Постанова Правління НБУ № 572 від 17.06.2015 Про затвердження типових форм для відображення бюджетними установами результатів інвентаризації
МІНІСТЕРСТВО ФІНАНСІВ УКРАЇНИ
НАКАЗ
17.06.2015 № 572
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
06 липня 2015 р.
за № 788/27233
Про затвердження типових форм для відображення бюджетними установами результатів інвентаризації
Відповідно до статті 56 Бюджетного кодексу України, Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні», Положення про Міністерство фінансів України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20 серпня 2014 року № 375, НАКАЗУЮ:
1. Затвердити такі, що додаються, типові форми для відображення бюджетними установами результатів інвентаризації:
Інвентаризаційний опис необоротних активів;
Інвентаризаційний опис запасів;
Інвентаризаційний опис матеріальних цінностей, прийнятих на відповідальне зберігання;
Звіряльну відомість результатів інвентаризації необоротних активів;
Звіряльну відомість результатів інвентаризації запасів;
Акт про результати інвентаризації грошових коштів;
Акт інвентаризації наявності грошових документів, бланків документів суворої звітності;
Акт інвентаризації наявності фінансових інвестицій;
Акт інвентаризації розрахунків з дебіторами і кредиторами;
Акт інвентаризації дебіторської або кредиторської заборгованості, строк позовної давності якої минув і яка планується до списання;
Акт інвентаризації розрахунків щодо відшкодування матеріальних збитків;
Протокол інвентаризаційної комісії.
2. Затверджені цим наказом типові форми для відображення бюджетними установами результатів інвентаризації можуть застосовуватися юридичними особами, створеними відповідно до законодавства України, незалежно від їх організаційно-правових форм і форм власності, а також представництвами іноземних суб’єктів господарської діяльності.
3. Встановити, що для оформлення інвентаризації:
майна об’єктів державної власності застосовується Акт інвентаризації об’єктів державної власності, що пропонуються до списання, за формою згідно з додатком 2 до Порядку списання об’єктів державної власності, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 08 листопада 2007 року № 1314;
основних фондів, які пропонуються до відчуження, застосовується Акт інвентаризації основних фондів (засобів), які пропонуються до відчуження, за формою згідно з додатком 2 до Порядку відчуження об’єктів державної власності, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 06 червня 2007 року № 803;
об’єктів права інтелектуальної власності у складі нематеріальних активів застосовується типова форма № НА-4 «Інвентаризаційний опис об’єктів права інтелектуальної власності у складі нематеріальних активів», затверджена наказом Міністерства фінансів України від 22 листопада 2004 року № 732, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 14 грудня 2004 року за № 1580/10179;
наявності готівки застосовується Акт про результати інвентаризації наявних коштів за формою згідно із додатком 7 до Положення про ведення касових операцій у національній валюті в Україні, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 637, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 13 січня 2005 року за № 40/10320.
4. Департаменту податкової, митної політики та методології бухгалтерського обліку (Чмерук М.О.) в установленому порядку забезпечити:
подання цього наказу на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України;
оприлюднення цього наказу.
5. Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.
6. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Міністра Макеєву О.Л.
Міністр
Н. Яресько
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ
Міністерства фінансів України
17.06.2015 № 572
_________________________________________________________________
(установа)
Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ |
|
|
|
|
|
|
|
|
ІНВЕНТАРИЗАЦІЙНИЙ ОПИС
необоротних активів
(основні засоби, нематеріальні активи1, інші необоротні матеріальні активи, капітальні інвестиції)
«____»________________ 20___р.
(дата складання)
На підставі розпорядчого документа від «___»________________20____ р. №_______ виконано зняття фактичних залишків основних засобів, нематеріальних активів, інших необоротних матеріальних активів, капітальних інвестицій (необхідне підкреслити), які обліковуються на субрахунку(ах) ___________________________________ та зберігаються _________________________________________________________
(номер та назва) (місцезнаходження2)
станом на «___»__________________20____ р.
Розписка
До початку проведення інвентаризації всі видаткові та прибуткові документи на необоротні активи здано в бухгалтерську службу і всі необоротні активи, що надійшли на мою відповідальність, оприбутковано, а ті, що вибули, списано.
Матеріально відповідальна особа:
|
|
|
|
|
(посада) |
|
(підпис) |
|
(ініціали, прізвище)
|
Інвентаризація: розпочата «___»_________________20____ р.,
закінчена «___»_________________20____ р.
_______________________________________
1 Для оформлення інвентаризації об’єктів права інтелектуальної власності у складі нематеріальних активів застосовується типова форма № НА-4 «Інвентаризаційний опис об’єктів права інтелектуальної власності у складі нематеріальних активів», затверджена наказом Міністерства фінансів України від 22 листопада 2004 року № 732, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 14 грудня 2004 року за № 1580/10179
2 Склад (комора), його (її) фактичне місцезнаходження.
