Постанова КМУ № 682-2008-п від 23.07.2008 Деякі питання реалізації Закону України "Про житловий фонд соціального призначення"
Постанова КМУ № 682-2008-п від 23.07.2008 Деякі питання реалізації Закону України "Про житловий фонд соціального призначення"
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
П О С Т А Н О В А
від 23 липня 2008 р. N 682
Київ
Деякі питання реалізації
Закону України "Про житловий фонд
соціального призначення"
{ Із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ
N 365 ( 365-2011-п ) від 06.04.2011
N 1390 ( 1390-2011-п ) від 28.12.2011 }
Відповідно до статей 10, 16, 20 і 22 Закону України "Про
житловий фонд соціального призначення" ( 3334-15 ) Кабінет
Міністрів України п о с т а н о в л я є:
Затвердити такі, що додаються:
Порядок взяття громадян на соціальний квартирний облік, їх
перебування на такому обліку та зняття з нього;
Порядок врахування вартості майна, що перебуває у власності
громадянина та членів його сім"ї;
Порядок визначення величини опосередкованої вартості наймання
(оренди) житла в населеному пункті;
Порядок проведення щорічного моніторингу доходів громадян,
які перебувають на соціальному квартирному обліку, та членів їх
сімей, а також доходів наймачів соціального житла і членів їх
сімей, що проживають разом з ними;
Порядок надання соціального житла, а також урахування площі
житла, що перебуває у власності громадянина, якому надається
квартира або садибний (одноквартирний) житловий будинок з
житлового фонду соціального призначення.
Прем"єр-міністр України Ю.ТИМОШЕНКО
Інд. 21
ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 23 липня 2008 р. N 682
ПОРЯДОК
взяття громадян на соціальний квартирний облік,
їх перебування на такому обліку та зняття з нього
1. Взяття громадян на соціальний квартирний облік (далі -
облік) здійснюється за рішенням органу місцевого самоврядування за
місцем проживання громадян, які мають право на отримання квартир,
садибних (одноквартирних) житлових будинків з житлового фонду
соціального призначення, після набуття ними повної цивільної
дієздатності відповідно до закону. Для взяття на облік громадянин
або уповноважена ним особа, що підтверджується завіреною в
установленому законом порядку довіреністю, подає письмову заяву.
Недієздатні громадяни беруться на облік за заявою опікунів
або органів опіки та піклування.
Діти-сироти та діти, позбавлені батьківського піклування,
які досягли 16 років, особи з числа дітей-сиріт та дітей,
позбавлених батьківського піклування, беруться на облік
відповідними органами місцевого самоврядування за місцем їх
походження або проживання до встановлення опіки, піклування,
влаштування в прийомні сім"ї, дитячі будинки сімейного типу,
заклади для дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського
піклування. { Пункт 1 доповнено абзацом згідно з Постановою КМ
N 365 ( 365-2011-п ) від 06.04.2011 }
Взяття на облік дітей-сиріт та дітей, позбавлених
батьківського піклування, які досягли 16 років, здійснюється за
заявою піклувальника, прийомних батьків, батьків-вихователів,
адміністрації закладу, де проживає дитина, або органу опіки та
піклування, а осіб з числа дітей-сиріт та дітей, позбавлених
батьківського піклування, - за їх заявою. { Пункт 1 доповнено
абзацом згідно з Постановою КМ N 365 ( 365-2011-п ) від
06.04.2011 }
2. До заяви про взяття громадянина на облік додаються такі
документи:
довідка про місце проживання та склад сім"ї за формою згідно
з додатком 1;
копії документів, що посвідчують особу громадянина та членів
його сім"ї;
копії довідок про присвоєння ідентифікаційного номера
громадянинові та членам його сім"ї;
копії документів, що підтверджують право громадянина та
членів його сім"ї на надання пільг під час взяття на облік;
довідки про доходи громадянина та членів його сім"ї за
попередній рік;
відомості про вартість майна, що перебуває у власності
громадянина та членів його сім"ї на момент взяття на соціальний
квартирний облік.
