Постанова КМУ № 934-2012-п від 25.07.2012 Про затвердження Статуту публічного акціонерного товариства “Державний земельний банк”
Постанова КМУ № 934-2012-п від 25.07.2012 Про затвердження Статуту публічного акціонерного товариства “Державний земельний банк”
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
ПОСТАНОВА
від 25 липня 2012 р. № 934
Київ
Про затвердження Статуту публічного акціонерного товариства “Державний земельний банк”
Відповідно до статті 7 Закону України “Про банки і банківську діяльність” Кабінет Міністрів України постановляє:
1. Затвердити Статут публічного акціонерного товариства “Державний земельний банк”, що додається.
2. Міністерству аграрної політики та продовольства вжити заходів до державної реєстрації публічного акціонерного товариства “Державний земельний банк”.
Прем"єр-міністр України
М.АЗАРОВ
Інд. 70
ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 25 липня 2012 р. № 934
СТАТУТ
публічного акціонерного товариства “Державний земельний банк”
Загальні положення
1. Публічне акціонерне товариство “Державний земельний банк” (далі - Банк) є державним банком, що утворений відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 2 липня 2012 р. № 609 (Офіційний вісник України, 2012 р., № 50, ст. 1987).
2. Офіційне найменування Банку:
українською мовою: повне - публічне акціонерне товариство “Державний земельний банк”; скорочене - ПАТ “Держзембанк”;
російською мовою: повне - публичное акционерное общество “Государственный земельный банк”; скорочене - ПАО “Госзембанк”;
англійською мовою: повне - JOINT STOCK COMPANY “STATE LAND BANK”; скорочене - JSC “STATE LAND BANK”.
Повне та скорочене офіційне найменування Банку є його комерційним (фірмовим) найменуванням.
3. Місцезнаходження Банку: Україна, 03115, м. Київ, вул. Генерала Вітрука, 12.
4. Банк у своїй діяльності керується Конституцією України, Законом України “Про банки і банківську діяльність”, іншими законами, нормативно-правовими актами Національного банку та цим Статутом.
5. Банк є публічним акціонерним товариством, статутний капітал якого поділено на визначену кількість часток однакової номінальної вартості, корпоративні права за якими посвідчуються акціями.
6. Засновником Банку є держава в особі Кабінету Міністрів України.
7. За напрямами функціонування Банк є універсальним. Банк здійснює банківські операції на підставі банківської ліцензії, а також інші операції відповідно до законодавства та входить до складу банківської системи України.
8. Банк є юридичною особою та набуває статусу юридичної особи з дня його державної реєстрації.
9. Банк має у власності відокремлене майно (в тому числі нерухоме), може від свого імені набувати майнових і особистих немайнових прав, у тому числі укладати договори (угоди, контракти).
10. Банк провадить діяльність на комерційній основі і володіє, користується та розпоряджається своїм майном та коштами відповідно до цілей діяльності, передбачених цим Статутом.
Банк має самостійний баланс, кореспондентські рахунки в Національному банку та інших банках.
11. Банк має печатку та фірмовий бланк із своїм повним офіційним найменуванням. На печатці зазначається також код згідно з ЄДРПОУ Банку.
12. Банк самостійно відповідає за своїми зобов’язаннями усім своїм майном.
Банк не відповідає за зобов’язаннями держави, якщо інше не передбачено законом або договором.
13. Банк має цивільну правоздатність і дієздатність, може бути позивачем та відповідачем у суді.
14. Майно Банку становлять цінності, вартість яких відображається в самостійному балансі Банку.
Банк є власником:
коштів, отриманих від продажу цінних паперів Банку юридичним та фізичним особам;
доходів та майна, отриманих Банком у результаті фінансової та банківської діяльності в Україні та за її межами;
іншого майна, набутого на підставах, не заборонених законом.
Ризик випадкової загибелі або пошкодження майна, що є власністю Банку, несе Банк.
Банк розробляє та здійснює заходи для правового захисту своїх інтересів, фінансової, господарської та інформаційної безпеки, охорони свого майна.
15. Банк має право:
відкривати відокремлені підрозділи (філії, відділення та представництва тощо) на території України відповідно до нормативно-правових актів Національного банку;
створювати (у тому числі шляхом придбання) дочірні банки, філії чи представництва на території інших держав після отримання дозволу Національного банку.
