Про електронну комерцію
Стаття 4. Інформаційні електронні послуги

Ст. 4 ЗУ Про електронну комерцію від 03.09.2015 № 675-VIII


Чинний зі змінами. Перевірено 08.07.2019

1. Інформаційними електронними послугами вважаються послуги щодо:

 

розповсюдження реклами;

 

створення можливостей для пошуку інформації та доступу до неї;

 

передачі та зберігання інформації;

 

розміщення інформації на замовлення іншої особи;

 

передачі інформації за запитом особи або відправлення комерційних електронних повідомлень;

 

вчинення інших дій у сфері електронної комерції.

 

2. До інформаційних електронних послуг не належать послуги, якщо їх надання:

 

здійснюється без використання інформаційно-телекомунікаційних систем;

 

за технологією потребує безпосередньої присутності замовника чи постачальника послуг, включаючи послуги, що надаються з використанням електронних пристроїв (медична консультація з оглядом пацієнта, аудит діяльності суб’єкта господарювання тощо);

 

передбачає одночасну передачу інформації невизначеному колу осіб (телевізійне мовлення, радіомовлення тощо).