Почніть консультацію з юристом онлайн
Постанова КМУ № 1643-98-п від 16.10.1998 Про заходи щодо вдосконалення організації та проведення авіаційних робіт з пошуку і рятування
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
П О С Т А Н О В А
від 16 жовтня 1998 р. N 1643
Київ
{ Позначку "Не для друку"
до Плану взаємодії
знято Розпорядженням КМ
N 490-р ( 490-2008-р )
від 19.03.2008 }
{ Постанова втратила чинність на підставі Постанови КМ
N 1037 ( 1037-2012-п ) від 14.11.2012 }
Про заходи щодо вдосконалення організації
та проведення авіаційних робіт з пошуку і рятування
{ Із змінами, внесеними згідно з Наказами Міністерства України
з питань надзвичайних ситуацій та у справах захисту
населення від наслідків Чорнобильської катастрофи N 439 ( z0559-08 ) від 05.06.2008 N 347 ( z0377-10 ) від 17.05.2010 }
З метою вдосконалення організації та проведення авіаційних
робіт з пошуку і рятування Кабінет Міністрів України
п о с т а н о в л я є:
1. Затвердити План взаємодії органів управління, військ (сил)
і засобів, які залучаються до проведення авіаційних робіт з пошуку
і рятування (додається).
2. Визначити суб"єктами єдиної системи проведення авіаційних
робіт з пошуку і рятування Міністерство з питань надзвичайних
ситуацій та у справах захисту населення від наслідків
Чорнобильської катастрофи, Міністерство оборони, Міністерство
транспорту, експлуатантів, що експлуатують повітряні судна чи
пропонують свої послуги в цій галузі (далі - експлуатанти
авіаційної техніки), зазначених у Плані взаємодії органів
управління, військ (сил) і засобів, які залучаються до проведення
авіаційних робіт з пошуку і рятування, та покласти на них
виконання авіаційних робіт з пошуку і рятування.
3. Дозволити Міністерству з питань надзвичайних ситуацій та у
справах захисту населення від наслідків Чорнобильської катастрофи
вносити до Плану взаємодії органів управління, військ (сил) і
засобів, які залучаються до проведення авіаційних робіт з пошуку і
рятування, за погодженням з відповідними суб"єктами єдиної системи
проведення авіаційних робіт з пошуку і рятування, зміни стосовно
розрахунку взаємодіючих органів управління та чергових сил з
пошуку і рятування.
4. Головному центру координації авіаційних робіт з пошуку і
рятування Міністерства з питань надзвичайних ситуацій та у справах
захисту населення від наслідків Чорнобильської катастрофи
виконання авіаційних робіт з пошуку і рятування здійснювати силами
і засобами суб"єктів єдиної системи проведення авіаційних робіт з
пошуку і рятування на підставі укладених в установленому порядку
договорів з авіаційними військовими частинами Збройних Сил,
Національної гвардії, авіапідприємствами, іншими експлуатантами
авіаційної техніки.
5. Установити що:
відшкодування витрат на оплату авіаційного пального для
проведення пошуково-рятувальних робіт, підготовки особового складу
(у тому числі підтримання необхідного рівня підготовки льотного
складу та парашутистів-рятівників), амортизаційні відрахування,
преміювання осіб, які беруть участь у чергуванні та виконанні
авіаційних робіт з пошуку і рятування, а також всі види
страхування, здійснюються Головним центром координації авіаційних
робіт з пошуку і рятування Міністерства з питань надзвичайних
ситуацій та у справах захисту населення від наслідків
Чорнобильської катастрофи за договорами, зазначеними у пункті 4
цієї постанови;
підготовка особового складу, підтримання авіаційної техніки,
спорядження та майна у справному стані, всі види періодичного
обслуговування та підготовки вертольотів і літаків до польотів
здійснюються силами та засобами експлуатантів авіаційної техніки.
6. Суб"єктам єдиної системи проведення авіаційних робіт з
пошуку і рятування незалежно від форм власності забезпечувати
надання на договірних засадах всіх видів забезпечення польотів та
стоянки для авіаційної техніки під час проведення авіаційних робіт
з пошуку і рятування.