При інвентаризації встановлено таке:
№ з/п |
Найменування, стисла характеристика та призначення об’єкта |
Рік випуску (будівництва) чи дата придбання (введення в експлуатацію) та виготовлювач |
Номер |
Один. вимір. |
Фактична наявність |
Відмітка про вибуття |
За даними бухгалтерського обліку3 |
Інші відомості |
||||||||
інвентарний/ номенклатурний |
заводський |
паспорта |
||||||||||||||
кількість |
первісна (переоцінена)вартість |
кількість |
первісна (переоцінена) вартість |
сума зносу (накопиченої амортизації) |
балансова вартість |
строк корисного використання |
||||||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
… |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Разом |
Х |
Х |
Х |
Х |
Х |
Х |
|
|
|
|
|
|
|
|
Х |
|
Разом за описом: а) кількість порядкових номерів _______________________________________________________________________________________
(прописом)
б) загальна кількість одиниць (фактично)_______________________________________________________________________________
(прописом)
в) вартість фактична _________________________________________________________________________________________________
(прописом)
г) загальна кількість одиниць за даними бухгалтерського обліку ____________________________________________________________
(прописом)
ґ) вартість за даними бухгалтерського обліку _____________________________________________________________________________
(прописом)
Голова комісії _____________________________________________ ___________________________ _________________________________________________
(посада) (підпис) (ініціали, прізвище)
Члени комісії: ______________________________________ ___________________________ _________________________________________________
(посада) (підпис) (ініціали, прізвище)
_____________________________________________ ___________________________ _________________________________________________
(посада) (підпис) (ініціали, прізвище)
_____________________________________________ ___________________________ ________________________________________________
(посада) (підпис) (ініціали, прізвище)
Усі цінності, пронумеровані в цьому інвентаризаційному описі з №_____ до №_____, перевірено комісією в натурі в моїй присутності та внесено в опис. У зв’язку з цим претензій до інвентаризаційної комісії не маю. Цінності, перелічені в описі, знаходяться на моєму відповідальному зберіганні.
Матеріально відповідальна особа:
«___»_____________________20____ р. ______________________________ ________________________________ _____________________________________
(посада) (підпис) (ініціали, прізвище)
Інформацію за даними бухгалтерського обліку вніс: ______________________ _________________________ ______________________________________
(посада) (підпис) (ініціали, прізвище)
Вказані в цьому описі дані перевірив:
«___»_____________________20____ р. ____________________________ ____________________________________ __________________________________________
(посада) (підпис) (ініціали, прізвище)
______________________________________
3 Графи 11-15 заповнюються бухгалтерською службою.
Директор Департаменту податкової, митної
політики та методології бухгалтерського обліку М. О. Чмерук
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ
Міністерства фінансів України
17.06.2015 № 572
___________________________________________ ____
(установа)
Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ |
|
|
|
|
|
|
|
|
ІНВЕНТАРИЗАЦІЙНИЙ ОПИС
запасів
«____»________________ 20___р.
(дата складання)
На підставі розпорядчого документа від «___»________________20____ р. №_______ виконано зняття фактичних залишків запасів, які обліковуються на субрахунку(ах) ______________________________ та зберігаються _____________________________________________________________
(номер та назва) (місцезнаходження1)
станом на «___»__________________20____ р.
Розписка
До початку проведення інвентаризації всі видаткові та прибуткові документи на матеріальні цінності здано в бухгалтерську службу і всі матеріальні цінності, що надійшли на мою відповідальність, оприбутковано, а ті, що вибули, списано.
Матеріально відповідальна особа:
|
|
|
|
|
(посада) |
|
(підпис) |
|
(ініціали, прізвище)
|
Інвентаризація: розпочата «___»________________20____ р.,
закінчена «___»_________________20____ р.
__________________________________
1 Склад (комора), його (її) фактичне місцезнаходження.
При інвентаризації встановлено таке:
№ з/п |
Рахунок, субрахунок |
Матеріальні цінності |
Одиниця виміру |
Фактична наявність |
За даними бухгалтерського обліку2 |
Інші відомості |
|||||||||||||||
найменування, вид, сорт, група |
номенклатурний номер (за наявності) |
кількість |
вартість |
сума |
кількість |
вартість |
сума |
||||||||||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
||||||||||
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||
….. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||
….. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||
Разом |
Х |
Х |
Х |
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
Разом за описом: а) кількість порядкових номерів _______________________________________________________________________________________
(прописом)
б) загальна кількість одиниць (фактично) ________________________________________________________________________________
(прописом)
в) вартість фактична _________________________________________________________________________________________________
(прописом)
г) загальна кількість одиниць за даними бухгалтерського обліку ____________________________________________________________
(прописом)
ґ) вартість за даними бухгалтерського обліку _____________________________________________________________________________
(прописом)
Голова комісії_________________________________ ____________________ _________________________________________
(посада) (підпис) (ініціали, прізвище)
Члени комісії:_________________________________ ____________________ _________________________________________
(посада) (підпис) (ініціали, прізвище)
__________________________________________________ ______________________________ _____________________________________________________________
(посада) (підпис) (ініціали, прізвище)
Усі цінності, пойменовані в цьому інвентаризаційному описі з №_____ до №_____, перевірено комісією в натурі в моїй присутності та внесено в опис. У зв’язку з цим претензій до інвентаризаційної комісії не маю. Цінності, перелічені в описі, знаходяться на моєму відповідальному зберіганні.
