Про захист від недобросовісної конкуренції
Стаття 7. Порівняльна реклама
Ст. 7 ЗУ Про захист від недобросовісної конкуренції від 07.06.1996 № 236/96-ВР
Чинний зі змінами. Перевірено 08.07.2019
Порівняльною є реклама, що містить порівняння з товарами, роботами, послугами чи діяльністю іншого суб'єкта господарювання.
Не визнається неправомірним порівняння в рекламі, якщо наведені відомості про товари, роботи, послуги підтверджені фактичними даними, є достовірними, об'єктивними, корисними для інформування споживачів.
Не визнається неправомірним порівняння в рекламі, якщо наведені відомості про товари, роботи, послуги підтверджені фактичними даними, є достовірними, об'єктивними, корисними для інформування споживачів.