Укр Рус
< Накази Мін'юст

Наказ Мін'юст № 1603/5 від 27.08.2015 Про внесення змін до наказу Міністерства юстиції України від 09 липня 2015 року № 1187/5

Наказ Мін'юст № 1603/5 від 27.08.2015 Про внесення змін до наказу Міністерства юстиції України від 09 липня 2015 року № 1187/5

МІНІСТЕРСТВО ЮСТИЦІЇ УКРАЇНИ

НАКАЗ

27.08.2015  № 1603/5





Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
27 серпня 2015 р.
за № 1031/27476


Про внесення змін до наказу Міністерства юстиції України від 09 липня 2015 року № 1187/5

Відповідно до розпорядження Кабінету Міністрів України від 26 червня 2015 року № 669-р «Про реалізацію пілотного проекту у сфері державної реєстрації актів цивільного стану», пункту 10 Положення про Міністерство юстиції України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 02 липня 2014 року № 228, та з метою оптимізації процесу надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації актів цивільного стану та створення сприятливих умов для їх отримання НАКАЗУЮ:

1. Доповнити Перелік відділів державної реєстрації актів цивільного стану - учасників пілотного проекту, затверджений наказом Міністерства юстиції України від 09 липня 2015 року № 1187/5, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 09 липня 2015 року за № 812/27257, новими пунктами такого змісту:

«24. Відділ державної реєстрації актів цивільного стану Вінницького міського управління юстиції у Вінницькій області.

25. Відділ державної реєстрації актів цивільного стану Луцького міського управління юстиції у Волинській області.

26. Відділ державної реєстрації актів цивільного стану Житомирського міського управління юстиції у Житомирській області.

27. Міський відділ державної реєстрації актів цивільного стану Запорізького міського управління юстиції.

28. Заводський відділ державної реєстрації актів цивільного стану Запорізького міського управління юстиції.

29. Хортицький відділ державної реєстрації актів цивільного стану Запорізького міського управління юстиції.

30. Відділ державної реєстрації актів цивільного стану Івано-Франківського міського управління юстиції.

31. Відділ державної реєстрації актів цивільного стану Надвірнянського районного управління юстиції в Івано-Франківській області.

32. Відділ державної реєстрації актів цивільного стану по м. Коломиї Коломийського міськрайонного управління юстиції в Івано-Франківській області.

33. Відділ державної реєстрації актів цивільного стану по м. Калушу Калуського міськрайонного управління юстиції в Івано-Франківській області.

34. Центральний відділ державної реєстрації актів цивільного стану реєстраційної служби Кіровоградського міського управління юстиції.

35. Відділ державної реєстрації актів цивільного стану по місту Олександрії Олександрійського міськрайонного управління юстиції у Кіровоградській області.

36. Міський відділ державної реєстрації актів цивільного стану Львівського міського управління юстиції.

37. Галицький відділ державної реєстрації актів цивільного стану Львівського міського управління юстиції.

38. Залізничний відділ державної реєстрації актів цивільного стану Львівського міського управління юстиції.

39. Личаківський відділ державної реєстрації актів цивільного стану Львівського міського управління юстиції.

40. Франківський відділ державної реєстрації актів цивільного стану Львівського міського управління юстиції.

41. Шевченківський відділ державної реєстрації актів цивільного стану Львівського міського управління юстиції.

42. Відділ державної реєстрації актів цивільного стану по місту Дрогобичу Дрогобицького міськрайонного управління юстиції у Львівській області.

43. Відділ державної реєстрації актів цивільного стану по місту Самбору Самбірського міськрайонного управління юстиції у Львівській області.

44. Відділ державної реєстрації актів цивільного стану по місту Стрию Стрийського міськрайонного управління юстиції у Львівській області.

45. Відділ державної реєстрації актів цивільного стану Трускавецького міського управління юстиції у Львівській області.

46. Міський відділ державної реєстрації актів цивільного стану Миколаївського міського управління юстиції.

47. Заводський відділ державної реєстрації актів цивільного стану Миколаївського міського управління юстиції.

48. Корабельний відділ державної реєстрації актів цивільного стану Миколаївського міського управління юстиції.

49. Ленінський відділ державної реєстрації актів цивільного стану Миколаївського міського управління юстиції.

50. Центральний відділ державної реєстрації актів цивільного стану Миколаївського міського управління юстиції.

51. Центральний відділ державної реєстрації актів цивільного стану Полтавського міського управління юстиції.

52. Октябрський відділ державної реєстрації актів цивільного стану Полтавського міського управління юстиції.