16. Банк може бути учасником банківської групи та членом банківської спілки чи асоціації.
Мета і предмет діяльності Банку
17. Метою діяльності Банку є створення сприятливих умов для розвитку економіки та сільського господарства, функціонування ринку земель, підтримки вітчизняного сільськогосподарського товаровиробника, переважно малого та середнього фермерського господарства, зміцнення та реалізація виробничого і торгового потенціалу сільського господарства, розвиток сільськогосподарського виробництва, а також одержання прибутку від здійснення банківських операцій та провадження іншої діяльності відповідно до законодавства.
18. Предметом діяльності Банку є надання банківських та інших фінансових послуг (крім послуг у сфері страхування), а також провадження іншої діяльності відповідно до законодавства.
Види діяльності Банку
19. Банк здійснює банківські операції відповідно до вимог банківського законодавства.
20. Банк провадить банківську діяльність на підставі банківської ліцензії шляхом надання банківських послуг. Якщо для провадження окремих видів діяльності вимагається отримання ліцензій, дозволів НКЦПФР, Фонду державного майна або інших державних органів, Банк має право провадити такі види діяльності лише після отримання відповідних ліцензій, дозволів.
21. До банківських послуг належать:
1) залучення у вклади (депозити) коштів та банківських металів від необмеженого кола юридичних і фізичних осіб;
2) відкриття та ведення поточних (кореспондентських) рахунків клієнтів, у тому числі у банківських металах;
3) розміщення залучених у вклади (депозити), у тому числі на поточні рахунки, коштів та банківських металів від свого імені, на власних умовах та на власний ризик.
22. Банк має право надавати своїм клієнтам (крім банків) фінансові послуги, у тому числі шляхом укладення з юридичними особами (комерційними агентами) агентських договорів.
Банк зобов’язаний повідомляти Національному банку про укладені ним агентські договори і має право укладати агентський договір з юридичною особою, яка відповідає встановленим Національним банком вимогам.
23. Банк, крім надання фінансових послуг, має право також провадити:
1) діяльність з:
інвестування;
випуску власних цінних паперів;
зберігання цінностей або надання в майновий найм (оренду) індивідуального банківського сейфа;
інкасації коштів та перевезення валютних цінностей;
надання консультаційних та інформаційних послуг стосовно банківських та інших фінансових послуг;
надання гарантій і поручительств та інших зобов’язань від третіх осіб, які передбачають їх виконання у грошовій формі;
придбання права вимоги на виконання зобов’язань у грошовій формі за поставлені товари чи надані послуги, беручи на себе ризик виконання таких вимог та приймання платежів (факторинг);
лізингу;
2) брокерську діяльність;
3) дилерську діяльність;
4) андеррайтинг;
5) діяльність з управління цінними паперами;
6) депозитарну діяльність зберігача цінних паперів;
7) діяльність з ведення реєстру власників іменних цінних паперів (крім власних акцій).
24. Банк провадить діяльність, надає банківські та інші фінансові послуги з проведенням розрахунків у національній валюті. За наявності відповідної генеральної ліцензії Національного банку Банк може здійснювати такі валютні операції:
1) неторговельні операції з валютними цінностями;
2) операції з готівковою іноземною валютою та чеками (купівля, продаж, обмін, прийняття на інкасо), що здійснюються в касах і пунктах обміну іноземної валюти;
3) операції з готівковою іноземною валютою (купівля, продаж, обмін), що здійснюються в пунктах обміну іноземної валюти, які працюють на підставі укладених Банком агентських договорів з юридичними особами-резидентами;
4) ведення рахунків клієнтів (резидентів і нерезидентів) в іноземній валюті та клієнтів-нерезидентів у національній валюті;
5) ведення кореспондентських рахунків банків (резидентів і нерезидентів) в іноземній валюті;
6) ведення кореспондентських рахунків банків (нерезидентів) у національній валюті;
7) відкриття кореспондентських рахунків в уповноважених банках України в іноземній валюті та здійснення операцій за ними;
8) відкриття кореспондентських рахунків у банках (нерезидентах) в іноземній валюті та здійснення операцій за ними;
9) залучення та розміщення іноземної валюти на валютному ринку України;
10) залучення та розміщення іноземної валюти на зовнішньому ринку;
11) торгівля іноземною валютою на валютному ринку України (крім операцій з готівковою іноземною валютою та чеками, що здійснюються в касах і пунктах обміну іноземної валюти банків і агентів);
12) торгівля іноземною валютою на зовнішньому ринку;
13) залучення та розміщення банківських металів на валютному ринку України;
14) залучення та розміщення банківських металів на зовнішньому ринку;
15) торгівля банківськими металами на валютному ринку України;
16) торгівля банківськими металами на зовнішньому ринку;
17) валютні операції на валютному ринку України, які належать до фінансових послуг згідно із статтею 4 Закону України “Про фінансові послуги та державне регулювання ринків фінансових послуг”;
18) валютні операції на зовнішньому ринку, які належать до фінансових послуг згідно із статтею 4 зазначеного Закону.
