Наказ Мін'юст № 3/5 від 12.01.2015 Про внесення змін до Порядку проведення «гарячої» телефонної лінії в Міністерстві юстиції України

МІНІСТЕРСТВО ЮСТИЦІЇ УКРАЇНИ

НАКАЗ

12.01.2015   №  3/5

Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
14 січня 2015 р.
за № 30/26475


Про внесення змін до Порядку проведення «гарячої» телефонної лінії в Міністерстві юстиції України

У зв’язку зі зміною в організаційній структурі Міністерства юстиції України та з метою підвищення ефективності роботи зі зверненнями громадян, об’єктивного та вчасного їх розгляду НАКАЗУЮ:

1. Внести до Порядку проведення «гарячої» телефонної лінії в Міністерстві юстиції України, затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 10 червня 2013 року № 1125/5, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 13 червня 2013 року за № 943/23475, такі зміни:

у тексті слова «Управління розгляду звернень та прийому громадян» в усіх відмінках замінити словами «Управління по роботі зі зверненнями громадян» у відповідних відмінках.

2. Департаменту організаційного та ресурсного забезпечення (Мудрий С.І.) подати цей наказ на державну реєстрацію відповідно до Указу Президента України від 03 жовтня 1992 року № 493 «Про державну реєстрацію нормативно-правових актів міністерств та інших органів виконавчої влади».

3. Прес-службі Мін’юсту забезпечити оприлюднення цього наказу на веб-сайті Мін’юсту.

4. Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.

5. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.

Міністр

П. Петренко