Наказ МОНмолодьспорт № 766 від 02.07.2012 Про затвердження форм звітності з питань загальної середньої освіти та інструкцій щодо їх заповнення
ЗВІТ
денного загальноосвітнього навчального закладу
на початок 20_____/20_____ навчального року (станом на 5 вересня)
Подають: |
Терміни подання: |
Форма № ЗНЗ-1 (річна) Поштова
ЗАТВЕРДЖЕНО Наказ МОНмолодьспорту України 02 липня.2012 року № 766 (за погодженням з Держстатом України) |
денні загальноосвітні навчальні заклади незалежно від форми |
не пізніше 10 вересня |
|
власності та підпорядкування: |
||
1) органу управління освітою за місцезнаходженням (2 примірники); |
||
2) організація, до сфери управління якої належить цей заклад (для комунальних і державних закладів, |
||
крім системи МОНмолодьспорту) |
||
|
|
Респондент: Найменування, № навчального закладу ____________________________________________________________________ ______________________________________________________________________________________________________ Місцезнаходження _____________________________________________________________________________________ ______________________________________________________________________________________________________ (поштовий індекс, область, Автономна Республіка Крим, район, населений пункт, вулиця, провулок тощо, № будинку, корпусу, № квартири, офісу) Тип місцевості (1 – міська місцевість, 2 – сільська місцевість) _________________________________________________ Тип закладу ___________________________________________________________________________________________ Форма власності _______________________________________________________________________________________ (державна, комунальна, приватна) Підпорядкування __________________________________________________________________________________________________
|
Розділ I. Контингенти учнів за класами
Показники
Класи |
№ рядка |
Кількість |
Із загальної кількості учнів (з гр..2): |
З гр.. 7 в інклюзивних класах |
Крім того, учнів спеці- аль- них кла- сів, осіб** |
Дітей-сиріт та дітей, позбав- лених бать- ківського піклування |
З граф 2 і 10 учнів- інва- лідів |
Кіль- кість класів з на- повнюва- ністю більше 27 учнів |
|||||||||
кла- сів, оди- ниць |
учнів, осіб |
дівчат |
друго- річ- ни- ків |
учнів, які при- ходять тільки на нав- чання* |
навча- ється інди- віду- ально, усього
|
учнів, які потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку в ЗНЗ** |
|||||||||||
усього |
з них навчається індивіду- ально
|
||||||||||||||||
з графи 2 |
з графи 10 |
||||||||||||||||
А |
Б |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
|
|
Підготовчий |
01 |
|
|
|
|
х |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1-й |
у ДНЗ*** |
02 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
клас |
у ЗНЗ*** |
03 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2-й клас |
04 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3-й клас |
05 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4-й клас |
06 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5-й клас |
07 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6-й клас |
08 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7-й клас |
09 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8-й клас |
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9-й клас |
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10-й клас |
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11-й клас |
13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12-й клас |
14 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Усього (сума даних рядків 01-14) |
15 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
З рядків 01– 03 граф 2 і 10: кількість дітей, які до вступу в школу виховувалися в дошкільних навчальних закладах (16) ______
З рядка 15 графи 2:
кількість учнів у гімназіях, ліцеях, колегіумах, які навчаються за загальноосвітньою програмою (17) ________
кількість розумово відсталих дітей (заповнює лише спеціальна школа (школа-інтернат) для дітей з вадами фізичного розвитку) (18) __
кількість дітей: сліпих у спеціальних закладах для слабозорих (19) ______ , слабозорих у спеціальних закладах для сліпих (20) _____
З рядка 15 граф 2 і 10:
кількість учнів, які користуються гарячим харчуванням у закладах усіх типів (21) _______ ,
з них користуються безплатним харчуванням (не заповнюють заклади інтернатного типу) (22) _______
кількість учнів, потерпілих унаслідок аварії на ЧАЕС (23) ______, з них користуються безплатним харчуванням (з рядка 22) (24) ______
кількість учнів з малозабезпечених сімей (25) ________
учнів (вихованців) з числа дітей цього району (міста) (заповнюють загальноосвітні школи-інтернати) (26) ________
З рядка 15 графи 10: учнів у класах інтенсивної педагогічної корекції (27) ______ , учнів у класах для розумово відсталих (28) _______