До заяви про взяття на облік дитини-сироти, дитини,
позбавленої батьківського піклування, особи з їх числа додаються:
{ Пункт 2 доповнено абзацом згідно з Постановою КМ N 365
( 365-2011-п ) від 06.04.2011 }
копія документа, що посвідчує особу дитини-сироти, дитини,
позбавленої батьківського піклування, особи з їх числа; { Пункт 2
доповнено абзацом згідно з Постановою КМ N 365 ( 365-2011-п ) від
06.04.2011 }
копії документів, що підтверджують статус дитини-сироти,
дитини, позбавленої батьківського піклування, особи з їх числа;
{ Пункт 2 доповнено абзацом згідно з Постановою КМ N 365
( 365-2011-п ) від 06.04.2011 }
копія довідки про присвоєння ідентифікаційного номера
дитині-сироті, дитині, позбавленій батьківського піклування, особі
з їх числа; { Пункт 2 доповнено абзацом згідно з Постановою КМ
N 365 ( 365-2011-п ) від 06.04.2011 }
довідка про те, що дитина-сирота, дитина, позбавлена
батьківського піклування, особа з їх числа не перебуває на обліку
за місцем її проживання. { Пункт 2 доповнено абзацом згідно з
Постановою КМ N 365 ( 365-2011-п ) від 06.04.2011 }
3. Громадянин без визначеного місця проживання звертається
для отримання соціального житла до органу місцевого самоврядування
за місцем свого перебування.
У день звернення до органу місцевого самоврядування
громадянинові видається направлення на безоплатне тимчасове (до
шести місяців) проживання в тимчасовому притулку для дорослих.
Відсутність у громадянина документів, що посвідчують особу, не
може бути підставою для відмови в наданні місця у такому притулку.
4. Посадова особа місцевого самоврядування реєструє заяву про
взяття громадянина на облік та документи, що додаються до неї, в
книзі згідно з додатком 2 та видає розписку згідно з додатком 3.
5. Рішення про взяття громадянина на облік або про відмову
приймає відповідний орган місцевого самоврядування за результатами
розгляду заяви разом з документами, що додаються до неї, не
пізніше 30 робочих днів після їх надходження.
Зазначене рішення приймається з урахуванням вартості майна,
що перебуває у власності громадянина та членів його сім"ї на
момент взяття на соціальний квартирний облік.
Під час вирішення питання щодо надання соціального житла -
квартири або садибного (одноквартирного) житлового будинку
громадянинові, який має приватне житло, враховується площа
житлового приміщення, що перебуває у приватній власності такого
громадянина або членів його сім"ї, які проживають разом з ним.
6. Громадянинові може бути відмовлено у взятті на облік у
разі подання документів:
у неповному обсязі відповідно до пункту 2 цього Порядку;
які містять виправлення;
що не підтверджують можливість визнання у встановленому
порядку громадянина таким, що потребує надання соціального житла;
які містять недостовірні відомості, що встановлено
відповідним органом місцевого самоврядування.
7. У разі прийняття рішення про взяття на облік орган
місцевого самоврядування вручає/надсилає громадянинові не пізніше
семи робочих днів після його прийняття повідомлення згідно з
додатком 4.
Повідомлення про відмову згідно з додатком 5 надсилається не
пізніше ніж протягом трьох робочих днів після прийняття такого
рішення.
Відмова у взятті громадянина на облік може бути оскаржена в
судовому порядку.
8. Відомості про громадян, щодо яких органом місцевого
самоврядування прийнято рішення про взяття на облік, вносяться до
книги обліку згідно з додатком 6.
9. Списки громадян, які користуються правом на отримання
соціального житла в позачерговому порядку і в порядку загальної
черги, складаються згідно з додатком 7 на підставі даних обліку.
10. Орган місцевого самоврядування інформує щороку
територіальну громаду про ведення обліку шляхом оприлюднення
списків громадян, які користуються правом на отримання соціального
житла в позачерговому, першочерговому порядку і в порядку
загальної черги, на власній офіційній веб-сторінці та у місцевих
друкованих засобах масової інформації не пізніше ніж до 20 січня
року, що настає після складення списків.