Матеріально відповідальна особа:
«___»_____________________20____ р. ______________________________ ________________________________ _____________________________________
(посада) (підпис) (ініціали, прізвище)
Інформацію за даними бухгалтерського обліку вніс _________________________ _____________________________ ____________________________________
(посада) (підпис) (ініціали, прізвище)
Вказані в цьому описі дані перевірив:
«___»__________________20____ р._______________________________ _______________________ ___________________________________
(посада) (підпис) (ініціали, прізвище)
________________
2 Графи 9–11 заповнюються бухгалтерською службою.
Директор
Департаменту податкової,
митної політики та методології
бухгалтерського обліку
М.О. Чмерук
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ
Міністерства фінансів України
17.06.2015 № 572
_______________________________________________
(установа)
Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ІНВЕНТАРИЗАЦІЙНИЙ ОПИС
матеріальних цінностей, прийнятих на відповідальне зберігання
«____»________________ 20___р.
(дата складання)
На підставі розпорядчого документа від «___»____________20____ р. №____ проведено зняття фактичних залишків матеріальних цінностей, які знаходяться на відповідальному зберіганні станом на «___»________________20____ р.
Розписка
До початку проведення інвентаризації всі видаткові та прибуткові документи на матеріальні цінності здано в бухгалтерську службу і всі матеріальні цінності, що надійшли на мою відповідальність, оприбутковано, а ті, що вибули, списано.
Матеріально відповідальна особа: |
|
|
|
|
|
|
(посада) |
|
(підпис) |
|
(ініціали, прізвище) |
Інвентаризація: розпочата «___»____________20____ р.,
закінчена «___»____________20____ р.
При інвентаризації встановлено таке:
№ з/п |
Матеріальні цінності на відповідальному зберіганні |
Позабалансовий рахунок |
Інвентарний/ номенклатурний номер (за наявності) |
Одиниця виміру |
Фактична наявність |
За даними бухгалтерського обліку1 |
Дата приймання цінностей на зберігання |
Місце зберігання2 |
|||
найменування постачальника |
ЄДРПОУ (реєстраційний номер облікової картки платника податків або серія та номер паспорта) |
кількість |
вартість |
кількість |
вартість |
||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
..... |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Разом |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Разом за описом: а) кількість порядкових номерів _______________________________________
(прописом)
б) загальна кількість одиниць (фактично) _______________________________
(прописом)
в) вартість фактична _________________________________________________
(прописом)
г) загальна кількість одиниць за даними бухгалтерського обліку ____________
(прописом)
ґ) вартість за даними бухгалтерського обліку ____________________________
(прописом)
Голова комісії _________________ _____________________ _____________________________
(посада) (підпис) (ініціали, прізвище)
Члени комісії: _____________________ ______________________ ________________________
(посада) (підпис) (ініціали, прізвище)
_________________ ___________________ ________________________
(посада) (підпис) (ініціали, прізвище)
Усі цінності, пойменовані в цьому інвентаризаційному описі з №_____ до №_____, перелічено комісією в натурі за моєї присутності та внесено в опис. У зв’язку з цим претензій до інвентаризаційної комісії не маю. Цінності, перелічені в описі, знаходяться на моєму відповідальному зберіганні.
Матеріально відповідальна особа: «__»_______20___р. ____________ ________________
(підпис) (ініціали, прізвище)
Інформацію за даними бухгалтерського обліку вніс: __________ ______________ _______________
(посада) (підпис) (ініціали, прізвище)
Вказані в даному описі дані та підрахунки перевірив:
_____________________ ______________ _______________ «___»____________20____ р.
(посада) (підпис) (П.І.Б.)
___________________________
1 Графи 9–10 заповнюються бухгалтерською службою.
2 Склад (комора), його (її) фактичне місцезнаходження.
Директор Департаменту податкової, митної політики
та методології бухгалтерського обліку М. О. Чмерук
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ
Міністерства фінансів України
17.06.2015 № 572
_____________________________________________________
(установа)
Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ |
|
|
|
|
|
|
|
|
ЗВІРЯЛЬНА ВІДОМІСТЬ
результатів інвентаризації необоротних активів1
(основні засоби, нематеріальні активи, інші необоротні матеріальні активи, капітальні інвестиції)
«____»________________ 20___р.
(дата складання)
На підставі розпорядчого документа від «____»________________20____ р. №____ проведено інвентаризацію фактичної наявності
необоротних активів, за результатами якої встановлено:
№ з/п |
Найменування, стисла характеристика та призначення об’єктів |
Рік випуску (будівництва) чи дата придбання (введення в експлуатацію) |
Одиниця виміру |
Матеріально відповідальна особа |
Номер |
Результати інвентаризації |
|||||
лишки |
нестачі |
||||||||||
інвентарний/ номенклатурний |
заводський |
паспорта |
кількість |
сума |
Кількість |
сума |
|||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
...... |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Разом |
Х |
Х |
Х |
Х |
Х |
Х |
|
|
|
|
Бухгалтер _______________________________ ______________________________________
(підпис) (ініціали, прізвище)
Голова інвентаризаційної комісії ___________________________ _________________________________________________
(підпис) (ініціали, прізвище)
Члени інвентаризаційної комісії: ___________________________ _________________________________________________
(підпис) (ініціали, прізвище)
___________________________ _________________________________________________
(підпис) (ініціали, прізвище)
___________________________ _________________________________________________
(підпис) (ініціали, прізвище)
____________________________________________
1 До відомостей включаються виявлені розбіжності між даними бухгалтерського обліку і даними інвентаризаційних описів.