З рядка 15 графи 11**: учнів, які потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку (з графи 7) (29) ________
З рядка 15: дітей, які перебувають під опікою (піклуванням), з графи 11 (30) _______, з графи 12 (31) ________
Загальна кількість груп (заповнюють усі заклади інтернатного типу) (32) ______
Дітей дошкільного віку в групах, створених для них (33) ______ , з них сиріт і позбавлених батьківського піклування (34) ______
Крім того, кількість вихованців, які лише проживають (не навчаючись) в школі-інтернаті (35) _________
У навчально-реабілітаційних центрах з рядка 15 графи 2, в інклюзивних класах з рядка 15 графи 9 кількість учнів: розумово відсталих (36) _____, сліпих (37) _____, зі зниженим зором (38) ____ , глухих (39) _____, зі зниженим слухом (40) _____, з порушенням опорно-рухового апарату (41) _____, з тяжкими порушеннями мовлення (42) _____, із затримкою психічного розвитку (43) ____, зі складними вадами розвитку (44) _______;
* Заповнюють загальноосвітні школи-інтернати і спеціальні школи-інтернати.
** Не заповнюють спеціальні школи (школи-інтернати).
*** ДНЗ – дошкільний навчальний заклад; ЗНЗ – загальноосвітній навчальний заклад.
Розділ ІІ. Мова навчання та мова, що вивчається як предмет
М о в а |
№ ряд-ка |
Код мови |
К л а с и |
|
|||||||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
Усього |
|||
А |
Б |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
М о в а н а в ч а н н я |
|||||||||||||||
класів |
01 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
учнів |
02 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
класів |
03 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
учнів |
04 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
класів |
05 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
учнів |
06 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Мова, яка вивчається як предмет (у тому числі іноземна) |
|||||||||||||||
класів |
07 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
учнів |
08 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
класів |
09 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
учнів |
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
класів |
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
учнів |
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
груп |
13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
учнів |
14 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
груп |
15 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
учнів |
16 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
груп |
17 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
учнів |
18 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Мова, яка вивчається факультативно або в гуртках (у тому числі іноземна) |
|||||||||||||||
учнів |
19 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
учнів |
20 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
учнів |
21 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
учнів |
22 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
учнів |
23 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Із загальної кількості учнів вивчають дві мови (крім державної) |
24 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
друга мова ___________ |
25 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
друга мова ___________ |
26 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
друга мова ___________ |
27 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
друга мова ___________ |
28 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Розділ ІІІ. Відомості про розподіл учнів за профілем навчання та поглибленим вивченням предметів
№ ряд- ка |
Профілі навчання |
Код |
Учнів у класах: |
|
|||||||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
Усього |
|||
А |
Б |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
01 |
|
|
|
|
|
|
|
||||||||
02 |
|
|
|
|
|
|
|||||||||
03 |
|
|
|
|
|
|
|||||||||
04 |
|
|
|
|
|
|
|||||||||
05 |
|
|
|
|
|
|
|||||||||
Предмети, які вивчаються поглиблено** |
|||||||||||||||
06 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
07 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
08 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
09 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
14 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Кількість класів з профільним навчанням (15) ______ , у них учнів – усього (16) _______
Кількість класів з поглибленим вивченням предметів (17) ______ , у них учнів – усього (18) _______
**Предмети, які вивчаються поглиблено (рядки 06-14), не повторюють профіль (профілі) навчання (рядки 01-05);
при поглибленому вивченні іноземних мов (мови) необхідно вказати за рядками 06–14 дані про кожну мову окремо.
