Укр Рус
< Постанови КМУ

Постанова КМУ № 2263-99-п від 11.12.1999 Про затвердження Типового регламенту місцевої державної адміністрації

Постанова КМУ № 2263-99-п від 11.12.1999 Про затвердження Типового регламенту місцевої державної адміністрації

                                                          
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
П О С Т А Н О В А
від 11 грудня 1999 р. N 2263
Київ
Про затвердження Типового регламенту
місцевої державної адміністрації
{ Із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ
N 335 ( 335-2002-п ) від 13.03.2002
N 472 ( 472-2004-п ) від 14.04.2004
N 1065 ( 1065-2006-п ) від 01.08.2006
N 1270 ( 1270-2007-п ) від 31.10.2007
N 531 ( 531-2009-п ) від 23.05.2009
N 996 ( 996-2010-п ) від 03.11.2010
N 1235 ( 1235-2011-п ) від 23.11.2011
N 1107 ( 1107-2012-п ) від 28.11.2012 }

На виконання статті 45 Закону України "Про місцеві державні
адміністрації" ( 586-14 ) Кабінет Міністрів України
п о с т а н о в л я є:
1. Затвердити Типовий регламент місцевої державної
адміністрації, що додається.
2. Головам обласних, Київської та Севастопольської міських,
районних, районних у містах Києві та Севастополі державних
адміністрацій затвердити у місячний термін регламенти відповідних
державних адміністрацій.
3. Визнати такою, що втратила чинність, постанову Кабінету
Міністрів України від 4 червня 1996 р. N 605 ( 605-96-п ) "Про
затвердження Типового положення про секретаріат обласної,
Київської та Севастопольської міської державної адміністрації і
Типового положення про секретаріат районної, районної в містах
Києві та Севастополі державної адміністрації" (ЗП України,
1996 р., N 13, ст. 358).

Прем"єр-міністр України В.ПУСТОВОЙТЕНКО
Інд. 57

ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 11 грудня 1999 р. N 2263
(у редакції постанови Кабінету Міністрів України
від 31 жовтня 2007 р. N 1270 ( 1270-2007-п )
ТИПОВИЙ
регламент місцевої державної адміністрації

Загальні положення
1. Цей Регламент регулює організаційні та процедурні питання
діяльності місцевої державної адміністрації (далі - місцева
держадміністрація).
2. Розгляд у місцевій держадміністрації питань, що належать
до її компетенції, зокрема щодо делегованих відповідною радою
повноважень, провадиться головою, першим заступником голови,
заступниками голови, заступником голови - керівником апарату
обласної, Київської та Севастопольської міської держадміністрації
(далі - заступники голови), апаратом місцевої держадміністрації,
управліннями, відділами та іншими структурними підрозділами
місцевої держадміністрації, а також консультативними, дорадчими та
іншими допоміжними органами, службами і комісіями, утвореними
головою місцевої держадміністрації.
3. Робота місцевої держадміністрації, її апарату та
структурних підрозділів є відкритою і гласною, за винятком
розгляду питань, які становлять державну таємницю або належать до
конфіденційної інформації, що є власністю держави.
Місцева держадміністрація інформує громадськість про свою
діяльність, залучає громадян до проведення перевірок, підготовки і
розгляду питань, що належать до її компетенції.
Висвітлення діяльності місцевої держадміністрації
здійснюється в порядку, передбаченому законодавством.
4. Розподіл обов"язків між посадовими особами місцевої
держадміністрації проводить голова місцевої держадміністрації не
пізніше одного місяця з дня призначення його на посаду з
визначенням:
повноважень і функцій посадової особи;
управлінь, відділів та інших структурних підрозділів місцевої
держадміністрації (далі - структурні підрозділи місцевої
держадміністрації), діяльність яких контролюватиметься відповідною
посадовою особою;
підприємств, установ та організацій, щодо яких посадова особа
забезпечує реалізацію відповідно до законодавства державної
політики;
порядку заміщення голови місцевої держадміністрації, його
першого заступника та заступників у разі їх відсутності.
Голова обласної, Київської та Севастопольської міської
держадміністрації визначає також обов"язки посадових осіб щодо
спрямування та контролю діяльності відповідних
райдержадміністрацій.
