Постанова КМУ № 1849-2006-п від 27.12.2006 Про затвердження Державної програми "Репродуктивне здоров"я нації" на період до 2015 року
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
П О С Т А Н О В А
від 27 грудня 2006 р. N 1849
Київ
Про затвердження Державної програми "Репродуктивне
здоров"я нації" на період до 2015 року
Кабінет Міністрів України п о с т а н о в л я є:
1. Затвердити Державну програму "Репродуктивне здоров"я
нації" на період до 2015 року (далі - Програма), що додається.
2. Міністерствам, іншим центральним органам виконавчої влади,
відповідальним за виконання Програми, та Академії медичних наук,
Академії педагогічних наук, Раді міністрів Автономної Республіки
Крим, обласним, Київській та Севастопольській міським державним
адміністраціям щороку до 1 лютого подавати Міністерству охорони
здоров"я інформацію про хід виконання Програми для її узагальнення
та подання до 20 лютого Кабінетові Міністрів України.
Прем"єр-міністр України В.ЯНУКОВИЧ
Інд. 28
ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 27 грудня 2006 р. N 1849
ДЕРЖАВНА ПРОГРАМА
"Репродуктивне здоров"я нації" на період до 2015 року
Загальна частина
Людина, її життя та здоров"я є найвищими соціальними
цінностями держави, визначеними Конституцією України
( 254к/96-ВР ). Майбутнє держави обумовлюється комплексом
політичних, економічних, соціальних факторів, що впливають на
демографічну ситуацію та стан здоров"я населення.
Результати аналізу змін населення за останні 10-15 років
свідчать про те, що Україна перебуває у стані глибокої
демографічної кризи, зумовленої депопуляцією, збільшенням питомої
ваги осіб похилого віку і зменшенням середньої тривалості життя.
Зазначене негативно впливає на розвиток продуктивних сил, рівень
добробуту людей та економічну ситуацію в державі.
Особливе занепокоєння викликає стан репродуктивного здоров"я,
яке є невід"ємною складовою частиною здоров"я нації в цілому і має
стратегічне значення для забезпечення сталого розвитку
суспільства. Комплекс заходів, здійснених протягом останніх років
у рамках Національної програми "Репродуктивне здоров"я
2001-2005" ( 203/2001 ), сприяв позитивним змінам у цій сфері.
Так, створено службу планування сім"ї, підвищився рівень
обізнаності населення щодо здорового способу життя, безпечної
статевої поведінки, відповідального батьківства, методів
профілактики непланованої вагітності, використання сучасних
методів контрацепції.
Спостерігається тенденція до зменшення кількості абортів,
зниження рівня материнської та дитячої смертності, однак ці
показники залишаються високими і значно перевищують
середньоєвропейські. Потребують розв"язання проблеми невиношування
вагітності та безпліддя, що є наслідками небезпечної статевої
поведінки і причиною значних репродуктивних втрат.
Такий стан справ зумовлює необхідність подальшого здійснення
комплексу заходів, спрямованих на поліпшення репродуктивного
здоров"я населення.
