Укр   Рус

Ваш гід в законодавстві України


Друкувати


Постанова КМУ № 367-2004-п від 24.03.2004 Про затвердження Порядку надання та погашення безвідсоткових середньострокових позичок місцевим органам виконавчої влади та органам місцевого самоврядування

                                                          
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
П О С Т А Н О В А
від 24 березня 2004 р. N 367
Київ
Про затвердження Порядку надання та погашення
безвідсоткових середньострокових позичок місцевим
органам виконавчої влади та органам
місцевого самоврядування
( Із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ
N 1258 ( 1258-2004-п ) від 22.09.2004 )

На виконання статті 67 Закону України "Про Державний бюджет
України на 2004 рік" ( 1344-15 ) Кабінет Міністрів України
п о с т а н о в л я є:
Затвердити Порядок надання та погашення безвідсоткових
середньострокових позичок місцевим органам виконавчої влади та
органам місцевого самоврядування, що додається.

Прем"єр-міністр України В.ЯНУКОВИЧ
Інд. 34

ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 24 березня 2004 р. N 367
ПОРЯДОК
надання та погашення безвідсоткових середньострокових
позичок місцевим органам виконавчої влади та органам
місцевого самоврядування

1. Цей Порядок визначає механізм надання та погашення
безвідсоткових середньострокових позичок за рахунок коштів єдиного
казначейського рахунку (далі - середньострокові позички) Раді
міністрів Автономної Республіки Крим, обласним, Київській і
Севастопольській міським, районним держадміністраціям, виконкомам
міських рад (міст республіканського Автономної Республіки Крим і
обласного значення) (далі - місцеві органи виконавчої влади та
органи місцевого самоврядування) згідно із статтею 67 Закону
України "Про Державний бюджет України на 2004 рік" ( 1344-15 ).
2. Середньострокові позички надаються місцевим органам
виконавчої влади та органам місцевого самоврядування на договірних
умовах без нарахування відсотків за користування ними щомісяця за
результатами виконання місцевих бюджетів на умовах повернення в
обсязі невиконання розрахованих Мінфіном прогнозних показників
доходів місцевих бюджетів, що враховуються при визначенні
міжбюджетних трансфертів на 2004 рік згідно з додатком 5 до Закону
України "Про Державний бюджет України на 2004 рік" ( 1344-15 ), а
також прогнозних показників доходів бюджету Автономної Республіки
Крим ( rb0756002-03 ), до яких додатково враховуються розраховані
Мінфіном обсяги надходження акцизного збору (далі - прогнозні
показники доходів місцевих бюджетів, що враховуються при
визначенні міжбюджетних трансфертів). ( Абзац перший пункту 2 в
редакції Постанови КМ N 1258 ( 1258-2004-п ) від 22.09.2004 )
Обсяг середньострокових позичок визначається за результатами
виконання місцевих бюджетів наростаючим підсумком з початку року
із зменшенням на обсяг непогашених короткострокових позичок,
отриманих на покриття тимчасових касових розривів з єдиного
казначейського рахунку, а також раніше наданих згідно з цим
Порядком, але не погашених середньострокових позичок.
Загальний обсяг наданих окремому місцевому органу виконавчої
влади та органу місцевого самоврядування середньострокових позичок
не може перевищувати обсяги невиконання прогнозних показників
доходів відповідного місцевого бюджету, що враховуються при
визначенні міжбюджетних трансфертів.
3. Мінфін надає Державному казначейству затверджений і
доведений до місцевих органів виконавчої влади та органів
місцевого самоврядування помісячний розпис доходів місцевих
бюджетів, що враховуються при визначенні міжбюджетних трансфертів,
а також надходжень акцизного збору до бюджету Автономної
Республіки Крим ( rb0756002-03 ). ( Пункт 3 із змінами, внесеними
згідно з Постановою КМ N 1258 ( 1258-2004-п ) від 22.09.2004 )
4. Державне казначейство здійснює оцінку ризиків втрати
дохідної спроможності місцевих бюджетів та щомісяця до 27 числа
розраховує на її підставі граничний обсяг коштів, необхідних для
надання середньострокових позичок, про що повідомляє Мінфін.
Загальний обсяг середньострокових позичок не може
перевищувати встановленого Законом України "Про Державний бюджет
України на 2004 рік" ( 1344-15 ) розміру оборотної касової готівки
державного бюджету.
5. Мінфін, Міністерство фінансів Автономної Республіки Крим
(стосовно місцевих бюджетів, які входять до складу зведеного
бюджету Автономної Республіки Крим), головні фінансові управління
обласних (стосовно місцевих бюджетів, які входять до складу
зведеного бюджету області) та Київської міської держадміністрацій,
фінансове управління Севастопольської міської держадміністрації за
результатами оперативних даних проводять щомісяця аналіз виконання
прогнозних показників доходів місцевих бюджетів, що враховуються
при визначенні міжбюджетних трансфертів.
6. Міністерство фінансів Автономної Республіки Крим, головні
фінансові управління обласних та Київської міської
держадміністрацій, фінансове управління Севастопольської міської
держадміністрації:
на підставі проведеного аналізу визначають перелік місцевих
бюджетів, яким необхідно надати середньострокові позички, та їх
обсяги і до 7 числа кожного місяця засобами електронного зв"язку
надсилають Мінфіну відповідні розрахунки разом з копією рішення
Верховної Ради Автономної Республіки Крим чи відповідної місцевої
ради щодо права на отримання середньострокових позичок та
аналітичні довідки щодо причин невиконання дохідної частини
відповідних місцевих бюджетів;
до 16 числа кожного місяця подають Мінфіну заяву на отримання
середньострокових позичок (на суму, попередньо узгоджену з
Мінфіном за результатами звірення розрахунків) разом з реєстром їх
сум у розрізі місцевих бюджетів.