Директор Департаменту податкової, митної
політики та методології бухгалтерського обліку М. О. Чмерук
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ
Міністерства фінансів України
17.06.2015 № 572
_____________________________________________________
(установа)
Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ |
|
|
|
|
|
|
|
|
ЗВІРЯЛЬНА ВІДОМІСТЬ
результатів інвентаризації запасів1
«____»________________ 20___р.
(дата складання)
На підставі розпорядчого документа від «____»________________20____р. №____ проведено інвентаризацію фактичної наявності запасів, за результатами якої встановлено:
№ з/п |
Субрахунок |
Матеріальні цінності |
Матеріально відповідальна особа |
Одиниці виміру |
Результати інвентаризації |
Пересортиця |
Нестачі, які можуть бути списані в межах норм природного убутку |
Нестачі понад норми природного убутку |
|||||||||
найменування, вид, сорт, група |
номенклатурний номер (за наявності) |
лишки |
нестачі |
лишки, які можуть бути зараховані в покриття нестач |
нестачі, які можуть бути покриті лишками |
кількість |
сума |
кількість |
сума |
||||||||
кількість |
сума |
кількість |
сума |
кількість |
сума |
кількість |
сума |
||||||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
….. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Разом |
Х |
|
Х |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Бухгалтер _________________________________________ _____________________________________
(підпис) (ініціали, прізвище)
Голова інвентаризаційної комісії _______________________ ______________________________________
(підпис) (ініціали, прізвище)
Члени інвентаризаційної комісії: _______________________ ______________________________________
(підпис) (ініціали, прізвище)
_______________________ ______________________________________
(підпис) (ініціали, прізвище)
_______________________ ______________________________________
(підпис) (ініціали, прізвище)
__________________________________________
1 До відомостей включаються виявлені розбіжності між даними бухгалтерського обліку і даними інвентаризаційних описів.
Директор
Департаменту податкової,
митної політики та методології
бухгалтерського обліку
М.О. Чмерук
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ
Міністерства фінансів України
17.06.2015 № 572
_________________________________________
(установа)
Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ |
|
|
|
|
|
|
|
|
АКТ № ____
про результати інвентаризації грошових коштів1
«____»________________ 20___р.
(дата складання)
На підставі розпорядчого документа від «___»_________20___ р. №_______ проведено інвентаризацію грошових коштів, які обліковуються на субрахунку(ах) ______________________________________________ станом на
(номер та назва)
«___»______________20___ р.
Під час інвентаризації встановлено такий обсяг грошових коштів:
№ з/п |
Субрахунок |
Найменування органу Казначейства, банку, у якому відкрито рахунок |
Номер рахунку |
Код або назва валюти |
Фактична наявність, згідно з випискою(ами) |
За даними бухгалтерського обліку2 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
1 |
|
|
|
|
|
|
…. |
|
|
|
|
|
|
…. |
|
|
|
|
|
|
Разом |
|
|
Разом за актом:
а) кількість порядкових номерів: _____________________________________________________
(прописом)
б) загальна сума (фактично) згідно з випискою(ами): ____________________________________
(прописом)
в) загальна сума за даними бухгалтерського обліку: ___________________________________
(прописом)
Голова комісії
____________________ _______________________ _______________________
(посада) (підпис) (ініціали, прізвище)
Члени комісії:
____________________ _______________________ _______________________
(посада) (підпис) (ініціали, прізвище)
____________________ _______________________ _______________________
(посада) (підпис) (ініціали, прізвище)
____________________ _______________________ _______________________
(посада) (підпис) (ініціали, прізвище)
____________________ _______________________ _______________________
(посада) (підпис) (ініціали, прізвище)
№ з/п |
Субрахунок |
Найменування органу Казначейства, банку, у якому відкрито рахунок |
Номер рахунку |
Код або назва валюти |
Лишки |
Нестачі |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
1 |
|
|
|
|
|
|
….. |
|
|
|
|
|
|
….. |
|
|
|
|
|
|
Разом |
|
|
Інформацію за даними бухгалтерського обліку вніс:
_________________________________ _________________________ ____________________________________
(посада) (підпис) (ініціали, прізвище)
Вказані в цьому описі дані та підрахунки перевірив:
_______________________________ _________________________ ____________________________
(посада) (підпис) (ініціали, прізвище)
«___»_______________20____ р.
Пояснення щодо причин лишків чи нестачі: _______________________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________________
________________________________________ ______________________________________________
(підпис ) (ініціали, прізвище)
«___»_______________20____ р.
