Укр Рус
< Постанови КМУ

Постанова КМУ № 396-94-п від 14.06.1994 Про економіко-технологічний експеримент у Бродівському районі Львівської області

Постанова КМУ № 396-94-п від 14.06.1994 Про економіко-технологічний експеримент у Бродівському районі Львівської області

                                                          
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
П О С Т А Н О В А
від 14 червня 1994 р. N 396
Київ
Про економіко-технологічний експеримент
у Бродівському районі Львівської області

Відповідно до Указу Президента України від 25 березня 1994 р.
N 113 ( 113/94 ) "Про економіко-технологічний експеримент у
Бродівському районі Львівської області" та з метою правового,
економічного і організаційного забезпечення експерименту Кабінет
Міністрів України п о с т а н о в л я є:
1. Затвердити Положення про умови проведення
економіко-технологічного експерименту у Бродівському районі
Львівської області і механізм функціонування територіального
інноваційного центру "Броди" (додається). Установити термін
проведення економіко-технологічного експерименту (далі -
експеримент) з 1 липня 1994 р. по 1 липня 1999 року.
2. Покласти науково-методичне супроводження експерименту на
Міністерство економіки та Національну академію наук. Національній академії наук розширити дослідження в галузі
проблем створення і функціонування територіальних інноваційних
центрів.
3. Українській академії аграрних наук, Міністерству
сільського господарства і продовольства сприяти базовій
організації територіального інноваційного центру "Броди" (далі -
ТІЦ "Броди") у визначенні нових технологій вирощування і переробки
сільськогосподарських культур для їх впровадження.
4. Міністерству економіки разом з Національною академією наук
і за погодженням з базовою організацією ТІЦ "Броди" затвердити до
15 липня 1994 р. склад науково-технічної ради ТІЦ "Броди".
5. Міністерству сільського господарства і продовольства для
ефективного використання інвестицій, що залучаються в рамках ТІЦ
"Броди", зменшити на 50 відсотків обсяги державного замовлення
підприємств - учасників ТІЦ "Броди".
6. Міністерству фінансів відповідно до статті 17 Закону
України "Про державний бюджет України на 1994 рік" ( 3898-12 )
надати базовій організації ТІЦ "Броди" податковий кредит для
впровадження нових технологій вирощування і переробки
сільськогосподарських культур у сумі 50 млрд. карбованців.
7. Міністерству фінансів, Міністерству зовнішніх економічних
зв"язків, Агентству міжнародного співробітництва та інвестицій
подавати в установленому порядку пропозиції щодо укладення з
країнами, підприємства яких є учасниками ТІЦ "Броди", двосторонніх
угод про запобігання подвійному оподаткуванню та про заохочення і
взаємний захист інвестицій.
8. Міністерству закордонних справ забезпечувати оперативне
оформлення в"їзних-виїзних документів для громадян України та
іноземних осіб, що працюють у ТІЦ "Броди".
9. Визначити базову організацію ТІЦ "Броди" таким
підприємством, здійснення іноземних інвестицій в яке пов"язано з
наданням додаткових податкових, митних, кредитних пільг і
страхових гарантій згідно з Державною програмою заохочення
іноземних інвестицій в Україні.
10. Державному митному комітетові створити в Бродівському
районі митний пост.
11. Міністерству економіки разом з Національною академією
наук з урахуванням результатів експерименту внести пропозиції про
створення в Україні територіальних інноваційних центрів зі
статусом спеціальних (вільних) економічних зон.
12. Міністерству економіки разом з Міністерством фінансів,
Міністерством зовнішніх економічних зв"язків, Державним митним
комітетом, базовою організацією ТІЦ "Броди" подати в місячний
термін Кабінетові Міністрів України проекти законодавчих актів із
неврегульованих питань проведення експерименту.
13. Контроль за ходом експерименту покласти на Міністерство
економіки.