25. Банк має право вчиняти будь-які правочини, необхідні для надання ним банківських та інших фінансових послуг та провадження іншої діяльності.
26. Банк самостійно встановлює відсоткові ставки та комісійну винагороду за надані послуги.
27. Банк має право розпочати здійснення операцій за умови дотримання відповідних вимог, встановлених Національним банком.
28. Банківські розрахунки проводяться у готівковій та безготівковій формі згідно з правилами, встановленими нормативно-правовими актами Національного банку.
Статутний капітал Банку
29. З метою забезпечення статутної діяльності Банк формує капітал, що складається з основного та додаткового.
30. Статутний капітал Банку становить 120000000 (сто двадцять мільйонів) гривень.
31. Банк може змінювати (збільшувати або зменшувати) розмір статутного капіталу в установленому законодавством порядку.
Формування та збільшення статутного капіталу Банку здійснюються шляхом внесків у національній валюті. Статутний капітал Банку збільшується шляхом розміщення додаткових акцій існуючої номінальної вартості або підвищення їх номінальної вартості (у тому числі чистого прибутку, що залишився в розпорядженні Банку).
Наявність збитків у Банку не є перешкодою для збільшення його статутного капіталу.
Зменшення статутного капіталу Банку здійснюється шляхом зменшення номінальної вартості акцій або зменшення кількості акцій за рахунок викупу частини акцій у його власника з метою їх анулювання.
32. Рішення про зміну розміру статутного капіталу Банку приймається Кабінетом Міністрів України за умови отримання від Національного банку позитивного висновку щодо наміру зміни розміру статутного капіталу.
Цінні папери Банку
33. Банк здійснює розміщення власних акцій відповідно до законодавства з урахуванням особливостей, визначених Законом України “Про банки і банківську діяльність”. Акція посвідчує корпоративні права акціонера щодо Банку.
34. Банк здійснює розміщення 120000000 простих іменних акцій номінальною вартістю 1 (одна) гривня кожна у бездокументарній формі на всю суму статутного капіталу.
Кожна акція є неподільною.
35. Банк має право здійснювати у встановленому НКЦПФР порядку консолідацію та дроблення акцій.
Акціонер Банку
36. Єдиним акціонером Банку є держава в особі Кабінету Міністрів України. Держава здійснює повноваження власника щодо акцій, які їй належать у статутному капіталі Банку, через органи управління Банку.
Фонди та резерви Банку. Розподіл прибутку та покриття збитків
37. Банк формує резервний фонд для покриття непередбачених збитків за всіма статтями активів та позабалансовими зобов’язаннями. Розмір щорічних відрахувань до резервного фонду становить не менш як 5 відсотків суми чистого прибутку Банку до досягнення 25 відсотків розміру регулятивного капіталу Банку.
Банк формує інші резерви для покриття збитків відповідно до законодавства, в тому числі нормативно-правових актів Національного банку.
38. Прибуток Банку визначається як різниця між доходами та витратами Банку, пов’язаними з отриманням таких доходів, та утворюється після покриття операційних та інших витрат.
39. Для забезпечення виконання зобов’язань Банку, його виробничого та соціального розвитку за рахунок прибутку та інших надходжень у Банку можуть бути створені інші фонди, перелік та порядок створення яких визначаються відповідно до законодавства наглядовою радою Банку (далі - наглядова рада) за поданням правління Банку (далі - правління).
