Укр   Рус

Ваш гід в законодавстві України


Друкувати


Постанова КМУ № 1403-96-п від 25.11.1996 Про Положення про реєстр неплатоспроможних підприємств та організацій

                                                          
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
П О С Т А Н О В А
від 25 листопада 1996 р. N 1403
Київ
Про Положення про реєстр неплатоспроможних
підприємств та організацій
( Із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ
N 1013 ( 1013-98-п ) від 06.07.98 )
З метою прискорення структурної перебудови економіки та
реалізації державної політики, спрямованої на запобігання
банкрутству підприємств і організацій, Кабінет Міністрів України
п о с т а н о в л я є:
1. Затвердити Положення про реєстр неплатоспроможних
підприємств та організацій (додається).
Агентству з питань запобігання банкрутству підприємств та
організацій приступити до формування і ведення зазначеного реєстру
та здійснення заходів, передбачених цим Положенням, з дати його
затвердження.
2. Міністерствам та іншим центральним органам виконавчої
влади провести попередній аналіз фінансово-господарської
діяльності підприємств і організацій, що належать до сфери їх
управління, з метою виявлення тих, які можуть бути занесені до
реєстру, і надіслати протягом IV кварталу поточного року перелік
цих підприємств до Агентства з питань запобігання банкрутству
підприємств та організацій.
3. Запропонувати Національному банку визначити перелік
обов"язкових відомостей, які комерційні банки повинні надавати
Агентству з питань банкрутства під час розгляду справ про
неплатоспроможні підприємства та організації. ( Пункт 3 із
змінами, внесеними згідно з Постановою КМ N 1013 ( 1013-98-п )
від 06.07.98 )
4. Державній податковій адміністрації надавати Агентству з
питань банкрутства на його запит необхідну інформацію. ( Пункт 4
із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ N 1013 ( 1013-98-п )
від 06.07.98 )
Прем"єр-міністр України П.ЛАЗАРЕНКО

ЗАТВЕРДЖЕНЕ
постановою Кабінету Міністрів України
від 25 листопада 1996 р. N 1403
ПОЛОЖЕННЯ
про реєстр неплатоспроможних підприємств та організацій