5. Положення про структурні підрозділи місцевої
держадміністрації розробляються керівниками таких підрозділів,
погоджуються із заступниками голови (відповідно до розподілу
обов"язків), а також з керівником юридичного відділу чи сектору
(далі - юридичний відділ) апарату місцевої держадміністрації і
затверджуються розпорядженням голови місцевої держадміністрації.
Планування роботи місцевої держадміністрації
6. Робота місцевої держадміністрації проводиться за
перспективними (річними), поточними (квартальними), а у разі
потреби оперативними (місячними) планами, які затверджуються
розпорядженням її голови.
7. Планування роботи місцевої держадміністрації здійснюється
з метою створення умов для послідовної та узгодженої діяльності її
структурних підрозділів та апарату.
8. Формування планів роботи місцевої держадміністрації
здійснюється її апаратом за пропозиціями структурних підрозділів
місцевої держадміністрації, погодженими із заступниками голови
(відповідно до розподілу обов"язків).
Планування роботи місцевої держадміністрації з підготовки
проектів регуляторних актів здійснюється з урахуванням статті 7
Закону України "Про засади державної регуляторної політики у сфері
господарської діяльності" ( 1160-15 ).
9. Плани роботи місцевої держадміністрації передбачають
заходи, спрямовані на виконання Конституції України
( 254к/96-ВР ), законів України, актів Президента України та
Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України, інших органів
виконавчої влади вищого рівня, а в Автономній Республіці Крим
також нормативно-правових актів Верховної Ради Автономної
Республіки Крим та рішень Ради міністрів Автономної Республіки
Крим (далі - акти законодавства), доручень Прем"єр-міністра
України, державних і регіональних програм соціально-економічного
та культурного розвитку, здійснення інших визначених законами, а
також делегованих відповідною радою повноважень та забезпечення
реалізації державної політики.
До планів роботи місцевої держадміністрації включаються:
актуальні питання, пов"язані із здійсненням заходів із
соціально-економічного розвитку території або окремих її
адміністративно-територіальних одиниць, функціонуванням галузей
господарського комплексу та розв"язанням проблем у соціальній
сфері, поліпшенням діяльності місцевих органів виконавчої влади,
їх взаємодією з органами місцевого самоврядування, які потребують
розгляду на засіданні колегії, нараді у голови місцевої
держадміністрації і його заступників та вжиття додаткових заходів;
перелік актів законодавства, розпоряджень голови місцевої
держадміністрації, хід виконання яких розглядатиметься в порядку
контролю;
основні організаційно-масові заходи, проведення яких
забезпечується місцевою держадміністрацією або за її участю.
Плани повинні містити питання:
підбиття підсумків діяльності місцевої держадміністрації
відповідно за рік, квартал, місяць з визначенням основних напрямів
подальшої роботи;
діяльності структурних підрозділів місцевої
держадміністрації, а плани роботи обласної, Київської та
Севастопольської міської держадміністрації - діяльності районних,
районних у мм. Києві та Севастополі держадміністрацій з виконання
актів законодавства, розпоряджень голови місцевої
держадміністрації.
Підготовка до розгляду діяльності структурних підрозділів
місцевої держадміністрації або райдержадміністрацій, як правило,
передбачає проведення комплексної або цільової перевірки стану
справ на території відповідної адміністративно-територіальної
одиниці.
У планах роботи місцевої держадміністрації визначаються
конкретні структурні підрозділи або посадові особи, відповідальні
за здійснення запланованих заходів, а також строки їх здійснення.
10. Додаткові (позапланові) питання включаються до
затвердженого плану роботи місцевої держадміністрації за рішенням
її голови.
Питання виключається з плану роботи місцевої
держадміністрації за рішенням її голови на підставі доповідної
записки заступника голови (відповідно до розподілу обов"язків),
керівника апарату місцевої держадміністрації.
11. Робота структурних підрозділів та апарату місцевої
держадміністрації проводиться за квартальними і місячними планами,
що затверджуються заступниками голови (відповідно до розподілу
обов"язків), керівником апарату місцевої держадміністрації.
Порядок планування роботи структурних підрозділів апарату місцевої
держадміністрації встановлює заступник голови - керівник апарату
обласної, Київської та Севастопольської міської держадміністрації,
керівник апарату іншої місцевої держадміністрації.