40. Покриття збитків Банку здійснюється Банком у порядку, визначеному наглядовою радою, за рахунок коштів резервного фонду Банку. У разі коли таких коштів недостатньо, для цих цілей за рішенням наглядової ради можуть використовуватися кошти інших фондів Банку.
41. Напрями використання додаткових фінансових ресурсів Банку, отриманих за рахунок накопичення нерозподіленого прибутку, затверджуються наглядовою радою.
Органи управління та контролю Банку
42. Органами управління Банку є:
1) наглядова рада;
2) правління.
43. Органами контролю Банку є:
1) ревізійна комісія Банку (далі - ревізійна комісія);
2) служба внутрішнього аудиту Банку (далі - служба внутрішнього аудиту).
44. Органи управління Банку та органи контролю Банку складають єдину систему органів управління та контролю Банку, через яку його акціонер регулює та контролює діяльність Банку.
45. Члени наглядової ради та правління повинні відповідати вимогам до них, установленим законодавством, зокрема нормативно-правовими актами Національного банку щодо ділової репутації, освіти та відповідного досвіду.
Наглядова рада
46. Наглядова рада є вищим органом управління Банку, що здійснює контроль за діяльністю правління з метою збереження залучених у вклади коштів, забезпечення їх повернення вкладникам і захисту інтересів держави як акціонера Банку, а також здійснює інші функції, визначені Законом України “Про банки і банківську діяльність”.
У своїй діяльності наглядова рада керується зазначеним Законом, іншими актами законодавства, цим Статутом та положенням про наглядову раду. Наглядова рада не втручається в оперативну діяльність Банку.
47. Утворення наглядової ради, припинення повноважень її членів, визначення кількісного та персонального складу здійснюються в установленому законодавством порядку.
Члени наглядової ради виконують свої функції без отримання матеріальної винагороди.
48. Засідання наглядової ради проводяться не рідше ніж один раз на квартал.
Підготовка, скликання, проведення засідань та прийняття рішень наглядовою радою здійснюються відповідно до законодавства, цього Статуту та положення про наглядову раду.
49. Строк повноважень членів наглядової ради становить п’ять років. Наглядова рада здійснює свої повноваження до обрання нового її складу.
50. До виключної компетенції наглядової ради належить:
1) прийняття рішень щодо:
визначення основних напрямів діяльності Банку та затвердження звітів про їх виконання;
затвердження річних результатів діяльності Банку, включаючи його дочірні підприємства, та заходів за результатами розгляду висновків аудиторської фірми;
здійснення розподілу прибутку;
покриття збитків;
створення, реорганізації та ліквідації дочірніх підприємств, філій і представництв, інших відокремлених підрозділів Банку, затвердження їх статутів і положень;
2) установлення порядку проведення ревізій та здійснення контролю за фінансово-господарською діяльністю Банку;
3) призначення і звільнення голови та членів правління, керівника служби внутрішнього аудиту;
4) затвердження умов оплати праці та матеріального стимулювання голови і членів правління;
5) здійснення контролю за діяльністю правління;
6) визначення аудиторської фірми, розгляд її висновку.