Положення про реєстр неплатоспроможних підприємств та
організацій розроблено на виконання постанови Кабінету Міністрів
України від 22 серпня 1996 р. N 990 ( 990-96-п ) "Про Агентство з
питань запобігання банкрутству підприємств та організацій".
Загальна частина
1. Це Положення визначає порядок формування і ведення реєстру
неплатоспроможних підприємств та організацій (далі - реєстр),
майно яких перебуває у державній власності, організацію роботи із
зазначеними підприємствами для здійснення заходів запобігання їх
банкрутству. Реєстр - це документ, до якого вносяться відомості про
неплатоспроможні підприємства та організації, майно яких перебуває
у державній власності (далі - підприємства), та інформація про їх
фінансово-економічний стан на час внесення до реєстру, форму
ведення якого подано в додатку N 1. 2. Ведення реєстру здійснює Агентство з питань банкрутства
(далі - Агентство). ( Пункт 2 Положення із змінами, внесеними
згідно з Постановою КМ N 1013 ( 1013-98-п ) від 06.07.98 )
Порядок формування реєстру
3. Органи, уповноважені управляти державним майном, на основі
попереднього аналізу фінансово-господарського стану підприємств
пропонують Агентству перелік підприємств, які підлягають внесенню
до реєстру. Цей перелік публікується в газеті "Урядовий кур"єр". 4. Агентство створює комісію для поглибленого аналізу
фінансово-господарського стану відповідного підприємства. До складу комісії включаються спеціалісти Агентства,
міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, Державної
податкової адміністрації, цього підприємства та обслуговуючого
його банку за погодженням з їх керівниками. Склад комісії затверджує голова Агентства. 5. Комісія на основі результатів аналізу, проведеного згідно
з пунктами 8 і 9 цього Положення, подає голові Агентства свої
висновки та пропозиції про доцільність внесення до реєстру
відповідного підприємства, узгоджений в установленому порядку
проект рішення Кабінету Міністрів України про його передачу до
сфери управління Агентства. 6. Підставою для внесення підприємства до реєстру є рішення
Кабінету Міністрів України. 7. У тижневий термін з моменту внесення підприємства до
реєстру Агентство повідомляє про це суб"єкт господарської
діяльності.
Аналіз фінансово-господарської
діяльності підприємств
8. Аналіз діяльності підприємства здійснюється комісією у
визначений головою Агентства термін. Аналізу підлягають: виробнича структура; фінансовий стан; використання прибутку попереднього та поточного років; структура собівартості продукції; використання раніше отриманих кредитів та інвестицій; конкурентоспроможність продукції; виробничий потенціал та матеріальні і нематеріальні активи; стан дотримання вимог Закону України "Про охорону
навколишнього природного середовища"; кадровий склад; об"єкти незавершеного будівництва; рівень завантаженості та зносу основних фондів; об"єкти соцкультпобуту, їх майновий стан та фінансові витрати
на їх утримання; інші витрати. 9. З метою більш детального аналізу фінансового стану
підприємства проводиться оцінка структури балансу та визначаються
коефіцієнти покриття, забезпечення власними коштами і абсолютної
ліквідності. Коефіцієнт покриття (Кп.) характеризує достатність оборотних
коштів підприємства для погашення своїх боргів протягом року і
визначається відношенням усіх поточних активів підприємства (сума
підсумків розділів II та III активу балансу) до суми його
короткотермінових зобов"язань (підсумок розділу III пасиву
балансу). Коефіцієнт забезпечення власними коштами (Кз.к.) характеризує
наявність власних оборотних коштів у підприємства, необхідних для
його фінансової сталості, і визначається як відношення різниці між
обсягами джерел власних та прирівняних до них коштів (підсумок
розділу I пасиву балансу) і фактичною вартістю основних засобів та
інших позаоборотних активів (підсумок розділу I активу балансу) до
фактичної вартості наявних у підприємства обігових коштів -
виробничих запасів, незавершеного виробництва, готової продукції,
грошових коштів, дебіторської заборгованості та інших оборотних
активів (сума підсумків розділів II і III активу балансу). Коефіцієнт абсолютної ліквідності (Ка.л.) характеризує
негайну готовність підприємства погасити свою заборгованість і
визначається як відношення суми грошових коштів підприємства та
короткотермінових фінансових вкладень до суми короткотермінових
зобов"язань (підсумок розділу III пасиву балансу). Структура балансу підприємства визнається незадовільною, а
підприємство - неплатоспроможним у разі якщо: значення коефіцієнта покриття (Кп.) менше 1; значення коефіцієнта забезпечення власними коштами (Кз.к.)
менше 0,1; значення коефіцієнта абсолютної ліквідності (Ка.л.) менше
0,2.
Робота з підприємствами та організаціями,
внесеними до реєстру
10. З моменту внесення підприємства до реєстру Агентство: здійснює функції щодо управління його майном; укладає або розриває контракт з керівником; одержує від підприємства бухгалтерську та статистичну
звітність; затверджує розроблені підприємством плани заходів, пов"язаних
з його реструктуризацією та фінансовим оздоровленням, здійснює
контроль за їх виконанням; готує пропозиції щодо реструктуризації боргів та їх
погашення; розробляє пропозиції щодо роздержавлення майна підприємства; приймає рішення щодо ліквідації окремих суб"єктів
господарської діяльності під час проведення реструктуризації; готує пропозиції Кабінету Міністрів України щодо подальшого
використання об"єктів соцкультпобуту (крім житлового фонду); приймає рішення про передачу майна від одного внесеного до
реєстру підприємства іншим внесеним до реєстру підприємствам; організовує роботу, пов"язану із залученням вітчизняних та
зарубіжних інвесторів до фінансування заходів оздоровлення
підприємства.
Виключення з реєстру
11. Після проведення Агентством заходів з реструктуризації та
фінансового оздоровлення підприємства комісія складає акт про
проведену роботу та готує пропозиції щодо виключення його з
реєстру. 12. На основі рішення Кабінету Міністрів України державні
підприємства передаються до сфери управління відповідного
міністерства (іншого центрального органу виконавчої влади), а
підприємства інших форм власності, створені у процесі
реструктуризації, - відповідним власникам майна. Зазначені
підприємства виключаються з реєстру, запис про що вноситься до
документа про зміни в реєстрі неплатоспроможних підприємств та
організацій, форму ведення якого подано в додатку N 2.
Додаток N 1
до Положення про реєстр
неплатоспроможних підприємств та
організацій
ЗАТВЕРДЖУЮ
Форма А 0001 Голова Агентства з питань запобігання
банкрутству підприємств та організацій ____________________
РЕЄСТР
неплатоспроможних підприємств та організацій
(тис. гривень)
—————————————————————————————————————————————————————————————————— N |КОД |Юри-|На- |Ад-|Показники діяльності на час внесення до п/п|за |дич-|леж- |ре-| |ЗКПО|на |ність|са |————————————————————————————————————————— | |наз-| | |Вар-|Об- |Об- |При- |Наяв-|Дебі-|Кре- | | |ва | | |ті- |сяг |сяг |бу- |ні |тор- |дито-| | | | | |сть |ви- |реа-|ток |обі- |ська |рська| | |під-| до | |май-|роб-|лі- |(зби-|гові |за- |за- | | |при-|сфери| |на |ниц-|за- |тки) |кошти|бор- |бор- | | |єм- |упра-| | |тва |ції | | |гова-|гова-| | |ства|влін-| | | | | | |ність|ність| | | |ня | | | | | | | | | ————+————+————+—————+———+————+————+————+—————+—————+—————+—————+—— 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ————+————+————+—————+———+————+————+————+—————+—————+—————+—————+—— | | | | | | | | | | | |
продовження таблиці —————————————————————————————————————————— реєстру |Ріше-|Дата |Дата |ння |вне- |виклю- ——————————————————————|Кабі-|сення|чення Се- |Кп. |Кз.к.|Ка.л.|нету | | з ред- | | | |Міні-| | ньо- | | | |стрів| | спи- | | | |Ук- | | скова| | | |раїни| | чисе-| | | | | | льні-| | | |дата,|до |реєс- сть | | | |номер|реєс-|тру | | | | |тру | —————+————+—————+—————+—————+—————+——————— 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 —————+————+—————+—————+—————+—————+——————— | | | | | |