Аналіз причин виникнення проблеми
Проблеми, що виникають у сфері репродуктивного здоров"я,
зумовлені:
незадовільним соціальним становищем громадян, недостатньою
увагою до ролі інституту сім"ї, збереження традиційної культури
взаємовідносин у сім"ї як основної складової суспільства;
недостатньою соціальною і правовою захищеністю у сфері праці,
відсутністю належного контролю за дотриманням правил і норм
охорони праці та техніки безпеки; дискримінацією жінок, особливо у
сфері приватної підприємницької діяльності, що витісняє їх у
низькооплачувані галузі або змушує шукати роботу в тіньовому
секторі економіки чи за кордоном;
недосконалістю нормативно-правової бази;
смертністю чоловіків працездатного віку, що у 3,6 раза
перевищує смертність жінок. Незворотні втрати чоловічого населення
у репродуктивному віці позначаються на статевому співвідношенні у
суспільстві, зумовлюючи наявність значної кількості одиноких
жінок, неповних сімей та дітей-сиріт;
високим рівнем материнської та малюкової смертності,
пов"язаним з недостатньою поінформованістю населення щодо
здорового способу життя, відповідальної статевої поведінки,
планування сім"ї, сучасних стандартів профілактики, діагностики і
лікування хвороб репродуктивної системи, а також недостатнім
рівнем оснащення сучасним високотехнологічним обладнанням закладів
охорони здоров"я та підготовки спеціалістів, що призводить до
зниження якості медичної допомоги;
незадовільним станом здоров"я вагітних жінок, що призводить
до збільшення кількості ускладнень під час пологів, які
спричинюють виникнення хвороб у новонароджених, а також впливають
на рівень захворюваності дітей віком до 14 років та дитячої
інвалідності;
високим рівнем штучного переривання вагітності (19,1 на 1000
жінок репродуктивного віку), що впливає на фертильність і перебіг
наступної вагітності та пологів. Штучне переривання вагітності і
пов"язані з ним ускладнення призводять до смерті майже кожної
десятої жінки;
незадовільним станом здоров"я підлітків, негативний вплив на
яке має поширення порнографії, пропаганда сексуального насильства,
широке рекламування шкідливих звичок (тютюнокуріння, вживання
алкоголю, наркотиків);
високим рівнем безпліддя українських сімей, що можна віднести
до прямих репродуктивних втрат;
поширеною онкогінекологічною патологією репродуктивних
органів, що є однією з основних причин смертності і призводить до
втрати значної кількості молодих жінок, які не реалізували свою
репродуктивну функцію;
недостатнім рівнем матеріально-технічного забезпечення
закладів охорони здоров"я, що надають послуги у сфері
репродуктивного здоров"я.
Одним з основних факторів розладу репродуктивного здоров"я
населення вважаються інфекційні хвороби, що передаються статевим
шляхом, які в підлітковому та дорослому віці нерідко стають
причиною безпліддя, невиношування вагітності, онкогінекологічної
патології, а також внутрішньоутробного інфікування плода з
можливими тяжкими наслідками і навіть вадами розвитку. Прямі
репродуктивні втрати від невиношування вагітності щороку
становлять 36-40 тис. ненароджених дітей. У зв"язку з високими
темпами поширення ВІЛ-інфекції особливої важливості набуває
проблема ВІЛ-інфікованих вагітних жінок, що в свою чергу пов"язана
з негативною динамікою збільшення ВІЛ-інфікованих дітей.
Мета та основні завдання Програми
Мета Програми полягає у поліпшенні репродуктивного здоров"я
населення як важливої складової загального здоров"я, що значно
впливає на демографічну ситуацію та забезпечення
соціально-економічного розвитку країни.
Основними завданнями Програми є:
створення умов безпечного материнства;
формування репродуктивного здоров"я у дітей та молоді;
удосконалення системи планування сім"ї;
збереження репродуктивного здоров"я населення;
забезпечення ефективного управління виконанням Програми.
Для більш ефективного розв"язання проблеми репродуктивного
здоров"я визначені основні групи:
діти віком до 14 років;
діти підліткового віку 15-17 років;
молодь у віці 18-20 років;
молоді сім"ї до 35 років;
вагітні жінки;
жінки та чоловіки репродуктивного віку.