51. До компетенції наглядової ради також належить:
1) затвердження положень про правління, ревізійну комісію, а також внесення змін до них;
2) обрання голови та членів ревізійної комісії, прийняття рішення про дострокове припинення їх повноважень;
3) затвердження звітів та висновків ревізійної комісії і зовнішнього аудитора;
4) затвердження положень про дочірні підприємства, прийняття рішення про використання резервного та інших фондів Банку та дочірніх підприємств;
5) визначення принципів побудови організаційної структури Банку;
6) попереднє узгодження залучення до перевірки діяльності Банку ревізійною комісією зовнішніх та внутрішніх експертів і аудиторів на платній основі, визначення порядку оплати та інших істотних умов їх залучення;
7) розгляд річних звітів правління про виконання основних напрямів розвитку Банку, стратегічного плану Банку, річних бюджетів, бізнес-плану;
8) прийняття рішень:
з питань порядку проведення засідань наглядової ради;
за результатами розгляду звітів правління та ревізійної комісії;
про розміщення Банком інших цінних паперів, крім акцій;
про здійснення інвестицій у статутний (складений, пайовий) капітал інших юридичних осіб;
про відсторонення голови або членів правління від здійснення повноважень та обрання особи, яка тимчасово здійснюватиме повноваження голови правління;
про притягнення голови, членів правління, членів ревізійної комісії, інших посадових осіб Банку та посадових осіб дочірніх підприємств до майнової відповідальності;
про утворення комітетів наглядової ради та затвердження положень про них, призначення (обрання) та відкликання голів і членів таких комітетів;
про участь Банку або дочірніх підприємств у банківських групах та заснування інших юридичних осіб відповідно до законодавства;
за результатами розгляду пропозицій відповідального працівника Банку, який очолює внутрішньобанківську систему запобігання легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, у разі відхилення зазначених пропозицій правлінням;
про вчинення значного правочину, якщо ринкова вартість майна або послуг, що є його предметом, перевищує 10 відсотків вартості активів за даними останньої річної фінансової звітності Банку;
про обрання оцінювача майна Банку, у тому числі акцій, та затвердження умов договору, що укладатиметься з ним;
9) погодження:
призначення на посаду та звільнення з посади керівника служби внутрішнього аудиту за поданням голови правління та затвердження положення про службу внутрішнього аудиту;
положень про постійно діючі комітети Банку, утворення яких передбачено Законом України “Про банки і банківську діяльність”;
правочинів з інсайдерами Банку відповідно до нормативно-правових актів Національного банку.
52. Повноваження наглядової ради з вирішення питань, що належать до її виключної компетенції, не можуть бути передані іншим органам Банку, з питань, що не належать до її виключної компетенції, можуть бути делеговані правлінню шляхом прийняття наглядовою радою відповідного рішення.
Компетенція наглядової ради може бути змінена виключно шляхом внесення змін до цього Статуту.
53. Наглядова рада має право:
1) отримувати будь-яку інформацію та документи Банку, необхідні для виконання своїх функцій, копії таких документів, а також копії документів дочірніх підприємств Банку. Зазначена інформація та документи надаються членам наглядової ради протягом п’яти робочих днів з дати надходження до Банку письмового запиту на ім’я голови правління;
2) заслуховувати звіти правління, посадових осіб Банку з окремих питань діяльності Банку;
3) залучати експертів до проведення аналізу окремих питань діяльності Банку.
54. Член наглядової ради повинен виконувати свої обов’язки особисто і не може передавати власні повноваження іншій особі.
Член наглядової ради не може бути одночасно членом правління та/або членом ревізійної комісії.
Головою та членами наглядової ради не можуть бути особи, яким згідно із законодавством заборонено обіймати посади в органах управління господарських товариств.
55. Голова наглядової ради обирається та відкликається наглядовою радою.
56. Голова наглядової ради:
1) організовує роботу наглядової ради;
2) скликає засідання наглядової ради та головує на них;
3) організовує на засіданнях наглядової ради ведення протоколів, забезпечує їх зберігання;
4) здійснює інші повноваження відповідно до законодавства.
57. Голова наглядової ради має заступника, який обирається наглядовою радою за поданням її голови.
У разі відсутності голови наглядової ради його функції виконує заступник голови, а в разі відсутності заступника - один із членів наглядової ради за рішенням наглядової ради, що приймається більшістю голосів її членів, які беруть участь у засіданні.
58. Засідання наглядової ради скликаються за ініціативою голови наглядової ради, на вимогу члена наглядової ради, ревізійної комісії, правління чи його члена, керівника структурного підрозділу, що здійснює функції внутрішнього контролю, а також Кабінету Міністрів України.
На вимогу наглядової ради в її засіданні або в розгляді окремих питань порядку денного засідання беруть участь члени правління та інші визначені нею особи в порядку, встановленому положенням про наглядову раду.
59. Засідання наглядової ради є правоможним, якщо в ньому бере участь не менше 10 її членів.
На засіданні наглядової ради кожний член ради має один голос.
Члени наглядової ради беруть участь у засіданнях наглядової ради особисто, передача прав на участь у засіданнях наглядової ради шляхом видачі довіреностей чи в інший спосіб не допускається.