7. Визнати такою, що втратила чинність, постанову Кабінету
Міністрів України від 16 жовтня 1995 р. N 822 ( 822-95-п ) "Про
заходи щодо забезпечення організації пошуку та рятування екіпажів
і пасажирів повітряних суден, що зазнали лиха" (ЗП України,
1996 р., N 2, ст. 66).
8. Контроль за виконанням цієї постанови покласти на Першого
віце-прем"єр-міністра України Голубченка А.К.
Перший
віце-прем"єр-міністр України А.ГОЛУБЧЕНКО
Інд. 33
ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 16 жовтня 1998 р. N 1643
ПЛАН
взаємодії органів управління, військ (сил)
і засобів, які залучаються до проведення авіаційних
робіт з пошуку і рятування
1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
Метою взаємодії МНС з міністерствами, іншими центральними і
місцевими органами виконавчої влади, органами місцевого
самоврядування, Національною гвардією, підприємствами, установами
і організаціями є забезпечення узгоджених дій, пов"язаних з
координацією, організацією та забезпеченням ефективного і
раціонального використання авіаційних, аеромобільних та інших
пошуково-рятувальних сил і засобів для проведення пошуку об"єктів
та суб"єктів, що зазнали лиха, а також рятування та надання
допомоги особам, які постраждали.
У цьому Плані скорочення та терміни вживаються в такому
значенні:
Головний центр - Головний центр координації авіаційних робіт
з пошуку і рятування МНС;
ЗС - Збройні Сили;
НГ - Національна гвардія;
ГШ - Генеральний штаб;
АСУ ГШ - автоматизована система управління Генерального
штабу;
ВПС - Військово-Повітряні Сили;
ВМС - Військово-Морські Сили;
АГ ВМС - авіаційна група ВМС;
АА СВ - армійська авіація Сухопутних військ Збройних Сил;
Ав ПВ - авіація Прикордонних військ;
Ав ЧФ - авіація Чорноморського Флоту Російської Федерації;
МР - морський район;
ПВ - Прикордонні війська;
ВВ - внутрішні війська МВС;
ЦА - цивільна авіація;
ЦО - цивільна оборона;
ДАП - державне авіаційне підприємство;
КП - командний пункт;
ПдЗН - південно-західний напрямок;
ПдСН - південно-східний напрямок;
ПдН - південний напрямок;
РКЦ - регіональний координаційний центр;
РЦ УПР - регіональний центр управління повітряним рухом;
ЦВАРЗ - центральний воєнізований аварійно-рятувальний загін;
СВАРЧ - спеціальна воєнізована аварійно-рятувальна частина;
СВЗШР - спеціалізований воєнізований загін швидкого
реагування;
ПДГ - парашутно-десантна група;
НПРК - наземна пошуково-рятувальна команда;
НПРГ - наземна пошуково-рятувальна група;
АРК - аварійно-рятувальна команда;
НС - надзвичайна ситуація;
оммбр - окрема мобільна механізована бригада;
оммп - окремий мобільний механізований полк;
оарб - окремий аварійно-рятувальний батальон;
озор - окремий загін оперативного реагування;
рркц - районний рятувальний координаційний центр;
центральні органи управління - міністерства, інші центральні
органи виконавчої влади, Головний центр, ГШ та штаби видів ЗС,
Держкомкордон Головне управління командуючого НГ;
територіальні органи управління - штаби оперативних
командувань, об"єднань ЗС, з"єднань, частин ЗС, НГ, головні
управління, управління МВС в Автономній Республіці Крим, областях,
містах Києві, Севастополі та на транспорті, обласні та районні
державні адміністрації, органи місцевого самоврядування,
регіональні координаційні центри, органи управління авіаційних та
інших підприємств;
органи управління - центральні та територіальні органи
управління;
система оповіщення - системи оповіщення органів управління та
сил, що залучаються до авіаційних робіт з пошуку і рятування;
авіаційні чергові сили і засоби з пошуку і рятування - сили і
засоби, що здійснюють цілодобове чергування, чергування вдень та
під час своїх польотів;
пункти управління - місце, обладнане технічними засобами, що
забезпечують управління авіаційними роботами з пошуку і рятування;
вузол зв"язку - організаційно-технічне об"єднання сил і
засобів зв"язку, автоматизованого управління, якими обладнані
пункти управління для обміну інформацією;
спеціалізовані формування - воєнізовані гірничорятувальні
загони та інші формування, що належать до сфери управління
Мінвуглепрому, інших центральних органів виконавчої влади, окремих
підприємств та організацій.