Пріоритетні напрями виконання Програми
Пріоритетними напрямами виконання Програми є:
у соціально-економічній сфері
удосконалення нормативно-правової бази з питань охорони
репродуктивного здоров"я сім"ї;
пропагування сімейних цінностей, забезпечення
медикосоціальної підтримки молодої сім"ї;
охорона здоров"я соціальне незахищених верств населення;
у сфері освіти
розроблення та реалізація міжгалузевих стратегій, спрямованих
на пропагування, формування і заохочення до здорового способу
життя, відповідального батьківства та безпечного материнства;
інформування населення з питань відповідального ставлення до
охорони особистого здоров"я;
проведення просвітницьких заходів з питань охорони здоров"я,
пропагування здорового способу життя, планування сім"ї, зміцнення
репродуктивного здоров"я населення, охорони материнства, а також
профілактики онкологічних захворювань;
у сфері медицини
забезпечення посилення профілактичної спрямованості медичних
послуг щодо збереження репродуктивного здоров"я для кожної
цільової групи;
впровадження стратегії надання послуг щодо збереження
репродуктивного здоров"я лікарями загальної практики та сімейними
лікарями;
забезпечення надання високоякісної медичної допомоги у сфері
репродуктивного здоров"я та планування сім"ї відповідно до
протоколів її надання;
забезпечення рівних для чоловіків та жінок умов надання
послуг щодо збереження репродуктивного здоров"я;
розширення доступу до медичних послуг підлітків, а також
сільського населення;
розроблення та впровадження новітніх технологій у сфері
репродуктивного здоров"я на основі висновків науково-доказової
медицини;
поліпшення матеріально-технічного забезпечення закладів
охорони репродуктивного здоров"я;
удосконалення та оптимізація системи планування сім"ї;
розроблення стратегії з питань забезпечення населення
засобами запобігання непланованій вагітності;
створення системи підготовки сімейних лікарів і лікарів
загальної практики з питань репродуктивного здоров"я та планування
сім"ї;
включення до навчальних програм переддипломної та
післядипломної підготовки фахівців розділів з питань
репродуктивного здоров"я і планування сім"ї;
підвищення рівня професійної підготовки фахівців, які надають
медичну допомогу у сфері репродуктивного здоров"я;
удосконалення системи управління в закладах охорони здоров"я;
у сфері науки
проведення наукових досліджень з метою:
- виявлення факторів та механізму впливу на збереження і
поліпшення репродуктивного здоров"я;
- проведення аналізу щодо стану захворюваності на туберкульоз
органів репродуктивної системи;
у сфері управління та контролю за виконанням Програми
моніторинг та оцінка здійснення заходів Програми.
Очікувані результати
Виконання Програми дасть змогу:
знизити рівень:
- материнської смертності на 20 відсотків;
- анемії серед вагітних на 45 відсотків;
- малюкової смертності на 20 відсотків;
- гемолітичної хвороби новонароджених на 20 відсотків;
- підліткової вагітності на 20 відсотків;
- запальних захворювань статевих органів у підлітків
15-17 років на 20 відсотків;
- штучного переривання вагітності серед підлітків 15-17 років
на 20 відсотків;
- штучного переривання вагітності в дорослих жінок на
20 відсотків;
- захворюваності на інфекції, що передаються статевим шляхом,
на 30 відсотків;
- захворюваності на гонорею серед дорослого чоловічого
населення на 10 відсотків;
- захворюваності на рак шийки матки на 20 відсотків;
- онкологічної захворюваності молочної залози на
10 відсотків;
- смертності новонароджених від синдрому дихальних розладів
на 20 відсотків;
збільшити кількість дітей, які перебувають на грудному
вигодовуванні до шести місяців, до 60 відсотків;
забезпечити антенатальним доглядом 98 відсотків вагітних;
довести рівень впровадження в амбулаторно-поліклінічних
педіатричних закладах системи надання послуг "Клініка дружня до
молоді" до 90 відсотків;
підвищити рівень використання сучасних засобів запобігання
непланованій вагітності на 20 відсотків.
Фінансово-економічне обґрунтування
Фінансування завдань і заходів Програми (додаються)
здійснюватиметься в межах видатків, передбачених у державному
бюджеті МОЗ та іншим органам виконавчої влади, що беруть участь у
виконанні Програми, бюджетах Автономної Республіки Крим, областей,
мм. Києва та Севастополя, а також за рахунок інших джерел.
Обсяг фінансування Програми з державного бюджету становить
455165,7 тис. гривень, з місцевих бюджетів - 295135,2, з інших
джерел - 10709,6 тис. гривень.
