Постанова КМУ № 121 від 18.03.2015 Про внесення змін до Державної цільової соціальної програми протидії торгівлі людьми на період до 2015 року
Постанова КМУ № 121 від 18.03.2015 Про внесення змін до Державної цільової соціальної програми протидії торгівлі людьми на період до 2015 року
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
ПОСТАНОВА
від 18 березня 2015 р. № 121
Київ
Про внесення змін до Державної цільової соціальної програми протидії торгівлі людьми на період до 2015 року
Кабінет Міністрів України постановляє:
Внести до Державної цільової соціальної програми протидії торгівлі людьми на період до 2015 року, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 21 березня 2012 р. № 350 (Офіційний вісник України, 2012 р., № 34, ст. 1262), зміни, що додаються.
Прем'єр-міністр України
А.ЯЦЕНЮК
Інд. 26
ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 18 березня 2015 р. № 121
ЗМІНИ,
що вносяться до Державної цільової соціальної програми протидії торгівлі людьми на період до 2015 року
1. В абзаці другому розділу “Обсяги та джерела фінансування” цифри “7393,184” замінити цифрами “4723,366”.
2. Пункт 5 додатка 1 до Програми викласти у такій редакції:
“5. Відповідальні за виконання Програми - Мінсоцполітики, МВС, МЗС, МОЗ, МОН, Мінкультури, Мін’юст, Держстат, Держкомтелерадіо, Мінекономрозвитку, Мінінфраструктури, Генеральна прокуратура України (за згодою), Адміністрація Держприкордонслужби, СБУ, обласні та Київська міська держадміністрації, громадські та міжнародні організації (за згодою).”.
3. Пункт 7 додатка 1 до Програми викласти в такій редакції:
“7. Прогнозні обсяги та джерела фінансування:
Джерела фінансування |
Обсяг фінансування, |
У тому числі за роками |
|||
2013 |
2014 |
2015 |
|||
Державний бюджет |
240,9 |
60 |
82,1 |
98,8 |
|
Місцеві бюджети |
1615,14 |
214,89 |
607,05 |
793,2 |
|
Інші джерела |
2867,326 |
909,548 |
955,018 |
1002,76 |
|
Усього |
4723,366 |
1184,438 |
1644,168 |
1894,76”. |
|
4. Додаток 2 до Програми викласти в такій редакції:
“Додаток 2 |
ЗАВДАННЯ І ЗАХОДИ
з виконання Державної цільової соціальної програми протидії торгівлі людьми на період до 2015 року
Найменування завдання |
Найменування показника |
Значення показника |
Найменування заходу |
Відповідальні за виконання |
Джерела фінансування |
Прогнозний обсяг фінансових ресурсів для виконання завдань, |
У тому числі за роками |
||||||
усього |
у тому числі за роками |
2013 |
2014 |
2015 |
|
||||||||
2013 |
2014 |
2015 |
|||||||||||
1. Удосконалення законодавства та управління у сфері протидії торгівлі людьми |
кількість проведених засідань робочої групи та відповідних координаційних рад |
12 |
4 |
4 |
4 |
1) забезпечення діяльності міжвідомчої робочої групи з питань протидії торгівлі людьми і регіональних координаційних рад з питань протидії торгівлі людьми |
Мінсоцполітики, |
|
|
|
|
|
|
кількість підготовлених доповідей |
2 |
|
1 |
1 |
2) здійснення контролю за дотриманням міжнародних домовленостей у сфері протидії торгівлі людьми, зокремаКонвенції Ради Європи про заходи щодо протидії торгівлі людьми, та підготовка щорічної доповіді з питань протидії торгівлі людьми |
-“- |
державний бюджет |
92,8 |
46,4 |
|
46,4 |
||
кількість прийнятих нормативно-правових актів у сфері протидії торгівлі людьми |
|
|
|
|
3) реалізація положеньЗакону України “Про протидію торгівлі людьми” та прийняття підзаконних нормативно-правових актів |
Мінсоцполітики, |
|
|
|
|
|
||
4) розроблення і впровадження механізму залучення громадських організацій до надання соціальних та інших послуг |
Мінсоцполітики, |
|
|
|
|
|
|||||||
кількість розроблених стандартів |
|
|
|
|
5) затвердження та впровадження стандартів надання соціальних послуг особам, які постраждали від торгівлі людьми |
Мінсоцполітики |
|
|
|
|
|
||
Разом за завданням 1 |
|
державний бюджет |
92,8 |
46,4 |
|
46,4 |
|||||||
2. Проведення перевірки діяльності закладів, у яких надається допомога особам, які постраждали від торгівлі людьми |
кількість моніторингових візитів до закладів |
3 |
1 |