7. Рішення про надання середньострокової позички приймається
Мінфіном протягом п"яти робочих днів з дати отримання повного
пакета документів згідно з пунктом 6 цього Порядку.
У разі коли розрахований обсяг середньострокових позичок
перевищує граничний, встановлений Державним казначейством, обсяг
позичок зменшується пропорційно визначеному для кожного місцевого
бюджету обсягу середньострокової позички.
8. На підставі прийнятого рішення Мінфін протягом двох
робочих днів видає Державному казначейству доручення на надання
середньострокової позички, на підставі якого:
керівники територіальних органів Державного казначейства, з
одного боку, та Голова Ради міністрів Автономної Республіки Крим,
голови обласних, Київської і Севастопольської міських, районних
держадміністрацій, голови виконкомів міських рад (міст
республіканського Автономної Республіки Крим і обласного значення)
або уповноважені на це в установленому порядку особи, з другого
боку, укладають договір надання і погашення середньострокової
позички;
територіальні органи Державного казначейства протягом двох
робочих днів зараховують суму позички на рахунки, відкриті ними
відповідним місцевим бюджетам.
9. У договорі надання та погашення середньострокової позички
обов"язково передбачається, що:
1) у разі виконання або перевиконання наростаючим підсумком
за відповідний період прогнозних показників доходів місцевих
бюджетів, що враховуються при визначенні міжбюджетних трансфертів,
середньострокові позички погашаються територіальними органами
Державного казначейства за результатами звітів про виконання
місцевих бюджетів у 2004 році з місяця, що настає за звітним, в
якому встановлено виконання зазначених показників, шляхом
зарахування на єдиний казначейський рахунок коштів загального
фонду відповідних місцевих бюджетів протягом кварталу рівними
частками до повного їх погашення, включаючи останній робочий день
2004 року, крім оборотної касової готівки, розмір якої затверджено
рішенням відповідної ради на 2004 рік;
2) для місцевих бюджетів, які отримали середньострокову
позичку, але сума недовиконання прогнозних показників доходів
місцевих бюджетів, що враховуються при визначенні міжбюджетних
трансфертів, наростаючим підсумком з початку року зменшилася,
надлишок раніше отриманої позички погашається територіальними
органами Державного казначейства за результатами звітів про
виконання місцевих бюджетів у 2004 році в місяці, що настає за
звітним, в якому встановлено зазначене зменшення, за рахунок
доходів загального фонду місцевих бюджетів протягом місяця рівними
частками, включаючи останній робочий день 2004 року, крім
оборотної касової готівки, розмір якої затверджено рішенням
відповідної ради на 2004 рік;
3) у рахунок погашення середньострокових позичок
зараховуються кошти додаткової дотації, які підлягають
перерахуванню з державного бюджету згідно із статтею 63 Закону
України "Про Державний бюджет України на 2004 рік" ( 1344-15 );
4) кошти, отримані місцевими бюджетами згідно із статтею 68
Закону України "Про Державний бюджет України на 2004 рік"
( 1344-15 ), територіальними органами Державного казначейства
спрямовуються на погашення середньострокових позичок, наданих
відповідно до цього Порядку;
5) у разі виконання або перевиконання річних прогнозних
показників доходів місцевих бюджетів, що враховуються при
визначенні міжбюджетних трансфертів, та наявності непогашених
середньострокових позичок за підсумками звітності за 2004 рік, а
також у разі недостатності джерел коштів, зазначених у підпунктах
1-4 цього пункту, для погашення цих позичок територіальні органи
Державного казначейства зараховують на єдиний казначейський
рахунок надходження загального фонду місцевих бюджетів у 2005 році
рівними частками протягом I кварталу;
6) середньострокові позички спрямовуються на погашення
заборгованості з обсягу коштів, що передаються до державного
бюджету, визначеного у додатку N 5 до Закону України "Про
Державний бюджет України на 2004 рік" ( 1344-15 ), у разі її
наявності у місцевих бюджетах, щодо яких має місце невиконання
прогнозних показників доходів місцевих бюджетів, що враховуються
при визначенні міжбюджетних трансфертів, згідно з нормативами
щоденних відрахувань, встановленими у зазначеному додатку.
Договором може передбачатися врегулювання міжбюджетних
відносин у частині надання і погашення середньострокової позички
для бюджетів сіл, селищ, міст районного значення.
10. У разі невиконання прогнозних показників доходів місцевих
бюджетів, що враховуються при визначенні міжбюджетних трансфертів
за підсумками річного звіту, з урахуванням додаткових надходжень,
спрямованих органами Державного казначейства згідно із статтями 63
і 68 Закону України "Про Державний бюджет України на 2004 рік"
( 1344-15 ), та в разі недостатності джерел коштів, зазначених у
підпунктах 1-4 пункту 9 цього Порядку, для погашення
середньострокових позичок, наданих відповідним бюджетам, вноситься
пропозиція до проекту державного бюджету щодо встановлення
субвенції на наступні бюджетні періоди для погашення
заборгованості з наданих середньострокових позичок.
11. Державне казначейство щомісяця:
до 5 числа, що настає за звітним періодом, інформує Кабінет
Міністрів України та Мінфін про обсяги наданих середньострокових
позичок;
проводить аналіз погашення наданих середньострокових позичок
і надає Мінфіну відповідні дані.
12. Форма договору надання та погашення середньострокових
позичок, заяви на отримання середньострокової позички, реєстру сум
таких позичок у розрізі місцевих бюджетів та доручення Державному
казначейству на надання середньострокової позички затверджується
Мінфіном.
13. Роз"яснення з питань застосування цього Порядку надаються
Мінфіном та Державним казначейством.