Виконуючий обов"язки
Прем"єр-міністра України Ю.ЗВЯГІЛЬСЬКИЙ
Міністр
Кабінету Міністрів України І.ДОЦЕНКО
Інд.31

ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 14 червня 1994 р. N 396
ПОЛОЖЕННЯ
про умови проведення економіко-технологічного
експерименту у Бродівському районі Львівської
області і механізм функціонування
територіального інноваційного центру "Броди"

Цим Положенням визначаються умови проведення експерименту та
механізм забезпечення функціонування територіального інноваційного
центру (ТІЦ) "Броди" у Бродівському районі Львівської області,
правові та економічні засади його статусу, а також правила
регулювання відносин суб"єктів господарської діяльності ТІЦ з
державними та іншими органами. Експеримент проводиться на території Бродівської міської,
Гаївської, Комарівської, Пониквянської, Пониковицької та
Суховільської сільських Рад народних депутатів (далі - територія
ТІЦ "Броди").

Мета, завдання і напрями проведення експерименту

1. Метою експерименту є розроблення, впровадження та
випробування нових форм і методів функціонування економічного
механізму виходячи із специфічних умов переходу країни до ринкової
економіки.
2. Завдання експерименту: освоєння нових ресурсозберігаючих технологій
сільськогосподарського виробництва з подальшим впровадженням у
практику тих з них, що показали високу ефективність на
підприємствах ТІЦ; налагодження виробництва високотехнологічної
конкурентоспроможної на світовому ринку продукції, частка якої
повинна становити не менше 30 відсотків загального обсягу
виробництва в ТІЦ; організація матеріально-технічного забезпечення
сільськогосподарських виробників для зниження не менш як на 30
відсотків матеріальних затрат у собівартості сільськогосподарської
продукції; перехід на виробництво екологічно чистої продукції; припинення процесу ерозії та іншої деградації грунтів за
рахунок виведення з господарського обігу еродованих, ерозійно
небезпечних, забруднених і виснажених ділянок; проведення оптимального заліснення району та
контурно-меліоративної організації території ТІЦ "Броди".
3. Напрями експерименту: впровадження передових вітчизняних і зарубіжних
науково-технологічних розробок і винаходів; залучення іноземних інвестицій, розвиток експортного
потенціалу сільськогосподарської продукції; створення відповідного кадрового потенціалу, який би
відповідав вимогам високотехнологічного виробництва
конкурентоспроможної продукції та світовим стандартам,
забезпечував ефективне використання набутого досвіду.

Визначення ТІЦ "Броди" і сфера його діяльності

4. ТІЦ "Броди" відповідно до свого Статуту включає установи,
організації і підприємства науки, виробництва, освіти і фінансів
(далі - учасники ТІЦ), що сконцентровані на окремій території з її
інфраструктурою, об"єднані єдиним організаційно-інноваційним
процесом створення і виробництва високотехнологічної, наукоємної,
конкурентоспроможної на світовому ринку продукції.
5. Галузевою спрямованістю функціонування ТІЦ є
сільськогосподарське виробництво, організація переробки та
зберігання сільськогосподарської продукції, розвиток галузей, що
обслуговують сільське господарство.

Органи управління ТІЦ "Броди"

6. Органами управління ТІЦ "Броди" є: а) орган господарського управління - базова організація ТІЦ
"Броди" (в межах, передбачених Статутом); б) органи місцевого самоврядування та місцевої державної
адміністрації (в межах своїх повноважень).
7. Місцеві Ради народних депутатів здійснюють контроль за
додержанням умов проведення економіко-технологічного експерименту
(в межах своїх повноважень).

Науково-технічна рада ТІЦ "Броди"

8. Науково-технічна рада є координуючим органом з питань
науково-технічного забезпечення економіко-технологічного
експерименту при базовій організації ТІЦ "Броди". Науково-технічна рада складається з науковців і спеціалістів
базової організації та інших учасників ТІЦ, а також представників
Мінекономіки, Національної академії наук, Мінсільгосппроду,
Української академії аграрних наук. Кількісний склад і положення
про науково-технічну раду затверджуються Мінекономіки і
Національною академією наук за погодженням з базовою організацією
ТІЦ. Рішення науково-технічної ради не можуть суперечити статутам
учасників ТІЦ і оформляються у формі наказів базової організації
ТІЦ.

