Укр   Рус

Ваш гід в законодавстві України


Друкувати


Постанова КМУ № 1305-2004-п від 05.10.2004 Про затвердження Програми поетапного відселення мешканців з аварійних будинків "гнучкої" конструкції у м. Херсоні

                                                          
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
П О С Т А Н О В А
від 5 жовтня 2004 р. N 1305
Київ
Про затвердження Програми поетапного
відселення мешканців з аварійних будинків
"гнучкої" конструкції у м. Херсоні

З метою запобігання виникненню аварійних ситуацій, пов"язаних
з руйнуванням житлових будинків "гнучкої" конструкції у
м. Херсоні, Кабінет Міністрів України п о с т а н о в л я є:
1. Затвердити Програму поетапного відселення мешканців з
аварійних будинків "гнучкої" конструкції у м. Херсоні, що
додається.
2. Міністерству економіки та з питань європейської
інтеграції, Міністерству фінансів, Державному комітетові з
будівництва та архітектури, Державному комітетові з питань
житлово-комунального господарства передбачати щороку під час
формування проекту Державної програми економічного і соціального
розвитку України кошти на виконання Програми, затвердженої цією
постановою, виходячи з реальних можливостей бюджету.

Прем"єр-міністр України В.ЯНУКОВИЧ
Інд. 33

ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 5 жовтня 2004 р. N 1305
ПРОГРАМА
поетапного відселення мешканців з аварійних
будинків "гнучкої" конструкції у м. Херсоні
I. Сучасний стан експлуатації будинків
У 60-х роках за рішенням Держбуду, погодженим з Академією
будівництва та архітектури колишнього СРСР, у рамках експерименту
виключно на осідаючих ґрунтах у м. Херсоні споруджено житлові
будинки "гнучкої" конструкції.
Конструктивною особливістю зазначених будинків є система
несучих веж малого розміру, на які спираються шарнірно кріплені
панелі перекриття, стіни та сходові марші з допустимою різницею
осідання суміжних веж до 10 сантиметрів відповідно до нормативних
вимог того часу. Передбачалося, що з осіданням веж зберігатиметься
цілісність конструкцій. За цим проектом у м. Херсоні споруджено і
введено в експлуатацію 36 житлових будинків. Перелік зазначених
будинків "гнучкої" конструкції наводиться у додатку 1.
Проте фактично рівень деформації основи перевищив допустимий
у 4-5 разів, що вичерпало закладені у проекті можливості і
спричинило аварійний стан будинків.
Інженерно-геологічні умови в місцях розташування зазначених
об"єктів характеризуються значною товщиною ґрунтів, яким
притаманна підвищена здатність до осідання у разі накопичення в
них вологи та підвищення рівня ґрунтових вод. За період
експлуатації рівень ґрунтових вод щороку піднімався в середньому
на 0,5-1 міліметр, що призводило до поступового осідання лесових
ґрунтів, зменшення несучого шару та появи різного роду викривлень.
Цьому також сприяли численні аварії та пошкодження зовнішніх мереж
водопроводу і каналізації та теплових мереж.
Експлуатація будівель в умовах активної деформації основи
потребує значних затрат, неефективних у часі. Проведення
реконструкції цих будинків недоцільне, оскільки їх вартість в
1,5 раза перевищує витрати на будівництво аналогічних житлових
будинків без урахування вартості робіт з відселення мешканців.
Щорічні обстеження житлових будинків "гнучкої" конструкції
дають змогу зробити висновок про те, що осідання веж не
стабілізувалося, деформація конструкцій триває з різним ступенем
інтенсивності. За висновками комісій Держбуду, технічний стан
таких будинків залежно від ступеня деформації несучих конструкцій
оцінюється як: I - аварійний, II - особливо незадовільний,
III - незадовільний.
II. Мета і завдання Програми
Мета Програми полягає у запобіганні виникненню аварійних
ситуацій, пов"язаних з руйнуванням житлових будинків "гнучкої"
конструкції у м. Херсоні, та проведенні комплексу
