Постанова КМУ № 474-95-п від 30.06.1995 Про Положення про державну експертизу комерційних пропозицій і техніко-економічних обгрунтувань можливості доцільності та ефективності участі підприємств та організацій України в будівництві об"єктів за кордоном на основі міжурядових угод про економічне
Постанова КМУ № 474-95-п від 30.06.1995 Про Положення про державну експертизу комерційних пропозицій і техніко-економічних обгрунтувань можливості доцільності та ефективності участі підприємств та організацій України в будівництві об"єктів за кордоном на основі міжурядових угод про економічне
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
П О С Т А Н О В А
від 30 червня 1995 р. N 474
Київ
Про Положення про державну експертизу
комерційних пропозицій і техніко-економічних
обгрунтувань можливості доцільності та ефективності
участі підприємств та організацій України
в будівництві об"єктів за кордоном на основі
міжурядових угод про економічне і
технічне співробітництво
З метою забезпечення інтересів України під час укладання
міжурядових угод про економічне та технічне співробітництво з
іноземними державами стосовно будівництва виробничих підприємств
та інших об"єктів за кордоном Кабінет Міністрів України
ПОСТАНОВЛЯЄ:
Затвердити Положення про державну експертизу комерційних
пропозицій і техніко-економічних обгрунтувань можливості,
доцільності та ефективності участі підприємств та організацій
України в будівництві об"єктів за кордоном на основі міжурядових
угод про економічне співробітництво, що додається.
Прем"єр-міністр України Є. МАРЧУК
Міністр
Кабінету Міністрів України В. ПУСТОВОЙТЕНКО
Інд.24
ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 30 червня 1995 р. N 474
ПОЛОЖЕННЯ
про державну експертизу комерційних пропозицій і
техніко-економічних обгрунтувань можливості,
доцільності та ефективності участі підприємств
та організацій України в будівництві об"єктів
за кордоном на основі міжурядових угод про
економічне і технічне співробітництво
1. Це Положення визначає порядок та умови проведення
державної експертизи комерційних пропозицій і техніко-економічних
обгрунтувань доцільності участі підприємств та організацій України
в будівництві об"єктів за кордоном (далі експертиза).
2. Експертиза передує укладанню відповідних міжурядових угод,
які передбачатимуть зазначене будівництво. Рішення про проведення експертизи приймається Кабінетом
Міністрів України після отримання офіційної пропозиції від
іноземної держави щодо участі підприємств і організацій України в
будівництві об"єктів за кордоном, яке може передбачати такі види
діяльності:
інженерно-пошукові, проектні та конструкторські роботи;
управління проектом, консультування, нагляд за будівництвом;
будівництво конкретних споруд та об"єктів, монтажні,
пусконалагоджувальні роботи тощо.
Будівництво об"єктів за кордоном можливе лише у разі
фінансування його іноземним інвестором або за рахунок коштів,
передбачених у бюджеті України з метою погашення боргів перед
стороною, для якої воно здійснюється, та на підставі міжнародних
договорів.
3. Експертизу виконує Центральна служба Укрінвестексперизи
Держкоммістобудування з залученням у разі потреби експертних
підрозділів міністерств, відомств, організацій на основі укладених
договорів.
Координацію робіт з організації і проведення експертизи
здійснює Держкоммістбудування.
4. Матеріали необхідні для проведення експертизи (надалі -
обгрунтування), готуються за дорученням Кабінету Міністрів України
заінтересованими міністерствами і відомствами (замовниками
експертизи) з залученням у разі потреби місцевих органів державної
виконавчої влади, підприємств та організацій незалежно від форм
власності - потенційних учасників будівництва.
Замовник експертизи укладає договір на її проведення з
Центральною службою Укрінвестекспертизи.