60. Рішення наглядової ради приймається простою більшістю голосів членів ради, які беруть участь у засіданні та мають право голосу. У разі рівного розподілу голосів вирішальним є голос голови наглядової ради.
61. Протокол засідання наглядової ради оформляється протягом п’яти днів після проведення засідання і підписується головуючим на засіданні, членами наглядової ради, що брали участь у засіданні, та корпоративним секретарем (у разі його обрання).
62. Члени наглядової ради під час реалізації своїх прав та виконання обов’язків повинні діяти в інтересах Банку, реалізовувати свої права і виконувати обов’язки добросовісно і розумно.
Члени наглядової ради є керівниками Банку і несуть відповідальність за виконання покладених на них завдань.
63. Наглядова рада може утворювати з числа її членів тимчасові та постійні комітети для вивчення і підготовки найбільш важливих питань, що належать до компетенції наглядової ради. Перелік, порядок утворення та функції таких комітетів визначаються наглядовою радою.
Рішення про утворення комітету та про перелік питань, які передаються йому для вивчення і підготовки, приймаються простою більшістю голосів членів наглядової ради.
64. Питання правового статусу наглядової ради, прав та обов’язків членів наглядової ради, не врегульовані у цьому Статуті, а також питання утворення і діяльності комітетів наглядової ради вирішуються відповідно до законодавства.
65. Рішення наглядової ради, прийняті відповідно до її компетенції, є обов’язковими для виконання всіма працівниками Банку.
Правління
66. Правління є виконавчим колегіальним органом Банку, який здійснює управління його поточною діяльністю, формування необхідних для статутної діяльності Банку фондів та на який покладається відповідальність за ефективність роботи Банку згідно з принципами та порядком, встановленими цим Статутом і рішеннями наглядової ради.
До компетенції правління належить вирішення всіх питань, пов’язаних з управлінням поточною діяльністю Банку, крім питань, що законодавством та цим Статутом віднесені до виключної компетенції наглядової ради.
67. Правління підзвітне наглядовій раді, організовує виконання її рішень. Правління діє від імені Банку в межах, установлених законодавством, цим Статутом та положенням про правління.
68. До компетенції правління належить:
1) визначення напрямів діяльності та розвитку Банку, підготовка та подання на затвердження наглядовою радою проекту стратегічного плану розвитку Банку, затвердження оперативних планів роботи та здійснення контролю за їх виконанням, затвердження річних бізнес-планів (маркетингових та фінансових);
2) організація діяльності Банку, фінансування, ведення обліку та складення звітності;
3) попередній розгляд питань, що належать до компетенції наглядової ради, підготовка матеріалів для розгляду цих питань наглядовою радою;
4) затвердження:
річного бюджету Банку з наступним поданням його на погодження наглядовій раді, а також у разі потреби піврічних та квартальних бюджетів Банку;
внутрішніх нормативних документів Банку, зокрема з питань визначення порядку та умов здійснення банківських операцій, функцій та діяльності структурних підрозділів Банку, а також регулювання поточної діяльності Банку, крім питань, що належать до компетенції наглядової ради;
5) керівництво роботою структурних підрозділів Банку та дочірніх підприємств, забезпечення виконання покладених на них завдань;
6) формування фондів, необхідних для провадження Банком статутної діяльності;
7) прийняття рішення щодо:
утворення постійно діючих комітетів Банку, призначення їх керівників та заступників керівників, затвердження положень про комітети;
установлення ліміту максимального розміру суми кредитів на одного інсайдера, які будуть надаватися за рішенням кредитного комітету Банку, погодженим з наглядовою радою, відповідно до законодавства;
пропозицій відповідального працівника Банку стосовно забезпечення виконання Банком вимог законодавства у сфері запобігання легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом;
укладення Банком договорів, у тому числі з інсайдерами, у випадках та порядку, передбачених законодавством;
8) складення та подання на погодження наглядовій раді річних звітів Банку до їх оприлюднення;
9) забезпечення виконання рішень наглядової ради про здійснення інвестицій у статутний (складений, пайовий) капітал інших юридичних осіб шляхом вступу до складу учасників юридичних осіб, про припинення участі, вирішення усіх питань та реалізація усіх прав, що випливають з володіння такими корпоративними правами. Рішення щодо набуття Банком корпоративних прав внаслідок звернення стягнення на заставлене майно та його реалізації або з метою наступного продажу їх протягом строку, що не перевищує одного року з дня їх придбання, приймається правлінням самостійно з урахуванням вимог абзацу одинадцятого підпункту 8 пункту 51 цього Статуту;
10) підготовка для наглядової ради щоквартальних звітів про виконання основних завдань розвитку Банку, стратегічного плану Банку, річних бюджетів, бізнес-плану, планів капіталізації та капітальних вкладень;
11) визначення:
організаційної структури Банку;
умов оплати праці та матеріального стимулювання працівників Банку, крім членів правління, голови та членів наглядової ради;
переліку відомостей, що становлять комерційну таємницю та належать до конфіденційної інформації про діяльність Банку, а також порядку їх використання та охорони;
12) забезпечення виконання рішень наглядової ради;
13) узгодження проекту колективного договору;
14) вирішення інших питань, за винятком тих, що належать до компетенції наглядової ради.