11. Орган місцевого самоврядування може зняти громадянина з
обліку у разі:
подання ним заяви про зняття з обліку;
втрати підстав, що дають право на отримання соціального
житла;
виїзду на постійне місце проживання до іншого населеного
пункту;
отримання ним в установленому порядку кредиту для будівництва
чи придбання житла;
надання йому в установленому порядку земельної ділянки для
будівництва приватного житлового будинку;
виявлення в документах, поданих згідно з пунктом 2 цього
Порядку, недостовірних відомостей, а також неправомірних дій
посадових осіб зазначеного органу під час вирішення питання про
взяття на облік.
Рішення про зняття громадянина з обліку приймається органом
місцевого самоврядування не пізніше 30 робочих днів після
виявлення однієї із зазначених у цьому пункті підстав.
Повідомлення про зняття з обліку надсилається не пізніше ніж
протягом 30 робочих днів після прийняття такого рішення за формою
згідно з додатком 8 із зазначенням причини.
12. За громадянином, якого знято з обліку у зв"язку з тим, що
середньомісячний сукупний дохід громадянина та членів його сім"ї
за попередні два роки з розрахунку на одну особу перевищує суму
опосередкованої вартості найму житла у відповідному населеному
пункті та прожитковий мінімум, зберігається протягом трьох років з
дня зняття з обліку право на поновлення в черзі за його обліковим
номером.
Додаток 1
до Порядку
Штамп
ДОВІДКА
про місце проживання та склад сім"ї
Видана ______________________________________________________
(прізвище, ім"я та по батькові) про те, що він (вона) проживає і місце проживання зареєстровано за
адресою _________________________________________________________,
(найменування населеного пункту) __________________________________________________________________
(провулок, вулиця, бульвар, проспект тощо)
будинок N ___, квартира N ____ загальною площею _____ кв. метрів,
яка складається з ___ кімнат житловою площею _____ кв. метрів та
розташована на ________ поверсі ___________________ поверхового
будинку __________________________________ власності, що перебуває
(державної, комунальної, приватної) на балансі ______________________________________________________.
(найменування суб"єкта господарювання)
Особовий рахунок відкрито на ім"я _______________________________.
(прізвище, ім"я та по батькові)
Будинок обладнано системою електропостачання, водопроводу,
водовідведення, центрального опалення, газопостачання, ліфтом
(необхідне підкреслити).
Технічний стан будинку і характеристика житлового приміщення: __________________________________________________________________
(добрий, задовільний, незадовільний, аварійний, підлягає
реконструкції/реставрації/знесенню) __________________________________________________________________ _________________________________________________________________.
У житловому приміщенні проживає ___________ членів сім"ї:
------------------------------------------------------------------ | Поряд- |Прізвище,|Родинні | Рік |Дата реєстрації|Відмітка про| | ковий | ім"я та |стосунки|народ- | місця | зняття з | | номер | по | з | ження | проживання | реєстрації | | |батькові |особою, | | | місця | | | | на ім"я| |---------------| проживання | | | | якої | | у | у |тимчасово | | | |відкрито| |даному |даному |відсутнього | | | |особовий| |примі- |населе-|члена сім"ї,| | | |рахунок | | щенні | ному |за яким | | | | | | |пункті |зберігається| | | | | | | |житлове | | | | | | | |приміщення | ------------------------------------------------------------------
Сусіди по квартирі (заповнюється для комунальних квартир і
гуртожитків):
1. ____________, сім"я з __ осіб займає __ кімнат площею __ кв. метрів (прізвище та ініціали)
2. ____________, сім"я з __ осіб займає __ кімнат площею __ кв. метрів (прізвище та ініціали)
3. ____________, сім"я з __ осіб займає __ кімнат площею __ кв. метрів (прізвище та ініціали)
4. ____________, сім"я з __ осіб займає __ кімнат площею __ кв. метрів (прізвище та ініціали)
Керівник організації,
що здійснює управління
житловим будинком
____________ __________ __________________________
(посада) (підпис) (ініціали та прізвище)
Паспортист __________ __________________________
(підпис) (ініціали та прізвище)
Бухгалтер __________ __________________________
(підпис) (ініціали та прізвище)
М.П.
_______________
Примітка. Особі, що проживає в будинку, який перебуває у приватній
власності іншої особи, довідка видається і підписується
власником будинку та завіряється в установленому органом
місцевого самоврядування порядку.