53. Київський відділ державної реєстрації актів цивільного стану Полтавського міського управління юстиції.

54. Ленінський відділ державної реєстрації актів цивільного стану Полтавського міського управління юстиції.

55. Центральний відділ державної реєстрації актів цивільного стану Кременчуцького міського управління юстиції у Полтавській області.

56. Автозаводський відділ державної реєстрації актів цивільного стану Кременчуцького міського управління юстиції у Полтавській області.

57. Крюківський відділ державної реєстрації актів цивільного стану Кременчуцького міського управління юстиції у Полтавській області.

58. Відділ державної реєстрації актів цивільного стану по місту Лубни Лубенського міськрайонного управління юстиції у Полтавській області.

59. Відділ державної реєстрації актів цивільного стану по місту Миргороду Миргородського міськрайонного управління юстиції у Полтавській області.

60. Відділ державної реєстрації актів цивільного стану Комсомольського міського управління юстиції у Полтавській області.

61. Відділ державної реєстрації актів цивільного стану Гадяцького районного управління юстиції у Полтавській області.

62. Відділ державної реєстрації актів цивільного стану Полтавського районного управління юстиції у Полтавській області.

63. Відділ державної реєстрації актів цивільного стану Рівненського міського управління юстиції.

64. Відділ державної реєстрації актів цивільного стану Білопільського районного управління юстиції у Сумській області.

65. Відділ державної реєстрації актів цивільного стану Буринського районного управління юстиції у Сумській області.

66. Відділ державної реєстрації актів цивільного стану Великописарівського районного управління юстиції у Сумській області.

67. Відділ державної реєстрації актів цивільного стану Краснопільського районного управління юстиції у Сумській області.

68. Відділ державної реєстрації актів цивільного стану Кролевецького районного управління юстиції у Сумській області.

69. Відділ державної реєстрації актів цивільного стану Липоводолинського районного управління юстиції у Сумській області.

70. Відділ державної реєстрації актів цивільного стану Недригайлівського районного управління юстиції у Сумській області.

71. Відділ державної реєстрації актів цивільного стану Путивльського районного управління юстиції у Сумській області.

72. Відділ державної реєстрації актів цивільного стану Середино-Будського районного управління юстиції у Сумській області.

73. Відділ державної реєстрації актів цивільного стану Сумського районного управління юстиції у Сумській області.

74. Відділ державної реєстрації актів цивільного стану Тростянецького районного управління юстиції у Сумській області.

75. Відділ державної реєстрації актів цивільного стану Ямпільського районного управління юстиції у Сумській області.

76. Ковпаківський відділ державної реєстрації актів цивільного стану Сумського міського управління юстиції.

77. Зарічний відділ державної реєстрації актів цивільного стану Сумського міського управління юстиції.

78. Відділ державної реєстрації актів цивільного стану по місту Глухову Глухівського міськрайонного управління юстиції у Сумській області.

79. Відділ державної реєстрації актів цивільного стану по Глухівському району реєстраційної служби Глухівського міськрайонного управління юстиції у Сумській області.

80. Відділ державної реєстрації актів цивільного стану по місту Конотопу Конотопського міськрайонного управління юстиції у Сумській області.

81. Відділ державної реєстрації актів цивільного стану по Конотопському району Конотопського міськрайонного управління юстиції у Сумській області.

82. Відділ державної реєстрації актів цивільного стану по місту Лебедину Лебединського міськрайонного управління юстиції у Сумській області.

83. Відділ державної реєстрації актів цивільного стану по Лебединському району Лебединського міськрайонного управління юстиції у Сумській області.

84. Відділ державної реєстрації актів цивільного стану по місту Охтирка Охтирського міськрайонного управління юстиції у Сумській області.

85. Відділ державної реєстрації актів цивільного стану по Охтирському району Охтирського міськрайонного управління юстиції у Сумській області.

86. Відділ державної реєстрації актів цивільного стану по місту Ромни Роменського міськрайонного управління юстиції у Сумській області.

87. Відділ державної реєстрації актів цивільного стану по Роменському району Роменського міськрайонного управління юстиції у Сумській області.

88. Відділ державної реєстрації актів цивільного стану по місту Шостка Шосткинського міськрайонного управління юстиції у Сумській області.

89. Відділ державної реєстрації актів цивільного стану по Шосткинському району Шосткинського міськрайонного управління юстиції у Сумській області.

90. Відділ державної реєстрації актів цивільного стану Тернопільського міського управління юстиції.

