Укр   Рус

Ваш гід в законодавстві України


Друкувати


Постанова КМУ № 1650-2001-п від 13.12.2001 Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 29 лютого 1996 р. N 266

                                                          
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
П О С Т А Н О В А
від 13 грудня 2001 р. N 1650
Київ
Про внесення змін до постанови
Кабінету Міністрів України
від 29 лютого 1996 р. N 266

Кабінет Міністрів України п о с т а н о в л я є:
Внести до постанови Кабінету Міністрів України від 29 лютого
1996 р. N 266 ( 266-96-п ) "Про Порядок формування та розміщення
державних замовлень на поставку продукції для державних потреб і
контролю за їх виконанням" (ЗП України, 1996 р., N 8, ст. 239;
Офіційний вісник України, 1999 р., N 31, ст. 1622; 2000 р., N 39,
ст. 1659, N 45, ст. 1923) такі зміни:
а) у тексті постанови:
слова "Міністерство економіки" в усіх відмінках замінити
словами "Міністерство економіки та з питань європейської
інтеграції" у відповідному відмінку;
пункт 5 виключити;
б) Порядок, затверджений зазначеною постановою, викласти у
редакції, що додається.

Прем"єр-міністр України А.КІНАХ
Інд. 18

ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 29 лютого 1996 р. N 266 ( 266-96-п )
(у редакції постанови Кабінету Міністрів України
від 13 грудня 2001 р. N 1650)
ПОРЯДОК
формування та розміщення державних замовлень
на поставку продукції для державних
потреб і контролю за їх виконанням