Формування планів роботи структурних підрозділів та апарату
місцевої держадміністрації здійснюється з урахуванням положень
пункту 9 цього Регламенту.
12. Додаткові (позапланові) питання включаються до плану
роботи структурного підрозділу та апарату місцевої
держадміністрації і виключаються з нього за рішенням заступника
голови (відповідно до розподілу обов"язків), керівника апарату
місцевої держадміністрації.
13. Контроль за виконанням планів роботи місцевої
держадміністрації, структурних підрозділів та апарату місцевої
держадміністрації здійснюється заступниками голови (відповідно до
розподілу обов"язків), керівником апарату місцевої
держадміністрації.
14. Підготовка звітності місцевої держадміністрації,
передбаченої статтями 30 і 33 Закону України "Про місцеві державні
адміністрації" ( 586-14 ), проводиться її апаратом на основі
звітів структурних підрозділів місцевої держадміністрації, у тому
числі структурних підрозділів її апарату, затверджених заступником
голови (відповідно до розподілу обов"язків), керівником апарату
місцевої держадміністрації.
Зміст звітності за місяць, квартал і рік визначається
питаннями, що вирішуються місцевою держадміністрацією та її
структурними підрозділами.
Звіт про результати діяльності місцевої держадміністрації
розміщується на її офіційному веб-сайті та у місцевих засобах
масової інформації.
Організація роботи апарату місцевої держадміністрації
15. Апарат місцевої держадміністрації відповідно до
покладених на нього завдань:
опрацьовує документи, що надходять до місцевої
держадміністрації, готує до них аналітичні, довідкові та інші
матеріали, а також проекти доручень голови і заступників голови
місцевої держадміністрації;
здійснює опрацювання проектів розпоряджень; розробляє за
дорученням голови місцевої держадміністрації проекти розпоряджень
з організаційних та кадрових питань;
перевіряє за дорученням голови місцевої держадміністрації
виконання актів законодавства, доручень Прем"єр-міністра України,
розпоряджень голови місцевої держадміністрації територіальними
органами міністерств, інших центральних органів виконавчої влади
(з питань здійснення повноважень місцевої держадміністрації),
структурними підрозділами місцевої держадміністрації, а також
райдержадміністраціями (за дорученням голови обласної, Київської
та Севастопольської міської держадміністрації); вивчає та
узагальнює досвід роботи зазначених органів і надає практичну
допомогу в розв"язанні складних проблем, розробляє пропозиції щодо
удосконалення їх діяльності; здійснює контроль за своєчасним
поданням доповідей, інформаційних та інших матеріалів з питань
виконання актів законодавства, розпоряджень голови місцевої
держадміністрації;
за дорученням голови місцевої держадміністрації проводить
аналіз роботи органів місцевого самоврядування у межах повноважень
і в порядку, визначених законодавством, надає методичну та іншу
практичну допомогу з удосконалення організації їх роботи, готує
пропозиції щодо поглиблення взаємодії місцевої держадміністрації з
органами місцевого самоврядування для спільного вирішення питань
економічного, соціального та культурного розвитку відповідних
територій;
здійснює правове забезпечення діяльності місцевої
держадміністрації, надає методичну та іншу практичну допомогу,
спрямовану на правильне застосування, неухильне додержання актів
законодавства структурними підрозділами, апаратом та посадовими
особами місцевої держадміністрації;
готує аналітичні, інформаційні та інші матеріали з
організаційних і кадрових питань, що розглядаються головою
місцевої держадміністрації;
проводить разом із структурними підрозділами місцевої
держадміністрації, територіальними органами міністерств, інших
центральних органів виконавчої влади аналіз соціально-економічного
і суспільно-політичного становища на відповідній території,
розробляє та вносить голові місцевої держадміністрації пропозиції
щодо його поліпшення;
здійснює матеріально-технічне і господарсько-побутове
забезпечення діяльності місцевої держадміністрації; забезпечує
дотримання режиму роботи в адміністративному будинку місцевої
держадміністрації; забезпечує організацію приймання-передачі
інформації засобами електронного зв"язку відповідно до вимог
законодавства, належний протипожежний стан у приміщеннях місцевої
держадміністрації та дотримання правил охорони праці;
провадить діяльність, пов"язану з державною таємницею,
організовує та здійснює заходи щодо забезпечення режиму
секретності в місцевій держадміністрації відповідно до вимог
законодавства у сфері охорони державної таємниці;
забезпечує висвітлення діяльності місцевої держадміністрації;
виконує відповідно до цього Регламенту інші функції.
