Постанова КМУ № 1173-2003-п від 28.07.2003 Про внесення змін до Примірної інструкції з діловодства у міністерствах, інших центральних органах виконавчої влади, Раді міністрів Автономної Республіки Крим, місцевих органах виконавчої влади
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
П О С Т А Н О В А
від 28 липня 2003 р. N 1173
Київ
{ Постанова втратила чинність на підставі Постанови КМ
N 1242 ( 1242-2011-п ) від 30.11.2011 }
Про внесення змін до Примірної інструкції з
діловодства у міністерствах, інших центральних
органах виконавчої влади, Раді міністрів
Автономної Республіки Крим, місцевих
органах виконавчої влади
З метою удосконалення порядку опрацювання документів,
виконання яких перебуває на контролі у Секретаріаті Кабінету
Міністрів України, Кабінет Міністрів України
п о с т а н о в л я є:
Внести до Примірної інструкції з діловодства у міністерствах,
інших центральних органах виконавчої влади, Раді міністрів
Автономної Республіки Крим, місцевих органах виконавчої влади,
затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 17 жовтня
1997 р. N 1153 ( 1153-97-п ) (Офіційний вісник України, 1997 р.,
число 43, с. 50; 2001 р., N 48, ст. 2141), зміни, що додаються.
Прем"єр-міністр України В.ЯНУКОВИЧ
Інд. 38
ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 28 липня 2003 р. N 1173
ЗМІНИ,
що вносяться до Примірної інструкції з діловодства
у міністерствах, інших центральних органах виконавчої
влади, Раді міністрів Автономної Республіки Крим,
місцевих органах виконавчої влади ( 1153-97-п )
1. Доповнити підпункт 1.7 після абзацу першого новим абзацом
такого змісту:
"здійснювати контроль за дотриманням строків, установлених
для виконання актів законодавства, доручень Президента України,
Прем"єр-міністра України".
У зв"язку з цим абзаци другий - сьомий вважати абзацами
третім - восьмим.
2. Підпункт 3.2.5 викласти у такій редакції:
"3.2.5. Керівнику установи відразу після реєстрації
передаються акти та доручення Президента України, доручення
Прем"єр-міністра України, запити та звернення народних депутатів
України в папці з грифом "Невідкладно".
Закони України, постанови Верховної Ради України, Кабінету
Міністрів України, Верховної Ради Автономної Республіки Крим,
нормативно-правові акти органів виконавчої влади, рішення органів
місцевого самоврядування, а також найважливіші документи, які
містять інформацію з принципових питань діяльності установи і
потребують вирішення керівництвом, розглядаються першочергово.
Інші документи передаються до структурних підрозділів і
виконавцям".
3. У підпункті 3.3.2:
абзац перший викласти у такій редакції:
"3.3.2. Реєстрація законів України, постанов Верховної Ради
України, актів та доручень Президента України, рішень Кабінету
Міністрів України, доручень Прем"єр-міністра України проводиться
централізовано";
абзац другий після слів "Децентралізована реєстрація"
доповнити словом "інших".
4. У підпункті 3.3.12:
перше речення викласти у такій редакції:
"3.3.12. Закони України, постанови Верховної Ради України,
акти та доручення Президента України, рішення Кабінету Міністрів
України, доручення Прем"єр-міністра України, а також інші
документи в міру можливості реєструються в автоматизованому
режимі";
третій абзац доповнити реченням такого змісту: "До
центрального банку реєстраційних даних заносяться закони України,
постанови Верховної Ради України, акти та доручення Президента
України, рішення Кабінету Міністрів України, доручення
Прем"єр-міністра України, а також інші документи в міру
можливості".
5. Підпункт 4.1.6 викласти у такій редакції:
"4.1.6. Відповідальність за зміст, рівень підготовки та
належне оформлення документів покладається:
таких, що розробляються на виконання завдань, визначених
законами України, постановами Верховної Ради України, актами та
дорученнями Президента України, рішеннями Кабінету Міністрів
України та дорученнями Прем"єр-міністра України, - за рішенням
керівника органу виконавчої влади на одного із заступників
відповідно до розподілу обов"язків;
інших службових документів - на керівників структурних
підрозділів установи.
Відповідальність за зміст, рівень підготовки та належне
оформлення документа, що візується кількома особами, несуть
однаковою мірою всі ці посадові особи.
В органах виконавчої влади, з якими погоджуються проекти
документів, відповідальність за зміст, рівень підготовки та
належне їх оформлення покладається на заступників керівників цих
органів".
6. Підпункт 4.5.1 доповнити абзацами такого змісту:
"Внутрішнє погодження проектів документів, що розробляються
на виконання законів України, постанов Верховної Ради України,
актів та доручень Президента України, рішень Кабінету Міністрів
України, доручень Прем"єр-міністра України, проводиться не пізніше
ніж у 2-денний строк після закінчення їх розроблення безпосереднім
виконавцем. Проекти таких документів розглядаються керівником
установи невідкладно.
Зовнішнє погодження проектів зазначених документів
проводиться не пізніше ніж у 3-денний строк після їх реєстрації у
відповідному органі виконавчої влади, до якого проект надсилається
для розгляду".
