Про видавничу справу
Стаття 1. Визначення термінів
Ст. 1 ЗУ Про видавничу справу № 318/97-ВР від 05.06.1997
У цьому Законі терміни вживаються у такому значенні:
1) виготовлення видавничої продукції - виробничо-технологічний процес відтворення визначеним тиражем видавничого оригіналу поліграфічними чи іншими технічними засобами;
2) виготовлювач видавничої продукції - суб’єкт господарювання, що здійснює виготовлення тиражу видання;
3) видавець - суб’єкт господарювання, що здійснює видавничу діяльність;
4) видавництво - юридична особа, основним видом діяльності якої є видавнича діяльність;
5) видавнича діяльність - організаційно-творча, господарсько-виробнича діяльність видавців, спрямована на підготовку і випуск у світ видавничої продукції;
6) видавнича організація - юридична особа, що здійснює видавничу діяльність разом з іншими видами діяльності;
7) видавнича продукція - сукупність видань, випущених видавцем (видавцями);
8) видавнича справа - провадження або поєднання суб’єктами господарювання таких видів діяльності: видавничої діяльності, виготовлення видавничої продукції, розповсюдження видавничої продукції;
9) видання - твір (документ), що пройшов редакційно-видавниче опрацювання, виготовлений шляхом друкування, тиснення або іншим способом, містить інформацію, призначену для поширення, і відповідає вимогам національних стандартів, інших нормативних документів з питань видавничого оформлення, поліграфічного і технічного виконання;
10) вихідні відомості видання - сукупність даних, що характеризують видання та призначені для його оформлення, бібліографічного опрацювання, статистичного обліку та інформування споживача;
11) замовник видавничої продукції - фізична чи юридична особа, яка замовляє видавничу продукцію, беручи на себе фінансові зобов’язання;
12) міжнародний стандартний номер - номер, який на міжнародному рівні ідентифікує відповідне видання певного видавця;
13) розповсюдження видавничої продукції - доведення видавничої продукції до споживача через торговельну мережу або в інший спосіб;
14) розповсюджувач видавничої продукції - суб’єкт господарювання, що здійснює розповсюдження видавничої продукції;
15) суспільно необхідні видання - види видань, передбачені до випуску за державним замовленням для задоволення пріоритетних державних потреб;
16) тематична програма - програма випуску суспільно необхідних видань за бюджетні кошти, розроблена в установленому порядку;
17) тираж (наклад) - кількість виготовлених примірників видання.
{ Стаття 1 в редакції Закону N 1554-VII від 01.07.2014 }