____________________
1 Для інвентаризації наявності готівки застосовується Акт про результати інвентаризації наявних коштів, форма якого наведена у додатку 7 до Положення про ведення касових операцій в національній валюті в Україні, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 637, зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 13 січня 2005 року за № 40/10320;
2 Графа 3 заповнюється бухгалтерською службою.
Директор Департаменту податкової,
митної політики та методології
бухгалтерського обліку М. О. Чмерук
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ
Міністерства фінансів України
17.06.2015 № 572
______________________________________________________________ (установа)
Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ |
|
|
|
|
|
|
|
|
АКТ № __________
інвентаризації наявності грошових документів, бланків документів суворої звітності
«____»________________ 20___р.
(дата складання)
На підставі розпорядчого документа від «___»_______________20____ р. №____ проведено інвентаризацію грошових документів, бланків суворої звітності станом на «___»________________20____ р.
Розписка
До початку проведення інвентаризації всі видаткові та прибуткові документи на грошові документи, бланки суворої звітності здано в бухгалтерську службу і всі грошові документи, бланки суворої звітності, що надійшли на мою відповідальність, оприбутковано, а ті, що вибули, списано.
Матеріально відповідальна особа: _________________________ ____________________________ _________________________________________
(посада) (підпис) (ініціали, прізвище)
Інвентаризація: розпочата «___»________________20____ р.,
закінчена «___»________________20____ р.
При інвентаризації грошових документів, бланків документів суворої звітності встановлено таке:
№ з/п |
Найменування грошових документів, бланків документів суворої звітності |
Фактична наявність |
За даними бухгалтерського обліку1 |
||||
номер і серія |
номінальна вартість |
кількість |
номер і серія |
номінальна вартість |
кількість |
||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
1 |
|
|
|
|
|
|
|
...... |
|
|
|
|
|
|
|
...... |
|
|
|
|
|
|
|
Разом |
Х |
|
|
Х |
|
|
Разом за актом: а) кількість порядкових номерів _____________________________________________________________________________________________
(прописом)
б) загальна кількість одиниць (фактично) _____________________________________________________________________________________
(прописом)
в) загальна сума номінальної вартості (фактично) ______________________________________________________________________________
(прописом)
г) загальна кількість одиниць за даними бухгалтерського обліку __________________________________________________________________
(прописом)
ґ) загальна сума номінальної вартості за даними бухгалтерського обліку ___________________________________________________________
(прописом)
Усі цінності, пойменовані в цьому Акті з №______ до №_______, перевірено комісією в натурі в моїй присутності та внесено в опис. У зв’язку з цим претензій до інвентаризаційної комісії не маю. Цінності, перераховані в акті, знаходяться на моєму відповідальному зберіганні.
Матеріально відповідальна особа: ________________________________________ ______________________________________________________
«___»_______________20____ р. (підпис ) (ініціали, прізвище)
Голова комісії ___________________________ __________________________________ _____________________________________________________
(посада) (підпис) (ініціали, прізвище)
/
Члени комісії: ___________________________ __________________________________ _____________________________________________________
(посада) (підпис) (ініціали, прізвище)
___________________________ __________________________________ ____________________________________________________
(посада) (підпис) (ініціали, прізвище)
___________________________ __________________________________ ____________________________________________________
(посада) (підпис) (ініціали, прізвище)
Результати інвентаризації:
№ з/п |
Найменування грошових документів, бланків документів суворої звітності |
Лишки |
Нестачі |
1 |
2 |
3 |
4 |
1 |
|
|
|
...... |
|
|
|
...... |
|
|
|
Разом |
|
|
Інформацію за даними бухгалтерського обліку вніс: ____________________________ _________________________ ____________________________________
(посада) (підпис) (ініціали, прізвище)
Вказані в цьому описі дані та підрахунки перевірив: __________________________ _________________________ ____________________________
«___»_______________20____ р. (посада) (підпис) (ініціали, прізвище)
Пояснення щодо причин лишків чи нестачі: __________________________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________________________________________________________________
Матеріально відповідальна особа: _______________________________________ ___________________________________________________________
«___»_______________20____ р. (підпис ) (ініціали, прізвище)
___________________________________________________________________________________________
1 Графи 7-9 заповнюються бухгалтерською службою.
Директор Департаменту податкової, митної політики та методології бухгалтерського обліку |
М. О. Чмерук |
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ
Міністерства фінансів України
17.06.2015 № 572
______________________________________________________________
(установа)
Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ |
|
|
|
|
|
|
|
|
АКТ № __________
інвентаризації наявності фінансових інвестицій
«____»________________ 20___р.
(дата складання)
На підставі розпорядчого документа від «___»_______________20____ р. №____ проведено інвентаризацію фінансових інвестицій станом на «___»________________20____ р.
Інвентаризація: розпочата «___»________________20____ р.,
закінчена «___»________________20____ р.