організаційно-технічних, соціально-економічних, правових заходів
щодо відселення їх мешканців.
Основними завданнями Програми є:
упорядкування та підтримання в належному стані системи
поверхневого водовідводу;
запобігання розвитку небезпечних геологічних процесів
(осідання ґрунтів);
усунення причин, що впливають на підтоплення аварійних
будинків;
проведення постійного моніторингу технічного стану житлових
будинків та здійснення запобіжних заходів;
поетапне відселення мешканців з аварійних будинків.
III. Етапи виконання Програми
Програма виконується поетапно.
На першому етапі (2005-2006 роки) здійснюються невідкладні
заходи з ліквідації підтоплення житлових будинків "гнучкої"
конструкції, виконуються роботи, що запобігають розвитку аварійних
ситуацій, а також відселення мешканців з будинків, які перебувають
в особливо незадовільному стані.
На другому етапі (2007-2008 роки) здійснюються заходи, що
передбачають припинення підтоплення та поетапне відселення
мешканців з будинків, які перебувають у незадовільному стані.
IV. Механізм виконання Програми
Організаційне забезпечення
Організаційне забезпечення виконання Програми здійснюється
Херсонською облдержадміністрацією.
Замовником Програми на державному рівні є Держжитлокомунгосп,
а на місцевому - виконавчий комітет Херсонської міської ради.
Державний замовник Програми:
самостійно здійснює заходи, передбачені Програмою;
залучає до виконання Програми інші центральні та місцеві
органи виконавчої влади;
визначає для здійснення заходів, передбачених Програмою, на
конкурсних засадах підприємства, установи та організації незалежно
від форми власності. Заходи з поетапного відселення мешканців з
аварійних будинків "гнучкої" конструкції у м. Херсоні наведено в
додатку 2.
Фінансове забезпечення
Для виконання Програми орієнтовно потрібно
25 907,4 тис. гривень (показники вартості визначено за цінами
2004 року).
Заходи, передбачені Програмою, фінансуються у розмірі
63,5 відсотка з державного бюджету та 36,5 відсотка з місцевих
бюджетів (бюджету Херсонської області та бюджету м. Херсона за
згодою відповідних рад). На виконання першочергових заходів
передбачається виділити 24863,4 тис. гривень.
Виходячи з фінансово-економічних можливостей держави та
територіальної громади м. Херсона обсяги фінансування заходів,
передбачених Програмою, можуть бути скориговані за пропозиціями її
замовників. Орієнтовні обсяги фінансування наведено в додатку 2.
У разі коли за час виконання Програми будинки, з яких
передбачається поетапне відселення мешканців, в установленому
порядку буде віднесено до аварійних, відселення з таких будинків
здійснюватиметься за рахунок коштів резервного фонду бюджетів.
Контроль за виконанням Програми
Контроль за виконанням Програми здійснює Кабінет Міністрів
України шляхом розгляду щорічних і заключних звітів.
Безпосередній контроль за здійсненням заходів, передбачених
Програмою, ефективним і цільовим використанням коштів на
державному рівні здійснює Держжитлокомунгосп, а на місцевому -
Херсонська облдержадміністрація та виконавчий комітет міської
ради.
З метою визначення ефективності виконання Програми
Держжитлокомунгосп подає Кабінетові Міністрів України:
щороку до 1 березня - звіт про хід виконання Програми;
до 1 квітня 2009 р. - заключний звіт про результати виконання
Програми.
Контроль за цільовим та ефективним використанням бюджетних
коштів здійснюють спеціально уповноважені органи виконавчої влади
відповідно до закону.
V. Очікувані результати
У результаті виконання Програми буде створено безпечні умови
для громадян, які проживають у житлових будинках, збудованих за
технологією "гнучкої" конструкції у м. Херсоні, відселено
3596 мешканців з 20 будинків. Значно знизиться соціальна
напруженість. Буде створено додаткові робочі місця у
будівельно-монтажних організаціях.

Додаток 1
до Програми
ПЕРЕЛІК
житлових будинків "гнучкої" конструкції у м. Херсоні
----------------------------------------------------------------------------- Місцезнаходження | Рік |Загаль-| Житлова | Кіль- |Кіль- |Залишкова|Ступінь житлового будинку|споруд-| на |площа, кв.| кість |кість |балансова| дефор- | ження | площа,| метрів |квартир| меш- |вартість,| мації | | кв. | | |канців| тис. |несучої | |метрів | | | | гривень | конст- | | | | | | | рукції ----------------------------------------------------------------------------- 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | ----------------------------------------------------------------------------- вул. Шовкуненка:
80 1968 4256 2648 80 208 500642 III 82 -"- 4585 2696 80 185 502228 III 82а -"- 4536 2698 80 216 438255 III 84 -"- 4569 2692 80 209 521201 III 84а -"- 4569 2710 80 194 469837 III _________________
Разом 22515 13444 400 1012 2432163
просп.
Будівельників:
1а 1969 3929 2697 80 228 1443474 III 11 -"- 3923 2700 80 217 1467711 II 13 -"- 3807 2611 78 204 1451291 II _________________
Разом 11659 8008 238 649 4362476
Миколаївське
шосе:
11 1965 3868 2645 80 212 1028978 III 13 -"- 2455 1688 55 153 716035 III 13а 1968 2534 1750 50 122 676404 III _________________
Разом 8857 6083 185 487 2421417
вул.
Р. Люксембург:
1а 1964 2473 1543 55 127 630810 III 3а 1967 2517 1734 50 187 664563 II _________________
Разом 4990 3277 105 314 1295373
вул. Уварова:
4а 1968 2512 1738 50 141 675855 III 6 -"- 2525 1740 50 135 614719 III _________________
Разом 5037 3478 100 276 1290574
вул. Філатова:
26 1969 2550 1765 50 154 799542 III 28 -"- 2546 1755 50 137 668240 III _________________
Разом 5096 3520 100 291 1467782
Миколаївське
шосе:
28 1965 3884 2648 80 229 558408 II 26а 1967 3918 2680 80 211 561789 II 26б -"- 2532 1737 50 127 366993 II _________________
Разом 10334 7065 210 567 1487190
Усього за Програмою 68488 44875 1338 3596 14756975

Додаток 2
до Програми
ЗАХОДИ
щодо виконання Програми та орієнтовний
обсяг їх фінансування
-------------------------------------------------------------------------------------------------- Зміст заходу |Строк | Місцезнаходження |Відповідальні| Обсяг | У тому числі з: |вико- | житлового будинку |за виконання | коштів, |------------------ |нання,|--------------------------| | необ- |держав- |місцевих | рік | перший етап | другий етап| | хідних | ного |бюджетів, | | | | | для ви- |бюджету,| тис. | | | | | конання | тис. | гривень | | | | |Програми,|гривень | | | | | | тис. | | | | | | | гривень | | -------------------------------------------------------------------------------------------------- 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 -------------------------------------------------------------------------------------------------- Обстеження технічного 2005 усіх усіх облдержадмі- 75 75 стану будинків будинків будинків ністрація,
"гнучкої" міськвиконком конструкції,
спостереження за 2006 69 69 осіданням несучих
веж,
інженерні 2007 63 63 вишукування,
розроблення 2008 57 57 необхідної
проектно-кошторисної
документації _________________
Разом 264 264
Поточний ремонт 2005 -"- -"- -"- 240 240 житлових будинків "гнучкої" конструкції 2006 210 210 2007 180 180 2008 150 150 _________________
Разом 780 780
Відселення мешканців 2005 просп. -"- 6392,6 4259,3 2133,3 та розбирання Будівельників,
аварійних житлових 11
будинків вул.
Р. Люксембург:


