Постанова КМУ № 236-2011-п від 11.03.2011 Про затвердження Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для реструктуризації вугільної та торфодобувної промисловості
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
ПОСТАНОВА
від 11 березня 2011 р. № 236
Київ
Про затвердження Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для реструктуризації вугільної та торфодобувної промисловості
{Із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ
№ 781 від 20.06.2011
№ 1244 від 05.12.2011
№ 279 від 19.03.2012}
Відповідно до частини сьомої статті 20 Бюджетного кодексу України Кабінет Міністрів України постановляє:
Затвердити Порядок використання коштів, передбачених у державному бюджеті для реструктуризації вугільної та торфодобувної промисловості, що додається.
Прем"єр-міністр України
М.АЗАРОВ
Інд. 70
ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 11 березня 2011 р. № 236
ПОРЯДОК
використання коштів, передбачених у державному бюджеті для реструктуризації вугільної та торфодобувної промисловості
{У тексті Порядку слова “Міністерство енергетики та вугільної промисловості” в усіх відмінках замінено словом “Міненерговугілля” у відповідному відмінку згідно з Постановою КМ № 279 від 19.03.2012}
1. Цей Порядок визначає механізм використання коштів, передбачених у державному бюджеті на відповідний рік за програмою “Реструктуризація вугільної та торфодобувної промисловості” (далі - бюджетні кошти).
{Пункт 1 із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ № 781 від 20.06.2011, № 279 від 19.03.2012}
2. Головним розпорядником бюджетних коштів та відповідальним виконавцем бюджетної програми є Міненерговугілля.
Одержувачами бюджетних коштів є державні вугледобувні підприємства, на яких здійснюються заходи з підготовки їх до ліквідації, підприємства, на які покладено функції замовника з виконання робіт і здійснення заходів з ліквідації вугледобувних, вуглепереробних і торфодобувних підприємств, забезпечення гідроекологічної безпеки діючих підприємств і прилеглих до них територій, а також державне підприємство "Укршахтгідрозахист" (далі - підприємства реструктуризації).
3. Бюджетні кошти використовуються з метою підвищення ефективності функціонування вугільної промисловості шляхом виконання робіт і здійснення заходів з підготовки до ліквідації вугледобувних, вуглепереробних і торфодобувних підприємств і заходів з ліквідації (юридичної, фізичної) таких підприємств, забезпечення утримання водовідливних комплексів у безпечному стані.
4. Бюджетні кошти спрямовуються на:
підготовку вугледобувних підприємств до ліквідації (підготовка до передачі або списання запасів вугілля, інших корисних копалин, гірничих виробок, обладнання та устаткування, що не використовуються під час виконання робіт, пов"язаних з фізичною ліквідацією вугледобувного підприємства; скорочення чисельності працівників; погашення заборгованості з виплати заробітної плати та соціальних виплат з відшкодування шкоди, заподіяної здоров"ю працівників під час виконання трудових обов"язків; оплату спожитої електричної енергії, безоплатне забезпечення побутовим вугіллям; оформлення державних актів на право постійного користування земельною ділянкою; забезпечення охорони навколишнього природного середовища та запобігання небезпечному впливу вугледобувного підприємства під час підготовки до ліквідації на діючі підприємства, будівлі, споруди, стан навколишнього природного середовища та здоров"я людей; розроблення проекту ліквідації та проведення державної експертизи);
ліквідацію вугледобувних, вуглепереробних і торфодобувних підприємств (фізична ліквідація зазначених підприємств, охорона навколишнього природного середовища, забезпечення гідроекологічної безпеки діючих підприємств і прилеглих територій; подолання негативних соціально-економічних наслідків ліквідації відповідно до затверджених в установленому порядку проектів їх ліквідації);
утримання водовідливних комплексів, будівництво і реконструкція яких передбачені проектами ліквідації шахт, за умови, що забезпечення їх подальшого функціонування до вартості таких проектів не включено;
{Абзац четвертий пункту 4 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 279 від 19.03.2012}
виконання бюджетних зобов’язань минулих років, взятих на облік в органах Казначейства.
{Пункт 4 доповнено абзацом згідно з Постановою КМ № 781 від 20.06.2011; в редакції Постанов КМ № 1244 від 05.12.2011, № 279 від 19.03.2012}
{Абзац шостий пункту 4 виключено на підставі Постанови КМ № 279 від 19.03.2012}
{Абзац сьомий пункту 4 виключено на підставі Постанови КМ № 279 від 19.03.2012}
5. Головним розпорядником визначається обсяг бюджетних коштів, що спрямовуються підприємствам реструктуризації:
1) для виконання робіт і здійснення заходів з ліквідації вугледобувних, вуглепереробних і торфодобувних підприємств, - на підставі поданих підприємствами-замовниками матеріалів у розрізі підприємств, що ліквідуються, а також кошторису витрат і переліку робіт, передбачених проектами ліквідації зазначених підприємств, та титулів будов (об"єктів), затверджених відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 8 вересня 1997 р. № 995 (Офіційний вісник України, 1997 р., число 37, с. 17), з урахуванням потреби у першочерговому виконанні ліквідаційних робіт;
2) для підготовки вугледобувних підприємств до ліквідації, - на підставі поданих ними матеріалів і кошторису витрат із застосуванням галузевих нормативів і з урахуванням потреби у здійсненні заходів з підготовки підприємств до ліквідації (затверджується головним розпорядником бюджетних коштів);
3) для утримання водовідливних комплексів, будівництво і реконструкція яких передбачені проектами ліквідації шахт, за умови, що забезпечення їх подальшого функціонування до вартості таких проектів не включено, - відповідно до кошторису витрат із застосуванням зазначених у них показників.
