Наказ МВС № 1406 від 26.12.2014 Про затвердження Положення про штаб з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації та Видів оперативно-технічної і звітної документації штабу з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації
Наказ МВС № 1406 від 26.12.2014 Про затвердження Положення про штаб з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації та Видів оперативно-технічної і звітної документації штабу з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації
МІНІСТЕРСТВО ВНУТРІШНІХ СПРАВ УКРАЇНИ
НАКАЗ
26.12.2014 № 1406
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
16 січня 2015 р.
за № 47/26492
Про затвердження Положення про штаб з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації та Видів оперативно-технічної і звітної документації штабу з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації
Відповідно до статті 76 Кодексу цивільного захисту України, пункту 40 Положення про єдину державну систему цивільного захисту, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 09 січня 2014 року № 11, з метою забезпечення безпосередньої організації і координації аварійно-рятувальних та інших невідкладних робіт з ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій НАКАЗУЮ:
1. Затвердити:
1) Положення про штаб з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації, що додається;
2) Види оперативно-технічної і звітної документації штабу з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації, що додаються.
2. Департаменту юридичного забезпечення МВС (Горбась Д.В.) забезпечити подання цього наказу на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України в установленому порядку.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
4. Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.
Міністр
А.Б. Аваков
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ
Міністерства внутрішніх справ
України
26.12.2014 № 1406
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
16 січня 2015 р.
за № 47/26492
ПОЛОЖЕННЯ
про штаб з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації
I. Загальні положення
1. Це Положення визначає завдання, функції та порядок діяльності штабу з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації (далі - НС).
2. Штаб з ліквідації наслідків НС (далі - Штаб з НС) утворюється для безпосередньої організації і координації аварійно-рятувальних та інших невідкладних робіт з ліквідації наслідків НС і є робочим органом керівника робіт з ліквідації наслідків НС.
3. Рішення про утворення та ліквідацію Штабу з НС, його кількісний та персональний склад, місце розгортання та строк прибуття залучених до його роботи працівників приймає керівник робіт з ліквідації наслідків НС у формі розпорядження.
4. До складу Штабу з НС залежно від рівня НС входять працівники ДСНС України, керівники аварійно-рятувальних служб, що беруть участь у ліквідації наслідків НС, представники або експерти відповідних центральних органів виконавчої влади, місцевих державних адміністрацій, органів місцевого самоврядування (далі - Органи влади), установ та організацій (за погодженням з їх керівниками).
Кількісну більшість складу Штабу з НС залежно від особливостей та характеру НС складають працівники ДСНС України.
5. Штаб з НС безпосередньо взаємодіє з відповідними центрами управління в НС, які забезпечують його роботу.
6. Робота Штабу з НС в особливий період організовується відповідно до вимог правового режиму особливого періоду.
II. Завдання та функції штабу з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації
1. Основними завданнями Штабу з НС є безпосередня організація і координація аварійно-рятувальних та інших невідкладних робіт з ліквідації наслідків НС.
2. Відповідно до покладеного на нього завдання основними функціями Штабу з НС є:
1) визначення зони НС та зони можливого ураження, кількості і місць перебування в них людей, організація їх рятування та надання їм допомоги, запобігання пошкодженню майна;
2) збирання даних про обстановку в зоні НС, їх аналіз та узагальнення, прогнозування масштабів і наслідків НС;
3) визначення головних напрямів ліквідації наслідків НС, розробка оперативних планів заходів з ліквідації наслідків НС і здійснення заходів щодо їх реалізації;
4) визначення складу і кількості сил цивільного захисту, необхідних для залучення до ліквідації наслідків НС, термінів їх залучення згідно з планами реагування на НС, планами взаємодії органів управління та сил цивільного захисту у разі виникнення НС, а також планами локалізації і ліквідації наслідків аварії;
5) підготовка розпоряджень керівника робіт з ліквідації наслідків НС щодо ліквідації наслідків НС та забезпечення безпеки постраждалих, їх реєстрація в установленому порядку після підписання та доведення до виконавців;
6) забезпечення реалізації розпоряджень керівника робіт з ліквідації наслідків НС щодо організації та координації аварійно-рятувальних та інших невідкладних робіт з ліквідації наслідків НС;
7) безпосередня організація і координація дій залучених до ліквідації наслідків НС сил цивільного захисту, Збройних Сил України та інших військових формувань, органів і підрозділів внутрішніх справ, а також громадських організацій і волонтерів;
8) взаємодія з відповідною спеціальною комісією з ліквідації наслідків НС;
9) ведення обліку робіт, що виконуються силами цивільного захисту під час ліквідації наслідків НС;
10) ведення обліку загиблих та постраждалих унаслідок НС;
11) організація інформування населення про наслідки та прогноз розвитку НС, хід ліквідації її наслідків та правила поведінки в зоні НС;
12) здійснення інформаційної взаємодії з центрами управління в НС відповідного рівня;
13) організація матеріально-технічного забезпечення проведення аварійно-рятувальних та інших невідкладних робіт;
14) ведення оперативно-технічної та звітної документації Штабу з НС.