Учасники ТІЦ "Броди"

9. Учасниками ТІЦ можуть бути вітчизняні та іноземні юридичні
і фізичні особи, які дали згоду додержувати умов проведення
експерименту і провадити свою діяльність на території ТІЦ "Броди",
привели свої статути у відповідність з цим Положенням, а також
отримали згоду базової організації.
10. Засновниками ТІЦ є: акціонерна науково-технологічна фірма "Агротехнопарк - Броди"
(базова організація ТІЦ "Броди"); Українська академія аграрних наук; Бродівський консервний завод; Бродівський завод сухого знежиреного молока; Бродівська орендна швейна фабрика; Бродівське навчально-виробниче підприємство УТОГ; Бродівський держлісгосп; Суходільський спиртовий завод; колективне господарство "Правда"; спілка власників селянських господарств "Світанок"; народна агрофірма "Прогрес"; агрофірма "Стир".

Умови економічної діяльності ТІЦ "Броди"

11. Учасники ТІЦ у передбачених статутами межах самостійно
обирають форму і методи своєї діяльності відповідно до чинного
законодавства і міжнародних договорів України.
12. Для проведення економіко-технологічного експерименту,
створення умов і механізму забезпечення функціонування ТІЦ "Броди"
його учасникам надаються у користування земельні ділянки в
порядку, передбаченому Земельним кодексом України ( 561-12 ).
13. Оподаткування як вітчизняних, так і іноземних учасників
ТІЦ в частині їх діяльності на території ТІЦ здійснюється згідно з
чинним законодавством.
14. Для учасників ТІЦ застосовується прискорена амортизація
активної частини основних виробничих фондів в галузі
сільськогосподарського і лісогосподарського виробництва і нових
технологій в порядку і на умовах, установлених Основними
положеннями про склад витрат виробництва (обігу) і формування
фінансових результатів на підприємствах і в організаціях України,
затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 19 вересня
1993 р. N 764 ( 764-93-п ). Норми амортизаційних відрахувань
затверджуються в установленому порядку за поданням
науково-технічної ради ТІЦ.
15. Роздрібна торгівля в ТІЦ здійснюється централізованими
підприємствами, що реалізують вітчизняні та імпортні товари через
торговельні заклади ТІЦ, у тому числі за іноземну валюту, на
умовах, передбачених чинним законодавством.
16. Приватизація підприємств - учасників ТІЦ здійснюється
відповідно до чинного законодавства та з урахуванням умов
проведення експерименту.
17. Базова організація ТІЦ подає щорічно до Мінекономіки звіт
про хід експерименту та його соціально-економічні наслідки.

Інфраструктура ТІЦ "Броди"

18. Для забезпечення ефективної діяльності учасників ТІЦ
відповідно до чинного законодавства створюються: банк; страхові організації; підприємства сервісного обслуговування; лізингові фірми; маркетингові та рекламні організації; заклади патентного та юридичного захисту інтелектуальної
власності, науково-технічної експертизи; редакційно-видавничі підприємства; освітні заклади, включаючи заклади підготовки та підвищення
кваліфікації робітничих кадрів і спеціалістів; базовий інформаційно-комп"ютерний центр; лабораторії екологічної безпеки та екологічного нагляду; інші організації.

Фінансування діяльності ТІЦ "Броди"

19. Основними джерелами фінансування діяльності ТІЦ "Броди"
є: добровільні відрахування учасників ТІЦ; кредити банків та інших фінансово-кредитних організацій (в
тому числі зарубіжних); доходи від випуску в обіг цінних паперів (акцій, облігацій
тощо); доходи, одержані від власної господарської діяльності.
20. Фінансування створених адміністративних структур ТІЦ
провадиться за рахунок добровільних відрахувань учасників ТІЦ.

Заставний, інноваційний та страховий
фонди ТІЦ "Броди"

21. У ТІЦ "Броди" створюються заставний, інноваційний,
страховий та інші фонди розвитку, що формуються за рахунок
відрахувань підприємств-учасників ТІЦ. Порядок формування та
використання коштів спеціалізованих фондів визначається Статутом
ТІЦ.

Валютний механізм

22. У складі ТІЦ "Броди" створюється структура для
обслуговування валютного обігу, в яку входять: банк ТІЦ; спеціалізовані кредитні установи; фінансові компанії; пункти обміну валюти. У цій структурі відповідно до чинного законодавства для
взаєморозрахунків між учасниками ТІЦ та нерезидентами
застосовується валюта України і іноземна валюта.
23. Громадяни України та іноземні громадяни, що працюють у
ТІЦ, мають право відкривати в фінансово-кредитних установах ТІЦ та
за його межами на території України рахунки в іноземній валюті.