Додаток
до Програми
ЗАВДАННЯ І ЗАХОДИ
Державної програми "Репродуктивне здоров"я нації"
на період до 2015 року
(тис. гривень) ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- | Завдання | Зміна | Найменування заходу | Відповідальні |Джерела | У тому числі за роками | | | показника | | за виконання |та орієн-| | | |--------------| | |товний |--------------------------------------------------------------------------------| | |рік |значення | | |обсяг фі-| 2006 | 2007 | 2008 | 2009 | 2010 | 2011 | 2012 | 2013 | 2014 | 2015 | | | | | | |нансу- | | | | | | | | | | | | | | | | |вання, | | | | | | | | | | | | | | | | |усього | | | | | | | | | | | |---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------| | Створення умов безпечного материнства | |---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------| |1. Знизити | | 17,6 |забезпечення сучасним |МОЗ, Рада |державний| | |4523 | | | | | | | | |рівень | |(базовий)|обладнанням |міністрів |бюджет | | | | | | | | | | | |материнської | | |реанімобілів для |Автономної |4523 | | | | | | | | | | | |смертності на | | |обласної виїзної |Республіки | | | | | | | | | | | | |20 відсотків | | |акушерської бригади |Крим, обласні, | | | | | | | | | | | | | |----+---------| |Київська та | | | | | | | | | | | | | |2006| 17,2 | |Севастопольська| | | | | | | | | | | | | |----+---------| |міські | | | | | | | | | | | | | |2007| 16,8 | |держадмініст- | | | | | | | | | | | | | |----+---------| |рації | | | | | | | | | | | | | |2008| 16,5 | | | | | | | | | | | | | | | |----+---------| | | | | | | | | | | | | | | |2009| 16,1 | | | | | | | | | | | | | | | |----+---------| | | | | | | | | | | | | | | |2010| 15,7 | | | | | | | | | | | | | | | |----+---------+----------------------+---------------+---------+-------+--------+-------+-------+-------+-------+-------+-------+-------+-------| | |2011| 15,4 |забезпечення | -"- |державний| | |10375 |10375 |10375 |10375 |10375 |10375 |10375 |10375 | | |----+---------|акушерських відділень | |бюджет | | | | | | | | | | | | |2012| 15,1 |препаратами для | |83000 | | | | | | | | | | | | |----+---------|надання невідкладної | | | | | | | | | | | | | | |2013| 14,7 |медичної допомоги у | | | | | | | | | | | | | | |----+---------|разі кровотечі | | | | | | | | | | | | | | |2014| 14,4 | | | | | | | | | | | | | | | |----+---------+----------------------+---------------+---------+-------+--------+-------+-------+-------+-------+-------+-------+-------+-------| | |2015| 14,1 | | |місцевий | |6847,5 |6847,5 |6847,5 |6847,5 |6847,5 |6847,5 |6847,5 |6847,5 |6847,5 | | | |(на | | |бюджет | | | | | | | | | | | | | |100000 | | |61627,5 | | | | | | | | | | | | | |народже- | | | | | | | | | | | | | | | | |них | | | | | | | | | | | | | | | | |живими) | | | | | | | | | | | | | | | | |---------+----------------------+---------------+---------+-------+--------+-------+-------+-------+-------+-------+-------+-------+-------| | | | |безоплатне | -"- |державний| | |1305,5 |1305,5 |1305,5 |1305,5 |1305,5 |1305,5 |1305,5 |1305,5 | | | | |забезпечення | |бюджет | | | | | | | | | | | | | | |контрацептивами жінок | |10444 | | | | | | | | | | | | | | |з тяжкими | | | | | | | | | | | | | | | | |захворюваннями, | | | | | | | | | | | | | | | | |внаслідок яких | | | | | | | | | | | | | | | | |вагітність та пологи | | | | | | | | | | | | | | | | |загрожують життю | | | | | | | | | | | | | | | | |----------------------+---------------+---------+-------+--------+-------+-------+-------+-------+-------+-------+-------+-------| | | | |розроблення та | -"- |позабюд- |9,5 |18,9 |18,9 |18,9 | | | | | | | | | | |впровадження в | |жетні | | | | | | | | | | | | | | |діяльність | |кошти | | | | | | | | | | | | | | |родопомічних закладів | |66,2 | | | | | | | | | | | | | | |системи аудиту з | | | | | | | | | | | | | | | | |материнської та | | | | | | | | | | | | | | | | |перинатальної | | | | | | | | | | | | | | | | |смертності | | | | | | | | | | | | | | | | |----------------------+---------------+---------+-------+--------+-------+-------+-------+-------+-------+-------+-------+-------| | | | |забезпечення |МОЗ, Рада |державний| | |10790 |3816 |3816 |3816 |3816 |3816 |3816 |3816 | | | | |акушерських |міністрів |бюджет | | | | | | | | | | | | | | |стаціонарів необхідним|Автономної |37502 | | | | | | | | | | | | | | |обладнанням |Республіки | | | | | | | | | | | | | | | |(кардіомоніторами, |Крим, обласні, | | | | | | | | | | | | | | | |апаратами УЗД, |Київська та | | | | | | | | | | | | | | | |апаратами штучної |Севастопольська| | | | | | | | | | | | | | | |вентиляції легень, |міські держад- | | | | | | | | | | | | | | | |пульсоксиметрами, |міністрації | | | | | | | | | | | | | | | |сучасним портативним | | | | | | | | | | | | | | | | |лабораторним | | | | | | | | | | | | | | | | |обладнанням для | | | | | | | | | | | | | | | | |забезпечення | | | | | | | | | | | | | | | | |цілодобової | | | | | | | | | | | | | | | | |лабораторної | | | | | | | | | | | | | | | | |діагностики) з метою | | | | | | | | | | | | | | | | |впровадження клінічних| | | | | | | | | | | | | | | | |протоколів із сучасних| | | | | | | | | | | | | | | | |перинатальних | | | | | | | | | | | | | | | | |технологій відповідно | | | | | | | | | | | | | | | | |до рекомендацій ВООЗ | | | | | | | | | | | | | | | | |----------------------+---------------+---------+-------+--------+-------+-------+-------+-------+-------+-------+-------+-------| | | | |забезпечення | -"- |місцевий | |114,2 |114,2 |114,2 |114,2 |114,2 |114,2 |114,2 |114,2 |114,2 | | | | |акушерських | |бюджет | | | | | | | | | | | | | | |стаціонарів | |1027,8 | | | | | | | | | | | | | | |необхідними витратними| | | | | | | | | | | | | | | | |матеріалами | | | | | | | | | | | | | | | | |(одноразовими вакуум- | | | | | | | | | | | | | | | | |екстракторами) для | | | | | | | | | | | | | | | | |впровадження сучасних | | | | | | | | | | | | | | | | |перинатальних | | | | | | | | | | | | | | | | |технологій відповідно | | | | | | | | | | | | | | | | |до рекомендацій ВООЗ | | | | | | | | | | | | | | | | |----------------------+---------------+---------+-------+--------+-------+-------+-------+-------+-------+-------+-------+-------| | | | |забезпечення | -"- |місцевий | | |202,5 | | | | | | | | | | | |родопомічних закладів | |бюджет | | | | | | | | | | | | | | |комп"ютерами для | |202,5 | | | | | | | | | | | | | | |проведення моніторингу| | | | | | | | | | | | | | | | |за вагітними, | | | | | | | | | | | | | | | | |роділлями та | | | | | | | | | | | | | | | | |породіллями високого | | | | | | | | | | | | | | | | |ступеня акушерського | | | | | | | | | | | | | | | | |та перинатального | | | | | | | | | | | | | | | | |ризику | | | | | | | | | | | | | | | | |----------------------+---------------+---------+-------+--------+-------+-------+-------+-------+-------+-------+-------+-------| | | | |продовження