III. Керівництво роботою штабу з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації та організація його діяльності
1. Керівництво роботою Штабу з НС здійснює начальник Штабу з НС, який призначається керівником робіт з ліквідації наслідків НС і є його заступником.
Працівники, залучені до роботи у складі Штабу з НС, підпорядковуються начальнику Штабу з НС.
2. Начальник Штабу з НС виконує обов’язки керівника робіт з ліквідації наслідків НС у разі його відсутності.
3. Начальник Штабу з НС відповідає за:
1) організацію роботи Штабу з НС;
2) своєчасну підготовку, організацію виконання, доведення до виконавців та контроль виконання розпоряджень керівника робіт з ліквідації наслідків НС;
3) безперервну організацію і координацію аварійно-рятувальних та інших невідкладних робіт;
4) ведення оперативно-технічної та звітної документації Штабу з НС.
4. Начальник Штабу з НС зобов’язаний:
1) здійснювати керівництво роботою Штабу з НС;
2) проводити постійний моніторинг оперативної обстановки у зоні НС, ходу ліквідації наслідків НС;
3) вносити пропозиції керівнику робіт з ліквідації наслідків НС щодо способів і методів проведення аварійно-рятувальних та інших невідкладних робіт;
4) організовувати доведення до відома виконавців розпорядження керівника робіт з ліквідації наслідків НС та організовувати їх виконання.
5. Штаб з НС розгортається в районі виникнення НС або в іншому місці, визначеному керівником робіт з ліквідації наслідків НС, і працює у цілодобовому режимі позмінно.
6. Залежно від рівня НС, обсягу аварійно-рятувальних та інших невідкладних робіт з ліквідації наслідків НС за рішенням начальника Штабу з НС у складі Штабу з НС можуть утворюватись робочі групи:
1) аналізу ситуації і підготовки даних - для збору і аналізу інформації про обстановку в зоні НС, ведення робочої карти (схеми) зони НС, обліку залучених сил і засобів, підготовки оперативної документації;
2) безпосереднього реагування - для управління і координації дій залучених сил і засобів безпосередньо у місці проведення аварійно-рятувальних та інших невідкладних робіт, розстановки сил на вирішальних та інших головних напрямах ліквідації наслідків НС та керівництва роботами у зоні НС;
3) організаційна група - для організації і підготовки засідань Штабу з НС, спеціальної комісії з ліквідації наслідків НС, підготовки і реєстрації розпоряджень керівника робіт з ліквідації наслідків НС;
4) управління резервом сил - для розстановки та обліку сил і засобів цивільного захисту, що додатково залучаються до ліквідації наслідків НС, підготовки пропозицій начальнику Штабу з НС щодо їх застосування під час ліквідації наслідків НС;
5) представників Органів влади, установ та організацій - для координації і обліку залучених сил і засобів центральних та місцевих органів виконавчої влади, доведення рішень керівника робіт з ліквідації наслідків НС, контролю за проведенням аварійно-рятувальних та інших невідкладних робіт і подання звітних матеріалів до групи аналізу ситуації і підготовки даних;
6) матеріально-технічного забезпечення - для організації матеріально-технічного забезпечення проведення аварійно-рятувальних та інших невідкладних робіт, у тому числі з урахуванням використання матеріальних резервів для ліквідації наслідків НС Органів влади та суб’єктів господарювання;
7) організації зв’язку - для організації зв’язку в зоні НС із взаємодіючими службами цивільного захисту, Органами влади і керівництвом ДСНС України, забезпечення функціонування засобів телекомунікації та інформатизації Штабу з НС, а також офісної техніки;
8) взаємодії з населенням та засобами масової інформації - для роботи зі зверненнями громадян та інформування населення через засоби масової інформації про обстановку в зоні НС, хід ліквідації наслідків НС, прогноз розвитку НС та правила поведінки в зоні НС;
9) інші робочі групи.