5. Обгрунтування, що надаються Центральній службі
Укрінвестекспертизи, повинні включати:
характеристику природних, господарських, економіко-правових,
транспортних та політичних умов району будівництва;
пропозиції щодо розташування об"єкта будівництва;
дані про потужність та склад основних виробництв, основні
об"ємно-планувальні та конструкторські рішення найбільш великих і
складних споруді будівель, проробки з технології та пропозиції
щодо устаткування;
орієнтовні дані про розміри капітальних вкладень,
обсяги будівельно-монтажних робіт, техніко-економічні розрахунки
ефективності реалізації проекту;
етапи та орієнтовні терміни будівництва;
дані про потенційних виконавців робіт;
розрахунки фінансових, матеріальних та трудових ресурсів, в
тому чисті вітчизняних, необхідних для реалізації проекту;
пропозиції щодо управління реалізацією проекту, контролю за
його виконанням та взаємодії головного підрядчика з іншими
учасниками будівництва;
оцінку впливу на навколишнє природне середовище у разі
будівництва та експлуатації підприємств і споруд перелік заходів з
охорони навколишнього природного середовища і забезпечення
раціонального використання природних ресурсів;
оцінку впливу будівництва на стан здоров"я людини;
оцінку факторів ризику (інфляційного, безпеки, банкрутства,
фінансових утруднень, доходності і ліквідності) для суб"єктів
інвестиційної діяльності та можливості їх страхування;
пропозиції щодо організації будівництва, створення виробничої
бази;
заходи з пожежної безпеки об"єкта будівництва;
пропозиції щодо продажу закордонним замовникам ліцензій на
використання вітчизняних винаходів та передачу "ноу-хау";
висновки попередньої експертизи замовника у разі її
проведення.
6. Підготовка обгрунтувань та проведення експертизи
фінансуються замовником експертизи або за домовленістю -
підприємствами і організаціями - потенційними учасниками
будівництва за кордоном.
7. Виконавець експертизи зобов"язаний:
забезпечувати комплексне і якісне проведення експертизи;
не допускати без згоди замовника розголошення інформації, що
міститься у матеріалах, наданих для проведення експертизи, думок
експертів, висновків експертизи;
інформувати замовника та Держкоммістобудування про виявлення
у ході проведення експертизи об"єктів інтелектуальної власності;
дотримуватися права суб"єктів інтелектуальної власності
стосовно об"єктів експертизи та матеріалів, наданих для підготовки
експертних висновків.
8. Експертиза повинна бути проведена у термін до одного
місяця після подання обгрунтування.
9. Матеріали експертизи, висновки Центральна служба
Укрінвестекспертизи передає Держкоммістобудування, який забезпечує
їх розгляд, готує пропозиції щодо доцільності участі вітчизняних
суб"єктів інвестиційної діяльності в будівництві за кордоном,
погоджує їх з Мінекономіки, Мінфіном, МЗС, МЗЕЗ і Національним
банком та подає Кабінету Міністрів України для прийняття рішення
стосовно відповідної міжурядової угоди.
Інші НПА
Постанова КМУ №475-95-п від 30.06.1995 Про орієнтовний план проведення засідань Кабінету Міністрів України та його Президії на III квартал 1995 року Постанова КМУ №476-95-п від 30.06.1995 Про внесення доповнень до постанови Кабінету Міністрів України від 19 квітня 1995 р. N 295 Постанова КМУ №478-95-п від 30.06.1995 Про внесення змін і доповнень до постанови Кабінету Міністрів України і Національного банку України від 14 квітня 1995 р. N 282 "Про затвердження Положення про порядок надання в 1995 році державної кредитної підтримки підприємствам" Постанова КМУ №479-95-п від 30.06.1995 Про заходи щодо зменшення заборгованості за енергоресурси Постанова КМУ №473-95-п від 29.06.1995 Про призначення Новіка А.М. радником Прем"єр-міністра України Постанова КМУ №470-95-п від 28.06.1995 Про затвердження переліку підприємств, установ та організацій, які в 1995 році звільняються від сплати земельного податку Постанова КМУ №468-95-п від 28.06.1995 Про підписання Угоди між Урядом України і Урядом Румунії про співробітництво в галузі карантину і захисту рослин та ветеринарної медицини Постанова КМУ №467-95-п від 28.06.1995 Про членів колегії Державного комітету у справах охорони державного кордону України Постанова КМУ №466-95-п від 28.06.1995 Про призначення Лопати В.Г. заступником начальника Головної державної податкової інспекції України Постанова КМУ №465-95-п від 28.06.1995 Про введення додатково посади заступника Міністра економіки України