При інвентаризації фінансових інвестицій встановлено таке:
№ з/п |
Об’єкти фінансових інвестицій (емітент) |
Вид фінансової інвестиції |
Фактична наявність |
За даними бухгалтерського обліку1 |
|||||
назва |
ЄДРПОУ (реєстраційний номер облікової картки платника податків або серія та номер паспорта) |
документ, що підтверджує фінансові інвестиції, номер і серія |
номінальна вартість |
строк погашення (дата і термін вкладу) |
документ, що підтверджує фінансові інвестиції, номер і серія |
вартість |
|||
номінальна |
балансова |
||||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
...... |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
...... |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Разом |
Х |
|
Х |
Х |
|
|
Разом за актом: а) кількість порядкових номерів ___________________________________________________________________________________________
(прописом)
б) загальна кількість одиниць (фактично) __________________________________________________________________________________
(прописом)
в) номінальна вартість (фактично) ________________________________________________________________________________________
(прописом)
г) загальна кількість одиниць за даними бухгалтерського обліку ______________________________________________________________
(прописом)
ґ) номінальна вартість за даними бухгалтерського обліку ____________________________________________________________________
(прописом)
д) балансова вартість за даними бухгалтерського обліку ____________________________________________________________________
(прописом)
Усі цінності, пойменовані в цьому Акті з №______ до №_______, перевірено комісією в натурі в моїй присутності та внесено в опис. У зв’язку з цим претензій до інвентаризаційної комісії не маю. Цінності, перераховані в акті, знаходяться на моєму відповідальному зберіганні.
Матеріально відповідальна особа: ________________________________________ ______________________________________________________
«___»_______________20____ р. (підпис ) (ініціали, прізвище)
Голова комісії ___________________________ __________________________________ ____________________________________________________
(посада) (підпис) (ініціали, прізвище)
Члени комісії: ___________________________ __________________________________ ____________________________________________________
(посада) (підпис) (ініціали, прізвище)
___________________________ __________________________________ ____________________________________________________
(посада) (підпис) (ініціали, прізвище)
Результати інвентаризації:
№ з/п |
Вид фінансової інвестиції |
Лишки |
Нестачі |
1 |
2 |
3 |
4 |
1 |
|
|
|
...... |
|
|
|
...... |
|
|
|
Разом |
|
|
Інформацію за даними бухгалтерського обліку вніс: _________________________ _________________________ ________________________________
(посада) (підпис) (ініціали, прізвище)
Вказані в цьому описі дані та підрахунки перевірив: __________________________ ______________________ _____________________________
«___»_______________20____ р. (посада) (підпис) (ініціали, прізвище)
Пояснення щодо причин лишків чи недостач: ______________________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________________________________________________________________
Матеріально відповідальна особа: ________________________________________ ________________________________________________________
«___»_______________20____ р. (підпис ) (ініціали, прізвище)
_____________________________________________
1 Графи 8–10 заповнюються бухгалтерською службою.
Директор Департаменту податкової, митної політики та методології бухгалтерського обліку |
М. О. Чмерук |
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ
Міністерства фінансів України
17.06.2015 № 572
_______________________________________________________
(установа)
Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
АКТ
інвентаризації розрахунків з дебіторами і кредиторами
«____»________________ 20___р.
(дата складання)
На підставі розпорядчого документа від «___»_____________20____ р. №______ проведено інвентаризацію розрахунків за дебіторською і кредиторською заборгованостями (доходами і витратами майбутніх періодів) станом на «___»_________________20____ р.
При інвентаризації встановлено таке:
За дебіторською заборгованістю
Дебітор |
Найменування субрахунку |
Сума дебіторської заборгованості за даними бухгалтерського обліку (витрати майбутніх періодів) |
Із загальної суми, вказаної в графі 4, зазначається заборгованість, за якою минув строк позовної давності (додаток: довідка до акта інвентаризації розрахунків про дебіторську і кредиторську заборгованості, щодо яких строк позовної давності минув) |
|||
найменування |
ЄДРПОУ (реєстраційний номер облікової картки платника податків або серія та номер паспорта) |
всього |
у тому числі |
|||
заборгованість, що підтверджена дебіторами |
заборгованість, що не підтверджена дебіторами |
|||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
….. |
|
|
|
|
|
|
….. |
|
|
|
|
|
|
Разом |
Х |
Х |
|
|
|
|
За кредиторською заборгованістю
Кредитор |
Найменування субрахунку |
Сума кредиторської заборгованості за даними бухгалтерського обліку (доходи майбутніх періодів) |
Із загальної суми, вказаної в графі 4, зазначається заборгованість, за якою минув строк позовної давності (додаток: довідка до акта інвентаризації розрахунків про дебіторську і кредиторську заборгованості, щодо яких строк позовної давності минув) |
|||
найменування |
ЄДРПОУ (реєстраційний номер облікової картки платника податків або серія та номер паспорта) |
всього |
у тому числі |
|||
заборгованість, що підтверджена кредиторами |
заборгованість, що не підтверджена кредиторами |
|||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
….. |
|
|
|
|
|
|
….. |
|
|
|
|
|
|
Разом |
Х |
Х |
|
|
|
|
Голова комісії ______________________ __________________ _________________________
(посада) (підпис) (ініціали, прізвище)
Члени комісії: __________________ _________________________
(посада) (підпис) (ініціали, прізвище)
______________________ __________________ _________________________
(посада) (підпис) (ініціали, прізвище)
______________________ __________________ _________________________
(посада) (підпис) (ініціали, прізвище)
Директор Департаменту податкової, митної політики та методології бухгалтерського обліку |
М. О. Чмерук |
Додаток
до Акта інвентаризації
розрахунків з дебіторами
і кредиторами
______________________________________________
(установа)
Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ |
|
|
|
|
|
|
|
|
ДОВІДКА
до акта інвентаризації розрахунків від ________
про дебіторську і кредиторську заборгованості,
щодо яких строк позовної давності минув
«___»_______________20___ р.