Начальник управління _______________

Додаток N 2
до Положення про реєстр
неплатоспроможних підприємств та
організацій
ЗАТВЕРДЖУЮ
Форма В 0001 Голова Агентства з питань запобігання
банкрутству підприємств та організацій ____________________
ЗМІНИ В РЕЄСТРІ
неплатоспроможних підприємств та організацій
(тис. гривень) —————————————————————————————————————————————————————————————————— N | КОД|Юри- |На- |Ад-|Вар-|Кп. |Кз.к.|Ка.л.|ОТРИМАНИЙ | п/п| за |дич- |леж- |ре-|ті- | | | |РЕЗУЛЬТАТ | При- |ЗКПО|на |ність|са |сть | | | |(залишились|мітки | |наз- | до | |май-| | | |державними,| | |ва |сфери| |на | | | |приватизо- | | |під- |упра-| | | | | |вано, лік- | | |при- |влін-| | | | | |відовано | | |ємст-|ня | | | | | |тощо) | | |ва | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | ———+————+—————+—————+———+————+————+—————+—————+———————————+——————— 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 ———+————+—————+—————+———+————+————+—————+—————+———————————+——————— | | | | | | | | | |

Начальник управління __________________


Інші НПА

Постанова КМУ №1406-96-п від 25.11.1996 Про введення посади заступника Міністра охорони здоров"я України - Головного державного інспектора України з контролю якості лікарських засобів Постанова КМУ №1409-96-п від 25.11.1996 Про визнання такою, що втратила чинність, постанови Кабінету Міністрів України від 10 серпня 1995 р. N 628 Постанова КМУ №1410 від 25.11.1996 Про зміну пункту 1 постанови Кабінету Міністрів України від 7 лютого 1996 р. N 161 Постанова КМУ №1412-96-п від 25.11.1996 Кабінет Міністрів України Постанова Постанова КМУ №1414-96-п від 25.11.1996 Про Положення про українську частину Спільної міжурядової комісії з питань економічного співробітництва Постанова КМУ №1415-96-п від 25.11.1996 Про Програму пошуку та знешкодження залишків хімічної зброї, затопленої у виключній (морській) економічній зоні України, на 1997-2002 роки Постанова КМУ №1416-96-п від 25.11.1996 Про внесення змін і доповнень до Положення про порядок проведення сертифікатних аукціонів Постанова КМУ №1402-96-п від 22.11.1996 Про визнання такою, що втратила чинність, постанови Кабінету Міністрів України від 16 січня 1996 р. N 87 Постанова КМУ №1399-96-п від 19.11.1996 Про присвоєння рангів державним службовцям Постанова КМУ №1400-96-п від 19.11.1996 Про колегію Державного комітету у справах захисту прав споживачів