7. Органи влади, установи та організації завчасно визначають представників та експертів, які залучатимуться до роботи у складі Штабу з НС відповідного рівня, та організовують їх підготовку шляхом проведення з ними відповідних занять та тренувань.
8. Штаб з НС має право одержувати від Органів влади, підприємств, установ та організацій документи та повну і достовірну інформацію щодо причин виникнення НС, наслідків, спричинених НС, та заходів, які вживалися для її ліквідації.
9. Штаб з НС веде оперативно-технічну та звітну документацію з урахуванням оперативної обстановки у зоні НС та ходу ліквідації наслідків НС.
10. Після ліквідації наслідків НС Штаб з НС узагальнює документи та формує архівну справу у двох примірниках, а також готує проект звіту про прийняті рішення і перебіг подій під час ліквідації наслідків НС для подальшого його подання керівником робіт з ліквідації наслідків НС до органу, що його призначив.
11. Діяльність Штабу з НС припиняється після завершення виконання покладених на нього завдань на підставі рішення керівника робіт з ліквідації наслідків НС про ліквідацію Штабу з НС.
IV. Фінансове та матеріально-технічне забезпечення роботи штабу з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації
1. За особами, включеними до складу Штабу з НС, на час виконання покладених на них обов’язків зберігається заробітна плата (грошове забезпечення) за основним місцем роботи.
2. Матеріально-технічне та фінансове забезпечення роботи Штабу з НС здійснюється відповідно до чинного законодавства.
3. Штаб з НС забезпечується комплектом оперативно-технічної документації, нормативно-правовими актами з питань організації реагування на НС, засобами зв’язку та оргтехнікою.
Начальник
Департаменту
юридичного забезпечення
Міністерства внутрішніх справ
України
полковник міліції
Д.В. Горбась
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ
Міністерства внутрішніх справ
України
26.12.2014 № 1406
ВИДИ
оперативно-технічної і звітної документації штабу з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації
І. Види оперативно-технічної і звітної документації штабу з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації, ведення якої здійснюється у разі виникнення надзвичайної ситуації
1. Журнал реєстрації розпоряджень керівника робіт з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації (додаток 1).
2. Оперативний журнал з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації (додаток 2).
3. Розрахунок сил і засобів (техніки), залучених до ліквідації наслідків надзвичайної ситуації (додаток 3).
4. Картка зв’язку у зоні надзвичайної ситуації (додаток 4).
5. Доповідь старшої посадової особи про склад сил і засобів (техніки), що прибули для ліквідації наслідків надзвичайної ситуації (вибули із зони надзвичайної ситуації) (додаток 5).
6. Звіт про роботу залучених до ліквідації наслідків надзвичайної ситуації сил та засобів (техніки) цивільного захисту (додаток 6).
ІІ. Види оперативно-технічної і звітної документації штабу з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації, ведення якої здійснюється за необхідності залежно від особливостей та характеру надзвичайної ситуації
1. Робоча карта (схема) зони надзвичайної ситуації.
2. Оперативний план заходів з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації (додаток 7).
3. Журнал обліку постраждалих та загиблих під час надзвичайної ситуації (додаток 8).
4. Журнал обліку матеріально-технічного забезпечення ліквідації наслідків надзвичайної ситуації (додаток 9).
5. Журнал обліку аналізів проб (повітря, води та ґрунту) (додаток 10).