2. ЗАВДАННЯ ВЗАЄМОДІЇ
Завданнями взаємодії є:
визначення взаємодіючих органів управління, складу та
кількості військ (сил) і засобів центрального, відомчого і
територіального підпорядкування для проведення авіаційних робіт з
пошуку і рятування під час виникнення надзвичайних ситуацій та
ліквідації їх наслідків;
встановлення порядку використання системи оповіщення,
приведення готовність органів управління, авіаційних чергових сил
і засобів з пошуку рятування (МНС, ЗС, НГ, ПВ, Мінтрансу) та
додатково виділених підрозділ МНС, ЗС, НГ, МВС, спеціалізованих
формувань, а також організація управління ними та узгодження
спільних дій за завданнями, місцем, часом і способом дій під час
проведення авіаційних та інших робіт з пошуку і рятування;
узгодження питань всебічного забезпечення спільних дій
авіаційних та аеромобільних сил засобів з пошуку і рятування,
спеціалізованих формувань;
зосередження взаємодіючих сил і засобів на головних напрямах
проведення авіаційних робіт з пошуку і рятування.
3. ОРГАНІЗАЦІЯ ВЗАЄМОДІЇ
Залежно від обстановки, масштабу, характеру та можливого
розвитку надзвичайної ситуації взаємодія між органами управління,
військами (силами) і засобами, що залучаються до авіаційних робіт
з пошуку і рятування, організовується і здійснюється;
на державному рівні - безпосередньо між МНС, Міноборони, МВС,
Мінтрансом, НГ, Держкомкордоном та відповідними міністерствами,
іншими центральними органами виконавчої влади, що залучаються для
забезпечення проведення авіаційних і наземних робіт з пошуку і
рятування. Керівництво проведенням авіаційних робіт з пошуку і
рятування здійснює Головний центр, який у межах наданих йому
повноважень забезпечує координацію, організацію та забезпечення
раціонального використання авіаційних і аеромобільних сил і
засобів з пошуку і рятування, а також організовує взаємодію та
координацію використання сил і засобів міністерств, інших
центральних і місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого
самоврядування, підприємств, установ та організацій всіх форм
власності, що залучаються до авіаційних робіт з пошуку і
рятування;
на територіальному (регіональному) рівні - між регіональними
координаційними центрами авіаційних робіт з пошуку і рятування,
підрозділами авіаційних чергових сил з пошуку і рятування,
територіальними органами управління, а також між військовими
частинами і формуваннями ЦО та військовими частинами ЗС, НГ, МВС,
спеціалізованими формуваннями за місцем їх розташування або
районом спільних дій під час проведення авіаційних робіт з пошуку
і рятування. Керівництво проведенням авіаційних робіт з пошуку і
рятування на територіальному (регіональному) рівні здійснюється
через регіональні координаційні центри авіаційних робіт з пошуку і
рятування.
Основними завданнями організації взаємодії є:
організація взаємного обміну інформацією (зв"язку) між
органами управління, військами (силами) і засобами, що залучаються
до проведення авіаційних робіт з пошуку і рятування, та оповіщення
про загрозу і виникнення надзвичайних ситуацій техногенного і
природного характеру;
визначення складу, чисельності, порядку технічного оснащення
та матеріального забезпечення чергових підрозділів і частин
взаємодіючих сил і засобів, які додатково виділяються для
проведення пошуково-рятувальних робіт (операцій);
встановлення порядку використання в інтересах авіаційних і
аеромобільних сил аеродромів ЗС, НГ, ПВ та аеропортів цивільної
авіації під час проведення авіаційних робіт з пошуку і рятування;
організація спільних дій та всебічне забезпечення сил і
засобів МНС, ЗС, НГ, МВС, інших центральних і місцевих органів
виконавчої влади, окремих підприємств під час проведення
авіаційних робіт з пошуку і рятування та інших невідкладних робіт
у районах надзвичайних ситуацій.
