Укр   Рус

Ваш гід в законодавстві України


Друкувати


Постанова КМУ № 1094-2004-п від 25.08.2004 Про затвердження Порядку розроблення проектів землеустрою з організації та встановлення меж територій природно-заповідного фонду, іншого природоохоронного, оздоровчого, рекреаційного та історико-культурного призначення

                                                          
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
П О С Т А Н О В А
від 25 серпня 2004 р. N 1094
Київ
Про затвердження Порядку розроблення проектів
землеустрою з організації та встановлення меж
територій природно-заповідного фонду, іншого
природоохоронного, оздоровчого, рекреаційного
та історико-культурного призначення

Відповідно до статті 47 Закону України "Про землеустрій"
( 858-15 ) Кабінет Міністрів України п о с т а н о в л я є:
Затвердити Порядок розроблення проектів землеустрою з
організації та встановлення меж територій природно-заповідного
фонду, іншого природоохоронного, оздоровчого, рекреаційного та
історико-культурного призначення.

Прем"єр-міністр України В.ЯНУКОВИЧ
Інд. 22

ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 25 серпня 2004 р. N 1094
ПОРЯДОК
розроблення проектів землеустрою з організації та
встановлення меж територій природно-заповідного
фонду, іншого природоохоронного, оздоровчого,
рекреаційного та історико-культурного призначення

1. Цей Порядок визначає механізм розроблення проектів
землеустрою з організації та встановлення меж територій
природно-заповідного фонду, іншого природоохоронного, оздоровчого,
рекреаційного та історико-культурного призначення (далі - проект
землеустрою).
2. Проект землеустрою розробляється на підставі:
рішення сільської, селищної, міської ради, обласної,
районної, Київської або Севастопольської міської
держадміністрації, до повноважень якої належить надання у
користування або передача у власність земельних ділянок;
договору, укладеного між землевласником, землекористувачем та
розробником проекту землеустрою;
судового рішення.
3. Розробником проекту землеустрою може бути фізична або
юридична особа, яка має ліцензію на проведення робіт із
землеустрою відповідно до закону (далі - розробник).
4. Замовником проекту землеустрою може бути сільська,
селищна, міська рада, обласна, районна, Київська або
Севастопольська міська держадміністрація, землевласник або
землекористувач, інша особа відповідно до закону.
У разі прийняття судом рішення про розроблення проекту
землеустрою його замовником є фізична або юридична особа, на
користь якої прийнято рішення.
5. Проект землеустрою розробляється відповідно до завдання,
затвердженого замовником, яке є невід"ємною частиною договору про
розроблення проекту землеустрою.
До договору замовник додає вихідну документацію, необхідну
для розроблення проекту.
Договір про розроблення проекту землеустрою складається
відповідно до типового договору, який затверджується Кабінетом
Міністрів України.
6. Розроблення проекту землеустрою передбачає проведення
підготовчих робіт, що включають:
1) вивчення та аналіз:
обґрунтування необхідності створення або оголошення території
природно-заповідного фонду, іншого природоохоронного, оздоровчого,
рекреаційного та історико-культурного призначення;
планово-картографічних матеріалів з визначенням обсягів
польових та камеральних робіт з їх оновлення, земельно-облікової
документації, матеріалів відведення земель в межах відповідної
території природно-заповідного фонду, іншого природоохоронного,
оздоровчого, рекреаційного та історико-культурного призначення;
містобудівної документації;
проектної документації з питань охорони навколишнього
природного середовища, збереження об"єктів культурної спадщини;
іншої документації, необхідної для розроблення проекту
землеустрою;
2) визначення режиму території, у тому числі охоронних
зобов"язань та обмежень на використання земельної ділянки.
7. У проекті землеустрою визначається:
функціональна організація території природно-заповідного
фонду, іншого природоохоронного, оздоровчого, рекреаційного та
історико-культурного призначення;
місце розташування і розміри земельних ділянок, їх власники
та землекористувачі, у тому числі орендарі;
режим використання та охорони території природно-заповідного
фонду та іншого природоохоронного призначення, оздоровчого (округи
і зони санітарної (гірничо-санітарні) охорони), рекреаційного та
історико-культурного (охоронні зони) призначення;
межі земельних ділянок, включених до складу територій
природно-заповідного фонду, іншого природоохоронного, оздоровчого,
рекреаційного та історико-культурного призначення, щодо
використання яких встановлено обмеження (обтяження), у розрізі
землевласників та землекористувачів;
розмір охоронної зони.
8. Проект землеустрою погоджується з власниками і
користувачами суміжних земельних ділянок, а також земельних
ділянок, які включаються до території природно-заповідного фонду,
іншого природоохоронного, оздоровчого, рекреаційного та
історико-культурного призначення без їх вилучення, органом
земельних ресурсів, природоохоронним органом,
санітарно-епідеміологічною службою, органом містобудування і
архітектури та охорони культурної спадщини.
9. Проект землеустрою складається з:
1) завдання на виконання робіт;
2) пояснювальної записки, в якій зазначається:
коротка характеристика території;
режим використання земель у межах території
природно-заповідного фонду, іншого природоохоронного, оздоровчого,
рекреаційного та історико-культурного призначення, в тому числі
земельних ділянок, щодо використання яких встановлено обмеження
(обтяження);
погодження меж із власниками і користувачами суміжних
земельних ділянок;
короткий опис виконаних робіт;
склад земель за угіддями, власниками і користувачами
земельних ділянок;
3) графічних матеріалів:
план території у масштабі, який дає змогу відобразити усі
елементи проекту - зовнішню межу, номери межових знаків, міри
ліній, назви власників і користувачів суміжних земельних ділянок;
межі та площі земель, які включаються до території без їх
вилучення;
креслення перенесення меж земельної ділянки в натуру
(на місцевість) та межі земельних ділянок, щодо використання яких
встановлено обмеження (обтяження);
4) матеріалів погодження та затвердження проекту:
акт польового обстеження і погодження меж;
висновки про погодження проекту;
рішення про затвердження проекту землеустрою та встановлення
обмежень (обтяжень) щодо використання земельних ділянок.
10. Погоджений проект землеустрою підлягає державній
експертизі відповідно до законодавства.
Після одержання позитивного висновку державної експертизи
проект землеустрою розглядається та затверджується сільською,
селищною, міською радою, обласною, районною, Київською або
Севастопольською міською держадміністрацією чи в установленому
порядку подається іншим органам, до повноважень яких належить
надання у користування або передача у власність земельних ділянок.


