Розпорядження КМУ № 1-р від 03.01.2013 Про схвалення Концепції проекту Закону України “Про державне регулювання у сфері супутникової навігації”
Розпорядження КМУ № 1-р від 03.01.2013 Про схвалення Концепції проекту Закону України “Про державне регулювання у сфері супутникової навігації”
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
РОЗПОРЯДЖЕННЯ
від 3 січня 2013 р. № 1-р
Київ
Про схвалення Концепції проекту Закону України “Про державне регулювання у сфері супутникової навігації”
1. Схвалити Концепцію проекту Закону України “Про державне регулювання у сфері супутникової навігації”, що додається.
2. Державному космічному агентству разом з іншими заінтересованими центральними органами виконавчої влади розробити з урахуванням положень Концепції, схваленої цим розпорядженням, та подати у тримісячний строк Кабінетові Міністрів України проект Закону України “Про державне регулювання у сфері супутникової навігації”.
Прем'єр-міністр України М.АЗАРОВ
Інд. 70
СХВАЛЕНО
розпорядженням Кабінету Міністрів України
від 3 січня 2013 р. № 1-р
КОНЦЕПЦІЯ
проекту Закону України “Про державне регулювання у сфері супутникової навігації”
Проблема, яка потребує розв’язання
На сьогодні недостатньо врегульоване на законодавчому рівні питання щодо провадження діяльності у сфері супутникової навігації, зокрема щодо:
організації державних закупівель та використання засобів супутникової навігації;
державної підтримки вітчизняного виробництва супутникової навігаційної апаратури;
відповідальності виробників супутникової навігаційної апаратури та суб’єктів господарювання, які надають навігаційні та інформаційні послуги;
забезпечення безпечного використання інформації глобальних навігаційних супутникових систем;
впровадження сучасних супутникових навігаційних технологій;
розроблення та застосування національних стандартів і технічних регламентів щодо виробництва апаратури та засобів супутникової навігації, надання навігаційних інформаційних послуг.
Мета Концепції
Метою Концепції є визначення на законодавчому рівні правових, економічних, організаційних та фінансових засад провадження діяльності у сфері супутникової навігації, а також державного регулювання у даній сфері.
Шляхи та способи розв’язання проблеми
Розв’язати проблему передбачається шляхом:
визначення на законодавчому рівні напрямів діяльності із забезпечення розвитку та застосування систем супутникової навігації;
встановлення вимог щодо провадження підприємницької діяльності у сфері супутникової навігації;
надання підтримки вітчизняному виробництву супутникової навігаційної апаратури;
запровадження державного регулювання у сфері супутникової навігації;
визначення механізму державно-приватного партнерства у сфері супутникової навігації для забезпечення розвитку вітчизняного виробництва;
міжнародного співробітництва та виконання міжнародних зобов’язань у сфері супутникової навігації, у тому числі щодо отримання, використання, постачання, обміну інформацією глобальних навігаційних супутникових систем та їх функціональних доповнень.
Засадами державного регулювання у сфері супутникової навігації є:
управління, здійснення нагляду та контролю за провадженням діяльності у сфері супутникової навігації, а також ліцензування окремих видів діяльності у даній сфері;
формування і виконання державного замовлення на створення, серійне виробництво та постачання супутникової навігаційної апаратури, програмно-технічних комплексів та систем;
підтримка вітчизняних науково-технічних розробок у сфері супутникової навігації та утворення спільних підприємств із залученням іноземних інвестицій;
впровадження гармонізованих з міжнародними та європейськими національних стандартів і технічних регламентів щодо виробництва апаратури та засобів супутникової навігації, надання навігаційних інформаційних послуг;
створення і забезпечення розвитку державної системи супутникової навігації для надання навігаційних інформаційних послуг органам державної влади, державним установам та іншим користувачам;
забезпечення взаємодії та ведення обміну інформацією глобальних навігаційних супутникових систем та їх функціональних доповнень у рамках міждержавного, зокрема транскордонного, співробітництва;
здійснення центральними та місцевими органами виконавчої влади повноважень щодо впровадження новітніх інформаційних технологій, апаратури та засобів супутникової навігації вітчизняного виробництва;
відповідальність суб’єктів діяльності у сфері супутникової навігації у разі порушення вимог законодавства.
Очікувані результати
Прийняття Закону України “Про державне регулювання у сфері супутникової навігації” дасть змогу:
залучити інвестиції для реалізації інвестиційних проектів, активізувати виробничу діяльність у сфері супутникової навігації;
підвищити рівень безпеки та надійності транспортно-логістичного комплексу, розвинути його інфраструктуру;
підвищити якість надання навігаційних послуг населенню та збільшити надходження до місцевих бюджетів.
Фінансові, матеріально-технічні і трудові ресурси
Реалізація Концепції не потребує залучення додаткових фінансових, матеріально-технічних і трудових ресурсів.
Інші НПА
Лист МОНмолодьспорт №839 від 16.07.2014 Про затвердження Змін до Умов прийому до вищих навчальних закладів України в 2014 році Лист Вищий господарський суд України №01-06/1666/14 від 27.10.2014 Про доповнення Інформаційного листа Вищого господарського суду України від 15.03.2011 № 01-06/249 "Про постанови Верховного Суду України, прийняті за результатами перегляду судових рішень господарських судів" Лист Вищий господарський суд України №01-06/249 від 15.03.2011 Про постанови Верховного Суду України, прийняті за результатами перегляду судових рішень господарських судів Лист Вищий господарський суд України №01-06/1686/14 від 04.11.2014 Про внесення змін до пунктів 10, 33 Інформаційного листа Вищого господарського суду України від 28.03.2013 № 01-06/606/2013 "Про Закон України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" (у редакції Закону України від 22.12.2011 № 4212-VI)" Лист Вищий господарський суд України №01-06/606/2013 від 28.03.2013 Про Закон України \"Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом\" (у редакції Закону України від 22.12.2011 № 4212-VI) Лист Мін'юст №6820-0-4-14/8.1 від 14.08.2014 Щодо відмови від обов'язковості та переходу до добровільності використання печаток суб'єктами господарюва Лист Мін'юст №Ч-13744/8.2 від 13.08.2014 Щодо встановлення ціни договору між суб'єктами господарювання у вигляді грошового еквівалента Лист НБУ №18-112/64483 від 05.11.2014 Про скасування пені та штрафів за договорами кредиту під час АТО Лист ВАСУ №1493/2/2/14-14 від 03.11.2014 Щодо розгляду адміністративних справ з урахуванням Закону України "Про здійснення правосуддя та кримінального провадження у зв'язку з проведенням антитерористичної операції" Лист НБУ №12-311/67934 від 17.11.2014 Щодо сплати збору на обов\'язкове державне пенсійне страхування з операцій купівлі іноземної валюти під час нарахування (утримання) податку на доходи фізичних осіб з процентів на валютні вклади