Розділ ІV. Віковий склад учнів (станом на 1 січня 20_____ року) (осіб)
Назва показника |
№ ряд- ка |
Усьо- го |
у тому числі матимуть вік (число повних років): |
|||||||||||||
5 років |
6 років |
7 років |
8 років |
9 років |
10 років |
11 років |
12 років |
13 років |
14 років |
15 років |
16 років |
17 років |
18 років і старші |
|||
А |
Б |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
Усього учнів (сума даних рядків 02-13) |
01 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
у тому числі: |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1-й клас |
02 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2-й клас |
03 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3-й клас |
04 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4-й клас |
05 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5-й клас |
06 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6-й клас |
07 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7-й клас |
08 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8-й клас |
09 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9-й клас |
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10-й клас |
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11-й клас |
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12-й клас |
13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
З рядка 01: дівчат |
14 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Крім того, учнів спеці- |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
альних шкіл (шкіл-ін- |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
тернатів) та спеціаль- |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
них класів |
15 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
З рядка 02 - кількість учнів 1-го класу, які мають вік на 1 вересня 20____ року:
5 років і молодші (16) _____ , 6 років (17)_____ , 7 років (18) _____ , 8 років і старші (19) _____
Розділ V. Змінність навчання та групи подовженого дня
Назва показника |
№ ряд- ка |
Навчання у 2-гу зміну |
Групи подовженого дня |
|||||
кількість класів, одиниць |
у них учнів, осіб |
кількість груп, одиниць |
у них учнів - усього, осіб |
з них учнів 1 – 4-х класів |
крім того, груп, які пра- цюють за кошти батьків, одиниць |
у них учнів, осіб |
||
А |
Б |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
Усього |
01 |
|
|
|
|
|
|
|
Розділ VI. Відомості про учнів, які закінчили цей клас і переведені до наступного класу або
закінчили навчальний заклад у 20___ році (без учнів, залишених на повторний курс навчання) (осіб)
Назва показника |
№ рядка |
1-й клас |
2-й клас |
3-й клас |
4-й клас |
5-й клас |
6-й клас |
7-й клас |
8-й клас |
9-й клас |
10-й клас |
11-й клас |
12-й клас |
|
закінчили заклад |
переведені до 12-го класу |
|||||||||||||
А |
Б |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
Усього |
01 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
З графи 9: кількість учнів 9-го класу, які одержали свідоцтво про базову загальну середню освіту (02) ______
кількість учнів 9-го класу, які не одержали свідоцтво про базову загальну середню освіту (03) _______
З граф 11 і 13: кількість учнів 11(12)-го класу, які одержали атестат про повну загальну середню освіту (04) ______,
з них нагороджені: золотою медаллю (05) _______ , срібною медаллю (06) _______
кількість учнів 11(12)-го класу, які не одержали атестат про повну загальну середню освіту (видано
табель успішності) (07) _______
Дітей-сиріт і дітей, позбавлених батьківського піклування, з рядка 02 (08) ________, з рядка 03 (09) _________,
з рядка 04 (10) ______, з рядка 07 (11) _________
Крім того:
кількість екстернів, які одержали свідоцтво про базову загальну середню освіту (12) ______
кількість екстернів, які одержали атестат про повну загальну середню освіту (13) ______
дітей-сиріт і дітей, позбавлених батьківського піклування, з рядка 12 (14) ______, з рядка 13 (15) _________
кількість випускників 11-12-х класів, які пройшли тестування (16) ________
Розділ VII. Відомості про класи і класи-комплекти (одиниць) Розділ VIII. Гуртки, секції, організовані закладом
Назва показника |
№ рядка |
Кількість класів і класів-комплектів |
|
|
№ |
Гуртків, |
У них |
|
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
усього |
з них до 15 учнів |
|
Назва показника |
рядка |
секцій, одиниць |
дітей, осіб |
||
А |
Б |
1 |
2 |
|
А |
1 |
2 |
3 |
Кількість 1-4-х класів і |
|
|
|
|
Усього |
01 |
|
|
класів-комплектів |
|
|
|
|
у тому числі за напрямом: |
|
|
|
(сума даних рядків 02-05) |
01 |
|
|
|
науково-технічний |
02 |
|
|
з них у складі учнів: |
|
|
|
|
еколого-натуралістичний |
03 |
|
|
одного класу |
02 |
|
|
|
туристсько-краєзнавчий |
04 |
|
|
двох класів |
03 |
|
|
|
фізкультурно-спортивний |
05 |
|
|
трьох класів |
04 |
|
|
|
художньо-естетичний |
06 |
|
|
чотирьох класів |
05 |
|
|
|
інший |
07 |
|
|
Розділ IX. Відомості про приміщення та матеріальну базу
Назва показника |
№ ряд- ка |
Усьо- го |
Назва показника |
№ ряд- ка |
Усього |
||
А |
Б |
1 |
А |
Б |
1 |
||
Загальна площа всіх приміщень (кв. м) |
01 |
|
Чи є в закладі (1-так, 0-ні) Фізкультурна зала |
29 |
|
||
з них здано в оренду (кв.м) |
02 |
|
|||||
Крім того, площа орендованих приміщень (кв. м) |
03 |
|
Басейн |
30 |
|
||
З рядків 01 та 03 – кількість класних кімнат (уключаючи навчальні кабінети і лабораторії) |
04 |
|
Навчально–дослідна ділянка (арів) |
31 |
|
||
Підсобне господарство |
32 3231 |
|
|||||
Їх площа (кв.м) |
05 |
|
Опалення (1 – центральне або власна котельня, |
|
|
||
Кількість навчальних кабінетів |
|
|
2 – пічне) |
33 |
|
||
Математики |
06 |
|
Водогін |
34 |
|
||
Фізики |
07 |
|
у тому числі з гарячою водою |
35 |
|
||
Хімії |
08 |
|
Каналізація |
36 |
|
||
Географії |
09 |
|
Їдальня або буфет з гарячим харчуванням |
37 |
|
||
Біології |
10 |
|
число посадкових місць у їдальні або буфеті |
38 |
|
||
Української мови і літератури |
11 |
|
у т. ч. у пристосованих приміщеннях |
39 |
|
||
Інших мов і літератур |
12 |
|
Кількість поверхів в основній будівлі закладу |
40 |
|
||
Іноземної мови |
13 |
|
До якого поверху є безперешкодний доступ |
|
|
||
Усіх кабінетів з лінгафонним обладнанням |
14 |
|
дітей-інвалідів |
41 |
|
||
Основ інформатики й обчислювальної техніки |
15 |
|
Кількість окремих будівель (уключаючи майстерні |
|
|
||
у них: |
комп’ютерних класів |
16 |
|
та пришкільний інтернат), де навчаються учні |
42 |
|
|
робочих місць з комп’ютером |
17 |
|
з них: |
|
|
||
у т.ч. в яких використовується операційна система з відкритим кодом |
18 |
|
потребують капітального ремонту |
43 |
|
||
Кількість комп’ютерів у закладі – усього |
19 |
|
перебувають в аварійному стані |
44 |
|
||
|
підключено до Internet |
20 |
|
Чисельність учнів, які проживають на відстані |
|
|
|
з |
не працюють |
21 |
|
більше 3 км від закладу і потребують підвезення |
45 |
|
|
них: |
термін придбання становить понад 5 років |
22 |
|
у тому числі: |
|
|
|
|
використовуються в управлінсько-господарській |
|
|
учнів, для яких організовано підвезення |
46 |
|
|
|
діяльності |
23 |
|
з них за програмою “Шкільний автобус” |
47 |
|
|
|
у т. ч. для ведення бібліотечного фонду |
24 |
|
учнів, які проживають у пришкільному інтернаті |
48 |
|
|
Крім того: |
|
|
Бібліотечний фонд |
|
|
||
кількість портативних комп’ютерів: ноутбуків, |