69. Компетенція правління може бути змінена шляхом внесення змін до цього Статуту.
Правління може прийняти рішення про передачу частини належних йому прав до компетенції голови правління або керівників структурних підрозділів.
70. Правління виступає стороною колективного договору, що укладається в Банку. Після узгодження проекту колективного договору між правлінням та органом, уповноваженим трудовим колективом Банку, а в разі відсутності такого органу - представниками працівників Банку, обраними і уповноваженими трудовим колективом Банку, колективний договір схвалюється правлінням і підписується головою правління.
71. Голова, заступники голови та члени правління призначаються наглядовою радою не більш як на п’ять років. Кандидатури голови та членів правління погоджуються з Національним банком.
Кількість членів правління разом з головою правління становить не менше п’яти осіб. Кількісний склад правління визначається наглядовою радою.
Членом правління може бути будь-яка фізична особа, яка має повну цивільну дієздатність, не є членом наглядової ради чи ревізійної комісії та відповідає вимогам законодавства.
72. Голова правління обирається наглядовою радою більшістю голосів членів ради, які беруть участь у засіданні, не більш як на п’ять років, про що зазначається у рішенні наглядової ради, і може переобиратися необмежену кількість разів. Від імені Банку контракт з головою правління підписує голова наглядової ради або особа, уповноважена на те наглядовою радою.
Пропозиція про висунення кандидата на посаду голови правління повинна містити ім’я кандидата, місце його роботи, займану посаду, відомості про зайняття посад в органах управління інших організацій та бездоганну ділову репутацію.
Наглядова рада має право достроково припинити повноваження голови правління. Підстави для припинення повноважень голови правління встановлюються трудовим законодавством, цим Статутом та контрактом з головою правління.
У разі коли після закінчення п’яти років з дня призначення голови правління наглядовою радою не прийнято рішення про обрання нового голови правління, повноваження голови правління є чинними до прийняття наглядовою радою такого рішення.
Голова правління відповідає за ефективну діяльність правління і Банку та за виконання рішень наглядової ради. Голова правління має право подавати пропозиції наглядовій раді за всіма напрямами діяльності Банку.
73. Повноваження голови правління припиняються достроково:
1) у разі:
смерті, визнання його недієздатним, обмежено дієздатним, безвісно відсутнім, померлим;
неможливості виконання обов’язків голови правління за станом здоров’я;
припинення трудових відносин з Банком незалежно від причин такого припинення;
2) за рішенням наглядової ради;
3) в інших випадках, передбачених законодавством та положенням про правління.
