Наказ Мін'юст № 93/5 від 14.01.2013 Про отримання свідоцтва про право на здійснення діяльності арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора)
МІНІСТЕРСТВО ЮСТИЦІЇ УКРАЇНИНАКАЗ
14.01.2013 № 93/5
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
15 січня 2013 р.
за № 116/22648
Про отримання свідоцтва про право на здійснення діяльності арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора)
Відповідно до абзацу четвертого частини першої статті 3, частини третьої статті 102 та статті 103 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", пункту 3 Положення про Міністерство юстиції України, затвердженого Указом Президента України від 06 квітня 2011 року № 395, НАКАЗУЮ:
1. Затвердити такі, що додаються:
1.1. Порядок складення кваліфікаційного іспиту особами, які мають намір здійснювати діяльність арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора), шляхом автоматизованого анонімного тестування.
1.2. Порядок видачі свідоцтва про право на здійснення діяльності арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора).
2. Департаменту нотаріату, банкрутства та функціонування центрального засвідчувального органу (Чижмарь К.І.):
2.1. Протягом шести місяців з дня набрання чинності Законом України від 22 грудня 2011 року № 4212-VI "Про внесення змін до Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" замінити безоплатно на підставі заяви арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) чинну на день набрання чинності цим Законом ліцензію на право здійснення діяльності арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) за умови її відповідності вимогам, встановленим Законом України "Про ліцензування певних видів господарської діяльності" та Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності арбітражних керуючих (розпорядників майна, керуючих санацією, ліквідаторів), затвердженими наказом Міністерства юстиції України від 14 жовтня 2011 року № 3176/5, зареєстрованими в Міністерстві юстиції України 17 жовтня 2011 року за № 1196/19934, на свідоцтво про право на здійснення діяльності арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора).
2.2. Подати цей наказ на державну реєстрацію відповідно до Указу Президента України від 03 жовтня 1992 року № 493 "Про державну реєстрацію нормативно-правових актів міністерств та інших органів виконавчої влади".
3. Департаменту організаційного та ресурсного забезпечення (Мудрий С.І.) здійснювати матеріально-технічне забезпечення виконання Департаментом нотаріату, банкрутства та функціонування центрального засвідчувального органу (Чижмарь К.І.) покладених на нього функцій щодо організації проведення кваліфікаційного іспиту осіб, які мають намір здійснювати діяльність арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора), шляхом автоматизованого анонімного тестування і видачі свідоцтва про право на здійснення діяльності арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора).
4. Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування, але не раніше дня набрання чинності Законом України від 22 грудня 2011 року № 4212-VI "Про внесення змін до Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом".
5. Контроль за виконанням цього наказу покласти на директора Департаменту нотаріату, банкрутства та функціонування центрального засвідчувального органу Чижмарь К.І.
Міністр
О.В. Лавринович
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
юстиції України
14.01.2013 № 93/5
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
15 січня 2013 р.
за № 116/22648
ПОРЯДОК
складення кваліфікаційного іспиту особами, які мають намір здійснювати діяльність арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора), шляхом автоматизованого анонімного тестування
І. Загальні положення
1.1. Цей Порядок визначає організаційні засади проведення кваліфікаційного іспиту (далі - іспит) та порядок його складення особами, які мають намір здійснювати діяльність арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) (далі - претенденти), а також регулює порядок оцінювання знань на іспиті та встановлення його результату.
1.2. Іспит проводиться шляхом проходження претендентами автоматизованого анонімного тестування.
1.3. Дата, час та місце проведення іспиту визначаються Кваліфікаційною комісією арбітражних керуючих (розпорядників майна, керуючих санацією, ліквідаторів) (далі - Комісія) відповідно до графіка складення іспиту.
1.4. Графік складення іспиту розміщується на офіційному веб-сайті Міністерства юстиції України (далі - Мін’юст України) в мережі Інтернет не пізніше ніж за місяць до дати проведення іспиту.
1.5. Графік складення іспиту повинен містити інформацію про дату, час, місце проведення іспиту, прізвища, імена та по батькові претендентів, які отримали допуск до складення іспиту.
1.6. У разі зміни дати, часу, місця проведення іспиту Комісія повідомляє про це осіб, допущених до його складення, шляхом розміщення відповідного повідомлення на офіційному веб-сайті Мін’юсту України в мережі Інтернет.
1.7. Графік складення іспиту затверджується на засіданні Комісії згідно з прийнятими рішеннями про допуск до складення іспиту.