діяльності| -"- |позабюд- | |21,7 |21,7 |271,7 |250 |250 |250 |250 |250 |250 | | | | |з підготовки та | |жетні | | | | | | | | | | | | | | |впровадження клінічних| |кошти | | | | | | | | | | | | | | |протоколів з питань | |1815,1 | | | | | | | | | | | | | | |акушерства, | | | | | | | | | | | | | | | | |гінекології, | | | | | | | | | | | | | | | | |сексопатології, | | | | | | | | | | | | | | | | |неонатології та | | | | | | | | | | | | | | | | |педіатрії відповідно | | | | | | | | | | | | | | | | |до рекомендацій ВООЗ | | | | | | | | | | | | | | | | |та висновків науково- | | | | | | | | | | | | | | | | |доказової медицини | | | | | | | | | | | | | | | | |----------------------+---------------+---------+-------+--------+-------+-------+-------+-------+-------+-------+-------+-------| | | | |розроблення та | -"- |позабюд- | |12,6 | | | | | | | | | | | | |впровадження системи | |жетні | | | | | | | | | | | | | | |інфекційного контролю | |кошти | | | | | | | | | | | | | | |в акушерських | |12,6 | | | | | | | | | | | | | | |стаціонарах | | | | | | | | | | | | | |--------------+----+---------+----------------------+---------------+---------+-------+--------+-------+-------+-------+-------+-------+-------+-------+-------| |2. Знизити | | 34,8 |забезпечення закупівлі|МОЗ, Рада |місцевий | |366 |366 |366 |366 |366 |366 |366 |366 |366 | |рівень анемії | |(базовий)|препаратів для |міністрів |бюджет | | | | | | | | | | | |серед вагітних|----+---------|лікування тяжких форм |Автономної |3294 | | | | | | | | | | | |на 45 |2006| 33 |анемії у вагітних |Республіки | | | | | | | | | | | | |відсотків |----+---------| |Крим, обласні, | | | | | | | | | | | | | |2007| 31,5 | |Київська та | | | | | | | | | | | | | |----+---------| |Севастопольська| | | | | | | | | | | | | |2008| 29,5 | |міські держад- | | | | | | | | | | | | | |----+---------| |міністрації | | | | | | | | | | | | | |2009| 28 | | | | | | | | | | | | | | | |----+---------| | | | | | | | | | | | | | | |2010| 26,5 | | | | | | | | | | | | | | | |----+---------| | | | | | | | | | | | | | | |2011| 25 | | | | | | | | | | | | | | | |----+---------| | | | | | | | | | | | | | | |2012| 23,5 | | | | | | | | | | | | | | | |----+---------| | | | | | | | | | | | | | | |2013| 22,5 | | | | | | | | | | | | | | | |----+---------| | | | | | | | | | | | | | | |2014| 21 | | | | | | | | | | | | | | | |----+---------| | | | | | | | | | | | | | | |2015| 19,1 | | | | | | | | | | | | | | | | |(на 100 | | | | | | | | | | | | | | | | |вагітних)| | | | | | | | | | | | | | |--------------+----+---------+----------------------+---------------+---------+-------+--------+-------+-------+-------+-------+-------+-------+-------+-------| |3. Знизити | | 10 |реорганізація | -"- |місцевий | |10778 |10778 |10778 |10778 |10778 |10778 |10778 |10778 |10778 | |рівень | |(базовий)|акушерських та | |бюджет | | | | | | | | | | | |малюкової |----+---------|неонатологічних | |97002 | | | | | | | | | | | |смертності на |2006| 9,8 |відділень для | | | | | | | | | | | | | |20 відсотків |----+---------|впровадження сучасних | | | | | | | | | | | | | | |2007| 9,6 |перинатальних | | | | | | | | | | | | | | |----+---------|технологій | | | | | | | | | | | | | | |2008| 9,4 |(індивідуальні/сімейні| | | | | | | | | | | | | | |----+---------|пологові зали, палати | | | | | | | | | | | | | | |2009| 9,2 |для спільного | | | | | | | | | | | | | | |----+---------|перебування