1. Цей Порядок визначає механізм взаємодії державних
замовників, Міністерства економіки та з питань європейської
інтеграції, Мінфіну, Держкомстату і виконавців державних замовлень
у процесі формування, розміщення та виконання замовлень на
поставку товарів, виконання робіт, надання послуг (далі -
продукція) для державних потреб та основні напрями формування
державного замовлення.
Формування державного замовлення
2. Державне замовлення формується Міністерством економіки та
з питань європейської інтеграції разом з міністерствами, іншими
органами державної влади, установами, організаціями (далі -
потенційні державні замовники) за такими пріоритетними напрямами:
розроблення новітніх технологій у сфері науки і техніки та
забезпечення розвитку матеріально-технічної бази науки;
виконання завдань щодо розвитку земельної реформи та охорони
земель;
підготовка фахівців, науково-педагогічних та робітничих
кадрів;
підвищення кваліфікації, перепідготовка та підготовка кадрів
(післядипломна освіта);
виконання завдань щодо розвитку культури, у тому числі
надання інформаційних послуг, проведення реставраційно-ремонтних
робіт на об"єктах, що є пам"ятками культурної спадщини, створення
фільмів та аудіовізуальних програм, закупівля творів
образотворчого, драматичного та музичного мистецтва;
випуск друкованої продукції;
поставка продукції медичного та соціального призначення, у
тому числі лікарських засобів та імунобіологічних препаратів,
медичного обладнання та продукції, що виробляється підприємствами
УТОСу, УТОГу, Союзу організацій інвалідів, суб"єктами малого
підприємництва, підприємствами пенітенціарної системи;
поставка дорогоцінних металів;
приріст видобутку запасів корисних копалин, проведення
топографо-геодезичних та сейсмічних робіт;
інші напрями, визначені державними програмами, законами
України, актами Президента України і Кабінету Міністрів України.
3. Критерії, за якими формується державне замовлення
відповідно до зазначених у пункті 2 напрямів, визначаються
Міністерством економіки та з питань європейської інтеграції за
участю інших центральних органів виконавчої влади, установ,
організацій - потенційних державних замовників на підставі
завдань, визначених законами України, Програмою діяльності
Кабінету Міністрів України ( 550-2000-п ), актами Президента
України, Кабінету Міністрів України, та доводяться до потенційних
державних замовників щороку до 15 червня.
4. Потенційні державні замовники щороку до 15 липня подають
Міністерству економіки та з питань європейської інтеграції
пропозиції до проекту державного замовлення на поставку продукції
у натуральному та вартісному виразі відповідно до напрямів та
критеріїв, визначених у пунктах 2 і 3 цього Порядку.
5. Міністерство економіки та з питань європейської
інтеграції:
опрацьовує подані потенційними державними замовниками
пропозиції і визначає обсяги продукції, необхідної для державних
потреб у наступному році, та загальну суму коштів для її
закупівлі;
у разі подання пропозицій щодо залучення позабюджетних джерел
фінансування державних замовлень враховує їх у загальних обсягах
фінансування проекту державного замовлення і виділяє окремим
рядком;
включає зведені показники обсягів проекту державного
замовлення до проекту Державної програми економічного і
соціального розвитку України;
разом з державними замовниками формує проект державного
замовлення на поставку продукції для державних потреб виходячи із
схвалених Кабінетом Міністрів України проектів Державного бюджету
України та Державної програми економічного і соціального розвитку
України;
після затвердження Верховною Радою України Державного бюджету
України вносить разом з державними замовниками до проекту
державного замовлення необхідні зміни і уточнення та подає їх на
розгляд Мінфіну;
погоджує проект державного замовлення з Мінфіном і у місячний
термін з дня набрання чинності Законом України про Державний
бюджет України подає його разом з пропозиціями щодо визначення
державних замовників Кабінету Міністрів України на затвердження.
Розміщення державного замовлення і укладення
державних контрактів
6. Державні замовники виходячи із затверджених обсягів
державного замовлення та виділених на їх виконання коштів
самостійно розміщують замовлення на поставку продукції для
державних потреб серед виконавців на конкурсних засадах у порядку,
визначеному законодавством.
Під час проведення конкурсного відбору виконавців на поставку
продукції для державних потреб державні замовники зобов"язані:
допускати до участі у конкурсах виключно підприємства УТОСу,
УТОГу, Союзу організацій інвалідів та пенітенціарної системи у
разі, коли продукцію, що виробляється цими підприємствами,
включено до переліку, затвердженого Кабінетом Міністрів України,
та застосовувати преференційну поправку у розмірі 15 відсотків до
ціни тендерних пропозицій цих підприємств, якщо продукцію їх
власного виробництва, що є предметом закупівлі, не включено до
зазначеного переліку;
надавати перевагу продукції, що виробляється суб"єктами
малого підприємництва, шляхом застосування преференційної поправки
до ціни їх тендерних пропозицій у розмірі 10 відсотків.
Преференційна поправка застосовується у разі, коли продукція, що є
предметом закупівлі, відповідає вимогам, які висуваються державним
замовником (якість, післяпродажне обслуговування, естетичні та
функціональні характеристики, екологічна чистота, умови поставки і
розрахунків).
7. Розміщення державного замовлення на поставку продукції
оформляється державним контрактом, який укладається між державним
замовником і виконавцем державного замовлення.
8. Державні замовники у разі делегування частини своїх
функцій щодо розміщення державного замовлення та укладення
державних контрактів:
визначають підприємства, установи, організації, яким
делегується право здійснювати ці функції;
укладають з визначеними підприємствами, установами,
організаціями договори, в яких чітко визначено компетенцію,
зобов"язання та відповідальність сторін;
контролюють виконання підприємствами, установами,
організаціями делегованих їм функцій і несуть відповідальність
перед державою за виконання державного замовлення;
у десятиденний термін після укладення контрактів на поставку
продукції для державних потреб повідомляють про це Міністерство
економіки та з питань європейської інтеграції та Держкомстат за
встановленою ними формою.
9. У разі виникнення потреби у внесенні змін до номенклатури
та обсягів державного замовлення на поставку продукції у межах
затверджених бюджетних асигнувань у процесі їх розміщення,
укладення державних контрактів і виконання:
державні замовники подають до Міністерства економіки та з
питань європейської інтеграції пропозиції та відповідні
обгрунтування щодо необхідності внесення зазначених змін;
Міністерство економіки та з питань європейської інтеграції у
двотижневий термін опрацьовує подані державними замовниками
матеріали, своїм рішенням вносить зміни до номенклатури та обсягів
державного замовлення у межах визначених коштів на його
фінансування і у тижневий термін доводить їх до державних
замовників.
10. У разі виникнення потреби у необхідності внесення змін до
затверджених обсягів державного замовлення на поточний рік у
зв"язку з набранням чинності законами України, затвердженням
державних програм, прийняттям актів Президента України та Кабінету
Міністрів України Міністерство економіки та з питань європейської
інтеграції у місячний термін після набрання чинності відповідними
нормативно-правовими актами подає в установленому порядку Кабінету
Міністрів України проекти відповідних постанов Кабінету Міністрів
України про внесення зазначених змін.
Контроль за виконанням державного замовлення
11. Контроль за виконанням державного замовлення покладається
на державних замовників і Міністерство економіки та з питань
європейської інтеграції.
12. Державні замовники подають Держкомстату в установленому
ним порядку звіт про виконання державного замовлення у грошовому
виразі і стан фінансування його виконавців та щокварталу -
Міністерству економіки та з питань європейської інтеграції про
виконання державного замовлення в натуральному виразі.
13. Держкомстат узагальнює звіти державних замовників і
щокварталу до 20 числа місяця, що настає за звітним періодом,
подає зведену інформацію Міністерству економіки та з питань
європейської інтеграції.
14. Міністерство економіки та з питань європейської
інтеграції один раз на півріччя до 30 числа місяця, що настає за
звітним періодом, інформує Кабінет Міністрів України про хід
виконання державного замовлення і в разі потреби готує пропозиції
про вжиття додаткових заходів для забезпечення його виконання.


