Про інформаційні агентства
Стаття 6. Суб'єкти діяльності інформаційних агентств
Ст. 6 ЗУ Про інформаційні агентства № 74/95-ВР від 28.02.1995
Суб'єктами діяльності інформаційних агентств є:
засновник (співзасновники) інформаційного агентства;
його керівник (директор, генеральний директор, президент та ін.);
трудовий колектив;
творчий колектив;
журналіст інформаційного агентства;
спеціаліст у галузі засобів комунікації;
автор або інша особа, якій належать права на інформацію; { Абзац восьмий частини першої статті 6 із змінами, внесеними згідно із Законом N 1170-VII від 27.03.2014 }
видавець (виробник) продукції інформаційного агентства;
розповсюджувач продукції інформаційного агентства;
споживач продукції інформаційного агентства.
Інформаційне агентство може виступати як засновник (співзасновник) інших засобів масової інформації, бути автором або мати інші права на інформацію, видавцем (виробником) інформаційної продукції, розповсюджувачем і споживачем інформаційної продукції. { Частина друга статті 6 із змінами, внесеними згідно із Законом N 1170-VII від 27.03.2014 }