№ з/п |
Дебітор (кредитор) |
Дата, з якої минув строк позовної давності |
Причини виникнення заборгованості |
Сума заборгованості |
Підстава виникнення заборгованості
|
Примітка |
||
Найменування, місцезнаходження |
ЄДРПОУ (реєстраційний номер облікової картки платника податків або серія та номер паспорта) |
дебіторської |
кредиторської |
|||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
…. |
|
|
|
|
|
|
|
|
…. |
|
|
|
|
|
|
|
|
…. |
|
|
|
|
|
|
|
|
…. |
|
|
|
|
|
|
|
|
…. |
|
|
|
|
|
|
|
|
Разом |
Х |
Х |
|
|
Х |
Х |
Бухгалтер _________________ _________________________
(підпис) (ініціали, прізвище)
Директор
Департаменту податкової,
митної політики та методології
бухгалтерського обліку
М.О. Чмерук
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ
Міністерства фінансів України
17.06.2015 № 572
ЗАТВЕРДЖЕНО
___________________________________________________
(керівник установи)
___________________________________________________
(підпис, ініціали, прізвище)
«______»______________________ 20_____ р.
_______________________________________________________
(установа)
Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ |
|
|
|
|
|
|
|
|
АКТ
інвентаризації дебіторської або кредиторської заборгованості, строк позовної давності якої минув і яка планується до списання
«___»__________________20____ р., ________________________________________________________
(дата складання) (місце складання)
На підставі _____________________________________від «___»_____________20____ р. №______
(назва розпорядчого документа)
проведено інвентаризацію розрахунків за (дебіторською або кредиторською)1 заборгованістю станом на «___»_______________20____ р.
При інвентаризації встановлено таке:
Дебітор (кредитор) |
Субрахунок |
Сума дебіторської (кредиторської) заборгованості, за якою минула позовна давність і яка планується до списання |
||
найменування |
ЄДРПОУ (реєстраційний номер облікової картки платника податків або серія та номер паспорта) |
№ |
назва |
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
….. |
|
|
|
|
….. |
|
|
|
|
….. |
|
|
|
|
….. |
|
|
|
|
Разом |
Х |
Х |
Х |
|
Голова комісії ______________________ __________________ _________________________
(посада) (підпис) (ініціали, прізвище)
Члени комісії: __________________ _________________________
(посада) (підпис) (ініціали, прізвище)
______________________ __________________ _________________________
(посада) (підпис) (ініціали, прізвище)
______________________ __________________ _________________________
(посада) (підпис) (ініціали, прізвище)
___________________________________
1 Необхідне підкреслити.
Директор Департаменту податкової, митної політики та методології бухгалтерського обліку |
М. О. Чмерук |
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ
Міністерства фінансів України
17.06.2015 № 572
ЗАТВЕРДЖЕНО
_______________________________________________________
(установа)
Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ |
|
|
|
|
|
|
|
|
АКТ
інвентаризації розрахунків щодо відшкодування матеріальних збитків
«____»________________ 20___р.
(дата складання)
На підставі розпорядчого документа від «___»_____________20____ р. №______ проведено інвентаризацію розрахунків щодо відшкодування матеріальних збитків станом на «___»_________________20____ р.
При інвентаризації встановлено таке:
П.І.Б. боржника |
Причина виникнення заборгованості |
Дата виникнення заборгованості |
Дата прийняття рішення суду або іншого органу (добровільної згоди боржника) про відшкодування суми матеріальної шкоди чи дата пред’явлення установою позову |
Сума заборгованості на дату інвентаризації |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
….. |
|
|
|
|
….. |
|
|
|
|
….. |
|
|
|
|
….. |
|
|
|
|
….. |
|
|
|
|
Разом |
Х |
Х |
|
|
Голова комісії ______________________ __________________ _________________________
(посада) (підпис) (ініціали, прізвище)
Члени комісії: __________________ _________________________
(посада) (підпис) (ініціали, прізвище)
______________________ __________________ _________________________
(посада) (підпис) (ініціали, прізвище)
______________________ __________________ _________________________
(посада) (підпис) (ініціали, прізвище)
Директор Департаменту податкової, митної політики та методології бухгалтерського обліку |
М. О. Чмерук |
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ
Міністерства фінансів України
17.06.2015 № 572
______________________________________________________
(установа)
Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ |
|
|
|
|
|
|
|
|
ЗАТВЕРДЖУЮ
________________________________
(керівник установи або уповноважена особа)
________________________________________________________
(підпис, ініціали, прізвище)
«_____»____________________________ 20____ р.