Додаток 2
до Порядку
КНИГА
реєстрації заяв громадян про взяття на
соціальний квартирний облік
____________________________________________________________ (найменування органу місцевого самоврядування і населеного
пункту)
Розпочата_________ ___________________ 20___ р.
Закінчена_________ ___________________ 20___ р.
------------------------------------------------------------------ |Порядковий | Дата | Прізвище, |Дата прийняття | Дата | | номер |надходження| ім"я, |і номер рішення| надсилання | | | заяви і |по батькові| органу |заявникові і| | |документів,| та адреса | місцевого | номер | | | що | заявника |самоврядування,|повідомлення| | | додаються | | його зміст |про прийняте| | | до неї | | | рішення | ------------------------------------------------------------------
Додаток 3
до Порядку
РОЗПИСКА
про отримання заяви і документів для взяття
на соціальний квартирний облік
Видана ______________________________________________________
(прізвище, ім"я та по батькові заявника) про те, що _______________________________________________________
(посада, прізвище, ім"я та по батькові посадової особи)
прийняв/прийняла ___ _________ 20____ р. заяву і документи,
необхідні для взяття громадянина _________________________________
(прізвище, ім"я та по батькові)
на соціальний квартирний облік, про що в книзі реєстрації заяв
громадян про взяття на соціальний квартирний облік зроблено запис
за номером _______________________________.
Перелік документів, що додаються до заяви
------------------------------------------------------------------ | Найменування | Оригінал/копія | Кількість аркушів | ------------------------------------------------------------------
_____________________ __________________________
(підпис) (ініціали та прізвище)
Додаток 4
до Порядку
ПОВІДОМЛЕННЯ
про взяття на соціальний квартирний облік
__________________________________________________________________
(прізвище, ім"я та по батькові заявника в давальному відмінку)
за результатами розгляду Вашої заяви від ___ ___________ 20____ р. __________________________________________________________________
(найменування органу місцевого самоврядування)
на своєму засіданні від _____ ______________ 20____ р. прийняв
рішення N _____ про взяття Вас (Вашого підопічного _______________ _________________________________________________________________)
(прізвище, ім"я та по батькові підопічного у родовому
відмінку) на соціальний квартирний облік.
У книзі обліку громадян, що перебувають на черзі для
отримання житла із житлового фонду соціального призначення, Ви
(Ваш підопічний) зареєстровані (зареєстрований) за номером ______.
У списку громадян, що користуються __________________________
(позачерговим,
першочерговим, загальним)
правом на отримання соціального житла, Ви (Ваш підопічний)
зареєстровані (зареєстрований) за номером __________.
________________________ ____________ ______________________
(посада особи, що (підпис) (ініціали та прізвище) вручає/надсилає повідомлення)
М.П.
Додаток 5
до Порядку
ПОВІДОМЛЕННЯ
про відмову у взятті на соціальний квартирний облік
__________________________________________________________________
(прізвище, ім"я та по батькові заявника в давальному відмінку)
за результатами розгляду Вашої заяви від ____ ____________ 20__ р. __________________________________________________________________
(найменування органу місцевого самоврядування)
на своєму засіданні від ___ ______________ 20__ р. прийняв рішення
N ___ про відмову у взятті Вас (Вашого підопічного _______________ _________________________________________________________________)
(прізвище, ім"я та по батькові підопічного
у родовому відмінку)
на соціальний квартирний облік з таких підстав: __________________ __________________________________________________________________
__________ ____________ ________________________
(посада) (підпис) (ініціали та прізвище)
М.П.
Додаток 6
до Порядку
КНИГА
обліку громадян, що перебувають
на черзі для отримання соціального житла
__________________________________________________________________
(найменування органу місцевого самоврядування)
Розпочата _______________________ 20____ р.
Закінчена _______________________ 20____ р.