Начальник
Департаменту
юридичного забезпечення
Міністерства внутрішніх справ
України
полковник міліції
Д.В. Горбась
Додаток 1
до Видів оперативно-технічної і звітної
документації штабу з ліквідації наслідків
надзвичайної ситуації
ЖУРНАЛ
реєстрації розпоряджень керівника робіт з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації
Номер розпорядження Дата реєстрації розпорядження Стислий зміст розпорядження Примітка
Начальник штабу з ліквідації
наслідків надзвичайної ситуації
_________(підпис) _____________________(прізвище, ініціали)
Додаток 2
до Видів оперативно-технічної і звітної
документації штабу з ліквідації наслідків
надзвичайної ситуації
ОПЕРАТИВНИЙ ЖУРНАЛ
з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації
Додаток 2
до Видів оперативно-технічної
і звітної документації штабу
з ліквідації наслідків
надзвичайної ситуації
ОПЕРАТИВНИЙ ЖУРНАЛ
з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації
Характер надзвичайної ситуації _______________________________________
(стислий опис події)
___________________________________________________________________
Місце виникнення надзвичайної ситуації ________________________________
(регіон, район, населений пункт) ____________________________________________________________________
Час виникнення надзвичайної ситуації (дата, год., хв.)
“___” ____________ 20___ року ____ год. ____хв.
Об’єкт______________________________________________________________
(територія, підприємство)
____________________________________________________________________
Суб’єкт господарювання, якому підпорядкований об’єкт____________________
(територія, підприємство)
____________________________________________________________________
Дата та час (год., хв., число, місяць, рік)
|
Інформація про оперативну обстановку, зміст завдань |
Прізвище, ініціали, підпис особи, яка поставила завдання |
Прізвище, ініціали, підпис особи, яка отримала завдання, або особи, яка довела завдання |
|
|
|
|
Додаток 3
до Видів оперативно-технічної і звітної
документації штабу з ліквідації наслідків
надзвичайної ситуації
РОЗРАХУНОК
сил і засобів (техніки), залучених до ліквідації наслідків надзвичайної ситуації
_____________________________________________________________________
(характер надзвичайної ситуації, дата і місце її виникнення)
____________________________________________________________________
№ з/п |
Найменування підрозділу сил цивільного захисту, його відомча належність |
Кількість особового складу |
Найменування засобів (техніки) та їх (її) кількість |
Старша посадова особа підрозділу |
Примітка |
|||||
усього |
залучено |
резерв |
найменування |
усього |
залучено |
резерв |
||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Разом |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Начальник штабу з ліквідації
наслідків надзвичайної ситуації
_________(підпис) _____________________(прізвище, ініціали)
Додаток 4
до Видів оперативно-технічної і звітної
документації штабу з ліквідації наслідків
надзвичайної ситуації
КАРТКА ЗВ’ЯЗКУ
у зоні надзвичайної ситуації
Характер надзвичайної ситуації, дата і місце її виникнення___________________________
____________________________________________________________________________
№ з/п |
Посада |
Прізвище, ім’я та по батькові |
Номер телефону |
Радіопозивний |
|
Керівник робіт з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації |
|
|
|
І. Штаб з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації |
||||
1 |
Начальник штабу з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації |
|
|
|
2 |
Керівник групи аналізу ситуації і підготовки даних |
|
|
|
3 |
Керівник групи безпосереднього реагування |
|
|
|
4 |
Керівник організаційної групи |
|
|
|
5 |
Керівник групи матеріально-технічного забезпечення |
|
|
|
6 |
Керівник групи управління резервом сил |
|
|
|
7 |
Група представників центральних і місцевих органів влади |
|
|
|
8 |
Керівник групи організації зв’язку |
|
|
|
9 |
Керівник групи взаємодії із засобами масової інформації |
|
|
|
ІІ. Оперативні дільниці |
||||
1 |
Старший на оперативній дільниці № 1 |
|
|
|
2 |
Старший на оперативній дільниці № 2 |
|
|
|
ІІІ. Залучені сили цивільного захисту |
||||
1 |
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
Примітка.
Кількість оперативних дільниць визначається штабом з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації залежно від обстановки, що склалася у зоні надзвичайної ситуації.