матері та | | | | | | | | | | | | | | |2010| 9 |дитини, забезпечення | | | | | | | | | | | | | | |----+---------|еплового ланцюжка) | | | | | | | | | | | | | | |2011| 8,8 | | | | | | | | | | | | | | | |----+---------| | | | | | | | | | | | | | | |2012| 8,6 | | | | | | | | | | | | | | | |----+---------+----------------------+---------------+---------+-------+--------+-------+-------+-------+-------+-------+-------+-------+-------| | |2013| 8,4 |забезпечення закупівлі| -"- |державний| |120500 | |8770 | | | | | | | | |----+---------|реанімобілів та | |бюджет | | | | | | | | | | | | |2014| 8,2 |сучасного обладнання | |129270 | | | | | | | | | | | | |----+---------|(апарати для штучної | | | | | | | | | | | | | | |2015| 8 |вентиляції легень, | | | | | | | | | | | | | | | |(на 1000 | інкубатори, | | | | | | | | | | | | | | | |народже- | нейросонографи, лампи| | | | | | | | | | | | | | | |них |для фототерапії, | |---------+-------+--------+-------+-------+-------+-------+-------+-------+-------+-------| | | |живими) |пульсоксиметри, | |місцевий | | |400 | | | | | | | | | | |---------|лабораторне | |бюджет | | | | | | | | | | | | | | |обладнання) для | |400 | | | | | | | | | | | | | | |неонатологічних | | | | | | | | | | | | | | | | |відділень | | | | | | | | | | | | | | | | |----------------------+---------------+---------+-------+--------+-------+-------+-------+-------+-------+-------+-------+-------| | | | |розроблення та пілотне|МОЗ, |позабюд- | |17 |17 |17 | | | | | | | | | | |впровадження системи |Мінекономіки, |жетні | | | | | | | | | | | | | | |фінансування і |Мін"юст, Рада |кошти 51 | | | | | | | | | | | | | | |кадрового забезпечення|міністрів | | | | | | | | | | | | | | | |родопомічних закладів |Автономної | | | | | | | | | | | | | | | |у розрахунку на |Республіки | | | | | | | | | | | | | | | |медичну послугу |Крим, обласні, | | | | | | | | | | | | | | | | |Київська та | | | | | | | | | | | | | | | | |Севастопольська| | | | | | | | | | | | | | | | |міські держад- | | | | | | | | | | | | | | | | |міністрації | | | | | | | | | | | | | | | | |наук, МОЗ | | | | | | | | | | | | | | | |----------------------+---------------+---------+-------+--------+-------+-------+-------+-------+-------+-------+-------+-------| | | | |вивчення механізму |Академія |державний| | |160 |160 |160 |160 | | | | | | | | |зниження перинатальних|медичних |бюджет | | | | | | | | | | | | | | |втрат при різних видах|наук, |640 | | | | | | | | | | | | | | |екстрагенітальної |МОЗ | | | | | | | | | | | | | | | |патології на основі | | | | | | | | | | | | | | | | |розроблення та | | | | | | | | | | | | | | | | |впровадження сучасних | | | | | | | | | | | | | | | | |стандартів надання | | | | | | | | | | | | | | | | |спеціалізованої | | | | | | | | | | | | | | | | |медичної допомоги | | | | | | | | | | | | | | | | |вагітним (наукова | | | | | | | | | | | | | | | | |робота) | | | | | | | | | | | | | | | | |----------------------+---------------+---------+-------+--------+-------+-------+-------+-------+-------+-------+-------+-------| | | | |вивчення ролі | -"- |державний| | | |160 |160 |160 |160 | | | | | | | |перинатальних факторів| |бюджет | | | | | | | | | | | | | | |у виникненні | |640 | | | | | | | | | | | | | | |інвалідності дітей і | | | | | | | | | | | | | | | | |розроблення ефективної| | | | | | | | | | | | | | | | |системи профілактики | | | | | | | | | | | | | | | | |та медико-соціальної | | | | | | | | | | | | | | | | |реабілітації (наукова | | | | | | | | | | | | | | | | |робота) | | | | | | | | | | | | | | | | |----------------------+---------------+---------+-------+--------+-------+-------+-------+-------+-------+-------+-------+-------| | | | |вивчення пренатальних | -"- |державний| | |160 |160 |160 |160 | | | | | | | | |аспектів | |бюджет | | | | | | | | | | | | | | |репродуктивного | |640 | | | | | | | | | | | | | | |здоров"я жінок як | | | | | | | | | | | | | | | | |фактора зменшення | | | | | | | | | | | | | | | | |перинатальних втрат в | | | | | | | | | | | | | | | | |умовах психосоціальної| | | | | | | | | | | | | | | | |дезадаптації (наукова | | | | | | | | | | | | | | | | |робота) | | | | | | | | | | | | |--------------+----+---------+----------------------+---------------+---------+-------+--------+-------+-------+-------+-------+-------+-------+-------+-------| |4. Знизити | | 8,2 |забезпечення закупівлі|МОЗ, Рада |державний| | |1942,2 |1942,2 |1942,2 |1942,2 |1942,2 |1942,2 |1942,2 |1942,2 | |рівень | |(базовий)|антирезусного |міністрів |бюджет | | | | | | | | | | | |гемолітичної |----+---------|імуноглобуліну для |Автономної |15537,6 | | | | | | | | | | | |хвороби |2006| 8 |запобігання |Республіки | | | | | | | | | | | | |новонароджених|----+---------|гемолітичній хворобі |Крим, обласні, | | | | | | | | | | | | |на 20 |2007| 7,9 |новонароджених |Київська та | | | | | | | | | | | | |відсотків |----+---------| |Севастопольська| | | |
Інші НПА
Лист МОНмолодьспорт №839 від 16.07.2014 Про затвердження Змін до Умов прийому до вищих навчальних закладів України в 2014 році Лист Вищий господарський суд України №01-06/1666/14 від 27.10.2014 Про доповнення Інформаційного листа Вищого господарського суду України від 15.03.2011 № 01-06/249 "Про постанови Верховного Суду України, прийняті за результатами перегляду судових рішень господарських судів" Лист Вищий господарський суд України №01-06/249 від 15.03.2011 Про постанови Верховного Суду України, прийняті за результатами перегляду судових рішень господарських судів Лист Вищий господарський суд України №01-06/1686/14 від 04.11.2014 Про внесення змін до пунктів 10, 33 Інформаційного листа Вищого господарського суду України від 28.03.2013 № 01-06/606/2013 "Про Закон України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" (у редакції Закону України від 22.12.2011 № 4212-VI)" Лист Вищий господарський суд України №01-06/606/2013 від 28.03.2013 Про Закон України \"Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом\" (у редакції Закону України від 22.12.2011 № 4212-VI) Лист Мін'юст №6820-0-4-14/8.1 від 14.08.2014 Щодо відмови від обов'язковості та переходу до добровільності використання печаток суб'єктами господарюва Лист Мін'юст №Ч-13744/8.2 від 13.08.2014 Щодо встановлення ціни договору між суб'єктами господарювання у вигляді грошового еквівалента Лист НБУ №18-112/64483 від 05.11.2014 Про скасування пені та штрафів за договорами кредиту під час АТО Лист ВАСУ №1493/2/2/14-14 від 03.11.2014 Щодо розгляду адміністративних справ з урахуванням Закону України "Про здійснення правосуддя та кримінального провадження у зв'язку з проведенням антитерористичної операції" Лист НБУ №12-311/67934 від 17.11.2014 Щодо сплати збору на обов\'язкове державне пенсійне страхування з операцій купівлі іноземної валюти під час нарахування (утримання) податку на доходи фізичних осіб з процентів на валютні вклади