16. Апарат місцевої держадміністрації у процесі виконання
покладених на нього завдань взаємодіє із структурними підрозділами
місцевої держадміністрації (апарат обласної, Київської та
Севастопольської міської держадміністрації - також із
Секретаріатом Президента України, Секретаріатом Кабінету Міністрів
України, апаратом райдержадміністрацій), територіальними органами
центральних органів виконавчої влади (в Автономній Республіці
Крим - з Управлінням справами - апаратом Ради міністрів Автономної
Республіки Крим), а також з виконавчими органами рад.
17. Організація роботи апарату місцевої держадміністрації
здійснюється відповідно до цього Регламенту та положення про її
апарат, що затверджується головою місцевої держадміністрації.
Кадрова робота
18. Кадрова робота у місцевій держадміністрації спрямовується
на комплексне вирішення питання щодо комплектування місцевих
органів виконавчої влади висококваліфікованими і компетентними
працівниками.
19. Організація кадрової роботи у місцевій держадміністрації
здійснюється за затвердженим головою місцевої держадміністрації
річним планом, який передбачає здійснення заходів з добору,
підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників,
а також роботи з кадровим резервом.
20. Організацію кадрової роботи в апараті місцевої
держадміністрації здійснює відділ кадрової роботи, у структурних
підрозділах місцевої держадміністрації - відділ (сектор) кадрів, а
в підрозділах, які мають невелику штатну чисельність, виконання
кадрової роботи покладається за рішенням їх керівників на одного з
працівників.
Кадрова робота в апараті та структурних підрозділах місцевої
держадміністрації проводиться відкрито і спрямовується на всебічне
вивчення та врахування можливостей працівників, найбільш повне
застосування їх здібностей, розвиток ініціативності, створення
атмосфери заінтересованості у професійному зростанні.
21. Прийняття на державну службу до місцевої
держадміністрації здійснюється в установленому законодавством
порядку.
Заступник голови - керівник апарату обласної, Київської та
Севастопольської міської держадміністрації, керівник апарату іншої
місцевої держадміністрації, керівники структурних підрозділів
місцевої держадміністрації організовують вивчення ділових і
моральних якостей осіб, які претендують на зайняття посад
державних службовців.
Прийняття працівників на роботу до місцевої держадміністрації
на посади, що не віднесені до категорій посад державних
службовців, та звільнення їх з роботи здійснюється відповідно до
законодавства.
22. На посади, передбачені номенклатурою посад працівників,
що повинні мати допуск до роботи з таємними документами, можуть
бути призначені лише особи, яким в установленому порядку оформлено
допуск до державної таємниці.
23. У місцевій держадміністрації, її структурних підрозділах
створюється у порядку, передбаченому Положенням про формування
кадрового резерву для державної служби, що затверджене постановою
Кабінету Міністрів України від 28 лютого 2001 р. N 199
( 199-2001-п ) (Офіційний вісник України, 2001 р., N 9, ст. 367),
резерв кадрів, який підлягає щорічному перегляду та затвердженню.
З особами, зарахованими до кадрового резерву, проводиться робота,
спрямована на підвищення їх кваліфікації, необхідної для роботи на
відповідних посадах.
24. З метою здійснення регулярного контролю за проходженням
державної служби та професійними досягненнями державних службовців
у місцевій держадміністрації проводяться в установленому
законодавством порядку атестація та щорічна оцінка виконання
державними службовцями покладених на них завдань і обов"язків.
25. Місцева держадміністрація розглядає і вносить в
установленому порядку пропозиції щодо нагородження державними
нагородами, нагородами Кабінету Міністрів України та заохочує
працівників апарату і структурних підрозділів місцевої
держадміністрації, підприємств, установ та організацій, що
належать до сфери її управління.
26. На кожного прийнятого на роботу до місцевої
держадміністрації працівника оформляється особова справа.