ПРОТОКОЛ
інвентаризаційної комісії
«___»__________________20____ р., ____________________________________________________
(дата складання) (місце складання)
На підставі розпорядчого документа від «____»________________20____р. №____ інвентаризація проводилася станом на (дата)
«____»___________________20___року комісією у складі:
(дата)
Голова_________________________________________________________________________________________________________________
(прізвище, ініціали)
Члени комісії:___________________________________________________________________________________________________________
(прізвище, ініціали)
_______________________________________________________________________________________________________________________
За даними інвентаризації встановлено в наявності:
балансова вартість необоротних активів
|
загальною кількістю одиниць ______________, на суму (грн) ____________________________ |
|
Запасів |
загальною кількістю одиниць ______________, на суму (грн) ____________________________ |
|
готівка у валюті: національній іноземній грошові кошти у валюті: національній іноземній грошових документів бланків документів суворої звітності балансова вартість фінансових інвестицій |
на суму (грн)__________________, на суму (грн)__________________,
на суму (грн)__________________, на суму (грн)__________________, загальною кількістю одиниць ____, на суму (грн) _________________, на суму (грн)__________________, |
|
дебіторської заборгованості |
на загальну суму (грн) __________, |
у тому числі, за якою минув строк позовної давності ____, |
кредиторської заборгованості |
на загальну суму (грн)__________, |
у тому числі, за якою минув строк позовної давності ____, |
активи в дорозі – найменування активу ________________________________, загальна кількість одиниць __________ на суму ___________.
Пропозиції щодо врегулювання виявлених розбіжностей між фактичною наявністю матеріальних активів та зобов’язань і даними бухгалтерського обліку, які наводяться у звіряльних відомостях та актах інвентаризації:
№ з/п |
Найменування цінностей |
Матеріально відповідальна особа |
Результати згідно зі звіряльними відомостями: лишки (+), нестачі (-) |
Зарахування пересортиці |
Списання в межах норм природного убутку |
Списання понаднормових нестач і втрат |
Оприбутку-вання остаточних лишків |
Остаточні нестачі |
Причина лишків, нестач |
||||||||
лишки, зараховані у покриття нестач |
нестачі, покриті лишками |
||||||||||||||||
кількість |
сума |
кількість |
сума |
кількість |
сума |
кількість |
сума |
кількість |
сума |
кількість |
сума |
кількість |
сума |
||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
….. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
….. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
….. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Разом |
Х |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Х |
Рішення щодо заборгованості, за якою строк позовної давності минув: _____________________________________________________________
__________________________________________________________________________________________________________________________
Рішення щодо готівки, грошових коштів, цінних паперів, грошових документів і бланків документів суворої звітності:
__________________________________________________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________________________________________________
Голова комісії ________________________________________ _____________________________ ____________________________
(посада) (підпис) (прізвище, ініціали)
Члени комісії: ________________________________________ _____________________________ ____________________________
(посада) (підпис) (прізвище, ініціали)
________________________________________ _____________________________ ____________________________
(посада) (підпис) (прізвище, ініціали)
________________________________________ _____________________________ ____________________________
(посада) (підпис) (прізвище, ініціали)
________________________________________ _____________________________ ____________________________
(посада) (підпис) (прізвище, ініціали)
Директор Департаменту податкової, митної політики
та методології бухгалтерського обліку М. О. Чмерук
Інші НПА
Постанова Правління НБУ №637 від 15.12.2004 Про затвердження Положення про ведення касових операцій у національній валюті в Україні Наказ МФУ №732 від 22.11.2004 Про затвердження типових форм первинного обліку об\'єктів права інтелектуальної власності у складі нематеріальних активів Наказ Міноборони №240 від 27.05.2015 Про затвердження Положення про вищі військові навчальні заклади Постанова НКРЕКП №1786 від 18.06.2015 Про затвердження Порядку формування тарифів на транспортування аміаку магістральними трубопроводами Рішення НКЦПФР №979 від 10.07.2015 Про визнання таким, що втратило чинність рішення Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку від 14 жовтня 2014 року № 1360 Рішення НКЦПФР №980 від 10.07.2015 Про затвердження Положення про встановлення ознак фіктивності емітентів цінних паперів та включення таких емітентів до списку емітентів, що мають ознаки фіктивності Лист Мін'юст №356-0-3-15/7.2 від 06.03.2015 Щодо надання розяснення деяких питань стосовно порядку утримання аліментів із матеріальної допомоги на оздоровлення та середньої заробітної плати працівників, призваних на військову службу за призовом під час мобілізації, на особливий період Наказ Держстат №5 від 13.01.2004 Про затвердження Інструкції зі статистики заробітної плати Наказ Мін'юст №1222/5 від 13.07.2015 Про внесення зміни до Форми висновку юридичної служби міністерства, іншого центрального органу виконавчої влади та його територіальних органів, місцевих державних адміністрацій за результатами проведення юридичної експертизи проекту нормативно-правового акта Наказ Мін'юст №1805/5 від 06.07.2011 Про затвердження форми висновку юридичної служби міністерства, іншого центрального органу виконавчої влади та його територіальних органів, місцевих державних адміністрацій за результатами проведення юридичної експертизи проекту нормативно-правового акта