Інші НПА

Лист МОНмолодьспорт №839 від 16.07.2014 Про затвердження Змін до Умов прийому до вищих навчальних закладів України в 2014 році Лист Вищий господарський суд України №01-06/1666/14 від 27.10.2014 Про доповнення Інформаційного листа Вищого господарського суду України від 15.03.2011 № 01-06/249 "Про постанови Верховного Суду України, прийняті за результатами перегляду судових рішень господарських судів" Лист Вищий господарський суд України №01-06/249 від 15.03.2011 Про постанови Верховного Суду України, прийняті за результатами перегляду судових рішень господарських судів Лист Вищий господарський суд України №01-06/1686/14 від 04.11.2014 Про внесення змін до пунктів 10, 33 Інформаційного листа Вищого господарського суду України від 28.03.2013 № 01-06/606/2013 "Про Закон України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" (у редакції Закону України від 22.12.2011 № 4212-VI)" Лист Вищий господарський суд України №01-06/606/2013 від 28.03.2013 Про Закон України \"Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом\" (у редакції Закону України від 22.12.2011 № 4212-VI) Лист Мін'юст №6820-0-4-14/8.1 від 14.08.2014 Щодо відмови від обов'язковості та переходу до добровільності використання печаток суб'єктами господарюва Лист Мін'юст №Ч-13744/8.2 від 13.08.2014 Щодо встановлення ціни договору між суб'єктами господарювання у вигляді грошового еквівалента Лист НБУ №18-112/64483 від 05.11.2014 Про скасування пені та штрафів за договорами кредиту під час АТО Лист ВАСУ №1493/2/2/14-14 від 03.11.2014 Щодо розгляду адміністративних справ з урахуванням Закону України "Про здійснення правосуддя та кримінального провадження у зв'язку з проведенням антитерористичної операції" Лист НБУ №12-311/67934 від 17.11.2014 Щодо сплати збору на обов\'язкове державне пенсійне страхування з операцій купівлі іноземної валюти під час нарахування (утримання) податку на доходи фізичних осіб з процентів на валютні вклади