27. Відповідальність за проведення кадрової роботи
покладається на голову, заступника голови - керівника апарату
обласної, Київської та Севастопольської міської держадміністрації,
керівника апарату іншої місцевої держадміністрації та керівників
структурних підрозділів.
Організація роботи з документами
та контролю за їх виконанням
28. Організація роботи з документами у місцевій
держадміністрації здійснюється в порядку, передбаченому
інструкцією з діловодства, що розробляється відповідно до
Примірної інструкції з діловодства у міністерствах, інших
центральних органах виконавчої влади, Раді міністрів Автономної
Республіки Крим, місцевих органах виконавчої влади, затвердженої
постановою Кабінету Міністрів України від 17 жовтня 1997 р. N 1153
( 1153-97-п ) (Офіційний вісник України, 1997 р., число 43,
с. 50).
Інструкція з діловодства місцевої держадміністрації
затверджується її головою.
Організація роботи з документами, що містять інформацію з
обмеженим доступом, здійснюється в установленому законодавством
порядку.
29. Відповідальність за організацію виконання документів
несуть голова, заступники голови (відповідно до розподілу
обов"язків), керівник апарату місцевої держадміністрації та
керівники її структурних підрозділів.
30. Контроль за виконанням здійснюється стосовно
зареєстрованих документів, в яких встановлено завдання або які
містять питання, що потребують вирішення.
Обов"язковому контролю підлягає виконання завдань, визначених
актами законодавства, дорученнями Прем"єр-міністра України,
розпорядженнями голови місцевої держадміністрації, розгляд
звернень комітетів Верховної Ради України, запитів і звернень
народних депутатів України, депутатів місцевих рад.
Контроль за виконанням завдань, визначених актами
законодавства, дорученнями Прем"єр-міністра України,
розпорядженнями голови місцевої держадміністрації, а також за
розглядом звернень комітетів Верховної Ради України, запитів і
звернень народних депутатів України, депутатів місцевих рад
здійснюється структурним підрозділом з контролю, за розглядом
звернень громадян - відповідним структурним підрозділом апарату
місцевої держадміністрації, а інших документів - загальним
відділом зазначеного апарату.
31. Для здійснення контролю за виконанням актів
законодавства, доручень Прем"єр-міністра України, розпоряджень
голови місцевої держадміністрації розробляється у разі потреби
план контролю, в якому визначаються проміжні контрольні строки
виконання завдань; структурні підрозділи місцевої
держадміністрації, що відповідають за організацію виконання
окремих завдань; структурний підрозділ, який забезпечує
координацію роботи з організації і контролю за виконанням у
цілому. План контролю затверджує заступник голови (відповідно до
розподілу обов"язків).
32. Контроль за виконанням актів законодавства, доручень
Прем"єр-міністра України, розпоряджень голови місцевої
держадміністрації, розглядом звернень комітетів Верховної Ради
України, запитів і звернень народних депутатів України та
депутатів місцевих рад здійснюється шляхом:
аналізу і узагальнення у визначені строки письмової
інформації про стан виконання документів у цілому або окремих
встановлених ними завдань, що надходить від виконавців;
систематичного аналізу статистичних та інших даних, що
характеризують стан виконання документів;
проведення періодичної комплексної або цільової перевірки
організації і стану виконання завдань безпосередньо на місцях;
розгляду питань діяльності (заслуховування звіту) виконавців
на засіданнях колегії, нарадах у голови місцевої держадміністрації
або його заступників.
33. Аналітичні та інформаційні матеріали щодо стану виконання
документів у цілому або окремих передбачених ними завдань у разі
встановлення проміжних контрольних строків подаються голові
місцевої держадміністрації або його заступникові (відповідно до
розподілу обов"язків) не пізніше ніж за 10 днів до закінчення
строку, визначеного актом законодавства, дорученням
Прем"єр-міністра України, розпорядженням голови місцевої
держадміністрації або планом контролю.
За результатами розгляду матеріалів, що містять відомості про
можливий зрив своєчасного чи у повному обсязі виконання документа
у цілому або передбаченого ним окремого завдання, голова місцевої
держадміністрації або його заступник (відповідно до розподілу
обов"язків) дає доручення виконавцям вжити додаткових заходів для
усунення причини.
