Укр   Рус

Ваш гід в законодавстві України


Друкувати


Почніть консультацію з юристом онлайн

752 юристів готові відповісти зараз

Відповідь за ~15 хвилин

Постанова КМУ № 969-2004-п від 28.07.2004 Про національного координатора Міжурядової програми ЮНЕСКО "Інформація для всіх"

                                                          
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
П О С Т А Н О В А
від 28 липня 2004 р. N 969
Київ
Про національного координатора Міжурядової
програми ЮНЕСКО "Інформація для всіх"

Кабінет Міністрів України п о с т а н о в л я є:
1. Визначити Міжнародний науково-навчальний центр
інформаційних технологій та систем Національної академії наук та
Міністерства освіти і науки національним координатором Міжурядової
програми ЮНЕСКО "Інформація для всіх".
2. Затвердити Положення про національного координатора
Міжурядової програми ЮНЕСКО "Інформація для всіх", що додається.

Прем"єр-міністр України В.ЯНУКОВИЧ
Інд. 27

ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 28 липня 2004 р. N 969
ПОЛОЖЕННЯ
про національного координатора Міжурядової
програми ЮНЕСКО "Інформація для всіх"

1. Національний координатор Міжурядової програми ЮНЕСКО
"Інформація для всіх" (далі - координатор) провадить діяльність
відповідно до загальних рекомендацій ЮНЕСКО в галузі створення та
розвитку інформаційного суспільства, систем інформації та
комунікації.
На координатора покладається виконання завдань, спрямованих
на виконання в Україні Міжурядової програми ЮНЕСКО "Інформація для
всіх" (далі - Програма).
2. Координатор в своїй діяльності керується Конституцією
( 254к/96-ВР ) та законами України, актами Президента України та
Кабінету Міністрів України, а також цим Положенням.
3. Основними завданнями координатора є:
забезпечення реалізації основних напрямів Програми;
сприяння інформаційному обміну і проведенню консультацій за
такими напрямами Програми: інформаційне суспільство та
інформаційні магістралі; забезпечення широкого доступу до
інформаційних джерел; цифрова спадщина; багатомовність у
кібернетичному просторі та його використання;
інформаційно-комунікаційні технології у сфері освіти, науки і
культури, екології та інших сферах, архівній та бібліотечній
справі;
сприяння обміну інформацією між Міжурядовою радою Програми та
учасниками реалізації в Україні основних напрямів Програми;
підготовка пропозицій щодо розроблення державних цільових
програм, спрямованих на реалізацію основних напрямів Програми;
узагальнення досвіду роботи з побудови інформаційного
суспільства в Україні за основними напрямами Програми.
4. Координатор відповідно до покладених на нього завдань:
аналізує проекти державних цільових програм, спрямованих на
реалізацію основних напрямів Програми;
проводить моніторинг реалізації основних напрямів Програми;
налагоджує співробітництво з національними органами країн -
членів ЮНЕСКО, що здійснюють координацію робіт з реалізації
основних напрямів Програми;
узагальнює досвід роботи з використання
інформаційно-комунікаційних технологій в Україні та забезпечення
широкого доступу до інформації;
поширює в Україні інформацію про хід реалізації основних
напрямів Програми;
організовує наради з питань забезпечення реалізації основних
напрямів Програми в Україні та підготовку річної доповіді для
подання до Міжурядової ради Програми;
узагальнює пропозиції щодо забезпечення реалізації основних
напрямів Програми, проводить їх наукову експертизу та подає в
установленому порядку до Міжурядової ради Програми;
організовує взаємодію з Міжурядовою радою Програми та бере
участь у її сесіях.
5. Координатор має право:
отримувати в установленому порядку від центральних та
місцевих органів виконавчої влади, підприємств, установ та
організацій інформацію, необхідну для виконання покладених на
нього завдань;
запитувати та отримувати в установленому порядку від ЮНЕСКО
інформацію про хід реалізації основних напрямів Програми;
утворювати робочі групи для забезпечення виконання покладених
на нього завдань.
6. Фінансове та організаційно-технічне забезпечення виконання
функцій координатором здійснюється за рахунок коштів, передбачених
на утримання Міжнародного науково-навчального центру інформаційних
технологій та систем Національної академії наук та МОН.

Почніть консультацію з юристом онлайн

752 юристів готові відповісти зараз

Відповідь за ~15 хвилин



Інші НПА

Лист МОНмолодьспорт №839 від 16.07.2014 Про затвердження Змін до Умов прийому до вищих навчальних закладів України в 2014 році Лист Вищий господарський суд України №01-06/1666/14 від 27.10.2014 Про доповнення Інформаційного листа Вищого господарського суду України від 15.03.2011 № 01-06/249 "Про постанови Верховного Суду України, прийняті за результатами перегляду судових рішень господарських судів" Лист Вищий господарський суд України №01-06/249 від 15.03.2011 Про постанови Верховного Суду України, прийняті за результатами перегляду судових рішень господарських судів Лист Вищий господарський суд України №01-06/1686/14 від 04.11.2014 Про внесення змін до пунктів 10, 33 Інформаційного листа Вищого господарського суду України від 28.03.2013 № 01-06/606/2013 "Про Закон України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" (у редакції Закону України від 22.12.2011 № 4212-VI)" Лист Вищий господарський суд України №01-06/606/2013 від 28.03.2013 Про Закон України \"Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом\" (у редакції Закону України від 22.12.2011 № 4212-VI) Лист Мін'юст №6820-0-4-14/8.1 від 14.08.2014 Щодо відмови від обов'язковості та переходу до добровільності використання печаток суб'єктами господарюва Лист Мін'юст №Ч-13744/8.2 від 13.08.2014 Щодо встановлення ціни договору між суб'єктами господарювання у вигляді грошового еквівалента Лист НБУ №18-112/64483 від 05.11.2014 Про скасування пені та штрафів за договорами кредиту під час АТО Лист ВАСУ №1493/2/2/14-14 від 03.11.2014 Щодо розгляду адміністративних справ з урахуванням Закону України "Про здійснення правосуддя та кримінального провадження у зв'язку з проведенням антитерористичної операції" Лист НБУ №12-311/67934 від 17.11.2014 Щодо сплати збору на обов\'язкове державне пенсійне страхування з операцій купівлі іноземної валюти під час нарахування (утримання) податку на доходи фізичних осіб з процентів на валютні вклади