Начальник штабу з ліквідації
наслідків надзвичайної ситуації
_________
(підпис)
_____________________
(прізвище, ініціали)
Додаток 5
до Видів оперативно-технічної і звітної
документації штабу з ліквідації наслідків
надзвичайної ситуації
ДОПОВІДЬ
старшої посадової особи про склад сил і засобів (техніки), що прибули для ліквідації наслідків надзвичайної ситуації (вибули із зони надзвичайної ситуації)
Додаток 5
до Видів оперативно-технічної
і звітної документації штабу
з ліквідації наслідків
надзвичайної ситуації
ДОПОВІДЬ
старшої посадової особи про склад сил і засобів (техніки), що прибули для ліквідації наслідків надзвичайної ситуації (вибули із зони надзвичайної ситуації)
___________________________________________________________________
(найменування, належність сил цивільного захисту)
___________________________________________________________________
___________________________________________________________________
(характер надзвичайної ситуації, дата і місце її виникнення)
І. Засоби та техніка
№ з/п |
Найменування засобу (техніки) |
Номерний знак |
Призначення |
Старший машини, номер телефону |
Прибуття в зону надзвичайної ситуації |
Вибуття із зони надзвичайної ситуації |
Примітка |
|
|
|
|
|
|
|
|
ІІ. Особовий склад
№ з/п |
Прізвище, |
Посада |
Прибуття в зону надзвичайної ситуації |
Вибуття із зони надзвичайної ситуації |
Примітка |
|
дата, час (год., хв.) |
||||||
|
|
|
|
|
|
|
____________________________ (посада, спеціальне звання старшої посадової особи) |
______ __________________________ (підпис) (прізвище, ініціали посадової особи) |
|||||
|
|
|
|
|
|
|
Примітка. Доповідь подається начальнику штабу з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації старшою посадовою особою під час прибуття сил і засобів до зони надзвичайної ситуації та вибуття із зони надзвичайної ситуації після виконання завдань.
Додаток 6
до Видів оперативно-технічної і звітної
документації штабу з ліквідації наслідків
надзвичайної ситуації
ЗВІТ
про роботу залучених до ліквідації наслідків надзвичайної ситуації сил та засобів (техніки) цивільного захисту
І. Стислий опис надзвичайної ситуації та її наслідків, хронометраж розвитку надзвичайної ситуації
____________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________
ІІ. Дії органів управління, залучених сил та засобів (техніки) центральних і місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій, обсяги виконаних ними робіт
____________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________
ІІІ. Перелік та кількість залучених до ліквідації наслідків надзвичайної ситуації сил та засобів (техніки)
____________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________
ІV. Висновки та пропозиції
____________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________
__________
Примітка.
Періодичність надання звітів, у тому числі підсумкового, визначається керівником робіт з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації.
______________________
(посада)
_________
(підпис)
_____________________
(прізвище, ініціали)
______________________
(дата, час)
Додаток 7
до Видів оперативно-технічної і звітної
документації штабу з ліквідації наслідків
надзвичайної ситуації
ОПЕРАТИВНИЙ ПЛАН
заходів з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації
Додаток 7
до Видів оперативно-технічної
і звітної документації штабу
з ліквідації наслідків
надзвичайної ситуації
ЗАТВЕРДЖУЮ
Керівник робіт з ліквідації
наслідків надзвичайної ситуації
_________ _________________
(підпис) (прізвище, ініціали)
“_____” __________ 20___ р.