|
|
Кількість книг, брошур, журналів (примірників) |
49 |
|
||
нетбуків |
25 |
|
у тому числі підручників – усього |
50 |
|
||
кількість інтерактивних комплексів |
26 |
|
з них для: 1-4-х класів |
51 |
|
||
Кількість комп’ютерних програмних засобів навчання, |
|
|
5-9-х класів |
52 |
|
||
які використовуються в навчальному процесі |
27 |
|
10-11(12)-х класів |
53 |
|
||
Кількість майстерень |
28 |
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
Розділ Х. Педагогічні працівники (осіб)
Назва показника |
№ рядка |
Усього |
Назва показника |
№ рядка |
Усього |
А |
Б |
1 |
А |
Б |
1 |
Кількість учителів |
01 |
|
в інтернаті при закладі |
05 |
|
з них мають основну роботу |
02 |
|
з них мають основну роботу |
06 |
|
Кількість вихователів: у групах подовженого дня |
03 |
|
у школі-інтернаті |
07 |
|
з них мають основну роботу |
04 |
|
з них мають основну роботу |
08 |
|
Крім того, кількість учителів, що працюють у спеціальних класах для дітей, які потребують корекції фізичного та
(або) розумового розвитку, організованих при денних загальноосвітніх школах (школах-інтернатах) (09) _______ та
кількість таких класів (10) ______ (рядки 09 і 10 не заповнюють спеціальні школи (школи-інтернати)
Довідкова інформація (дані не включаються до жодного з розділів звіту):
кількість груп для дітей дошкільного віку, організованих для їх підготовки до школи (01) _______ , у них дітей (02)________ ___________________________________________ _______________________________________________________
(місце підпису керівника (власника) та/або осіб, (П.І.Б.)
відповідальних за заповнення форм звітності)
____________________________________________ _______________________________________________________
телефон____________________ факс ______________________________ електронна пошта ________________________________
{Звіт із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства освіти і науки № 809 від 09.07.2014}
Директор департаменту
Інші НПА
Наказ МОНмолодьспорт №805 від 09.07.2014 Про внесення зміни до наказу Міністерства освіти і науки України від 3 вересня 2007 року № 781 Постанова КМУ №110-2014-п від 25.03.2014 Питання оплати праці працівників установ, закладів та організацій окремих галузей бюджетної сфери Наказ МОНмолодьспорт №806 від 09.07.2014 Про внесення зміни до наказу Міністерства освіти і науки України від 26 вересня 2005 року № 557 Наказ МОНмолодьспорт №912 від 13.08.2012 Про впорядкування умов оплати праці окремих категорій працівників Міжнародного дитячого центру-комплексу "Золотий ключик" Наказ МОНмолодьспорт №804 від 09.07.2014 Про внесення змін до наказу Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 13 серпня 2012 року № 912 Наказ МОНмолодьспорт №2213/798 від 07.07.2014 Про затвердження форм Свідоцтва про закінчення дитячо-юнацької спортивної школи та Особистої картки спортсмена Наказ МОНмолодьспорт №779 від 01.07.2014 Про внесення змін до Порядку замовлення та видачі документів про вищу освіту державного зразка та додатків до них випускникам вищих навчальних закладів, розташованих на тимчасово окупованій території України, у 2014 році Наказ МОНмолодьспорт №655 від 28.05.2014 Про затвердження Порядку замовлення та видачі документів про вищу освіту державного зразка та додатків до них випускникам вищих навчальних закладів, розташованих на тимчасово окупованій території України, у 2014 році Наказ МОНмолодьспорт №764 від 27.06.2014 Про затвердження Положення про Міжнародний конкурс «Найкращий учитель української мови за кордоном» Наказ МОНмолодьспорт №759 від 26.06.2014 Про затвердження Змін до Умов прийому до вищих навчальних закладів України в 2014 році