------------------------------------------------------------------------------------ | По-|Прізвище,| Місце |Адреса,| Дата |Підстава|По-| Дата прийняття і |Підстава| |ряд-| ім"я та | роботи |стисла |реєст-| для |ряд|номер рішення органу | для | | ко-| по |громадя-|харак- | рації| взяття |ко-| місцевого |зняття з| |вий |батькові,| нина |терис- | місця|на облік|вий| самоврядування про: | обліку | |но- | рік | та | тика |прожи-| |об-|---------------------| | |мер |народжен-| членів |займа- | вання| |лі-|взяття|надання|зняття| | | | ня гро- | його | ного | у | |ко-| на |житло- | з | | | |мадянина | сім"ї |житло- |даному| |вий|облік | вого |обліку| | | | та | | вого | насе-| |но-| |примі- | | | | | членів | |примі- |леному| |мер| | щення | | | | | його | | щення |пункті| |у | | (заз- | | | | | сім"ї | | | | |чер| |начає- | | | | | | | | | |зі | | ться | | | | | | | | | | | | кіль- | | | | | | | | | | | | кість | | | | | | | | | | | |кімнат,| | | | | | | | | | | |житлова| | | | | | | | | | | | площа | | | | | | | | | | | | та | | | | | | | | | | | |адреса)| | | ------------------------------------------------------------------------------------
Додаток 7
до Порядку
СПИСОК
громадян, що користуються ________________________________________
(позачерговим, першочерговим, загальним)
правом на отримання соціального житла
____________________________________________________
(найменування органу місцевого самоврядування)
------------------------------------------------------------------ |Поряд- | Прізвище, | Дата прийняття і номер |Підстава|Примітка| | ковий | ім"я та по |рішення органу місцевого | для | | | номер | батькові | самоврядування про: |зняття з| | | |громадянина,|-------------------------| обліку | | | | який |взяття |уточнення|зняття | | | | |перебуває на| на | списку | з | | | | | обліку | облік | |обліку | | | ------------------------------------------------------------------
Додаток 8
до Порядку
ПОВІДОМЛЕННЯ
про зняття із соціального квартирного обліку
__________________________________________________________________
(прізвище, ім"я та по батькові заявника в давальному відмінку)
за результатами проведення моніторингу від ___ __________ 20___ р. __________________________________________________________________
(найменування органу місцевого самоврядування)
на своєму засіданні від ___ _____________ 20___ р. прийняв рішення
N _____ про зняття Вас (Вашого підопічного _______________________ _________________________________________________________________)
(прізвище, ім"я та по батькові підопічного
у родовому відмінку)
із соціального квартирного обліку з таких підстав: _______________ _________________________________________________________________.
_______________
Примітка. Якщо Вас (Вашого підопічного) знято із соціального
квартирного обліку у зв"язку з тим, що середньомісячний
сукупний дохід громадянина та членів його сім"ї за
попередні два роки з розрахунку на одну особу перевищує
суму опосередкованої вартості наймання житла в ________________________________________________________
(найменування населеного пункту)
та прожитковий мінімум, за Вами (Вашим підопічним)
зберігається протягом трьох років з дня зняття з обліку
право на поновлення в черзі за тим же порядковим
обліковим номером за умови відновлення права на
отримання соціального житла відповідно до законодавства.
______________ ______________ ________________________
(посада) (підпис) (ініціали та прізвище)
М.П.
ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 23 липня 2008 р. N 682
ПОРЯДОК
врахування вартості майна, що перебуває у власності
громадянина та членів його сім"ї
1. Цей Порядок визначає механізм врахування вартості майна,
що перебуває у власності громадянина та членів його сім"ї
(далі - майно), для визначення їх права взяття на соціальний
квартирний облік.
2. Правом взяття на соціальний квартирний облік користуються
громадяни України, які не мають житла або які мають право на
поліпшення житлових умов відповідно до закону, середньомісячний
сукупний дохід яких за минулий рік у розрахунку на одну особу
менший від сумарної величини опосередкованої вартості наймання
(оренди) житла в даному населеному пункті та прожиткового
мінімуму, встановленого законодавством.
3. Сукупний дохід громадянина та членів його сім"ї
обчислюється як сума всіх доходів, отриманих ними в грошовій формі
з будь-яких джерел як на території України, так і за її межами,
обчислена з урахуванням норм Закону України "Про податок з доходів
фізичних осіб" ( 889-15 ).
4. Для визначення середньомісячного сукупного доходу
враховується вартість майна, що перебуває у власності громадянина
та членів його сім"ї на момент взяття на соціальний квартирний
облік.
