Постанова КМУ № 298-2011-п від 17.03.2011 Про затвердження Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для виконання програм та здійснення централізованих заходів з охорони здоров"я
Постанова КМУ № 298-2011-п від 17.03.2011 Про затвердження Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для виконання програм та здійснення централізованих заходів з охорони здоров"я
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
ПОСТАНОВА
від 17 березня 2011 р. № 298
Київ
Про затвердження Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для виконання програм та здійснення централізованих заходів з охорони здоров"я
{Із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ
№ 568 від 31.05.2012
№ 806 від 20.08.2012
№ 52 від 30.01.2013}
{Установити, що використання коштів, передбачених Міністерству охорони здоров"я у державному бюджеті для поліпшення медичного обслуговування дітей, які постраждали внаслідок Чорнобильської та інших екологічних катастроф, у складі програми "Забезпечення медичних заходів окремих державних програм та комплексних заходів програмного характеру", здійснюється відповідно до Порядку, затвердженого цією Постановою, з урахуванням особливостей, зазначених в Постанові КМ № 339 від 28.03.2011}
Кабінет Міністрів України постановляє:
Затвердити Порядок використання коштів, передбачених у державному бюджеті для виконання програм та здійснення централізованих заходів з охорони здоров"я, що додається.
Прем"єр-міністр України
М.АЗАРОВ
Інд. 70
ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 17 березня 2011 р. № 298
ПОРЯДОК
використання коштів, передбачених у державному бюджеті для виконання програм та здійснення централізованих заходів з охорони здоров"я
1. Цей Порядок визначає механізм використання коштів, передбачених МОЗ у державному бюджеті для виконання програм та здійснення централізованих заходів з охорони здоров"я (далі - бюджетні кошти).
2. Головним розпорядником бюджетних коштів та відповідальним виконавцем програм є МОЗ.
{Абзац другий пункту 2 виключено на підставі Постанови КМ № 52 від 30.01.2013}
3. Бюджетні кошти спрямовуються:
1) на закупівлю лікарських засобів, імунобіологічних препаратів (вакцин), виробів медичного призначення, медичного обладнання, інших товарів і послуг (далі - товари і послуги);
{Підпункт 1 пункту 3 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 52 від 30.01.2013}
{Підпункт 2 пункту 3 виключено на підставі Постанови КМ № 52 від 30.01.2013}
{Пункт 3 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 568 від 31.05.2012; в редакції Постанови КМ № 806 від 20.08.2012}
4. Міністерство охорони здоров"я Автономної Республіки Крим, головні управління (управління) охорони здоров"я обласних, Київської та Севастопольської міських держадміністрацій (далі - територіальні органи охорони здоров"я), заклади охорони здоров"я, що належать до сфери управління МОЗ (далі - підпорядковані установи), забезпечують подання МОЗ заявок на закупівлю товарів і послуг за бюджетні кошти у визначені ним строки. МОЗ здійснює контроль за своєчасністю, достовірністю та змістом поданих заявок.
5. МОЗ здійснює розподіл товарів і послуг, закуплених у межах бюджетних призначень, між територіальними органами охорони здоров"я та підпорядкованими установами згідно з розрахунками, що проводяться з урахуванням потреби, зазначеної в заявках.
6. Заявки на закупівлю товарів і послуг складаються з урахуванням ефективності використання бюджетних коштів, обґрунтуванням потреби в таких товарах і послугах та подаються в установленому МОЗ порядку.
7. Закупівля товарів і послуг за рахунок бюджетних коштів здійснюється в установленому законом порядку.
Попередня оплата таких товарів і послуг проводиться з урахуванням положень бюджетного законодавства.
Постачання товарів і послуг здійснюється відповідно до графіка постачання та розподілу МОЗ територіальними органами охорони здоров"я підпорядкованим установам або згідно з умовами укладених договорів про закупівлю товарів і послуг для подальшого забезпечення ними закладів охорони здоров"я.