II. Допуск до складення іспиту
2.1. До складення іспиту допускається особа, яка:
є громадянином України;
дієздатна;
має вищу юридичну або економічну освіту;
не має судимості за вчинення корисливих злочинів;
здатна виконувати обов’язки арбітражного керуючого за станом здоров’я;
не має заборони обіймати керівні посади;
має стаж роботи за фахом не менше трьох років або одного року на керівних посадах після отримання повної вищої освіти;
пройшла навчання відповідно до законодавства;
пройшла стажування відповідно до законодавства;
вільно володіє державною мовою.
2.2. Претендент подає особисто або надсилає поштою до Комісії такі документи:
заяву на ім’я голови Комісії про видачу свідоцтва про право на здійснення діяльності арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) за формою, наведеною в додатку до цього Порядку;
засвідчену в установленому порядку копію диплома про вищу юридичну або економічну освіту;
довідку про відсутність судимості;
засвідчену в установленому порядку копію трудової книжки;
засвідчені в установленому порядку копії відповідних сторінок паспорта громадянина України, які містять відомості про прізвище, ім’я, по батькові, місце реєстрації проживання;
довідку про проходження медичного огляду;
дві фотокартки розміром 40 х 30 мм;
копію сертифіката про проходження навчання у сфері відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом;
копію відгуку про проходження стажування претендентом.
2.3. Попередній розгляд документів, які подаються на розгляд Комісії, здійснює структурний підрозділ Мін’юсту України, який забезпечує реалізацію повноважень державного органу з питань банкрутства (далі - структурний підрозділ Мін’юсту України).
За результатом попереднього розгляду документів, які подаються на розгляд Комісії, структурний підрозділ Мін’юсту України складає висновок щодо відповідності претендента вимогам Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" (далі - висновок).
Висновок підписується керівником структурного підрозділу Мін’юсту України.
2.4. Комісія за результатами розгляду висновку Мін’юсту України та документів, що подаються претендентом до Комісії, приймає рішення про допуск чи відмову в допуску до складення іспиту.
2.5. Комісія відмовляє у допуску до складення іспиту у разі:
невідповідності претендента вимогам Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом";
невідповідності поданих документів вимогам законодавства та цього Порядку;
завершення строку дії сертифіката про проходження навчання у сфері відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом;
негативного відгуку про проходження стажування претендентом.
2.6. Про відмову в допуску до складення іспиту претендент повідомляється письмово із зазначенням підстави такої відмови.
2.7. Рішення про відмову в допуску до складення іспиту може бути оскаржене до Комісії.
III. Порядок складення іспиту
3.1. Іспит проводиться шляхом автоматизованого анонімного тестування відповідно до переліку обов’язкових питань, за якими проводиться навчання осіб, які мають намір здійснювати діяльність арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора), визначених законодавством.
3.2. У день проведення іспиту претендент, допущений до його складення, проходить реєстрацію, для чого подає секретарю Комісії документ, що посвідчує особу.
3.3. Приміщення для проведення іспиту має відповідати умовам зручного розміщення та забезпечувати індивідуальну роботу над екзаменаційними тестами.
3.4. Під час складення іспиту забороняється використовувати будь-які джерела інформації на паперових чи електронних носіях (підручники, навчальні посібники, електронні книги тощо), а також засоби зв’язку. У разі виявлення користування претендентом під час складення іспиту сторонніми джерелами інформації або засобами зв’язку такий претендент за рішенням Комісії відсторонюється від участі в іспиті і вважається таким, який не склав його.
3.5. Тестові питання розробляються структурним підрозділом Мін’юсту України. Для іспиту складаються 20 білетів, у кожному з яких по 40 запитань, до кожного з яких надається перелік із 5 відповідей у формі тверджень. Одне твердження буде правильним, решта - неправильними.
3.6. На складення іспиту відводиться три години.
3.7. Після закінчення часу, відведеного для іспиту, програма автоматизованого тестування проводить перевірку тестових питань. За кожне відзначене правильне твердження програма автоматизованого тестування зараховує по одному балу.
3.8. Особа вважається такою, яка склала іспит, якщо вона набрала не менше ніж 35 балів.
3.9. Комісія на підставі результатів іспиту шляхом голосування більшістю присутніх членів Комісії приймає рішення про видачу або відмову у видачі свідоцтва про право на здійснення діяльності арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора).
3.10. За результатами іспиту секретар Комісії складає протокол, у якому зазначаються: час та місце проведення іспиту; прізвища, імена та по батькові присутніх членів Комісії; прізвища, імена та по батькові, реквізити паспортів, місця реєстрації або проживання осіб, які допущені до складення іспиту; номери екзаменаційних тестів; отримані бали за результатами екзаменаційного тесту; прізвища, імена та по батькові осіб, які склали та які не склали іспит; рекомендації Мін’юсту України щодо видачі свідоцтва про право на здійснення діяльності арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) особам, які склали іспит.
