Про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг
Стаття 24. Відкритість діяльності Регулятора
Ст. 24 ЗУ Про Нацкомісію з регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг від 22.09.2016 № 1540-VIII
1. Регулятор забезпечує відкритість своєї діяльності шляхом:
1) прийняття рішень на засіданнях, які проводяться у формі відкритих слухань, крім випадків, передбачених законодавством;
2) інформування громадськості про плани та результати своєї роботи;
3) забезпечення доступу до інформації і надання інформації за запитами відповідно до Закону України "Про доступ до публічної інформації";
4) проведення громадських обговорень та громадських слухань;
5) оприлюднення на своєму офіційному веб-сайті у формі відкритих даних:
порядку денного засідання Регулятора;
проектів рішень Регулятора разом з обґрунтуванням;
прийнятих Регулятором рішень;
результатів моніторингу ринків у сферах енергетики та комунальних послуг (щокварталу);
актів перевірки суб’єктів господарювання та наданих суб’єктами господарювання зауважень, пояснень та обґрунтувань;
проекту та затвердженого кошторису Регулятора (змін до нього);
річного звіту про роботу Регулятора;
звіту про виконання кошторису Регулятора;
6) оприлюднення на Єдиному державному веб-порталі відкритих даних публічної інформації у формі відкритих даних, що була отримана для здійснення моніторингу функціонування ринків у сферах енергетики та комунальних послуг;
7) забезпечення можливості перегляду на своєму офіційному веб-сайті онлайн-трансляції засідань Регулятора, які проводяться у формі відкритих слухань, та доступу до архіву їх записів;
8) представлення Головою Регулятора річного звіту про роботу Регулятора на пленарному засіданні Верховної Ради України.
Річний звіт про роботу Регулятора має містити, зокрема, інформацію про результати моніторингу ринків у сферах енергетики та комунальних послуг, планів роботи та результатів діяльності Регулятора, здійснення державного контролю на відповідних ринках, співпраці Регулятора з міжнародними організаціями, регуляторними органами інших держав і Радою регуляторних органів Енергетичного Співтовариства.
2. Споживачі та будь-які заінтересовані особи мають право звертатися до Регулятора з питань, що належать до його компетенції. Регулятор розглядає такі звернення та надає відповідь заявникам у встановленому порядку.
3. При Регуляторові діє Громадська рада як постійно діючий консультативно-дорадчий орган, що утворюється з метою залучення громадян до реалізації державної політики щодо регулювання діяльності суб’єктів господарювання у сферах енергетики та комунальних послуг.
Положення про Громадську раду, зміни до нього погоджуються з Регулятором та затверджуються Громадською радою Регулятора.