5. Вартість майна, до якого належить нерухоме майно,
транспортні засоби, вклади у банках, цінні папери та інші активи,
обчислюється уповноваженими оцінними комісіями органів місцевого
самоврядування відповідно до законодавства на підставі відомостей,
що подаються громадянином за формою згідно з додатком. До
зазначених відомостей громадянином додаються довідки, що
підтверджують наявність/відсутність майна, зокрема з
Державтоінспекції, органу державної податкової служби, бюро
технічної інвентаризації, підрозділів Центру державного земельного
кадастру.
6. Вартість нерухомого майна та транспортних засобів
визначається виходячи із середніх цін, що склалися у регіоні на
таке майно, тобто за ринковими цінами.
7. Вартість майна в розрахунку на одну особу обчислюється на
підставі проведеної оцінки шляхом ділення його загальної вартості
на 12 місяців і на середню кількість осіб, що входили до складу
сім"ї громадянина за зазначений період.
8. Розмір середньомісячного сукупного доходу громадян з
урахуванням вартості їх майна в розрахунку на одну особу за
минулий рік включає суму всіх доходів кожного члена сім"ї,
визначених на підставі інформації про доходи за календарний рік,
який передує даті взяття на соціальний квартирний облік, і
вартість майна, обчислену згідно з пунктом 7 цього Порядку.
Додаток
до Порядку
ВІДОМОСТІ про вартість майна громадянина ___________________________________
(прізвище, ім"я та по батькові) ________________________________________________________ та членів
його сім"ї у кількості ____ осіб, що проживають разом з ним за
адресою __________________________________________________________
(місто, район, вулиця, будинок, корпус, номер квартири)
станом на __________ 20 __ р.
Дані громадянина:
паспорт, серія _________ N ___________
ідентифікаційний номер фізичної особи ___________
------------------------------------------------------------------ |Найменування майна|Кількість| Вартість, | Примітка | | | | гривень | | |------------------+---------+-----------+-----------------------| |1. Нерухоме майно,| | | | |що перебуває у | | | | |приватній | | | | |власності*: | | | | |------------------+---------+-----------+-----------------------| |земельна ділянка | | |розташована за адресою | | | | |_______________________| | | | |(населений пункт, | | | | |вулиця тощо) | |------------------+---------+-----------+-----------------------| |індивідуальний | | |розташований за адресою| |житловий будинок | | |_______________________| | | | |(населений пункт, | | | | |вулиця, будинок тощо) | |------------------+---------+-----------+-----------------------| |квартира | | |загальною площею ___ | | | | |кв. метрів, розташована| | | | |за адресою | | | | |_______________________| | | | |(населений пункт, | | | | |вулиця, | | | | |будинок, номер | | | | |квартири) | |------------------+---------+-----------+-----------------------| |садовий (дачний) | | |розташований за адресою| |будинок | | |_______________________| | | | |(населений пункт, | | | | |вулиця тощо) | |------------------+---------+-----------+-----------------------| |гараж | | |розташований за адресою| | | | |_______________________| | | | |(населений пункт, | | | | |вулиця тощо) | |------------------+---------+-----------+-----------------------| |інше нерухоме | | |зазначається вид та | |майно | | |місцезнаходження майна | |------------------+---------+-----------+-----------------------| |2. Транспортні | | | | |засоби, що | | | | |перебувають у | | | | |приватній | | | | |власності*: | | | | |------------------+---------+-----------+-----------------------| |автомобіль | | |зазначається марка, рік| |легковий | | |випуску, об"єм двигуна,| | | | | реєстрація в | | | | | Державтоінспекції | |------------------+---------+-----------+-----------------------| |автомобіль | | | -"- | |вантажний | | | | |------------------+---------+-----------+-----------------------| |автобус | | | -"- | |------------------+---------+-----------+-----------------------| |мотоцикл | | | -"- | |------------------+---------+-----------+-----------------------| |трактор | | | -"- | |спеціалізованого і| | | | |спеціального | | | | |призначення | | | | |------------------+---------+-----------+-----------------------| |водний | | | -"- | |транспортний засіб| | | | |------------------+---------+-----------+-----------------------| |інші засоби | | | -"- | |------------------+---------+-----------+-----------------------| |3. Вклади у | | | | |банках, цінні | | | | |папери та інші | | | | |активи: номінальна| | | | |вартість придбаних| | | | |цінних паперів | | | | |------------------+---------+-----------+-----------------------| |розмір внесків | | | | |(паїв) до | | | | |статутних | | | | |(пайових) фондів | | | | |підприємств, | | | | |установ, | | | | |організацій | | | | |------------------+---------+-----------+-----------------------| |сума коштів на | | | | |рахунках у банках | | | | |та інших | | | | |фінансових | | | | |установах | | | | |------------------+---------+-----------+-----------------------| |Усього у | х | | х | |розрахунку на | | | | |одну особу, | | | | |гривень | | | | |------------------+---------+-----------+-----------------------| |на місяць, | х | | х | |гривень | | | | ------------------------------------------------------------------
_______________
* Вартість визначається уповноваженими оцінними комісіями
органів місцевого самоврядування виходячи із середніх цін, що
склалися у регіоні на таке майно.