4. ПОРЯДОК ОРГАНІЗАЦІЇ ВЗАЄМОДІЇ
--------------------------------------------------------------------------- | Основні заходи | Виконавці | Термін |Сили і засоби, що| | (питання) взаємодії | |виконання | залучаються | |-----------------------+--------------------+----------+-----------------| | 1.|Організація |оперативна чергова | |оперативні | | |оповіщення органів |служба МНС | |чергові зміни | | |управління та | | |пунктів | | |взаємодіючих військ| | |управління | | |(сил) і засобів про| | | | | |настання | | | | | |надзвичайної | | | | | |ситуації: | | | | | |-------------------| |----------| | | |яка потребує | |1 год. | | | |проведення | | | | | |авіаційних робіт з | | | | | |пошуку і рятування | | | | | |-------------------| |----------| | | |у разі настання | |негайно | | | |авіаційної події з | | | | | |повітряними суднами| | | | |---+-------------------+--------------------+----------+-----------------| | 2.|Організація зв"язку|управління зв"язку |2 год. |територіальні | | |пунктів управління |та оповіщення МНС, | |органи управління| | |МНС з пунктами |Головне управління | | | | |управління ЗС |зв"язку і АСУ ГШ ЗС,| | | | |(командними |Держкомзв"язку, | | | | |пунктами авіаційних|Мінтранс | | | | |частин ВПС, ВМС, АА|(Укравіація), НГ, | | | | |СВ), НГ, ПВ, |МВС, Держкомкордон | | | | |Мінтрансу, від | | | | | |яких виділяються | | | | | |сили і засоби для | | | | | |проведення | | | | | |авіаційних робіт з | | | | | |пошуку і рятування,| | | | | |а також прямого | | | | | |зв"язку з | | | | | |диспетчерськими | | | | | |пунктами | | | | | |аеродромів, | | | | | |аеропортів, | | | | | |залізничних | | | | | |станцій, що | | | | | |перебувають поблизу| | | | | |району настання | | | | | |надзвичайної | | | | | |ситуації | | | | |---+-------------------+--------------------+----------+-----------------| | 3.|Визначення порядку |МНС, Держкомзв"язку |2 год. |вузли та засоби | | |забезпечення | | |зв"язку мереж | | |органів управління | | |зв"язку | | |або їх оперативних | | |загального | | |груп, що керують | | |користування і | | |авіаційними | | |відомчих мереж | | |роботами з пошуку і| | |зв"язку | | |рятування, зв"язком| | | | | |з використанням | | | | | |мереж зв"язку | | | | | |загального | | | | | |користування та | | | | | |відомчих мереж | | | | | |зв"язку, а також | | | | | |додаткових засобів | | | | | |зв"язку за наданим | | | | | |в установленому | | | | | |порядку паролем | | | | |---+-------------------+--------------------+----------+-----------------| | 4.|Проведення аналізу |Головне управління |2 год. |територіальні | | |і оцінки характеру,|планування та дії у | |органи управління| | |масштабу та |кризових ситуаціях | | | | |можливих наслідків |МНС, Головний центр | | | | |надзвичайної | | | | | |ситуації, | | | | | |визначення обсягу | | | | | |пошуково- | | | | | |рятувальних та | | | | | |інших невідкладних | | | | | |робіт | | | | |---+-------------------+--------------------+----------+-----------------| | 5.|Організація і |МНС, Міноборони | |літаки, | | |проведення |(ВПС, ВМС, АА СВ), | |вертольоти ВПС, | | |радіотехнічного і |Мінтранс | |ВМС, АА СВ, сили | | |візуального пошуку,|(Укравіація, | |і засоби | | |розвідки |Укрзалізниця, | |цивільної | | |(візуального |Укрморрічфлот), | |авіації, | | |обстеження |Держкомкордон, НГ | |територіальні | | |місцевості): | | |органи управління| | |-------------------| |----------| | | |у районі (зоні) | |1-6 год. | | | |настання | | | | | |надзвичайної | | | | | |ситуації з | | | | | |використанням | | | | | |авіаційних, | | | | | |наземних та інших | | | | | |сил і засобів | | | | | |центральних та | | | | | |територіальних | | | | | |органів управління | | | | | |-------------------| |----------| | | |у разі настання | |1 год. | | | |авіаційної події з | | | | | |повітряним судном | | | | | |(радіотехнічний | | | | | |пошук) | | | | |---+-------------------+--------------------+----------+-----------------| | 6.