34. Інформацію (звіт) про стан виконання документів, що
подається відповідно Кабінету Міністрів України, іншим органам
виконавчої влади вищого рівня, Верховній Раді Автономної
Республіки Крим чи Раді міністрів Автономної Республіки Крим,
підписує голова місцевої держадміністрації.
Зняття з контролю виконання документа проводиться на підставі
письмового звіту керівника відповідного органу або іншого
документа, що підтверджує його виконання, за письмовою згодою
голови місцевої держадміністрації або його заступника (відповідно
до розподілу обов"язків).
Організація розгляду звернень громадян
та проведення особистого прийому громадян
35. Місцева держадміністрація організовує в установленому
порядку розгляд звернень громадян - пропозицій (зауважень), заяв
(клопотань), скарг. Організація розгляду звернень громадян, у тому
числі ведення діловодства та проведення особистого прийому
громадян, покладається на відповідний структурний підрозділ
апарату місцевої держадміністрації.
Діловодство за зверненнями громадян ведеться відповідно до
Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах
державної влади і місцевого самоврядування, об"єднаннях громадян,
на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форми
власності, в засобах масової інформації, затвердженої постановою
Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 р. N 348
( 348-97-п ) (Офіційний вісник України, 1997 р., число 16, с. 85).
36. Порушені у зверненнях громадян питання розглядаються
головою місцевої держадміністрації або його заступником
(відповідно до розподілу обов"язків), керівником апарату,
керівником відповідного структурного підрозділу місцевої
держадміністрації. Відповіді на звернення громадян готують
структурні підрозділи місцевої держадміністрації або її апарату.
37. Особистий прийом громадян проводить голова місцевої
держадміністрації, його заступники, керівник апарату, керівники
структурних підрозділів місцевої держадміністрації згідно з
графіком, який затверджується головою місцевої держадміністрації
та оприлюднюється через засоби масової інформації.
Графік особистого прийому громадян повинен містити інформацію
про місце проведення, дні і години прийому.
Виїзні прийоми громадян посадовими особами місцевої
держадміністрації проводяться відповідно до графіка, затвердженого
головою місцевої держадміністрації.
Структурний підрозділ апарату місцевої держадміністрації,
який відповідає за роботу із зверненнями громадян, аналізує
щоквартальну роботу з розгляду таких звернень, узагальнює
пропозиції, що містяться в них, розробляє рекомендації, спрямовані
на усунення причин виникнення обґрунтованих скарг і зауважень
громадян, контролює вирішення порушених у них питань.
37-1. Розгляд звернень громадян щодо надання безоплатної
первинної правової допомоги, організація особистого прийому таких
громадян здійснюються відповідно до Закону України "Про безоплатну
правову допомогу" ( 3460-17 ). { Типовий регламент доповнено пунктом 37-1 згідно з Постановою КМ
N 1235 ( 1235-2011-п ) від 23.11.2011 }
Організація правового забезпечення
діяльності місцевої держадміністрації
38. Правове забезпечення діяльності місцевої
держадміністрації, а також надання методичної та іншої практичної
допомоги з правових питань здійснює юридичний відділ апарату
місцевої держадміністрації.
Юридичний відділ з питань правового забезпечення діяльності
місцевої держадміністрації підпорядковується її голові, а з питань
організації роботи апарату місцевої держадміністрації -
заступникові голови - керівнику апарату обласної, Київської та
Севастопольської міської держадміністрації, керівнику апарату
іншої місцевої держадміністрації.
39. У своїй діяльності юридичний відділ керується
Конституцією ( 254к/96-ВР ) та законами України, а також указами
Президента України, актами Кабінету Міністрів України і
постановами Верховної Ради України, прийнятими відповідно до
Конституції ( 254к/96-ВР ) та законів України, та розпорядженнями
голови місцевої держадміністрації (в Автономній Республіці Крим
також нормативно-правовими актами Верховної Ради Автономної
Республіки Крим і рішеннями Ради міністрів Автономної Республіки
Крим).
40. Основними завданнями юридичного відділу є:
правове забезпечення діяльності місцевої держадміністрації;
організація правової роботи, спрямованої на правильне
застосування і неухильне додержання вимог актів законодавства
структурними підрозділами, апаратом та посадовими особами місцевої
держадміністрації;
підготовка інформаційних, довідкових та інших матеріалів з
питань застосування законодавства.