Митні умови функціонування ТІЦ "Броди"

24. На період експерименту товари, обладнання і технології,
що ввозяться для виконання науково-технічних і виробничих
проектів, що реалізуються в рамках ТІЦ "Броди", звільняються від
ввізного мита. Перелік таких заходів, обладнання і технологій подається
базовою організацією ТІЦ митному посту, створеному у Бродівському
районі.

Соціальний захист населення на території ТІЦ "Броди"

25. З метою соціального захисту населення на території ТІЦ
"Броди" за рахунок добровільних відрахувань учасників ТІЦ
утворюється фонд соціального захисту населення та розвитку
фізкультури і спорту в ТІЦ, порядок використання якого
визначається Статутом ТІЦ "Броди".

Екологічна безпека діяльності ТІЦ "Броди"

26. Відпрацювання механізму екологічно безпечного
господарювання в умовах експерименту здійснюється з урахуванням
діючих нормативних документів і висновків державної екологічної
експертизи. При цьому забезпечується постійний нагляд за
виконанням природоохоронних і компенсаційних заходів та за станом,
якістю і динамікою об"єктів навколишнього середовища.

Державні гарантії інвесторам

27. На всіх учасників ТІЦ "Броди" поширюються державні
гарантії та пільги щодо захисту інвестицій, передбачені чинним
законодавством.
28. Іноземним громадянам, що працюють у ТІЦ, гарантується
переведення за кордон їх доходів, одержаних від роботи в ТІЦ.

Завершення експерименту

29. Завершення експерименту передбачається через п"ять років.
30. За умови досягнення високих результатів експерименту
Мінекономіки разом з базовою організацією ТІЦ не пізніше ніж за
шість місяців до його закінчення подають на розгляд Кабінету
Міністрів України матеріали стосовно створення в межах території
проведення експерименту вільної економічної зони відповідно до
Концепції створення спеціальних (вільних) економічних зон в
Україні, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 14
березня 1994 р. N 167 ( 167-94-п ).
31. У разі порушення умов експерименту, недодержання чинного
законодавства і отримання негативних результатів експеримент за
мотивованим висновком Мінекономіки та базової організації ТІЦ може
бути припинений достроково рішенням Кабінету Міністрів України.

Врегулювання спорів при завершенні
або припиненні експерименту

32. Врегулювання спорів, що можуть виникнути у зв"язку із
завершенням або припиненням експерименту, здійснюється згідно із
чинним законодавством.

Інші НПА

Постанова КМУ №382-94-п від 11.06.1994 Про призначення Костюченка О.М. першим заступником голови правління Державної акціонерної холдингової компанії з виконання монтажних і спеціальних будівельних робіт Постанова КМУ №379-94-п від 11.06.1994 Про присвоєння імені С.Д. Колосова науково-виробничому підприємству "Машпроект" Постанова КМУ №378-94-п від 11.06.1994 Про увільнення Суслова В.І. з посади радника Прем"єр-міністра України Постанова КМУ №381-94-п від 11.06.1994 Про призначення Вишневського С.І. головою правління Державної акціонерної холдингової компанії з виконання монтажних і спеціальних будівельних робіт Постанова КМУ №380-94-п від 11.06.1994 Про використання телевізійних супутникових каналів системи ЄВТЕЛСАТ Постанова КМУ №383-94-п від 11.06.1994 Питання Державного комітету по матеріальних резервах Постанова КМУ №384-94-п від 11.06.1994 Про укладення Угоди між Урядом України та Урядом Республіки Білорусь про співробітництво в галузі стандартизації, метрології та сертифікації Постанова КМУ №385-94-п від 11.06.1994 Про затвердження Порядку та умов державного обов"язкового страхування службових осіб державних органів у справах захисту прав споживачів Постанова КМУ №386-94-п від 11.06.1994 Про визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Уряду у зв"язку з прийняттям Закону України "Про телебачення і радіомовлення" Постанова КМУ №387-94-п від 11.06.1994 Про часткове звільнення підприємств і організацій тепло-, водопостачання і водовідведення від сплати пені за несвоєчасні розрахунки за газ, електроенергію та придбану теплоенергію