Про особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для гарантованого забезпечення потреб оборони
Стаття 12. Прикінцеві та перехідні положення

Ст. 12 ЗУ Про особливості здійснення закупівель товарів для потреб оборони від 12.05.2016 № 1356-VIII


Чинний зі змінами. Перевірено 08.07.2019

1. Цей Закон набирає чинності з дня, наступного за днем його опублікування.

 

2. Процедури закупівель товарів, робіт і послуг, розпочаті до введення в дію цього Закону, здійснюються та завершуються відповідно до порядку, що діяв до введення в дію цього Закону.

 

3. Установити, що у разі внесення змін до цього Закону, що впливають на механізм функціонування електронної системи закупівель, встановлений цим Законом, налаштування електронної системи закупівель здійснюється протягом місяця з дня набрання чинності відповідними змінами.

 

4. Договори про закупівлю замовниками, визначеними частиною першою статті 2 цього Закону, укладені до набрання чинності цим Законом, діють до закінчення строку, на який такі договори були укладені.

 

5. Внести зміни до таких законодавчих актів України:

 

1) у Кодексі адміністративного судочинства України (Відомості Верховної Ради України, 2005 р., №№ 35-37, ст. 446):

 

частину другу статті 17 доповнити пунктом 8 такого змісту:

 

"8) спори фізичних чи юридичних осіб щодо оскарження рішень, дій або бездіяльності замовника у правовідносинах, що виникли на підставі Закону України "Про особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для гарантованого забезпечення потреб оборони", за виключенням спорів, пов’язаних із укладенням договору з переможцем переговорної процедури закупівлі, а також зміною, розірванням і виконанням договорів про закупівлю";

 

розділ III доповнити статтею 183-7 такого змісту:

 

"Стаття 183-7. Особливості провадження у справах щодо гарантованого забезпечення потреб оборони

 

1. Позовна заява щодо оскарження рішень, дій або бездіяльності замовника у правовідносинах, що виникли на підставі Закону України "Про особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для гарантованого забезпечення потреб оборони", за виключенням спорів, пов’язаних із укладенням договору з переможцем переговорної процедури закупівлі, а також зміною, розірванням і виконанням договорів про закупівлю, може бути подана протягом трьох днів з моменту, коли особа повинна була дізнатися про порушення своїх прав, свобод чи інтересів.

 

2. Адміністративні справи, визначені цією статтею, розглядаються виключно окружними адміністративними судами за місцезнаходженням відповідача.

 

3. Позовна заява подається виключно до окружного адміністративного суду за місцезнаходженням відповідача.

 

4. Суд вирішує адміністративні справи, визначені цією статтею, у дводенний строк з дня надходження позовної заяви.

 

5. Неприбуття у судове засідання осіб, які були належним чином повідомлені, не перешкоджає судовому розгляду.

 

6. Судові рішення за наслідками розгляду таких справ можуть бути оскаржені в апеляційному порядку у дводенний строк з дня їх проголошення.

 

7. Суд апеляційної інстанції за наслідками апеляційного розгляду не може повернути справу на новий розгляд. Судове рішення суду апеляційної інстанції є остаточним.

 

8. Строки подання позовних заяв і апеляційних скарг, встановлені цієї статтею, не може бути поновлено. Позовні заяви, апеляційні скарги, подані після закінчення цих строків, суд залишає без розгляду";

 

2) у Законі України "Про державне оборонне замовлення" (Відомості Верховної Ради України, 2011 р., № 6, ст. 45):

 

у частині першій статті 2 слова "Про здійснення державних закупівель" замінити словами "Про публічні закупівлі", "Про особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для гарантованого забезпечення потреб оборони";

 

у частинах першій і другій статті 7 слова "Законом України "Про здійснення державних закупівель" замінити словами "законами України "Про публічні закупівлі" та "Про особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для гарантованого забезпечення потреб оборони";

 

3) у Законі України "Про публічні закупівлі" (Відомості Верховної Ради України, 2016 р., № 9, ст. 89):

 

у статті 2:

 

частину другу викласти в такій редакції:

 

"2. Умови, порядок та процедури закупівель товарів, робіт і послуг можуть установлюватися або змінюватися виключно цим Законом та/або Законом України "Про особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для гарантованого забезпечення потреб оборони", крім випадків, передбачених цим Законом. Зміна положень цього Закону може здійснюватися виключно шляхом внесення змін до цього Закону та/або до Закону України "Про особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для гарантованого забезпечення потреб оборони";

 

абзац дев’ятий частини п’ятої виключити;

 

після частини п’ятої доповнити новою частиною такого змісту:

 

"6. Особливості здійснення закупівель, визначених цим Законом, для гарантованого забезпечення потреб оборони (крім товарів, робіт і послуг, що підлягають закупівлі відповідно до угод у порядку, визначеному абзацом сімнадцятим частини третьої цієї статті) Міністерством оборони України та його розвідувальним органом, Міністерством внутрішніх справ України, Службою безпеки України, Національною гвардією України, Національною поліцією України, Державною прикордонною службою України, Службою зовнішньої розвідки України, Державною службою спеціального зв’язку та захисту інформації України, Державною спеціальною службою транспорту, Державною службою України з надзвичайних ситуацій, Управлінням державної охорони України та іншими військовими формуваннями та/або частинами в особливий період, у період проведення антитерористичної операції, у період введення надзвичайного стану встановлюються окремим законом".

 

У зв’язку з цим частину шосту вважати частиною сьомою;

 

у пункті 8 частини четвертої статті 36 слово "шостої" замінити словом "п’ятої".

 

6. Кабінету Міністрів України у місячний строк з дня набрання чинності цим Законом:

 

розробити порядок делегування повноважень на проведення переговорної процедури закупівлі;

 

привести свої нормативно-правові акти у відповідність із цим Законом;

 

забезпечити приведення міністерствами, іншими центральними органами виконавчої влади їхніх нормативно-правових актів у відповідність із цим Законом.