______________________ __________________________
(підпис громадянина) (ініціали та прізвище)
Про відповідальність за подання не в повному обсязі чи
неправдивих відомостей попереджений.
_________________ _______________ 20 _ р.
(підпис)
ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 23 липня 2008 р. N 682
ПОРЯДОК
визначення величини опосередкованої вартості
наймання (оренди) житла в населеному пункті
1. Цей Порядок регулює питання визначення органом місцевого
самоврядування величини опосередкованої вартості наймання (оренди)
житла для встановлення відповідно до закону права громадян на
соціальний квартирний облік та отримання житла з житлового фонду
соціального призначення.
2. Величина опосередкованої вартості наймання (оренди) житла
в населеному пункті визначається відповідним органом місцевого
самоврядування на підставі щомісячних даних щодо мінімального
розміру плати за наймання (оренду) одного квадратного метра
кімнати в гуртожитку.
3. Плата за наймання (оренду) кімнати в гуртожитку
визначається відповідним органом місцевого самоврядування на
підставі даних організацій, що надають послуги із здавання
житлових приміщень в найм (оренду), або на підставі оголошень у
місцевих засобах масової інформації чи на підставі даних
опитування населення.
4. Розмір плати за наймання (оренду) житла на одну особу
розраховується шляхом множення мінімального розміру плати за
наймання (оренду) одного квадратного метра кімнати в гуртожитку на
мінімальну норму забезпечення в ньому житлом.
За відсутності гуртожитків у населеному пункті розрахунок
повинен проводитися з використанням мінімального розміру плати за
наймання (оренду) одного квадратного метра кімнати у квартирі чи
житловому будинку.
До плати за наймання (оренду) житла не включається плата за
комунальні послуги та послуги з утримання будинків і споруд та
прибудинкових територій.
5. Величина опосередкованої вартості наймання (оренди) житла
на одну особу розраховується щокварталу за формулою
ОПн = (Пн + Пн + Пн ) : 3,
1 2 3
де Пн(1), Пн(2), Пн(3) - розмір плати, що вноситься згідно з
пунктом 4 цього Порядку однією особою за кожний місяць
відповідного кварталу.
6. Органи місцевого самоврядування щокварталу до 25 числа
наступного місяця оприлюднюють у засобах масової інформації
величину опосередкованої вартості наймання (оренди) житла у
населеному пункті за минулий квартал.
ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 23 липня 2008 р. N 682
ПОРЯДОК
проведення щорічного моніторингу доходів громадян,
які перебувають на соціальному квартирному обліку,
та членів їх сімей, а також доходів наймачів соціального
житла і членів їх сімей, що проживають разом з ними
1. Органи місцевого самоврядування проводять щороку
моніторинг сукупного доходу громадян, які перебувають на
соціальному квартирному обліку (далі - облік), та членів їх сімей
і доходів наймачів житла, що належить до житлового фонду
соціального призначення (далі - соціальне житло), та членів їх
сімей, які проживають разом з ними.
2. Моніторинг сукупного доходу громадян, що перебувають на
обліку, проводиться органом місцевого самоврядування на підставі:
довідки про доходи громадянина та членів його сім"ї за
попередній рік;
відомостей про майно, у тому числі земельну ділянку, що
перебуває у власності громадянина та членів його сім"ї на дату
уточнення списків громадян, що перебувають на обліку.
Про прийняття рішення за результатами моніторингу
зазначається у книзі обліку громадян, що перебувають на черзі для
отримання соціального житла.