{Підпункт 3 пункту 5 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 279 від 19.03.2012}
6. Перелік робіт (послуг) і витрат за проектами ліквідації вугледобувних, вуглепереробних і торфодобувних підприємств погоджується Міненерговугіллям з Мінекономрозвитку та Мінфіном. Зазначений перелік містить такі відомості:
{Абзац перший пункту 6 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 279 від 19.03.2012}
назва проекту ліквідації та напрями використання коштів за проектом (фізична ліквідація, витрати на охорону навколишнього природного середовища, витрати, пов"язані з подоланням наслідків ліквідації, утримання служби замовника, проектні роботи, подолання соціально-економічних наслідків ліквідації, в тому числі забезпечення побутовим паливом);
{Абзац другий пункту 6 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 781 від 20.06.2011}
дата початку виконання та закінчення робіт, передбачених проектом ліквідації;
загальна кошторисна вартість проекту ліквідації, у тому числі вартість робіт (послуг) і витрати за кошторисами до проекту;
залишкова вартість проекту ліквідації станом на 1 січня відповідного року, в тому числі вартість робіт (послуг) і витрати за напрямами використання коштів за проектом;
витрати, вартість робіт (послуг) за кошторисами до проекту, що підлягають виконанню (наданню) у відповідному році, і обсяг їх бюджетного фінансування.
Перелік витрат з утримання водовідливних комплексів, будівництво і реконструкція яких передбачені проектами ліквідації шахт, за умови, що забезпечення їх подальшого функціонування до вартості таких проектів не включено і здійснюється за рахунок бюджетних коштів, затверджується Міненерговугіллям.
{Абзац сьомий пункту 6 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 279 від 19.03.2012}
{Пункт 7 виключено на підставі Постанови КМ № 279 від 19.03.2012}
8. Відображення у первинному та бухгалтерському обліку інформації про отримані (створені) оборотні і необоротні активи, а також відкриття рахунків, реєстрація, облік зобов’язань в органах Казначейства та проведення операцій, пов’язаних з використанням бюджетних коштів, здійснюються у порядку, встановленому законодавством.
{Пункт 8 в редакції Постанови КМ № 279 від 19.03.2012}
9. Міненерговугілля до 25 числа наступного місяця подає Мінфіну звіт про використання бюджетних коштів за формою, встановленою Мінфіном.
10. Складення та подання фінансової і бюджетної звітності про використання бюджетних коштів, а також контроль за їх цільовим та ефективним витрачанням здійснюються в установленому законодавством порядку.
Інші НПА
Лист МОНмолодьспорт №839 від 16.07.2014 Про затвердження Змін до Умов прийому до вищих навчальних закладів України в 2014 році Лист Вищий господарський суд України №01-06/1666/14 від 27.10.2014 Про доповнення Інформаційного листа Вищого господарського суду України від 15.03.2011 № 01-06/249 "Про постанови Верховного Суду України, прийняті за результатами перегляду судових рішень господарських судів" Лист Вищий господарський суд України №01-06/249 від 15.03.2011 Про постанови Верховного Суду України, прийняті за результатами перегляду судових рішень господарських судів Лист Вищий господарський суд України №01-06/1686/14 від 04.11.2014 Про внесення змін до пунктів 10, 33 Інформаційного листа Вищого господарського суду України від 28.03.2013 № 01-06/606/2013 "Про Закон України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" (у редакції Закону України від 22.12.2011 № 4212-VI)" Лист Вищий господарський суд України №01-06/606/2013 від 28.03.2013 Про Закон України \"Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом\" (у редакції Закону України від 22.12.2011 № 4212-VI) Лист Мін'юст №6820-0-4-14/8.1 від 14.08.2014 Щодо відмови від обов'язковості та переходу до добровільності використання печаток суб'єктами господарюва Лист Мін'юст №Ч-13744/8.2 від 13.08.2014 Щодо встановлення ціни договору між суб'єктами господарювання у вигляді грошового еквівалента Лист НБУ №18-112/64483 від 05.11.2014 Про скасування пені та штрафів за договорами кредиту під час АТО Лист ВАСУ №1493/2/2/14-14 від 03.11.2014 Щодо розгляду адміністративних справ з урахуванням Закону України "Про здійснення правосуддя та кримінального провадження у зв'язку з проведенням антитерористичної операції" Лист НБУ №12-311/67934 від 17.11.2014 Щодо сплати збору на обов\'язкове державне пенсійне страхування з операцій купівлі іноземної валюти під час нарахування (утримання) податку на доходи фізичних осіб з процентів на валютні вклади