвалідів |
41 |
|
||
Основ інформатики й обчислювальної техніки |
15 |
|
Кількість окремих будівель (уключаючи майстерні |
|
|
||
у них: |
комп’ютерних класів |
16 |
|
та пришкільний інтернат), де навчаються учні |
42 |
|
|
робочих місць з комп’ютером |
17 |
|
з них: |
|
|
||
у т.ч. в яких використовується операційна система з відкритим кодом |
18 |
|
потребують капітального ремонту |
43 |
|
||
Кількість комп’ютерів у закладі – усього |
19 |
|
перебувають в аварійному стані |
44 |
|
||
|
підключено до Internet |
20 |
|
Чисельність учнів, які проживають на відстані |
|
|
|
з |
не працюють |
21 |
|
більше 3 км від закладу і потребують підвезення |
45 |
|
|
них: |
термін придбання становить понад 5 років |
22 |
|
у тому числі: |
|
|
|
|
використовуються в управлінсько-господарській |
|
|
учнів, для яких організовано підвезення |
46 |
|
|
|
діяльності |
23 |
|
з них за програмою “Шкільний автобус” |
47 |
|
|
|
у т. ч. для ведення бібліотечного фонду |
24 |
|
учнів, які проживають у пришкільному інтернаті |
48 |
|
|
Крім того: |
|
|
Бібліотечний фонд |
|
|
||
кількість портативних комп’ютерів: ноутбуків, |
|
|
Кількість книг, брошур, журналів (примірників) |
49 |
|
||
нетбуків |
25 |
|
у тому числі підручників – усього |
50 |
|
||
кількість інтерактивних комплексів |
26 |
|
з них для: 1-4-х класів |
51 |
|
||
Кількість комп’ютерних програмних засобів навчання, |
|
|
5-9-х класів |
52 |
|
||
які використовуються в навчальному процесі |
27 |
|
10-11(12)-х класів |
53 |
|
||
Кількість майстерень |
28 |
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
Розділ Х. Педагогічні працівники (осіб)
Назва показника |
№ рядка |
Усього |
Назва показника |
№ рядка |
Усього |
А |
Б |
1 |
А |
Б |
1 |
Кількість учителів |
01 |
|
в інтернаті при закладі |
05 |
|
з них мають основну роботу |
02 |
|
з них мають основну роботу |
06 |
|
Кількість вихователів: у групах подовженого дня |
03 |
|
у школі-інтернаті |
07 |
|
з них мають основну роботу |
04 |
|
з них мають основну роботу |
08 |
|
Крім того, кількість учителів, що працюють у спеціальних класах для дітей, які потребують корекції фізичного та
(або) розумового розвитку, організованих при денних загальноосвітніх школах (школах-інтернатах) (09) _______ та
кількість таких класів (10) ______ (рядки 09 і 10 не заповнюють спеціальні школи (школи-інтернати)
Довідкова інформація (дані не включаються до жодного з розділів звіту):
кількість груп для дітей дошкільного віку, організованих для їх підготовки до школи (01) _______ , у них дітей (02)________ ___________________________________________ _______________________________________________________
(місце підпису керівника (власника) та/або осіб, (П.І.Б.)
відповідальних за заповнення форм звітності)
____________________________________________ _______________________________________________________
телефон____________________ факс ______________________________ електронна пошта ________________________________
{Звіт із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства освіти і науки № 809 від 09.07.2014}
Директор департаменту