Укр   Рус

Ваш гід в законодавстві України


Друкувати


Постанова КМУ № 733-2005-п від 10.08.2005 Про підсумки соціально-економічного розвитку України у першому півріччі та завдання на друге півріччя 2005 року

                                                          
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
П О С Т А Н О В А
від 10 серпня 2005 р. N 733
Київ
Про підсумки соціально-економічного розвитку
України у першому півріччі та завдання
на друге півріччя 2005 року

Кабінет Міністрів України п о с т а н о в л я є:
1. Відзначити, що результатом реалізації послідовної
соціально орієнтованої економічної політики у першому півріччі
поточного року є забезпечення макроекономічної стабільності та
економічного зростання, істотне посилення її соціальної
спрямованості.
Свою роботу новий склад Кабінету Міністрів України розпочинав
у складних умовах: розбалансований бюджет, прихований дефіцит
якого перевищував 32 млрд. гривень, загрозливий дефіцит бюджету
Пенсійного фонду (майже 17 млрд. гривень), високий рівень інфляції
(12,3 відсотка за підсумками 2004 року).
Налагодження конструктивної співпраці Кабінету Міністрів
України з Верховною Радою України і Національним банком з
виконання завдань, визначених у передвиборчій програмі Президента
України "Десять кроків назустріч людям" та Програмі діяльності
Кабінету Міністрів України "Назустріч людям" ( n0001120-05 ), дало
змогу забезпечити у поточному році не лише утримання
макроекономічної стабільності, а і досягти економічного зростання
та розпочати повернення накопиченої за попередні роки суми
заборгованості із соціальних виплат, що сприяло значному
підвищенню рівня життя населення.
Видатки на охорону здоров"я, духовний та фізичний розвиток,
освіту, соціальний захист та соціальне забезпечення збільшено в
1,8 раза, що становить 67 відсотків видатків бюджетів усіх рівнів
проти 56 відсотків у минулому році.
Проведено важливу роботу з доведення мінімального розміру
пенсії за віком до величини державного соціального стандарту -
прожиткового мінімуму. Цей захід стосується більш як
12 млн. пенсіонерів. Одночасно відновлено диференціацію трудових
пенсій залежно від стажу роботи, розпочато усунення диспропорцій у
пенсійному забезпеченні військовослужбовців. У підсумку розмір
мінімальної пенсії збільшено до 332, а середньої до 383 гривень.
Мінімальна заробітна плата з 1 квітня зросла до 290 гривень
на місяць, з 1 липня - до 310, а з 1 вересня становитиме
332 гривні. Поряд з цим підтримуються міжпосадові
(міжкваліфікаційні) співвідношення в оплаті праці працівників
бюджетної сфери.
З 1 квітня збільшено до 8,5 тис. гривень розмір допомоги при
народженні дитини. Розмір щорічної допомоги громадянам, які
постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, підвищено майже у
5 разів.
За січень - червень забезпечено збільшення в 1,6 раза
надходжень до державного бюджету порівняно з відповідним періодом
2004 року, що свідчить про цілковиту реальність взятих зобов"язань
з виконання соціальних програм.
Ціна одного відсотка економічного зростання постійно
підвищується: у II кварталі вона дорівнювала 941 млн. гривень, або
на 18,5 відсотка більше, ніж у відповідному періоді минулого року.
За перше півріччя інфляція становила 6,4 відсотка. За цей час
вона зменшилася з 1,7 відсотка у січні до 0,6 відсотка у
травні - червні, а останні три місяці не перевищує
0,6-0,7 відсотка.