41. Юридичний відділ відповідно до покладених на нього
завдань:
забезпечує відповідність законодавству (в Автономній
Республіці Крим також нормативно-правовим актам Верховної Ради
Автономної Республіки Крим та рішенням Ради міністрів Автономної
Республіки Крим) проектів розпоряджень голови місцевої
держадміністрації, рішень колегії, а також інших актів місцевої
держадміністрації;
проводить правову експертизу проектів розпоряджень голови
місцевої держадміністрації, готує висновки правової експертизи у
разі їх невідповідності актам законодавства та/або подає
пропозиції щодо приведення таких проектів у відповідність з
вимогами законодавства;
визначає, які розпорядження голови місцевої держадміністрації
є нормативно-правовими актами і підлягають державній реєстрації в
органах юстиції;
надає методичну допомогу працівникам апарату місцевої
держадміністрації та керівникам структурних підрозділів місцевої
держадміністрації щодо правильного застосування норм законодавства
під час виконання покладених на них завдань і функціональних
обов"язків;
представляє інтереси відповідної місцевої держадміністрації у
судах та інших державних органах під час розгляду правових питань
або спорів;
виконує інші функції з правового забезпечення діяльності
місцевої держадміністрації відповідно до цього Регламенту та
положення про юридичний відділ, що затверджується головою місцевої
держадміністрації.
42. Керівник юридичного відділу:
здійснює керівництво роботою юридичного відділу, несе
персональну відповідальність за виконання покладених на відділ
завдань;
бере участь у нарадах і засіданнях, що проводяться у місцевій
держадміністрації;
організовує роботу працівників юридичного відділу, дає
відповідні доручення щодо виконання покладених на відділ завдань,
вносить пропозиції стосовно заохочення працівників відділу та
притягнення їх до відповідальності згідно із законодавством;
виконує інші передбачені законодавством функції.
Консультативні, дорадчі та інші допоміжні органи,
служби і комісії місцевої держадміністрації
43. Для сприяння здійсненню повноважень місцевої
держадміністрації її голова утворює консультативні, дорадчі та
інші допоміжні органи (ради, колегії, робочі групи тощо), служби
та комісії. Завдання, функції та персональний склад таких органів
визначає голова місцевої держадміністрації.
З метою забезпечення участі громадян в управлінні державними
справами при місцевій держадміністрації відповідно до постанови
Кабінету Міністрів України від 3 листопада 2010 р. N 996
( 996-2010-п ) утворюється громадська рада. { Пункт 43 доповнено
новим абзацом згідно з Постановою КМ N 996 ( 996-2010-п ) від
03.11.2010 }
Рішення зазначених органів оформляються протоколами.
44. Для узгодженого розгляду питань, що належать до
компетенції місцевої держадміністрації, обговорення найважливіших
напрямів її діяльності може утворюватися колегія місцевої
держадміністрації (далі - колегія) у складі голови місцевої
держадміністрації (голова колегії), його заступників, керівника
апарату та керівників структурних підрозділів місцевої
держадміністрації.
45. До складу колегії можуть входити за згодою керівники
територіальних органів центральних органів виконавчої влади та
посадові особи органів місцевого самоврядування, а до складу
колегії обласної, Київської та Севастопольської міської
держадміністрації - також голови районних держадміністрацій.
До складу колегії місцевої держадміністрації можуть бути
включені за пропозицією громадських організацій, підприємств,
установ та організацій їх представники.
46. Засідання колегії вважається правоможним, якщо на ньому
присутні не менш як дві третини загальної кількості її членів.
Засідання колегії проводяться відповідно до плану роботи
місцевої держадміністрації, позачергові - у міру потреби.
47. Рішення колегії приймається відкритим голосуванням
більшістю голосів присутніх на засіданні членів колегії. У разі
рівного розподілу голосів вирішальним є голос головуючого.
В окремих випадках за рішенням головуючого може бути
застосована процедура таємного голосування.
Рішення колегії оформляється протоколом, який підписується
головою колегії і є підставою для видання ним відповідного
розпорядження.