3. Моніторинг сукупного доходу громадян, яким надано
соціальне житло, та членів їх сімей проводиться щороку органом
місцевого самоврядування на підставі:
довідки про доходи наймача соціального житла та членів його
сім"ї за попередній рік;
відомостей про майно, що перебуває у власності громадянина та
членів його сім"ї за попередній рік.
4. Орган місцевого самоврядування для проведення моніторингу
має право з власної ініціативи або за зверненням громадян,
громадських організацій, місцевих органів виконавчої влади чи
наглядової ради у сфері розподілу соціального житла робити запит
до відповідних органів щодо надання документального підтвердження
достовірності відомостей, які містяться у поданих громадянином
документах.
5. За результатами розгляду документів, поданих відповідно до
пунктів 2 і 3 цього Порядку для проведення моніторингу, орган
місцевого самоврядування приймає не пізніше ніж протягом семи
робочих днів одне з таких рішень:
про підтвердження права громадянина на подальше перебування
на обліку або про зняття його з обліку як такого, що втратив право
на отримання соціального житла;
про продовження строку дії договору найму соціального житла
або про ініціювання розірвання такого договору з громадянином,
який втратив право на проживання у соціальному житлі, та подання
відповідного позову до суду.
6. Орган місцевого самоврядування:
надсилає громадянинові не пізніше ніж протягом семи робочих
днів повідомлення про прийняття відповідного рішення із
зазначенням дати його прийняття;
інформує щороку територіальну громаду про результати
проведеного моніторингу шляхом оприлюднення не пізніше ніж до 1
лютого наступного року списків громадян, що перебувають на обліку,
на власній офіційній веб-сторінці та у місцевих друкованих засобах
масової інформації.
ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 23 липня 2008 р. N 682
ПОРЯДОК
надання соціального житла, а також урахування площі житла,
що перебуває у власності громадянина, якому надається
квартира або садибний (одноквартирний) житловий будинок
з житлового фонду соціального призначення
Надання соціального житла
1. Житлове приміщення з житлового фонду соціального
призначення (далі - соціальне житло) безоплатно надається
громадянинові та членам його сім"ї, що перебу
Інші НПА
Лист МОНмолодьспорт №839 від 16.07.2014 Про затвердження Змін до Умов прийому до вищих навчальних закладів України в 2014 році Лист Вищий господарський суд України №01-06/1666/14 від 27.10.2014 Про доповнення Інформаційного листа Вищого господарського суду України від 15.03.2011 № 01-06/249 "Про постанови Верховного Суду України, прийняті за результатами перегляду судових рішень господарських судів" Лист Вищий господарський суд України №01-06/249 від 15.03.2011 Про постанови Верховного Суду України, прийняті за результатами перегляду судових рішень господарських судів Лист Вищий господарський суд України №01-06/1686/14 від 04.11.2014 Про внесення змін до пунктів 10, 33 Інформаційного листа Вищого господарського суду України від 28.03.2013 № 01-06/606/2013 "Про Закон України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" (у редакції Закону України від 22.12.2011 № 4212-VI)" Лист Вищий господарський суд України №01-06/606/2013 від 28.03.2013 Про Закон України \"Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом\" (у редакції Закону України від 22.12.2011 № 4212-VI) Лист Мін'юст №6820-0-4-14/8.1 від 14.08.2014 Щодо відмови від обов'язковості та переходу до добровільності використання печаток суб'єктами господарюва Лист Мін'юст №Ч-13744/8.2 від 13.08.2014 Щодо встановлення ціни договору між суб'єктами господарювання у вигляді грошового еквівалента Лист НБУ №18-112/64483 від 05.11.2014 Про скасування пені та штрафів за договорами кредиту під час АТО Лист ВАСУ №1493/2/2/14-14 від 03.11.2014 Щодо розгляду адміністративних справ з урахуванням Закону України "Про здійснення правосуддя та кримінального провадження у зв'язку з проведенням антитерористичної операції" Лист НБУ №12-311/67934 від 17.11.2014 Щодо сплати збору на обов\'язкове державне пенсійне страхування з операцій купівлі іноземної валюти під час нарахування (утримання) податку на доходи фізичних осіб з процентів на валютні вклади