2. З метою закріплення позитивних тенденцій
соціально-економічного розвитку, досягнення високих темпів
економічного зростання та посилення його соціальної складової,
концентрації зусиль на розв"язанні найгостріших проблем визначити
у другому півріччі 2005 р. пріоритетними завданнями Кабінету
Міністрів України:
складання проекту Державного бюджету України на 2006 рік з
урахуванням необхідності збереження його соціальної спрямованості
з метою подальшого підвищення рівня життя населення та одночасного
посилення інвестиційної складової;
посилення інвестиційної активності шляхом кардинального
поліпшення інвестиційного клімату, спрощення процедури реєстрації
суб"єктів підприємницької діяльності та продажу земельних ділянок
несільськогосподарського призначення, забезпечення стабільності і
прозорості податкової системи та поступового зниження податкового
навантаження, стимулювання імпорту високотехнологічного обладнання
та новітніх технологій;
сприяння зростанню культурної присутності України в світі,
розвитку духовності та світоглядної консолідації українського
суспільства, його культурно-мистецької сфери за європейськими
стандартами на принципах громадянського суспільства і правової
держави, із забезпеченням вільного розвитку творчої особистості та
широкого доступу громадян до надбань культури;
удосконалення корпоративного управління, забезпечення
реального захисту прав міноритарних акціонерів та розв"язання
проблеми виплати належних їм дивідендів;
розбудова міжнародних транспортних коридорів, впровадження
швидкісного руху на залізничному транспорті, збільшення обсягів
будівництва автомобільних доріг загального користування;
забезпечення раціонального та ефективного використання
об"єктів права державної власності, недопущення неконтрольованого
використання результатів діяльності підприємств державного сектору
економіки шляхом проведення інвентаризації державного майна та
державних корпоративних прав, коригування механізму приватизації
державного майна з метою підвищення прозорості та відкритості
цього процесу, удосконалення процедури відновлення
платоспроможності боржника або визнання його банкрутом з метою
захисту інтересів держави та недопущення "тіньової" приватизації,
здійснення дієвого контролю за виконанням фінансових планів
державних підприємств та суб"єктів господарювання, у статутному
фонді яких є державна частка;
започаткування реалізації нової стратегії розвитку
паливно-енергетичного комплексу та його реформування із залученням
приватного капіталу, розвиток нафтогазотранспортної системи,
створення стратегічних запасів нафтопродуктів, запровадження
прозорого механізму надання державної підтримки вугледобувним
підприємствам та поступовий перехід до роботи вугільної галузі на
ринкових засадах, стимулювання розвитку відновних джерел енергії;
забезпечення переходу до нормування питомих витрат
паливно-енергетичних ресурсів, використання відновних джерел
енергії, стимулювання роботи із впровадження енергозберігаючих
технологій;
підвищення конкурентоспроможності агропромислового комплексу
шляхом залучення вітчизняних та іноземних інвесторів для
підвищення технологічного рівня сільськогосподарського
виробництва, збільшення обсягів його підтримки з державного
бюджету, завершення видачі державних актів на право власності на
землю та врегулювання майнових відносин у процесі розпаювання
майна, реалізації інвестиційних проектів з виробництва та
переробки сільськогосподарської продукції, розвитку інфраструктури
оптової торгівлі сільськогосподарською продукцією, створення та
започаткування функціонування системи державних інтервенцій на
продовольчому ринку;
реформування житлово-комунального господарства в напрямі
поглиблення демонополізації цієї сфери, створення конкурентного
середовища на ринку житлово-комунальних послуг, залучення
суб"єктів господарювання недержавної форми власності до утримання
та обслуговування житлового фонду, удосконалення тарифної політики
у сфері житлово-комунальних послуг;
створення доступної для широких верств населення системи
житлового будівництва, зокрема на засадах іпотечного кредитування,
збільшення обсягів будівництва житла, у тому числі для
малозабезпечених громадян, започаткування заміни житлового фонду
перших масових серій на сучасне житло;
започаткування реформування системи охорони здоров"я на
основі запровадження медичного страхування як форми функціонування
галузі на засадах окупності, технологічного оновлення галузі,
практичної реалізації принципів здорового способу життя, розвитку
профілактичної медицини, розширення мережі закладів
медико-санітарної допомоги в сільській місцевості;
продовження реформування галузі освіти та її інтегрування в
європейський освітній простір шляхом підвищення якості освітніх
послуг, запровадження прогресивних методів навчання із широким
використанням Інтернет, мультимедійних засобів та дистанційного
навчання, підвищення статусу педагогічних працівників у
суспільстві.