1 |
1 |
моніторинг діяльності зазначених закладів |
Мінсоцполітики, |
|
|
|
|
|
|
3. Забезпечення діяльності системи моніторингу у сфері протидії торгівлі людьми та оцінки ефективності заходів, що здійснюються на національному та регіональному рівні |
кількість звітів |
3 |
1 |
1 |
1 |
1) збір даних щодо кількості осіб, які постраждали від торгівлі людьми |
Мінсоцполітики, |
|
|
|
|
|
|
кількість заходів у рамках моніторингу діяльності суб’єктів у сфері протидії торгівлі людьми |
3 |
1 |
1 |
1 |
2) затвердження Порядку здійснення моніторингу діяльності суб’єктів, які здійснюють заходи у сфері протидії торгівлі людьми |
Мінсоцполітики, |
|
|
|
|
|
||
кількість проведених перевірок у регіонах |
12 |
4 |
4 |
4 |
3) контроль за здійсненням заходів у сфері протидії торгівлі людьми |
Мінсоцполітики, |
|
|
|
|
|
||
кількість проведених досліджень |
1 |
|
|
1 |
4) проведення досліджень з метою виявлення нових викликів і тенденцій у сфері протидії торгівлі людьми |
Мінсоцполітики, |
|
|
|
|
|
||
-“- |
1 |
|
1 |
|
5) проведення досліджень щодо ситуації торгівлі дітьми і наявних законодавчих та інституційних механізмів протидії торгівлі дітьми |
Мінсоцполітики |
|
|
|
|
|
||
кількість проведених опитувань |
3 |
1 |
1 |
1 |
6) проведення опитування з метою визначення рівня обізнаності різних груп населення з питань торгівлі людьми |
обласні та Київська міська держадміністрації |
місцеві бюджети |
16,4 |
1,3 |
6,3 |
8,8 |
||
Разом за завданням 3 |
|
-“- |
16,4 |
1,3 |
6,3 |
8,8 |
|||||||
4. Підвищення професійного рівня працівників органів державної влади, які здійснюють повноваження у сфері протидії торгівлі людьми, надання допомоги особам, які постраждали від торгівлі людьми |
|
|
|
|
|
забезпечення підвищення професійного рівня: |
МВС, |
|
|
|
|
|
|
кількість підготовлених спеціалістів |
324 |
108 |
108 |
108 |
працівників органів державної влади, які здійснюють повноваження у сфері протидії торгівлі людьми |
обласні та Київська міська держадміністрації |
місцеві бюджети |
506,7 |
59,7 |
211 |
236 |
||
-“- |
324 |
108 |
108 |
108 |
працівників соціальних служб |
обласні та Київська міська держадміністрації |
-“- |
9,8 |
2,2 |
3,8 |
3,8 |
||
-“- |
90 |
30 |
30 |
30 |
інших спеціалістів, професійна діяльність яких пов’язана з наданням допомоги особам, які належать до групи ризику або постраждали від торгівлі людьми |
обласні та Київська міська держадміністрації |
-“- |
3,9 |
1,3 |
1,3 |
1,3 |
||
громадські та міжнародні організації (за згодою) |
інші джерела |
129,681 |
41,136 |
43,193 |
45,352 |
||||||||
Разом за завданням 4 |
|
місцеві бюджети |
520,4 |
63,2 |
216,1 |
241,1 |
|||||||
інші джерела |
129,681 |
41,136 |
43,193 |
45,352 |
|||||||||
5. Запобігання торгівлі людьми, її первинна профілактика |
кількість інформаційно-просвітницьких заходів |
3 |
1 |
1 |
1 |
1) підвищення рівня обізнаності населення щодо сучасних проявів торгівлі людьми, а також засобів і методів, що використовуються торгівцями людьми (вироблення та розповсюдження соціальної реклами, виготовлення буклетів, плакатів тощо) |
Мінсоцполітики, |
державний бюджет |
148,1 |
13,6 |
82,1 |
52,4 |
|
обласні та Київська міська держадміністрації, |
місцеві бюджети |
644,24 |
104,49 |
205,95 |
333,8 |
||||||||
кількість осіб, залучених до здійснення заходів з первинної профілактики торгівлі людьми |
|
|
|
|
|
обласні та Київська міська держадміністрації, |
місцеві бюджети |
259,8 |
31,3 |
107,6 |
120,9 |
||
частка залученої молоді, відсотків |
|
|
|
|
2) залучення молоді до проведення інформаційних і культурно-просвітницьких заходів |
МОН, |
|
|
|
|
|
||
кількість програм підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації |
|
|
|
|
3) включення до програм підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників органів державної влади і посадових осіб місцевого самоврядування з питань протидії торгівлі людьми |
Нацдержслужба, |
|
|
|
|
|
||
кількість інформаційно-просвітницьких кампаній |
2 |
1 |
|
1 |
4) проведення інформаційно-роз’яснювальної та просвітницької роботи у сфері трудової міграції |