|Встановлення |МНС, |негайно |оперативні | | |порядку збирання |Міноборони, | |чергові штабів ЦО| | |(отримання), |МОЗ, | |та з НС | | |оброблення та |Держкомгідромет, | | | | |аналізу даних |Мінагропром, | | | | |розвідки, |територіальні | | | | |спостереження та |лабораторії | | | | |лабораторного |міністерств та інших| | | | |контролю, даних |центральних органів | | | | |метеорологічної |виконавчої влади | | | | |обстановки, а також| | | | | |взаємного | | | | | |інформування про | | | | | |стан наявної | | | | | |обстановки у районі| | | | | |(зоні) аварії, | | | | | |катастрофи та | | | | | |стихійного лиха | | | | |---+-------------------+--------------------+----------+-----------------| | 7.|Визначення складу, |МОЗ, МНС | |координаційні | | |кількості, | | |комісії державної| | |технічного | | |служби медицини | | |оснащення та | | |катастроф | | |порядку | | |відповідного | | |матеріально- | | |рівня | | |технічного | | | | | |забезпечення: | | | | | |-------------------|--------------------+----------+-----------------| | |медичних сил, | |1-2 год. | | | |засобів та | | | | | |лікувальних | | | | | |закладів державної | | | | | |служби медицини | | | | | |катастроф, які | | | | | |додатково | | | | | |залучаються для | | | | | |проведення | | | | | |авіаційних робіт з | | | | | |пошуку і рятування | | | | | |-------------------+--------------------+----------+-----------------| | |сил і засобів |Міноборони |2 год. |літаки та | | |авіаційних і | | |вертольоти ВПС, | | |наземних частин | | |ВМС, АА СВ і | | |ВПС, ВМС, АА СВ | | |НПРК, ПДГ | | |-------------------+--------------------+----------+-----------------| | |підрозділів НГ, ВВ |НГ, МВС |2 год. |вертольоти НГ і | | |та міліції | | |НПРК, ПДГ, сили | | | | | |та засоби МВС | | |-------------------+--------------------+----------+-----------------| | |сил і засобів |Мінтранс |2 год. |сили та засоби | | |Мінтрансу у разі |(Укравіація, | |Мінтрансу | | |настання |Укрзалізниця, | | | | |надзвичайної |Укрморрічфлот, | | | | |ситуації на |Укравтотранс), | | | | |об"єктах транспорту|облдержадміністрації| | | | |і комунікаціях | | | | | |-------------------+--------------------+----------+-----------------| | |медичних сил, |МОЗ, |4 год. |медичні сили, | | |засобів та |Міністерство охорони| |засоби та | | |лікувальних |здоров"ї Автономної | |лікувальні | | |закладів державної |Республіки Крим, | |заклади державної| | |служби медицини |управління охорони | |служби медицини | | |катастроф |здоров"я обласних, | |катастроф, | | |(підготовка |Київської та | |мобільний | | |необхідної |Севастопольської | |госпіталь | | |кількості |міських | |швидкого | | |медперсоналу для |держадміністрацій, | |реагування ЦВАРЗ | | |роботи у складі |МНС | |МНС | | |рятувальних груп | | | | | |для надання першої | | | | | |медичної допомоги | | | | | |потерпілим та їх | | | | | |доставка до | | | | | |лікувальних | | | | | |закладів) | | | | |---+-------------------+--------------------+----------+-----------------| | 8.|Приведення у |Головний центр, |після |чергові сили та | | |готовність та |Мінтранс |одержання |засоби | | |залучення чергових |(Укравіація), ЗС |інформації| | | |авіаційних та |(ВПС, ВМС, АА СВ), |про | | | |наземних сил і |НГ |авіаційну | | | |засобів пошуку і | |подію | | | |рятування до дій за| | | | | |призначенням | | | | |---+-------------------+--------------------+----------+-----------------| | 9.