3. Затвердити план додаткових заходів щодо виконання у
другому півріччі 2005 р. Програми діяльності Кабінету Міністрів
України "Назустріч людям" ( n0001120-05 ), що додається.
4. Міністрам, керівникам інших центральних органів виконавчої
влади розробити плани діяльності відповідних органів на друге
півріччя з урахуванням завдань, визначених цією постановою.
5. Міністерствам та іншим центральним органам виконавчої
влади забезпечити виконання затвердженого цією постановою плану
заходів і надіслання до 1 лютого 2006 р. Міністерству економіки
інформації для її узагальнення та подання до 10 лютого 2006 р.
Кабінетові Міністрів України.

Прем"єр-міністр України Ю.ТИМОШЕНКО
Інд. 18

ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 10 серпня 2005 р. N 733
ПЛАН
додаткових заходів щодо виконання у другому півріччі
2005 р. Програми діяльності Кабінету
Міністрів України "Назустріч людям"
( n0001120-05 )

--------------------------------------------------------------------------------- | Зміст заходу | Мета | Відповідальні | Строк | | | | за виконання | вико- | | | | | нання | |-------------------------------------------------------------------------------| | Розділ I. ВІРА | |-------------------------------------------------------------------------------| | Сімейні цінності | |-------------------------------------------------------------------------------| | 1. Створити соціальний |створення належних умов |Рівненська |грудень | | комплекс (дитяче |для дітей, які опинилися |облдерж- | | | містечко, соціальний |в складних життєвих |адміністрація | | | готель, центр матері та|умовах і потребують |Міністерство у | | | дитини тощо) для |тривалої реабілітації |справах молоді | | | дітей-сиріт і дітей, | |та спорту | | | позбавлених | |(інд. 28)* | | | батьківського | | | | | піклування | | | | |-------------------------------------------------------------------------------| |______________ | | * У дужках зазначено індекси структурних підрозділів Секретаріату| |Кабінету Міністрів України. | |-------------------------------------------------------------------------------| | Освіта і наука | |-------------------------------------------------------------------------------| | 2. Розробити проект |створення умов для |МОН |вересень| | Концепції реформування |реформування освіти у |Мінекономіки | | | освіти, враховуючи |2006-2010 роках та |Мінфін | | | перспективи інтеграції |подальшого її розвитку, |Мін"юст | | | України до |зокрема дошкільної, |(інд. 28) | | | Європейського Союзу |загальної середньої, | | | | |позашкільної, | | | | |професійно-технічної та | | | | |вищої освіти | | | |----------------------------+-------------------------+---------------+--------| | 3. Розробити проект |поліпшення умов навчання |МОН |листопад| | Державної програми |та проживання |Мінекономіки | | | "Студентський |студентської молоді |Мінфін Мін"юст | | | гуртожиток" | |(інд. 28) | | |----------------------------+-------------------------+---------------+--------| | 4. Вжити заходів до |зміцнення правових, |Рада міністрів |грудень | | забезпечення |організаційних та |Автономної | | | доступності і високого |фінансових засад |Республіки | | | рівня освіти дітей, |функціонування і розвитку|Крим, обласні, | | | передбачивши охоплення |системи загальної освіти,|Київська та | | | їх дошкільними |що сприяє вільному |Севастопольська| | | закладами, створення |розвитку людської |міські | | | належних умов для |особистості |держадміністра-| | | навчання і виховання у | |ції (інд. 28) | | | загальноосвітніх | | | | | школах, сприяння | | | | | залученню до цієї | | | | | справи спонсорів | | | | |----------------------------+-------------------------+---------------+--------| | 5. Розробити проект закону|підвищення ефективності |Держспожив- |грудень | | щодо обмеження |державної політики щодо |стандарт | | | рекламування у засобах |розвитку соціальної |Держкомтеле- | | | масової інформації |реклами та популяризації |радіо | | | тютюнових виробів та |здорового способу життя |Антимонопольний| | | алкогольних напоїв, | |комітет | | | інших товарів та | |(інд. 28) | | | послуг, що завдає шкоди| | | | | суспільній моралі | | | | |-------------------------------------------------------------------------------| | Охорона здоров"я | |-------------------------------------------------------------------------------| | 6. Розробити проект |забезпечення виконання |МОЗ |жовтень | | постанови Кабінету |місцевими підрозділами |Мінекономіки | | | Міністрів України про |охорони здоров"я функції |Мінфін | | | внесення змін до |управління |Мін"юст | | | Типового положення про |консолідованими на рівні |(інд. 28) | | | управління охорони |регіону бюджетними | | | | здоров"я обласної, |ресурсами та державних | | | | Севастопольської |закупівель медичних | | | | міської державної |послуг для потреб | | | | адміністрації та |населення за контрактами | | | | Головне управління | | | | | охорони здоров"я | | | | | Київської міської | | | | | державної адміністрації| | | | |----------------------------+-------------------------+---------------+--------| | 7. Розробити заходи щодо |забезпечення задоволення |МОЗ |жовтень | | запровадження сучасних |потреби в донорській |Мінекономіки | | | технологій заготівлі, |крові, її компонентах і |Мінфін | | | обстеження і переробки |препаратах відповідно до |Мінпромполітики| | | донорської крові та її |нормативів ВООЗ |(інд. 28) | | | компонентів | | | | |----------------------------+-------------------------+---------------+--------| | 8. Розробити проект закону|оптимізація рівня надання|МОЗ |грудень | | про внесення змін до |медичних послуг, |Мінекономіки | | | Основ законодавства |гарантоване забезпечення |Мінфін | | | України про охорону |населенню медичної |Мін"юст | | | здоров"я |допомоги відповідно до |(інд. 28) | | | |рекомендацій ВООЗ та | | | | |інших міжнародних | | | | |організацій | | | |-------------------------------------------------------------------------------| | Інформаційна політика | |-------------------------------------------------------------------------------| | 9. Забезпечити |забезпечення відкритості |центральні |щоквар- | | оприлюднення в засобах |та прозорості у |органи |талу (до| | масової інформації |діяльності органів |виконавчої |15 числа| | звітів про результати |виконавчої влади, |влади Рада |місяця, | | виконання квартальних |здійснення громадського |міністрів |що | | планів роботи органів |контролю у цій сфері |Автономної |настає | | виконавчої влади | |Республіки |за | | | |Крим, обласні, |звітним | | | |Київська та |періо- | | | |Севастопольська|дом) | | | |міські | | | | |держадміністра-| | | | |ції (інд. 51) | | |----------------------------+-------------------------+---------------+--------| | 10. Забезпечити оптимізацію|економне витрачання |Держкомтеле- |серпень | | витрат на утримання |бюджетних коштів |радіо інші | | | друкованих засобів | |центральні | | | масової інформації, | |органи | | | засновниками | |виконавчої | | | (співзасновниками) яких| |влади (інд. 51)| | | є центральні органи | | | | | виконавчої влади, і | | | | | подати інформацію щодо | | | | | їх кількості та | | | | | передбачених на | | | | | 2005 рік обсягів | | | | | фінансування | | | | |----------------------------+-------------------------+---------------+--------| | 11. Активізувати |донесення до населення |Держкомтеле- |постійно| | роз"яснення державної |змісту державної політики|радіо | | | політики в усіх сферах |через засоби масової |Національна | | | суспільного життя, у |інформації |рада з питань | | | тому числі засад | |телебачення і | | | державної