8. У договорі про закупівлю товарів і послуг з метою недопущення виникнення кредиторської заборгованості на кінець року зазначається умова щодо коригування у разі зменшення бюджетних призначень визначеної у такому договорі суми.
9. Заклади охорони здоров"я подають у строк, визначений МОЗ, звіти про використання товарів (за номенклатурою) і послуг територіальним органам охорони здоров"я для узагальнення та подання МОЗ за встановленою ним формою.
10. МОЗ проводить щокварталу моніторинг рівня забезпечення закладів охорони здоров"я товарами і послугами та перерозподіляє їх залишки у десятиденний строк згідно з фактичною потребою, зазначеною в заявках.
11. МОЗ подає у визначений для квартальної фінансової звітності строк Мінфіну інформацію про виконання програм та здійснення централізованих заходів з охорони здоров"я за встановленою ним формою і звітність про виконання паспортів програм.
12. Товари і послуги, придбані МОЗ за рахунок бюджетних коштів для здійснення централізованих заходів з охорони здоров"я, передаються в установленому МОЗ порядку з урахуванням обґрунтованої потреби у товарах і послугах територіальним органами охорони здоров"я, які розподіляють їх між закладами охорони здоров"я відповідного регіону та у разі необхідності здійснюють їх перерозподіл.
13. Відображення у первинному та бухгалтерському обліку інформації про отримані (створені) оборотні і необоротні активи, а також відкриття рахунків, реєстрація, облік зобов"язань в органах Казначейства та проведення операцій, пов"язаних з використанням бюджетних коштів, здійснюються у встановленому законодавством порядку.
{Пункт 13 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 568 від 31.05.2012}
14. Складення та подання фінансової і бюджетної звітності про використання бюджетних коштів, а також контроль за їх цільовим та ефективним витрачанням здійснюються в установленому законодавством порядку.
Інші НПА
Лист МОНмолодьспорт №839 від 16.07.2014 Про затвердження Змін до Умов прийому до вищих навчальних закладів України в 2014 році Лист Вищий господарський суд України №01-06/1666/14 від 27.10.2014 Про доповнення Інформаційного листа Вищого господарського суду України від 15.03.2011 № 01-06/249 "Про постанови Верховного Суду України, прийняті за результатами перегляду судових рішень господарських судів" Лист Вищий господарський суд України №01-06/249 від 15.03.2011 Про постанови Верховного Суду України, прийняті за результатами перегляду судових рішень господарських судів Лист Вищий господарський суд України №01-06/1686/14 від 04.11.2014 Про внесення змін до пунктів 10, 33 Інформаційного листа Вищого господарського суду України від 28.03.2013 № 01-06/606/2013 "Про Закон України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" (у редакції Закону України від 22.12.2011 № 4212-VI)" Лист Вищий господарський суд України №01-06/606/2013 від 28.03.2013 Про Закон України \"Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом\" (у редакції Закону України від 22.12.2011 № 4212-VI) Лист Мін'юст №6820-0-4-14/8.1 від 14.08.2014 Щодо відмови від обов'язковості та переходу до добровільності використання печаток суб'єктами господарюва Лист Мін'юст №Ч-13744/8.2 від 13.08.2014 Щодо встановлення ціни договору між суб'єктами господарювання у вигляді грошового еквівалента Лист НБУ №18-112/64483 від 05.11.2014 Про скасування пені та штрафів за договорами кредиту під час АТО Лист ВАСУ №1493/2/2/14-14 від 03.11.2014 Щодо розгляду адміністративних справ з урахуванням Закону України "Про здійснення правосуддя та кримінального провадження у зв'язку з проведенням антитерористичної операції" Лист НБУ №12-311/67934 від 17.11.2014 Щодо сплати збору на обов\'язкове державне пенсійне страхування з операцій купівлі іноземної валюти під час нарахування (утримання) податку на доходи фізичних осіб з процентів на валютні вклади