Інші НПА

Лист МОНмолодьспорт №839 від 16.07.2014 Про затвердження Змін до Умов прийому до вищих навчальних закладів України в 2014 році Лист Вищий господарський суд України №01-06/1666/14 від 27.10.2014 Про доповнення Інформаційного листа Вищого господарського суду України від 15.03.2011 № 01-06/249 "Про постанови Верховного Суду України, прийняті за результатами перегляду судових рішень господарських судів" Лист Вищий господарський суд України №01-06/249 від 15.03.2011 Про постанови Верховного Суду України, прийняті за результатами перегляду судових рішень господарських судів Лист Вищий господарський суд України №01-06/1686/14 від 04.11.2014 Про внесення змін до пунктів 10, 33 Інформаційного листа Вищого господарського суду України від 28.03.2013 № 01-06/606/2013 "Про Закон України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" (у редакції Закону України від 22.12.2011 № 4212-VI)" Лист Вищий господарський суд України №01-06/606/2013 від 28.03.2013 Про Закон України \"Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом\" (у редакції Закону України від 22.12.2011 № 4212-VI) Лист Мін'юст №6820-0-4-14/8.1 від 14.08.2014 Щодо відмови від обов'язковості та переходу до добровільності використання печаток суб'єктами господарюва Лист Мін'юст №Ч-13744/8.2 від 13.08.2014 Щодо встановлення ціни договору між суб'єктами господарювання у вигляді грошового еквівалента Лист НБУ №18-112/64483 від 05.11.2014 Про скасування пені та штрафів за договорами кредиту під час АТО Лист ВАСУ №1493/2/2/14-14 від 03.11.2014 Щодо розгляду адміністративних справ з урахуванням Закону України "Про здійснення правосуддя та кримінального провадження у зв'язку з проведенням антитерористичної операції" Лист НБУ №12-311/67934 від 17.11.2014 Щодо сплати збору на обов\'язкове державне пенсійне страхування з операцій купівлі іноземної валюти під час нарахування (утримання) податку на доходи фізичних осіб з процентів на валютні вклади