Мінсоцполітики, |
|
|
|
|
|
||
2 |
1 |
|
1 |
5) проведення інформаційних кампаній з питань зайнятості в Україні та за кордоном, безпечної і регульованої трудової міграції, прав працівників-мігрантів |
Мінсоцполітики, |
|
|
|
|
|
|||
кількість навчальних програм |
|
|
|
|
6) проведення за участю дітей, учнівської та студентської молоді і їх батьків профілактичних та просвітницьких заходів щодо протидії торгівлі людьми |
МОН, |
|
|
|
|
|
||
Разом за завданням 5 |
|
державний бюджет |
148,1 |
13,6 |
82,1 |
52,4 |
|||||||
місцеві бюджети |
904,04 |
135,79 |
313,55 |
454,7 |
|||||||||
6. Профілактика торгівлі людьми серед представників вразливих верств населення |
|
|
|
|
|
проведення роз’яснювальної роботи з: |
|
|
|
|
|
|
|
кількість осіб |
|
|
|
|
дітьми працівників-мігрантів, дітьми-сиротами та іншими категоріями дітей, які потребують соціального захисту |
обласні та Київська міська держадміністрації, |
місцеві бюджети |
48,2 |
3,9 |
21,4 |
22,9 |
||
особами, які є батьками та опікунами |
Мінсоцполітики, |
|
|
|
|
|
|||||||
особами, які були притягнуті до адміністративної відповідальності за зайняття проституцією |
МВС, |
|
|
|
|
|
|||||||
особами, які мають намір здійснити працевлаштування за кордоном |
обласні та Київська міська держадміністрації, |
-“- |
14,6 |
3,2 |
4,2 |
7,2 |
|||||||
безробітними особами |
Мінсоцполітики, |
|
|
|
|
|
|||||||
громадянами іноземних держав, особами без громадянства, у тому числі тими, що звернулися до державних органів України з метою отримання статусу біженця |
МВС, |
|
|
|
|
|
|||||||
Разом за завданням 6 |
|
|
|
|
|
|
|
-“- |
62,8 |
7,1 |
25,6 |
30,1 |
|
7. Забезпечення провадження на належному рівні правоохоронної діяльності у сфері протидії торгівлі людьми, здійснення правоохоронних заходів щодо осіб, які вчиняють злочини, пов’язані з торгівлею людьми, або сприяють їх вчиненню |
кількість правоохоронних заходів щодо осіб, які вчиняють злочини, пов’язані з торгівлею людьми, або сприяють їх вчиненню |
|
|
|
|
1) виявлення та розкриття злочинів, пов’язаних з торгівлею людьми |
МВС, |
|
|
|
|
|
|
2) забезпечення підтримання державного обвинувачення у судових справах, пов’язаних з торгівлею людьми, та нагляду за додержанням вимог законів під час виконання судових рішень у таких справах |
Генеральна прокуратура України (за згодою) |
|
|
|
|
|
|||||||
кількість виявлених організованих груп, що вчиняють злочини, пов’язані з торгівлею людьми |
|
|
|
|
3) припинення діяльності зазначених організованих груп |
МВС, |
|
|
|
|
|
||
кількість осіб, яких повернуто в Україну, та/або постраждалих від злочинів, пов’язаних з торгівлею людьми, вчинених зазначеними організованими групами |
|
|
|
|
4) повернення в Україну осіб, які постраждали від торгівлі людьми, та/або встановлення статусу особи, яка постраждала від торгівлі людьми |
МВС, |
|
|
|
|
|
||
кількість спільних операцій |
|
|
|
|
5) співпраця з правоохоронними органами іноземних держав і міжнародними правозахисними організаціями |
МВС, |
|
|
|
|
|
||
кількість запитів про надання інформації |
|
|
|
|
6) обмін інформацією з правоохоронними органами іноземних держав і міжнародними правозахисними організаціями з питань переслідування осіб, які вчиняють злочини, пов’язані з торгівлею людьми, або сприяють їх вчиненню |
МВС, |
|
|
|
|
|
||
кількість осіб, залучених до виконання програм захисту |
|
|
|
|
7) забезпечення безпеки осіб, які постраждали від торгівлі людьми, або свідків у рамках кримінального судочинства щодо торгівлі людьми |
МВС, |
|
|
|
|
|
||
кількість перевірених підприємств, установ та організацій |
|
|
|
|
8) здійснення контролю за діяльністю підприємств, установ та організацій у сфері протидії торгівлі людьми |
МВС, |
|
|
|
|
|
||
Разом за завданням 7 |
|
||||||||||||
8. Надання допомоги особам, які постраждали від торгівлі людьми |
кількість осіб |
|
|
|
|
1) розроблення спеціалізованих програм підтримки осіб, які постраждали від торгівлі людьми, зокрема планів першочергових заходів |