Інші НПА

Лист МОНмолодьспорт №839 від 16.07.2014 Про затвердження Змін до Умов прийому до вищих навчальних закладів України в 2014 році Лист Вищий господарський суд України №01-06/1666/14 від 27.10.2014 Про доповнення Інформаційного листа Вищого господарського суду України від 15.03.2011 № 01-06/249 "Про постанови Верховного Суду України, прийняті за результатами перегляду судових рішень господарських судів" Лист Вищий господарський суд України №01-06/249 від 15.03.2011 Про постанови Верховного Суду України, прийняті за результатами перегляду судових рішень господарських судів Лист Вищий господарський суд України №01-06/1686/14 від 04.11.2014 Про внесення змін до пунктів 10, 33 Інформаційного листа Вищого господарського суду України від 28.03.2013 № 01-06/606/2013 "Про Закон України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" (у редакції Закону України від 22.12.2011 № 4212-VI)" Лист Вищий господарський суд України №01-06/606/2013 від 28.03.2013 Про Закон України \"Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом\" (у редакції Закону України від 22.12.2011 № 4212-VI) Лист Мін'юст №6820-0-4-14/8.1 від 14.08.2014 Щодо відмови від обов'язковості та переходу до добровільності використання печаток суб'єктами господарюва Лист Мін'юст №Ч-13744/8.2 від 13.08.2014 Щодо встановлення ціни договору між суб'єктами господарювання у вигляді грошового еквівалента Лист НБУ №18-112/64483 від 05.11.2014 Про скасування пені та штрафів за договорами кредиту під час АТО Лист ВАСУ №1493/2/2/14-14 від 03.11.2014 Щодо розгляду адміністративних справ з урахуванням Закону України "Про здійснення правосуддя та кримінального провадження у зв'язку з проведенням антитерористичної операції" Лист НБУ №12-311/67934 від 17.11.2014 Щодо сплати збору на обов\'язкове державне пенсійне страхування з операцій купівлі іноземної валюти під час нарахування (утримання) податку на доходи фізичних осіб з процентів на валютні вклади