Миколаївське
шосе:
13
26б
2006 Миколаївське -"- 6157,4 4087,1 2070,3 шосе:
11
13а
26а
28
просп.
Будівельників,
13
2007 просп. Бу- -"- 6084,1 4017,7 2066,4 дівельників,

вул.
Уварова:

6
вул.
Філатова:
26
28
2008 вул. -"- 6229,3 4087,1 2142,2 Шовкуненка:
80
82
82а
84
84а _________________
Разом 10 10 24863,4 16451,2 8412,2
Усього за Програмою 25907,4 16451,2 9456,2
Усього за роками 2005 6707,6 4259,3 2448,3 2006 6436,4 4087,1 2349,3 2007 6327,1 4017,7 2309,4 2008 6436,3 4087,1 2349,2 _______________
Примітки: 1. Вартість заходів визначено з урахуванням податку на
додану вартість (20 відсотків).
2. Договірна ціна 1 кв. метра загальної площі житла у м.
Херсоні становить 452 гривні (з урахуванням витрат на
придбання додаткової площі, необхідної для відселення
квартиронаймачів з особовими рахунками, кількість яких
перевищує кількість квартир у будинку).
3. Вартість розбирання будинків "гнучкої" конструкції
становить 413,05 тис. гривень за кожний 80-квартирний та
370,1 тис. гривень за кожний 55-квартирний будинок.
4. Різниця між орієнтовною вартістю добудови житлових
будинків високого ступеня готовності і переобладнання
гуртожитків (800 гривень за 1 кв. метр загальної площі)
та вартістю 1 кв. метра загальної площі житла,
придбаного на вторинному ринку (452 гривні за
1 кв. метр), компенсується за рахунок місцевого бюджету
(графа 6 додатка).
5. Черговість відселення мешканців з будинків "гнучкої"
конструкції визначено виходячи з їх технічного стану на
1 червня 2001 року.
6. Черговість може бути змінена у разі різкого
погіршення технічного стану будинку, що загрожує обвалом
основних несучих конструкцій.


Інші НПА

Лист МОНмолодьспорт №839 від 16.07.2014 Про затвердження Змін до Умов прийому до вищих навчальних закладів України в 2014 році Лист Вищий господарський суд України №01-06/1666/14 від 27.10.2014 Про доповнення Інформаційного листа Вищого господарського суду України від 15.03.2011 № 01-06/249 "Про постанови Верховного Суду України, прийняті за результатами перегляду судових рішень господарських судів" Лист Вищий господарський суд України №01-06/249 від 15.03.2011 Про постанови Верховного Суду України, прийняті за результатами перегляду судових рішень господарських судів Лист Вищий господарський суд України №01-06/1686/14 від 04.11.2014 Про внесення змін до пунктів 10, 33 Інформаційного листа Вищого господарського суду України від 28.03.2013 № 01-06/606/2013 "Про Закон України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" (у редакції Закону України від 22.12.2011 № 4212-VI)" Лист Вищий господарський суд України №01-06/606/2013 від 28.03.2013 Про Закон України \"Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом\" (у редакції Закону України від 22.12.2011 № 4212-VI) Лист Мін'юст №6820-0-4-14/8.1 від 14.08.2014 Щодо відмови від обов'язковості та переходу до добровільності використання печаток суб'єктами господарюва Лист Мін'юст №Ч-13744/8.2 від 13.08.2014 Щодо встановлення ціни договору між суб'єктами господарювання у вигляді грошового еквівалента Лист НБУ №18-112/64483 від 05.11.2014 Про скасування пені та штрафів за договорами кредиту під час АТО Лист ВАСУ №1493/2/2/14-14 від 03.11.2014 Щодо розгляду адміністративних справ з урахуванням Закону України "Про здійснення правосуддя та кримінального провадження у зв'язку з проведенням антитерористичної операції" Лист НБУ №12-311/67934 від 17.11.2014 Щодо сплати збору на обов\'язкове державне пенсійне страхування з операцій купівлі іноземної валюти під час нарахування (утримання) податку на доходи фізичних осіб з процентів на валютні вклади