місцеві держадміністрації, |
місцеві бюджети |
8,5 |
0,5 |
5 |
3 |
|
2) здійснення соціального супроводження, виконання спеціалізованих програм підтримки осіб, які постраждали від торгівлі людьми, зокрема з їх реабілітації: |
обласні та Київська міська держадміністрації |
-“- |
84 |
3,5 |
36 |
44,5 |
|||||||
Мінсоцполітики, |
|
|
|
|
|
||||||||
надання медичної допомоги |
обласні та Київська міська держадміністрації |
-“- |
11,1 |
2,8 |
3,5 |
4,8 |
|||||||
громадські та міжнародні організації (за згодою) |
інші джерела |
540,336 |
171,399 |
179,969 |
188,968 |
||||||||
подання інформації про медичну допомогу, надану особам, які постраждали від торгівлі людьми |
МОЗ, |
|
|
|
|
|
|||||||
проведення консультацій психолога |
обласні та Київська міська держадміністрації, |
місцеві бюджети |
7,9 |
0,7 |
1 |
6,2 |
|||||||
інші джерела |
324,2 |
102,839 |
107,981 |
113,38 |
|||||||||
надання освітніх послуг |
МОН, |
інші джерела |
1296,806 |
411,358 |
431,926 |
453,522 |
|||||||
надання послуг з працевлаштування |
Мінсоцполітики, |
|
|
|
|
|
|||||||
надання послуг з перебування в закладах, у яких надається допомога особам, які постраждали від торгівлі людьми |
Мінсоцполітики, |
|
|
|
|
|
|||||||
надання послуг дітям, які постраждали від торгівлі людьми |
Мінсоцполітики, |
інші джерела |
360,223 |
114,266 |
119,979 |
125,978 |
|||||||
надання допомоги громадянам іноземних держав, особам без громадянства, які постраждали від торгівлі людьми |
Мінсоцполітики, |
-“- |
216,08 |
68,55 |
71,97 |
75,56 |
|||||||
кількість виданих дозволів на імміграцію громадянам іноземних держав або особам без громадянства, які постраждали від торгівлі людьми |
|
|
|
|
видача в установленому законодавством порядку дозволів на імміграцію громадянам іноземних держав або особам без громадянства, які постраждали від торгівлі людьми |
ДМС, |
|
|
|
|
|
||
Разом за завданням 8 |
|
місцеві бюджети |
111,5 |
7,5 |
45,5 |
58,5 |
|||||||
інші джерела |
2737,645 |
868,412 |
911,825 |
957,408 |
|||||||||
Разом за Програмою |
|
|
4723,366 |
1184,438 |
1644,168 |
1894,76 |
|||||||
у тому числі |
державний бюджет |
240,9 |
60 |
82,1 |
98,8 |
||||||||
місцеві бюджети |
1615,14 |
214,89 |
607,05 |
793,2 |
|||||||||
інші джерела |
2867,326 |
909,548 |
955,018 |
1002,76”. |
Інші НПА
Постанова КМУ №122 від 18.03.2015 Про утворення Координаційної ради у зв’язках з Організацією економічного співробітництва та розвитку (ОЕСР) Наказ Мінагрополітики України №75 від 03.03.2015 Про визнання таким, що втратив чинність, наказу Міністерства аграрної політики України від 13 травня 2005 року № 201 Наказ Мінінфраструктури №11 від 21.01.2015 Про затвердження Правил пожежної безпеки для підприємств і організацій автомобільного транспорту України Наказ МОЗ №108 від 03.03.2015 Про визнання таким, що втратив чинність, наказу Міністерства охорони здоров’я України від 15 червня 2004 року № 301 Наказ МОЗ №967 від 18.12.2014 Про внесення змін до наказу Міністерства охорони здоров\'я України від 26 квітня 2011 року N 237 Наказ МОЗ №237 від 26.04.2011 Про затвердження Порядку ввезення на територію України незареєстрованих лікарських засобів, стандартних зразків, реагентів Наказ Мінсоцполітики №198 від 23.02.2015 Про внесення змін до Порядку використання благодійних коштів, що знаходяться на спеціальному реєстраційному рахунку Державної служби з питань інвалідів та ветеранів України Наказ Мінсоцполітики №311 від 12.08.2011 Про затвердження Порядку використання благодійних коштів, що знаходяться на спеціальному реєстраційному рахунку Державної служби з питань інвалідів та ветеранів України Наказ Мінсоцполітики №259 від 10.03.2015 Про встановлення розмірів грошової компенсації вартості продуктів харчування громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, на 2015 рік Наказ Мінсоцполітики №279 від 13.03.2015 Про встановлення середньої вартості санаторно-курортної путівки для виплати грошової компенсації замість санаторно-курортної путівки та вартості самостійного санаторно-курортного лікування