Про інформаційні агентства
Стаття 6. Суб'єкти діяльності інформаційних агентств

Ст. 6 ЗУ Про інформаційні агентства № 74/95-ВР від 28.02.1995


Чинний зі змінами. Перевірено 08.07.2019

Суб'єктами діяльності інформаційних агентств є:

засновник (співзасновники) інформаційного агентства;

його керівник (директор, генеральний директор, президент та ін.);

трудовий колектив;

творчий колектив;

журналіст інформаційного агентства;

спеціаліст у галузі засобів комунікації;

автор або інша особа, якій належать права на інформацію; { Абзац восьмий частини першої статті 6 із змінами, внесеними згідно із Законом N 1170-VII від 27.03.2014 }

видавець (виробник) продукції інформаційного агентства;

розповсюджувач продукції інформаційного агентства;

споживач продукції інформаційного агентства.

Інформаційне агентство може виступати як засновник (співзасновник) інших засобів масової інформації, бути автором або мати інші права на інформацію, видавцем (виробником) інформаційної продукції, розповсюджувачем і споживачем інформаційної продукції. { Частина друга статті 6 із змінами, внесеними згідно із Законом N 1170-VII від 27.03.2014 }