91. Відділ державної реєстрації актів цивільного стану по місту Харкову Харківського міського управління юстиції.

92. Дзержинський відділ державної реєстрації актів цивільного стану Харківського міського управління юстиції.

93. Жовтневий відділ державної реєстрації актів цивільного стану Харківського міського управління юстиції.

94. Київський відділ державної реєстрації актів цивільного стану Харківського міського управління юстиції.

95. Комінтернівський відділ державної реєстрації актів цивільного стану Харківського міського управління юстиції.

96. Ленінський відділ державної реєстрації актів цивільного стану Харківського міського управління юстиції.

97. Московський відділ державної реєстрації актів цивільного стану Харківського міського управління юстиції.

98. Орджонікідзевський відділ державної реєстрації актів цивільного стану Харківського міського управління юстиції.

99. Фрунзенський відділ державної реєстрації актів цивільного стану Харківського міського управління юстиції.

100. Червонозаводський відділ державної реєстрації актів цивільного стану Харківського міського управління юстиції.

101. Відділ державної реєстрації актів цивільного стану по місту Хмельницькому Хмельницького міськрайонного управління юстиції у Хмельницькій області.

102. Відділ державної реєстрації актів цивільного стану по місту Черкаси Черкаського міського управління юстиції.

103. Відділ державної реєстрації актів цивільного стану по місту Умані Уманського міськрайонного управління юстиції у Черкаській області.

104. Відділ державної реєстрації актів цивільного стану Чернівецького міського управління юстиції.

105. Відділ державної реєстрації актів цивільного стану Глибоцького районного управління юстиції у Чернівецькій області.

106. Відділ державної реєстрації актів цивільного стану Сторожинецького районного управління юстиції у Чернівецькій області.

107. Відділ державної реєстрації актів цивільного стану Чернігівського міського управління юстиції.

108. Відділ державної реєстрації актів цивільного стану Ніжинського міськрайонного управління юстиції у Чернігівській області.

109. Відділ державної реєстрації актів цивільного стану Прилуцького міськрайонного управління юстиції у Чернігівській області.».

2. Департаменту цивільного, фінансового законодавства та законодавства з питань земельних відносин (Ференс О.М.) подати цей наказ на державну реєстрацію відповідно до Указу Президента України від 03 жовтня 1992 року № 493 «Про державну реєстрацію нормативно-правових актів міністерств та інших органів виконавчої влади».

3. Цей наказ набирає чинності через 5 днів з дня його офіційного опублікування.

4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника Міністра Севостьянову Н.І.

Міністр

П. Петренко

Інші НПА

Постанова Правління НБУ №568 від 31.08.2015 Про внесення змін до постанови Правління Національного банку України від 09 червня 2015 року № 363 Розпорядження Нацкомфінпослуг №1786 від 23.07.2015 Про внесення змін до Вимог до програмного забезпечення та спеціального технічного обладнання кредитних спілок, пов’язаного з наданням фінансових послуг Розпорядження Держфінпослуг №4122 від 03.06.2005 Про затвердження Вимог до програмного забезпечення та спеціального технічного обладнання кредитних спілок, пов\'язаного з наданням фінансових послуг Рішення НКЦПФР №1272 від 13.08.2015 Про затвердження Порядку інформаційної взаємодії між Єдиним державним реєстром юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців та інформаційною системою Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку, обміну документами в електронній формі Постанова Центрвиборчком №174 від 10.08.2015 Про внесення змін до постанови Центральної виборчої комісії від 28 жовтня 2008 року № 58 Постанова Центрвиборчком №175 від 10.08.2015 Про затвердження рішення окружної виборчої комісії з виборів народних депутатів України одномандатного виборчого округу № 205 щодо виконання повноважень членів цієї комісії на платній основі Постанова Центрвиборчком №177 від 11.08.2015 Про форми виборчих документів дільничних виборчих комісій з виборів депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, обласних, районних, міських, районних у містах, сільських, селищних рад, сільських, селищних, міських голів та старост сіл, селищ Постанова Центрвиборчком №178 від 11.08.2015 Про Технічне завдання на модифікацію інформаційно-аналітичної системи \"Місцеві вибори\" Єдиної інформаційно-аналітичної системи \"Вибори Постанова Центрвиборчком №196 від 28.08.2015 Про реєстрацію народного депутата України Березенка С.І., обраного на проміжних виборах народного депутата України 26 липня 2015 року в одномандатному виборчому окрузі № 205 Постанова Центрвиборчком №158 від 10.08.2015 Про форми іменних запрошень на місцеві вибори