|Узгодження порядку |Головний центр, |2 год. |пошуково- | | |використання |Мінтранс | |рятувальні служби| | |аеродромів ЗС, НГ, |(Укравіація), | |ВПС, АА СВ, ВМС, | | |аеропортів |Міноборони (ВПС, | |НГ, Мінтранс | | |цивільної авіації в|ВМС, АА СВ), НГ | |(Укравіація) | | |інтересах чергових | | | | | |авіаційних сил і | | | | | |засобів пошуку і | | | | | |рятування та їх | | | | | |забезпечення | | | | | |матеріально- | | | | | |технічними засобами| | | | | |на цих аеродромах | | | | |---+-------------------+--------------------+----------+-----------------| |10.|Визначення порядку |МВС, НГ |2 год. |підрозділи ВВ і | | |оточення району | | |міліція, частини | | |проведення | | |НГ | | |авіаційних робіт з | | | | | |пошуку і рятування,| | | | | |забезпечення | | | | | |охорони | | | | | |громадського | | | | | |порядку в цьому | | | | | |районі, безпеки та | | | | | |регулювання | | | | | |дорожнього руху | | | | |---+-------------------+--------------------+----------+-----------------| |11.|Організація охорони|МНС, МВС, НГ |2 год. |підрозділи ВВ, | | |зон виникнення | | |частини НГ | | |осередків | | | | | |радіоактивного, | | | | | |хімічного та | | | | | |біологічного | | | | | |зараження під час | | | | | |проведення у цих | | | | | |зонах пошуково- | | | | | |рятувальних робіт | | | | | |(операцій) | | | | |---+-------------------+--------------------+----------+-----------------| |12.|Організація |Держкомгідромет |негайно |підрозділи | | |забезпечення | | |Держкомгідромету,| | |органів, пунктів | | |ЗС, Мінтрансу | | |управління | | | | | |пошуково- | | | | | |рятувальними | | | | | |роботами | | | | | |інформацією про | | | | | |гідрометеорологічні| | | | | |умови та їх прогноз| | | | |---+-------------------+--------------------+----------+-----------------| |13.|Організація і |МНС, МОЗ (державна |негайно |координаційні | | |координація робіт з|служба медицини | |комісії державної| | |надання |катастроф) | |служби медицини | | |невідкладної | | |катастроф | | |медичної допомоги | | |відповідного | | |потерпілим у районі| | |рівня | | |авіаційних робіт з | | | | | |пошуку і рятування | | | | | |та евакуації осіб, | | | | | |які постраждали | | | | |---+-------------------+--------------------+----------+-----------------| |14.|Вирішення питань |управління медико- |2 год. |ДАП "Ліки | | |про організацію |біологічного | |України", | | |медичного |забезпечення МНС, | |підрозділи | | |забезпечення |МОЗ, Міністерство | |МНС, медичні | | |пошуково- |охорони здоров"я | |сили, засоби та | | |рятувальних робіт |Автономної | |лікувальні | | |(операцій), |Республіки Крим, | |заклади державної| | |підготовку |управління охорони | |служби медицини | | |лікувальних |здоров"я обласних, | |катастроф | | |закладів для |Київської та | | | | |додаткового прийому|Севастопольської | | | | |осіб, які |міських | | | | |постраждали |держадміністрацій | | | | |(збільшення фонду | | | | | |ліжок лікувальної | | | | | |мережі), термінові | | | | | |поставки ліків та | | | | | |лікувальних засобів| | | | |---+-------------------+--------------------+----------+-----------------| |15.|Визначення потреб у|МНС, Держкомрезерв, |2 год. |керівний склад | | |матеріальних |ДАП "Укрресурси" | |сил, що | | |ресурсах для | | |залучаються для | | |забезпечення | | |проведення робіт | | |пошуково- | | | | | |рятувальних та | | | | | |інших невідкладних | | | | | |робіт у районі | | | | | |авіаційних робіт з | | | | | |пошуку і рятування | | | | |---+-------------------+--------------------+----------+-----------------| |16.|Організація |МНС, Держкомрезерв, |4 год. |сили і засоби | | |доставки |ДАП "Укрресурси" | |МНС, | | |матеріальних | | |Держкомрезерву | | |ресурсів до місць | | | | | |їх використання | | | | |---+-------------------+--------------------+----------+-----------------| |17.|Організація |МВС, МНС |2 год. |підрозділи | | |безперешкодного і | | |Державної | | |безпечного | | |автоінспекції МВС| | |пересування | | | | | |автоколон | | | | | |підрозділів і | | | | | |частин взаємодіючих| | | | | |військ і | | | | | |спеціалізованих | | | | | |формувань, які | | | | | |залучаються до | | | | | |проведення | | | | | |пошуково- | | | | | |рятувальних робіт | | | | ---------------------------------------------------------------------------