інформаційної| |радіомовлення | | | політики | |Національна | | | | |телекомпанія | | | | |Національна | | | | |радіокомпанія | | | | |Укрінформ | | | | |редакція газети| | | | |"Урядовий | | | | |кур"єр" | | | | |центральні та | | | | |місцеві органи | | | | |виконавчої | | | | |влади (інд. 51)| | |-------------------------------------------------------------------------------| | Розділ II. СПРАВЕДЛИВІСТЬ | |-------------------------------------------------------------------------------| | Правова політика | |-------------------------------------------------------------------------------| | 12. Розробити проект |запобігання |МВС Мін"юст |грудень | | Комплексної програми |правопорушенням |Рада міністрів | | | профілактики | |Автономної | | | правопорушень на | |Республіки | | | 2006-2008 роки | |Крим, обласні, | | | | |Київська та | | | | |Севастопольська| | | | |міські | | | | |держадміністра-| | | | |ції (інд. 31) | | |----------------------------+-------------------------+---------------+--------| | 13. Забезпечити посилення |посилення боротьби з |МВС |протягом| | боротьби з незаконним |наркоманією |МОЗ |другого | | обігом наркотичних | |МОН |півріччя| | засобів, психотропних | |Міністерство у | | | речовин і прекурсорів, | |справах молоді | | | профілактику | |та спорту | | | наркоманії, поліпшення | |СБУ | | | організації лікування | |Адміністрація | | | хворих на наркоманію. З| |Держприкордон- | | | цією метою: | |служби | | | | |Держмитслужба | | | організувати проведення| |Рада міністрів | | | регіональних перевірок | |Автономної | | | дотримання | |Республіки | | | антинаркоманійного | |Крим, обласні, | | | законодавства у | |Київська та | | | розважальних закладах, | |Севастопольська| | | місцях відпочинку | |міські | | | молоді (дискотеках, | |держадміністра-| | | кафе, барах, нічних | |ції (інд. 31) | | | клубах); | | | | | | | | | | здійснити спільні | | | | | оперативно-профілактич-| | | | | ні заходи з протидії | | | | | розповсюдженню | | | | | наркотичних засобів та | | | | | психотропних речовин у | | | | | навчально-виховних | | | | | закладах; | | | | | | | | | | перевірити дотримання | | | | | лікувально-профілактич-| | | | | ними закладами усіх | | | | | форм власності порядку | | | | | провадження діяльності,| | | | | пов"язаної з обігом | | | | | наркотичних засобів, | | | | | психотропних речовин і | | | | | прекурсорів, та вжити | | | | | відповідних заходів | | | | |----------------------------+-------------------------+---------------+--------| | 14. Розробити проект |посилення боротьби з |Міністерство у |грудень | | Програми запобігання |торгівлею людьми, |справах молоді | | | торгівлі людьми на |особливо жінками і дітьми|та спорту МВС | | | 2006-2007 роки | |Мінпраці МЗС | | | | |Мін"юст | | | | |Адміністрація | | | | |Держприкордон- | | | | |служби СБУ | | | | |(інд. 31) | | |----------------------------+-------------------------+---------------+--------| | 15. Розробити проект |підвищення ефективності |Мінфін |серпень | | постанови Кабінету |діяльності державної |Мін"юст | | | Міністрів України про |виконавчої служби |(інд. 31) | | | затвердження Порядку | | | | | виконання рішень щодо | | | | | стягнення коштів з | | | | | рахунків, на яких | | | | | обліковуються кошти | | | | | державного та місцевих | | | | | бюджетів або бюджетних | | | | | установ | | | | |----------------------------+-------------------------+---------------+--------| | 16. Розробити проект закону|посилення захисту прав і |Мін"юст |листопад| | про порядок |свобод людини |Мінфін | | | відшкодування шкоди, | |за участю | | | заподіяної у зв"язку з | |Верховного Суду| | | тривалим виконанням або| |України | | | невиконанням рішень | |(інд. 31) | | | суду | | | | |----------------------------+-------------------------+---------------+--------| | 