74. Голова правління:
1) без довіреності:
представляє інтереси Банку на підприємствах, в установах та організаціях, у тому числі громадських організаціях, правоохоронних та контролюючих органах;
вчиняє від імені Банку правочини та здійснює всі юридично значущі дії відповідно до компетенції, визначеної цим Статутом, рішеннями наглядової ради та положенням про правління;
підписує договори, зокрема зовнішньоекономічні договори (контракти);
2) представляє Банк у відносинах з іншими суб’єктами господарської діяльності та фізичними особами на території України та за її межами;
3) видає від імені Банку довіреності;
4) скликає засідання правління, визначає їх порядок денний та голосує на них;
5) розподіляє обов’язки між членами правління;
6) наймає та звільняє працівників Банку, в тому числі керівників та головних бухгалтерів філій, представництв та відділень, вживає до них заходи заохочення та накладає дисциплінарні стягнення відповідно до законодавства, цього Статуту та внутрішніх нормативних документів Банку;
7) видає відповідно до своєї компетенції накази та розпорядження, обов’язкові для виконання працівниками Банку;
8) визначає форми, систему та порядок оплати праці працівників Банку відповідно до законодавства та організаційну структуру Банку;
9) затверджує штатний розпис Банку та штатний розпис філій, представництв та відділень, а також розміри посадових окладів працівників Банку;
10) підписує колективний договір;
11) вносить наглядовій раді пропозиції щодо кандидатур осіб для призначення їх членами правління, кандидатури керівника служби внутрішнього аудиту;
12) вимагає скликання позачергових засідань наглядової ради, бере участь у її засіданнях;
13) затверджує посадові інструкції працівників Банку;
14) заохочує працівників Банку за результатами їх трудової діяльності та накладає стягнення за порушення відповідно до законодавства;
15) розпоряджається майном Банку відповідно до законодавства, цього Статуту та положення про правління;
16) вживає заходів до досудового врегулювання спорів, підписує позовні заяви, скарги та інші документи, що можуть бути предметом судового розгляду, представляє інтереси Банку в суді з усіма правами, наданими законом позивачу, відповідачу, третій особі в судовому процесі, в тому числі щодо повної або часткової відмови від позовних вимог, визнання позову, зміни предмета позову, укладення мирової угоди, оскарження судового рішення, подає виконавчий документ до стягнення або видає довіреність на вчинення відповідних дій іншій особі;
17) вносить в установленому порядку на розгляд правління та наглядової ради питання, пов’язані з діяльністю Банку;
18) підписує від імені Банку договори з головою та членами наглядової ради щодо виконання ними функцій голови (члена) наглядової ради на умовах, затверджених рішенням наглядової ради;
19) виконує інші функції, необхідні для забезпечення поточної діяльності Банку.
75. На час тимчасової відсутності голови правління (відпустка, відрядження, тимчасова непрацездатність, інші випадки відсутності на роботі, коли н
Інші НПА
Лист МОНмолодьспорт №839 від 16.07.2014 Про затвердження Змін до Умов прийому до вищих навчальних закладів України в 2014 році Лист Вищий господарський суд України №01-06/1666/14 від 27.10.2014 Про доповнення Інформаційного листа Вищого господарського суду України від 15.03.2011 № 01-06/249 "Про постанови Верховного Суду України, прийняті за результатами перегляду судових рішень господарських судів" Лист Вищий господарський суд України №01-06/249 від 15.03.2011 Про постанови Верховного Суду України, прийняті за результатами перегляду судових рішень господарських судів Лист Вищий господарський суд України №01-06/1686/14 від 04.11.2014 Про внесення змін до пунктів 10, 33 Інформаційного листа Вищого господарського суду України від 28.03.2013 № 01-06/606/2013 "Про Закон України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" (у редакції Закону України від 22.12.2011 № 4212-VI)" Лист Вищий господарський суд України №01-06/606/2013 від 28.03.2013 Про Закон України \"Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом\" (у редакції Закону України від 22.12.2011 № 4212-VI) Лист Мін'юст №6820-0-4-14/8.1 від 14.08.2014 Щодо відмови від обов'язковості та переходу до добровільності використання печаток суб'єктами господарюва Лист Мін'юст №Ч-13744/8.2 від 13.08.2014 Щодо встановлення ціни договору між суб'єктами господарювання у вигляді грошового еквівалента Лист НБУ №18-112/64483 від 05.11.2014 Про скасування пені та штрафів за договорами кредиту під час АТО Лист ВАСУ №1493/2/2/14-14 від 03.11.2014 Щодо розгляду адміністративних справ з урахуванням Закону України "Про здійснення правосуддя та кримінального провадження у зв'язку з проведенням антитерористичної операції" Лист НБУ №12-311/67934 від 17.11.2014 Щодо сплати збору на обов\'язкове державне пенсійне страхування з операцій купівлі іноземної валюти під час нарахування (утримання) податку на доходи фізичних осіб з процентів на валютні вклади