5. РОЗРАХУНОК ВЗАЄМОДІЮЧИХ ОРГАНІВ УПРАВЛІННЯ
ТА ЧЕРГОВИХ СИЛ З ПОШУКУ І РЯТУВАННЯ
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- | Взаємодіючі органи оперативного реагування ЄДСПАПРР |Взаємодіючі органи| |-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------| управління | | Взаємодіючі пункти управління | Взаємодіючі сили і засоби | оперативного | |авіаційними пошуково-рятувальними |-------------------------------------------------------------------------------------| реагування на | | силами та засобами |Аеродроми базування |Чергові пошуково-рятувальні сили і засоби,| Сили нарощування, | надзвичайні | | | з пунктами | їх кількість та час чергування | їх кількість та | ситуації ЄСЦЗ | | | управління | | час готовності | | |-----------------------------------| (авіаційні |------------------------------------------+---------------------| | |державного рівня |регіонального| комендатури, | повітряні | наземні | повітряні |наземні| | | | рівня | полігони, | | | | | | | | | рем. заводи, |----------------------+-------------------| | | | | | | пункти наведення), |цілодобово |під час |цілодобово|під час | | | | | | | належність | | своїх | | своїх | | | | | | | | |польотів| |польотів| | | | |--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------| | ЗАХІДНИЙ РЕГІОН | |--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------| |МНС | | | | | | | | |ДСАРСПРТ МНС, | |Укравіапошук | | | | | | | | |м. Київ | |ГКЦПР | | | | | | | | |(ГПРЗ: Львівський,| |м. Київ | | | | | | | | |Івано- | |---------------------+-------------+--------------------+-------------+--------+----------+--------+-------------+-------|Франківський, | |Державіа- |Західний |Ужгород, САЗ МНС |1 Мі-2 (1 Мі-| | | | | |Закарпатський) | |адміністрація |РКЦПР | |8) | | | | | |ДСАРСВО МНС, | |КЦПР ЦА |м. Львів | |(за | | | | | |м.Київ | |Украероцентр | | |розпоряджен- | | | | | |(РКАРЦ: м. Івано- | |м. Київ | | |ням або | | | | | |Франківськ, | | | | |угодою) | | | | | |м. Хмельницький) | | | |--------------------+-------------+--------+----------+--------+-------------+-------|ГУ МНС в областях:| | | |Івано-Франківськ, |1 Мі-2 (1 Мі-| | | | | |Волинській, | | | |САЗ МНС |8) | | | | | |Закарпатській, | | | | |(за | | | | | |Івано- | | | | |розпоряджен- | | | | | |Франківській, | | | | |ням або | | | | | |Львівській, | | | | |угодою) | | | | | |Рівненській, | | | |--------------------+-------------+--------+----------+--------+-------------+-------|Хмельницькій, | | | |Ужгород (Харківський| 1 Мі-2 (за | | | | | |Тернопільській, | | | |аероклуб ім. | угодою) | | | | | |Чернівецькій, | | | |В.С.Гризодубової | | | | | | |Вінницькій, | | | |ТСО України) | | | | | | |Житомирській | |---------------------+-------------+--------------------+-------------+--------+----------+--------+-------------+-------| | |МО ГКЦ ЗСУ м. Київ | |Броди, в/ч А2595, |1 Мі-8 (за | | АРК | | 1 Мі-8, 4 | | | |КЦПР МО м. Вінниця | |АА СВ ЗСУ |угодою) | | | | год. | | | | | |--------------------+-------------+--------+----------+--------+-------------+-------| | | | |Калинів, в/ч А3913, | 1 Мі-8 (за | 1 Мі-8 | | АРК | 1 Мі-8, 4 | АРК, | | | | |АА СВ ЗСУ | угодою) | 8 | | | год. |5 год. | | | | |--------------------+-------------+--------+----------+--------+-------------+-------| | | | |Старокостянтинів, | | | | АРК | | АРК, | | | | |в/ч А2502, ПС ЗСУ | | | | | |5 год. | | | | |--------------------+-------------+--------+----------+--------+-------------+-------| | | | |Івано-Франківськ, | | | | АРК | | АРК, | | | | |в/ч А1349, ПС ЗСУ | | | | | |5 год. | | | | |--------------------+-------------+--------+----------+--------+-------------+-------| | | | |АП "Повурськ", в/ч | | | | АРК | | | | | | |А1547, ПС ЗСУ | | | | | | | | | | |--------------------+-------------+--------+----------+--------+-------------+-------| | | | |АКом. Львів, в/ч | | | | АРК | | | | | | |А2602, ПС ЗСУ | | | | | | | | | | |--------------------+-------------+--------+----------+--------+-------------+-------| | | | |АКом. Луцьк, в/ч | | | | АРК | | | | | | |А3186, ПС ЗСУ | | | | | | | | | | |--------------------+-------------+--------+----------+--------+-------------+-------| | | | |АКом. Коломия, в/ч | | | | АРК | | | | | | |А0792, ПС ЗСУ | | | | | | | | | | |--------------------+-------------+--------+----------+--------+-------------+-------| | | | |Львівський ДАРЗ, МО | | | | АРК | | | | |---------------------+-------------+--------------------+-------------+--------+----------+--------+-------------+-------| | |Держприкордонслужба | |Ужгород, в/ч 9997 | | | | | 1 Мі-8 | | | |ЦДП м. Київ | | | | | | | (за | | | | | | | | | | |домовленістю)| | | |---------------------+-------------+--------------------+-------------+--------+----------+--------+-------------+-------| | |Державіаадміністрація|РДЦ ОПР |Львів | | | АРК | | | | | |КЦПР ЦА Украероцентр |м. Львів |--------------------+-------------+--------+----------+--------+-------------+-------| | |м. Київ | |Івано-Франківськ | | | | АРК | | | | | | |--------------------+-------------+--------+----------+--------+-------------+-------| | | | |Хмельницький | | | | АРК | | | | |
Почніть консультацію з юристом онлайн
Інші НПА
Лист МОНмолодьспорт №839 від 16.07.2014 Про затвердження Змін до Умов прийому до вищих навчальних закладів України в 2014 році Лист Вищий господарський суд України №01-06/1666/14 від 27.10.2014 Про доповнення Інформаційного листа Вищого господарського суду України від 15.03.2011 № 01-06/249 "Про постанови Верховного Суду України, прийняті за результатами перегляду судових рішень господарських судів" Лист Вищий господарський суд України №01-06/249 від 15.03.2011 Про постанови Верховного Суду України, прийняті за результатами перегляду судових рішень господарських судів Лист Вищий господарський суд України №01-06/1686/14 від 04.11.2014 Про внесення змін до пунктів 10, 33 Інформаційного листа Вищого господарського суду України від 28.03.2013 № 01-06/606/2013 "Про Закон України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" (у редакції Закону України від 22.12.2011 № 4212-VI)" Лист Вищий господарський суд України №01-06/606/2013 від 28.03.2013 Про Закон України \"Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом\" (у редакції Закону України від 22.12.2011 № 4212-VI) Лист Мін'юст №6820-0-4-14/8.1 від 14.08.2014 Щодо відмови від обов'язковості та переходу до добровільності використання печаток суб'єктами господарюва Лист Мін'юст №Ч-13744/8.2 від 13.08.2014 Щодо встановлення ціни договору між суб'єктами господарювання у вигляді грошового еквівалента Лист НБУ №18-112/64483 від 05.11.2014 Про скасування пені та штрафів за договорами кредиту під час АТО Лист ВАСУ №1493/2/2/14-14 від 03.11.2014 Щодо розгляду адміністративних справ з урахуванням Закону України "Про здійснення правосуддя та кримінального провадження у зв'язку з проведенням антитерористичної операції" Лист НБУ №12-311/67934 від 17.11.2014 Щодо сплати збору на обов\'язкове державне пенсійне страхування з операцій купівлі іноземної валюти під час нарахування (утримання) податку на доходи фізичних осіб з процентів на валютні вклади