7. Пункт 4.9 доповнити підпунктом 4.9.1. такого змісту:
"4.9.1. Контроль за виконанням завдань, визначених законами
України, постановами Верховної Ради України, актами та дорученнями
Президента України, рішеннями Кабінету Міністрів України та
дорученнями Прем"єр-міністра України, здійснюється згідно з
орієнтовним графіком, який розробляється керівником служби
діловодства, включає контрольні строки та етапи і подається на
затвердження керівникові установи разом із зазначеним документом.
Строк підготовки проектів документів визначається з
урахуванням того, що:
проекти рішень або інформація про їх виконання стосовно актів
та доручень Президента України, що надсилаються Кабінетом
Міністрів України до органів виконавчої влади, подаються до
Кабінету Міністрів України за 10 днів до закінчення місячного
строку від дня підписання таких документів, якщо інший строк не
зазначений в документі;
запити та звернення народних депутатів України, що
надсилаються Кабінетом Міністрів України для вжиття відповідних
заходів, розглядаються відповідно у 10- і 5-денний строк після
реєстрації у Секретаріаті Кабінету Міністрів України;
датою виконання завдань, визначених законами України,
постановами Верховної Ради України, актами, дорученнями Президента
України, рішеннями Кабінету Міністрів України, дорученнями
Прем"єр-міністра України, вважається дата реєстрації проектів
рішень або відповідей про їх виконання, які надсилаються до
Секретаріату Кабінету Міністрів України".
У зв"язку з цим підпункт 4.9.1 вважати підпунктом 4.9.1-1.
8. Абзац другий підпункту 6.1.2 після слів "Кабінету
Міністрів України" доповнити словами "доручень Прем"єр-міністра
України".
9. Абзац перший підпункту 6.1.4 викласти у такій редакції:
"6.1.4. Організацію контролю за виконанням завдань,
визначених законами України, постановами Верховної Ради України,
актами та дорученнями Президента України, рішеннями Кабінету
Міністрів України та дорученнями Прем"єр-міністра України,
здійснює один з перших заступників або заступник керівника органу
виконавчої влади відповідно до розподілу обов"язків. Безпосередній
контроль за виконанням документів покладається на спеціально
створену контрольну службу".
10. У пункті 6.2:
доповнити підпункт 6.2.2 реченням такого змісту: "У цьому
разі для підготовки доручення до документа надається один день";
доповнити пункт підпунктами 6.2.4 і 6.2.5 такого змісту:
"6.2.4. Розглядає і встановлює строк виконання завдань,
визначених законами України, постановами Верховної Ради України,
актами Президента України, рішеннями Кабінету Міністрів України,
дорученнями Прем"єр-міністра України, керівник органу виконавчої
влади особисто (відразу після реєстрації документа).
6.2.5. Доопрацювання проектів документів, повернутих
Кабінетом Міністрів України розробнику, проводиться не пізніше ніж
у 5-денний строк після підписання відповідного доручення, якщо у
дорученні не зазначено інше.
Пропозиція щодо продовження строку виконання акта або
доручення Президента України, надісланого Кабінетом Міністрів
України, подається органом виконавчої влади до Секретаріату
Кабінету Міністрів України разом з проектом листа Главі
Адміністрації Президента України за 7 днів до закінчення
встановленого строку".
Інші НПА
Лист МОНмолодьспорт №839 від 16.07.2014 Про затвердження Змін до Умов прийому до вищих навчальних закладів України в 2014 році Лист Вищий господарський суд України №01-06/1666/14 від 27.10.2014 Про доповнення Інформаційного листа Вищого господарського суду України від 15.03.2011 № 01-06/249 "Про постанови Верховного Суду України, прийняті за результатами перегляду судових рішень господарських судів" Лист Вищий господарський суд України №01-06/249 від 15.03.2011 Про постанови Верховного Суду України, прийняті за результатами перегляду судових рішень господарських судів Лист Вищий господарський суд України №01-06/1686/14 від 04.11.2014 Про внесення змін до пунктів 10, 33 Інформаційного листа Вищого господарського суду України від 28.03.2013 № 01-06/606/2013 "Про Закон України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" (у редакції Закону України від 22.12.2011 № 4212-VI)" Лист Вищий господарський суд України №01-06/606/2013 від 28.03.2013 Про Закон України \"Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом\" (у редакції Закону України від 22.12.2011 № 4212-VI) Лист Мін'юст №6820-0-4-14/8.1 від 14.08.2014 Щодо відмови від обов'язковості та переходу до добровільності використання печаток суб'єктами господарюва Лист Мін'юст №Ч-13744/8.2 від 13.08.2014 Щодо встановлення ціни договору між суб'єктами господарювання у вигляді грошового еквівалента Лист НБУ №18-112/64483 від 05.11.2014 Про скасування пені та штрафів за договорами кредиту під час АТО Лист ВАСУ №1493/2/2/14-14 від 03.11.2014 Щодо розгляду адміністративних справ з урахуванням Закону України "Про здійснення правосуддя та кримінального провадження у зв'язку з проведенням антитерористичної операції" Лист НБУ №12-311/67934 від 17.11.2014 Щодо сплати збору на обов\'язкове державне пенсійне страхування з операцій купівлі іноземної валюти під час нарахування (утримання) податку на доходи фізичних осіб з процентів на валютні вклади