ОПЕРАТИВНИЙ ПЛАН
заходів з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації
Характер надзвичайної ситуації та дата її виникнення _____________________
Об’єкт _____________________________________________________________
(територія, підприємство)
Суб’єкт господарювання, якому підпорядкований об’єкт___________________
(територія, підприємство)
____________________________________________________________________
Обстановка в зоні надзвичайної ситуації на час розроблення плану__________
____________________________________________________________________
№ |
Перелік заходів з ліквідації надзвичайної ситуації та її наслідків |
Строк виконання |
Відповідальні |
Відмітка |
|
|
|
|
|
Начальник штабу з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації
|
_________ _____________________ (підпис) (прізвище, ініціали) |
Додаток 8
до Видів оперативно-технічної і звітної
документації штабу з ліквідації наслідків
надзвичайної ситуації
ЖУРНАЛ
обліку постраждалих та загиблих під час надзвичайної ситуації
____________________________________________________________________
(характер надзвичайної ситуації, дата і місце її виникнення)
____________________________________________________________________
І. Постраждалі особи
№ з/п |
Прізвище, ім’я, по батькові |
Дата народження |
Діагноз |
Стан |
Місце доставки постраждалих |
Примітки |
1 |
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
Усього постраждалих (у тому числі дітей) |
|
ІІ. Особи, які загинули
№ з/п |
Прізвище, ім’я, по батькові |
Дата народження |
Діагноз |
Місце доставки загиблих |
Примітки |
1 |
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
Усього загиблих (у тому числі дітей) |
|
Начальник штабу з ліквідації |
|
|
|
Додаток 9 |
ЖУРНАЛ
обліку матеріально-технічного забезпечення ліквідації наслідків надзвичайної ситуації
_______________________________________________________________________
(характер надзвичайної ситуації, дата і місце її виникнення)
І. Матеріально-технічні засоби та техніка, що залучаються до ліквідації наслідків надзвичайної ситуації
№ з/п |
Найменування |
Одиниця виміру |
Кількість |
Дата і час доставки |
Найменування органу (підприємства, установи, організації), що здійснює забезпечення |
Відповідальний за облік |
1 |
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
ІІ. Матеріально-технічні засоби та техніка, пошкоджені під час ліквідації надзвичайної ситуації
№ з/п |
Найменування |
Одиниця виміру |
Кількість |
Дата і час доставки |
Найменування органу (підприємства, установи, організації), якому належить техніка або засоби |
Відповідальний за облік |
1 |
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
Начальник штабу з ліквідації |
|
|
|
Додаток 10 |
ЖУРНАЛ
обліку аналізів проб (повітря, води та ґрунту)
_______________________________________________________________________
(характер надзвичайної ситуації, дата і місце її виникнення)
_______________________________________________________________________
№ з/п |
Час (дата, год., хв.) відбору проби |
Місце та умови відбору проби |
Тип проби |
Назва показника, що визначається |
Час (дата, год., хв.) проведення визначень, виконавець |
Місце проведення визначень та вимірювань |
Відомості про методику виконання вимірювань (назва, позначення) |
Результат вимірювань |
Похибка вимірювань |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
_________________ |
_________ |
_____________________ |
|
|||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Інші НПА
Наказ Міноборони №26 від 16.01.2015 Про затвердження Змін до Тимчасового переліку військових посад Збройних Сил України, які в мирний час можуть заміщатися цивільними особами (на умовах строкового трудового договору) Наказ МОЗ №990 від 22.12.2014 Про внесення змін до деяких наказів Міністерства охорони здоров\'я України Рішення НКЦПФР №31 від 20.01.2015 Про визнання таким, що втратило чинність, рішення Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку від 29 вересня 2011 року № 1360 Наказ МВС №1177 від 02.12.2013 Про затвердження Інструкції про організацію підготовки науково-педагогічних і наукових кадрів у вищих навчальних закладах та науково-дослідних установах Міністерства внутрішніх справ України Наказ МВС №62 від 14.02.2008 Про затвердження Положення про вищі навчальні заклади МВС Указ Президент №1153 від 10.12.2008 Про Положення про проходження громадянами України військової служби у Збройних Силах України Наказ Міноборони №902 від 24.12.2013 Про заміщення в мирний час окремих військових посад у Збройних Силах України цивільними особами Наказ МОЗ №723 від 31.10.2011 Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з виробництва лікарських засобів, оптової, роздрібної торгівлі лікарськими засобами Наказ МОЗ №513 від 11.07.2012 Про затвердження Порядку перевірки перед видачею ліцензії на провадження господарської діяльності з виробництва лікарських засобів, оптової, роздрібної торгівлі лікарськими засобами Постанова ВРУ №178 від 11.02.2015 Про внесення змін до Постанови Верховної Ради України "Про Консультативну раду з питань інформатизації при Верховній Раді України"