Протокол підписується головою та секретарем Комісії.
3.11. Протягом десятиденного строку з дня складення іспиту Комісія надсилає протокол його проведення до структурного підрозділу Мін’юсту України та оголошує шляхом розміщення відповідного повідомлення на офіційному веб-сайті Мін’юсту України в мережі Інтернет результати проведення іспиту (кількість отриманих балів кожного претендента), прізвища, імена, по батькові осіб, за результатами складеного іспиту яких Комісією прийнято рішення про видачу (або відмову у видачі) Мін’юстом України свідоцтва про право на здійснення діяльності арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора).
3.12. Особа, яка не склала іспит, має право скласти іспит повторно один раз у порядку, передбаченому для складення іспиту.
3.13. Особа, яка не склала повторний іспит, може бути допущена до складення нового іспиту після проходження перепідготовки в порядку, визначеному законодавством.
3.14. Результати іспитів можуть бути оскаржені протягом місяця до Комісії.
3.15. Зберігання протоколів проведення іспиту та документів, що надійшли від претендентів до Комісії, забезпечує структурний підрозділ Мін’юсту України.
Директор Департаменту
нотаріату, банкрутства
та функціонування
центрального засвідчувального
органу
К.І. Чижмарь
Додаток
до Порядку складення
кваліфікаційного іспиту особами,
які мають намір здійснювати
діяльність арбітражного керуючого
(розпорядника майна, керуючого
санацією, ліквідатора),
шляхом автоматизованого
анонімного тестування
Міністерство юстиції України
_____________________________
Голові Кваліфікаційної комісії
арбітражних керуючих (розпорядників
майна, керуючих санацією, ліквідаторів) _____________________________
Заявник: _________________________
_________________________________
(П.І.Б. особи, яка має намір здійснювати
діяльність арбітражного керуючого
(розпорядника майна, керуючого санацією,
ліквідатора), місце проживання)
ЗАЯВА
про видачу свідоцтва про право на здійснення діяльності арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора)
Прошу допустити мене до складення кваліфікаційного іспиту для отримання свідоцтва про право на здійснення діяльності арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора).
Під судом і слідством за вчинення корисливих злочинів не перебував, недієздатним або обмеженим у дієздатності судом не визнавався.
Додаток:
1. Засвідчена в установленому порядку копія диплома про вищу юридичну або економічну освіту.
2. Довідка про відсутність судимості.
3. Засвідчена в установленому порядку копія трудової книжки.
4. Засвідчені в установленому порядку копіії відповідних сторінок паспорта громадянина України, які містять відомості про прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання.
5. Копія сертифіката про проходження навчання у сфері відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом.
6. Копія відгуку про проходження стажування.
7. Довідка про проходження медичного огляду.
8. Дві фотокартки розміром 40 х 30 мм.
Усі відомості, подані в заяві та додатках, правдиві й повні.
"___"__________20__ р
____________
(підпис)
______________________________
(П.І.Б. особи, яка має намір
отримати свідоцтво про право
на на здійснення діяльності арбітражного
керуючого (розпорядника майна,
керуючого санацією, ліквідатора)
Інші НПА
Наказ Мін'юст №80/5 від 11.01.2013 Про затвердження Положення про Кваліфікаційну комісію арбітражних керуючих (розпорядників майна, керуючих санацією, ліквідаторів) Рішення НКЦПФР №735 від 23.04.2013 Про затвердження Положення про провадження депозитарної діяльності Постанова НКРЕКП №115 від 12.02.2013 Про затвердження Методики розрахунку плати за приєднання електроустановок до електричних мереж Закон України ВРУ №63-VIII від 25.12.2014 Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо особливостей уточнення податкових зобов’язань з податку на прибуток підприємств та податку на додану вартість у разі застосування податкового компромісу Указ Президент №9 від 13.01.2015 Про Представника України у Виконавчій раді ЮНЕСКО Указ Президент №8 від 13.01.2015 Про призначення Г. Латія Надзвичайним і Повноважним Послом України в Арабській Республіці Єгипет Указ Президент №10 від 13.01.2015 Про голову Національної комісії України у справах ЮНЕСКО Указ Президент №5 від 12.01.2015 Про Стратегію сталого розвитку "Україна - 2020" Наказ Мінінфраструктури №598 від 24.11.2014 Про внесення змін до деяких нормативно-правових актів Міністерства транспорту та зв\'язку України Наказ МОЗ №954 від 12.12.2014 Про внесення змін до Порядку встановлення заборони (тимчасової заборони) та поновлення обігу лікарських засобів на території України