17. Розробити проект закону|удосконалення |Держфінмоні- |вересень| | про внесення змін до |законодавства у сфері |торинг | | | Закону України "Про |боротьби з доходами, |Мін"юст | | | запобігання та протидію|одержаними злочинним |Мінфін | | | легалізації |шляхом, та фінансуванням |Мінекономіки | | | (відмиванню) доходів, |тероризму |(інд. 31) | | | одержаних злочинним | | | | | шляхом" | | | | |-------------------------------------------------------------------------------| | Розділ III. ГАРМОНІЯ | |-------------------------------------------------------------------------------| | Бюджетна політика | |-------------------------------------------------------------------------------| | 18. Скласти проект |збереження соціальної |Мінфін |15 | | Державного бюджету |спрямованості бюджету і |Мінекономіки |вересня | | України на 2006 рік |посилення його |(інд. 34) | | | |інвестиційної складової | | | |----------------------------+-------------------------+---------------+--------| | 19. Забезпечити виконання |забезпечення виконання |Рада міністрів |до кінця| | дохідної частини |Державного бюджету |Автономної |року | | Державного бюджету |України на 2005 рік |Республіки | | | України на 2005 рік |( 2285-15 ) та |Крим, обласні, | | | ( 2285-15 ) та |повного фінансування |Київська та | | | вжити заходів до |заходів за рахунок |Севастопольська| | | наповнення місцевих |місцевих бюджетів |міські | | | бюджетів за рахунок | |держадміністра-| | | додаткових джерел, | |ції (інд. 39) | | | передбачених | | | | | законодавством | | | | |----------------------------+-------------------------+---------------+--------| | 20. Провести інвентаризацію|підвищення ефективності |Мінфін |серпень | | бюджетних програм, за |використання видатків |Мінекономіки | | | результатами якої |державного бюджету у |інші центральні| | | передбачити під час |2006 році |органи | | | складання проекту | |виконавчої | | | Державного бюджету | |влади (інд. 34)| | | України на 2006 рік | | | | | істотну економію за | | | | | статтями видатків, не | | | | | пов"язаних з | | | | | фінансуванням | | | | | пріоритетних напрямів | | | | | бюджетної політики | | | | |----------------------------+-------------------------+---------------+--------| | 21. Розробити проект Указу |підвищення ефективності |Мінекономіки |серпень | | Президента України про |роботи центральних і |Мінфін разом з | | | Концепцію стратегічного|місцевих органів |Національним | | | планування діяльності |виконавчої влади, |банком | | | Кабінету Міністрів |забезпечення ефективного |(інд. 18) | | | України, центральних і |витрачання бюджетних | | | | місцевих органів |коштів відповідно до | | | | виконавчої влади |визначених пріоритетів | | | |-------------------------------------------------------------------------------| | Подолання бідності | |-------------------------------------------------------------------------------| | 22. Забезпечити до кінця |дотримання |центральні та |до кінця| | поточного року зниження|конституційного права |місцеві органи |року | | не менш як на |громадян на своєчасне |виконавчої | | | 20 відсотків |отримання заробітної |влади (інд. 26)| | | заборгованості з |плати, зниження рівня | | | | виплати заробітної |соціальної напруги у | | | | плати працівникам |суспільстві | | | | підприємств та | | | | | організацій | | | | |-------------------------------------------------------------------------------| | Соціальне страхування та пенсійна реформа | |-------------------------------------------------------------------------------| | 23. Розробити проекти | | | | | законів: | | | | | | | | | | Про внесення змін до |посилення державного |Мінпраці |серпень | | деяких законів з питань|нагляду за управлінням і |Мінфін | | | загальнообов"язкового |цільовим використанням |Мін"юст | | | державного соціального |коштів фондів |ГоловКРУ | | | страхування |загальнообов"язкового |(інд. 26) | | | |державного соціального | | | | |страхування під час | | | | |здійснення ними функцій | | | | |страховика; | | | | | | | | | |оптимізація переліків | | | | |видів матеріального | | | | |забезпечення та | | | | |соціальних послуг, що | | | | |надаються за | | | | |загальнообов"язковим | | | | |державним соціальним | | | | |страхуванням, з метою | | | | |недопущення фінансування | | | | |заходів нестрахового | | | | |характеру; | | | | | | | | | |правове врегулювання | | | | |питань реєстрації | | | | |нормативно-правових актів| | | | |фондів, що стосуються | | | | |прав, свобод і законних | | | | |інтересів страхувальників| | | | |та застрахованих осіб | | | | | | | | | Про внесення змін до |подальша диференціація |Мінпраці |серпень | | Закону України "Про |розміру пенсій відповідно|Мінфін | | | загальнообов"язкове |до розміру заробітної |Мінекономіки | | | державне пенсійне |плати та тривалості |Пенсійний фонд | | | страхування" |трудового стажу |(інд. 26) | | |----------------------------+-------------------------+---------------+--------| | 24. Підготувати проект |підвищення ефективності |Мінпраці |серпень | | закону про єдиний |роботи державних цільових|Мінфін | | | соціальний внесок |фондів; |Мінекономіки | | | | |МОЗ | | | |забезпечення |Державна | | | |цільового і більш |податкова | | | |ефективного використання |адміністрація | | | |коштів цих фондів; |Держпідприєм- | | | | |ництво | | | |запровадження єдиного |Пенсійний фонд | | | |державного реєстру |Мін"юст | | | |соціального страхування, |(інд. 26) | | | |єдиної системи збирання | | | | |страхових внесків, обліку| | | | |та контролю за їх | | | | |повнотою і своєчасністю | | | |----------------------------+-------------------------+---------------+--------| | 25. Підготувати за участю |вирішення питань щодо: |Мінпраці |вересень| | соціальних партнерів | |Мінфін | | | спеціальне засідання |поетапного перерозподілу |МНС | | | Кабінету Міністрів |навантаження із сплати |МОЗ | | | України з питань |внесків на |ГоловКРУ | | | удосконалення системи |загальнообов"язкове |Мін"юст | | | загальнообов"язкового |державне соціальне |(інд. 26) | | | державного соціального |страхування між | | | | страхування |страхувальниками та | | | | |застрахованими особами; | | | | | | | | | |визначення джерел | | | | |фінансування оздоровчих | | | | |послуг, які надаються | | | | |ветеранам війни, а також | | | | |соціальних послуг у | | | | |позашкільній роботі з | | | | |дітьми; | | | | | | | | | |зменшення розміру | | | | |внесків, що сплачуються | | | | |страхувальниками на | | | | |випадок безробіття, | | | | |залежно від кількості | | | | |створених ними нових | | | | |робочих місць; | | | | | | | | | |запровадження єдиного | | | | |порядку для всіх | | | | |страхувальників під час | | | | |виплати допомоги у | | | | |зв"язку з тимчасовою | | | | |непрацездатністю | | | |----------------------------+-------------------------+---------------+--------| | 26. Розробити проект |формування довіри |Мінпраці |листопад| | постанови Кабінету |населення до |Мінфін | | | Міністрів України про |запровадження системи |Держкомтеле- | | | схвалення Концепції |пенсійних заощаджень |радіо | | | соціальної реклами у | |Пенсійний фонд | | | сфері | |Мін"юст | | | загальнообов"язкового | |(інд. 26) | | | державного та | | | | | накопичувального | | | | | пенсійного страхування | | | | |-------------------------------------------------------------------------------| | Соціальний захист населення | |-------------------------------------------------------------------------------| | 27. Переглянути з |забезпечення |Держбуд |грудень | | урахуванням стандартів |безперешкодного доступу |(інд. 26) | | | Європейського Союзу |осіб з обмеженими | | | | державні будівельні |фізичними можливостями до| | | | норми і правила |об"єктів соціальної | | | | |інфраструктури | | | |----------------------------+-------------------------+---------------+--------| | 28. Розробити проект |створення правових і |Мінпраці |листопад| | розпорядження Кабінету |соціально-економічних |Мінтрансзв"язку| | | Міністрів України щодо |умов для досягнення |Держбуд | | | здійснення додаткових |(відновлення) особою |(інд. 26) | | | заходів, спрямованих на|оптимального фізичного, | | | | створення сприятливих |інтелектуального, | | | | умов для |психічного і соціального | | | | життєдіяльності осіб з |рівня життєдіяльності | | | | обмеженими фізичними | | | | | можливостями | | | | |-------------------------------------------------------------------------------| | Регуляторна політика | |-------------------------------------------------------------------------------| | 29. Завершити перегляд |скасування |Держпідприєм- |вересень| | регуляторних актів на |нормативно-правових |ництво інші | | | їх відповідність Закону|актів, які не |центральні та | | | України "Про засади |відповідають законам та |місцеві органи | | | державної регуляторної |стримують підприємницьку |виконавчої | | | політики у сфері |діяльність |влади | | | господарської | |Мін"юст | | | діяльності" ( 1160-15 )| |(інд. 25) | | |----------------------------+-------------------------+---------------+--------| | 30. Розробити пам"ятку |сприяння вітчизняним та |Держпідприєм- |серпень | | (путівник) щодо |іноземним інвесторам і |ництво | | | процедури |підприємствам у створенні|Мінекономіки | | | започаткування і |цивілізованого |(інд. 25) | | | провадження |бізнес-середовища для | | | | підприємницької |підприємницької | | | | діяльності та |діяльності | | | | оприлюднити її в


Інші НПА

Лист МОНмолодьспорт №839 від 16.07.2014 Про затвердження Змін до Умов прийому до вищих навчальних закладів України в 2014 році Лист Вищий господарський суд України №01-06/1666/14 від 27.10.2014 Про доповнення Інформаційного листа Вищого господарського суду України від 15.03.2011 № 01-06/249 "Про постанови Верховного Суду України, прийняті за результатами перегляду судових рішень господарських судів" Лист Вищий господарський суд України №01-06/249 від 15.03.2011 Про постанови Верховного Суду України, прийняті за результатами перегляду судових рішень господарських судів Лист Вищий господарський суд України №01-06/1686/14 від 04.11.2014 Про внесення змін до пунктів 10, 33 Інформаційного листа Вищого господарського суду України від 28.03.2013 № 01-06/606/2013 "Про Закон України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" (у редакції Закону України від 22.12.2011 № 4212-VI)" Лист Вищий господарський суд України №01-06/606/2013 від 28.03.2013 Про Закон України \"Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом\" (у редакції Закону України від 22.12.2011 № 4212-VI) Лист Мін'юст №6820-0-4-14/8.1 від 14.08.2014 Щодо відмови від обов'язковості та переходу до добровільності використання печаток суб'єктами господарюва Лист Мін'юст №Ч-13744/8.2 від 13.08.2014 Щодо встановлення ціни договору між суб'єктами господарювання у вигляді грошового еквівалента Лист НБУ №18-112/64483 від 05.11.2014 Про скасування пені та штрафів за договорами кредиту під час АТО Лист ВАСУ №1493/2/2/14-14 від 03.11.2014 Щодо розгляду адміністративних справ з урахуванням Закону України "Про здійснення правосуддя та кримінального провадження у зв'язку з проведенням антитерористичної операції" Лист НБУ №12-311/67934 від 17.11.2014 Щодо сплати збору на обов\'язкове державне пенсійне страхування з операцій купівлі іноземної валюти під час нарахування (утримання) податку на доходи фізичних осіб з процентів на валютні вклади