48. Апарат місцевої держадміністрації здійснює організаційне
забезпечення засідань колегії, у тому числі стенографування
(технічний запис).
49. У своїй роботі колегія місцевої держадміністрації
керується Загальним положенням про колегію центрального органу
виконавчої влади і місцевої держадміністрації, затвердженим
постановою Кабінету Міністрів України від 2 жовтня 2003 р. N 1569
( 1569-2003-п ) (Офіційний вісник України, 2003 р., N 40,
ст. 2107), та цим Регламентом.
Порядок підготовки та проведення нарад
50. Голова, заступники голови, керівник апарату, керівники
структурних підрозділів місцевої держадміністрації проводять
наради з метою оперативного розгляду та вирішення питань, що
належать до їх компетенції.
План проведення наради затверджує відповідна посадова особа.
Організація проведення нарад у голови місцевої
держадміністрації та його заступників покладається на апарат або
відповідні структурні підрозділи місцевої держадміністрації.
51. Порядок денний, аналітичні довідки про стан справ та
обґрунтування причини внесення питання на розгляд надсилаються
учасникам наради завчасно, а з додаткових (позапланових) питань -
подаються у день проведення наради.
52. Прийняті на нарадах рішення оформляються протоколами не
пізніше ніж у триденний строк. У протоколі зазначаються прізвища
та ініціали посадових осіб, які брали участь у нараді, питання, що
розглядалися, і прийняті за результатами розгляду рішення.
Протокол наради підписує головуючий.
53. За результатами розгляду питань на нараді можуть
видаватися в установленому порядку розпорядження голови або наказ
керівника структурного підрозділу місцевої держадміністрації.
54. Право офіційно повідомляти засобам масової інформації про
порядок денний і підсумки розгляду питань на нарадах має
уповноважена головою місцевої держадміністрації посадова особа.
Порядок внесення та розгляду проектів
розпоряджень голови місцевої держадміністрації
55. Голова місцевої держадміністрації на виконання актів
законодавства, доручень Прем"єр-міністра України, за власною
ініціативою видає одноособово в межах повноважень місцевої
держадміністрації розпорядження.
56. Проекти розпоряджень голови місцевої держадміністрації
(далі

Інші НПА

Лист МОНмолодьспорт №839 від 16.07.2014 Про затвердження Змін до Умов прийому до вищих навчальних закладів України в 2014 році Лист Вищий господарський суд України №01-06/1666/14 від 27.10.2014 Про доповнення Інформаційного листа Вищого господарського суду України від 15.03.2011 № 01-06/249 "Про постанови Верховного Суду України, прийняті за результатами перегляду судових рішень господарських судів" Лист Вищий господарський суд України №01-06/249 від 15.03.2011 Про постанови Верховного Суду України, прийняті за результатами перегляду судових рішень господарських судів Лист Вищий господарський суд України №01-06/1686/14 від 04.11.2014 Про внесення змін до пунктів 10, 33 Інформаційного листа Вищого господарського суду України від 28.03.2013 № 01-06/606/2013 "Про Закон України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" (у редакції Закону України від 22.12.2011 № 4212-VI)" Лист Вищий господарський суд України №01-06/606/2013 від 28.03.2013 Про Закон України \"Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом\" (у редакції Закону України від 22.12.2011 № 4212-VI) Лист Мін'юст №6820-0-4-14/8.1 від 14.08.2014 Щодо відмови від обов'язковості та переходу до добровільності використання печаток суб'єктами господарюва Лист Мін'юст №Ч-13744/8.2 від 13.08.2014 Щодо встановлення ціни договору між суб'єктами господарювання у вигляді грошового еквівалента Лист НБУ №18-112/64483 від 05.11.2014 Про скасування пені та штрафів за договорами кредиту під час АТО Лист ВАСУ №1493/2/2/14-14 від 03.11.2014 Щодо розгляду адміністративних справ з урахуванням Закону України "Про здійснення правосуддя та кримінального провадження у зв'язку з проведенням антитерористичної операції" Лист НБУ №12-311/67934 від 17.11.2014 Щодо сплати збору на обов\'язкове державне пенсійне страхування з операцій купівлі іноземної валюти під час нарахування (утримання) податку на доходи фізичних осіб з процентів на валютні вклади