Постанова КМУ № 995-93-п від 06.12.1993 Про затвердження Положення про управління капітального будівництва обласної, Севастопольської міської державної адміністрації
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
П О С Т А Н О В А
від 6 грудня 1993 р. N 995
Київ
( Постанова втратила чинність на підставі Постанови КМ
N 895 ( 895-95-п ) від 06.11.95 )
Про затвердження Положення про
управління капітального будівництва обласної,
Севастопольської міської державної адміністрації
Кабінет Міністрів України п о с т а н о в л я є:
Затвердити Положення про управління капітального будівництва
обласної, Севастопольської міської державної адміністрації, що
додається.
Виконуючий обов"язки
Прем"єр-міністра України Ю.ЗВЯГІЛЬСЬКИЙ
Міністр
Кабінету Міністрів України І.ДОЦЕНКО
Інд.24
ЗАТВЕРДЖЕНЕ
постановою Кабінету Міністрів України
від 6 грудня 1993 р. N 995
ПОЛОЖЕННЯ
про управління капітального будівництва обласної,
Севастопольської міської державної адміністрації
1. Управління капітального будівництва обласної,
Севастопольської міської державної адміністрації (надалі -
управління) є місцевим органом державної виконавчої влади,
створюється Представником Президента України в області та
м.Севастополі і входить до складу обласної, Севастопольської
міської державної адміністрації за принципом безпосереднього
підпорядкування. Управління у межах своєї компетенції забезпечує реалізацію
державної політики у галузі будівництва, здійснює функції
замовника об"єктів житлово-цивільного призначення.
2. Управління у межах повноважень, визначених цим Положенням,
забезпечує виконання законів України, постанов Верховної Ради
України, указів і розпоряджень Президента України, декретів,
постанов і розпоряджень Кабінету Міністрів України, нормативних
актів Мінбудархітектури, розпоряджень Представника Президента
України в області, м.Севастополі, рішень обласної,
Севастопольської міської Ради народних депутатів.
3. Основними завданнями управління є: забезпечення виконання завдань з будівництва житлових
будинків, об"єктів освіти, охорони здоров"я, зв"язку, транспорту,
торгівлі, громадського харчування, комунального господарства,
культурно-побутового й іншого призначення та ефективного
використання капітальних вкладень, що спрямовуються на цю мету; сприяння впровадженню у будівництво прогресивних проектних
рішень, нових будівельних матеріалів, конструкцій та виробів.
4. Управління відповідно до покладених на нього завдань: 1) розробляє на основі пропозицій управлінь, відділів, інших
служб державної адміністрації поточні й перспективні програми
капітального будівництва, складає переліки проектів будов,
титульні списки будов та проектно-розвідувальних робІт і подає їх
на затвердження в установленому порядку; 2) забезпечує своєчасне і в повному обсязі фінансування
проектно-розвідувальних робіт і будівництва об"єктів відповідно до
титульних списків будов та укладених договорів; 3) розміщує замовлення на проектно-розвідувальні роботи,
укладає з проектними і розвідувальними організаціями договори на
розробку проектно-кошторисної документації та здійснення ними
авторського нагляду за будівництвом; 4) здійснює передачу в установлені терміни проектним або
розвідувальним організаціям завдань на проектування, вихідних
даних та інших документів, необхідних для виконання проектних і
розвідувальних робіт та розробки проектно-кошторисної
документації; 5) приймає і перевіряє комплектність та якість одержаної від
проектних або розвідувальних організацій проектно-кошторисної та
іншої документації, погоджує і затверджує її в установленому
порядку та передає будівельним організаціям; 6) розміщує замовлення на капітальне будівництво /складає
протоколи намірів, проводить торги/, укладає з будівельними
організаціями відповідні договори; разом з підрядними
організаціями визначає і погоджує ціни на будівництво об"єктів
відповідно до діючих нормативних документів; 7) забезпечує реєстрацію в інспекції державного
архітектурно-будівельного контролю відповідальних інженерно-
технічних працівників організацій, що безпосередньо здійснюють
будівництво об"єктів і технічний нагляд, одержує дозвіл на
виконання будівельно-монтажних робіт; 8) забезпечує геодезичну основу для будівництва; 9) забезпечує будівництво технологічним, енергетичним,
електротехнічним та іншим устаткуванням, апаратурою, матеріалами,
поставку яких відповідно до договору покладено на замовника; 10) здійснює розрахунки з постачальниками за устаткування і
матеріали замовника, проводить передмонтажну ревізію устаткування,
що знаходиться на складах понад нормативний термін зберігання; 11) передає будівельній організації будівельний майданчик,
устаткування, що підлягає монтажу, апаратуру і матеріали,
забезпечення якими покладено на замовника;
12) передає будівельній організації в погоджені з нею терміни
документи про дозвіл відповідних органів на: виконання будівельно-монтажних робіт; відведення земельної ділянки під будівництво; проведення робіт у зоні повітряних ліній електропередачі та
ліній зв"язку, ділянок залізниць, що експлуатуються або в смузі
відчуження залізниць, а також на розкриття шляхових покриттів; проведення робіт у місцях, де проходять підземні комунікації,
з передачею будівельній організації схем усіх таких комунікацій
(кабельних, газових, водопровідних, каналізаційних та інших),
розміщених на території будівельного майданчика; користування при проведенні будівельних робіт у населених
пунктах електроенергією, газом, водою, парою від існуючих джерел
відповідно до проекту організації робіт; вирубування лісу і пересадження дерев; перенесення з будівельного майданчика магістральних ліній
електропередачі, залізничних колій, мереж водопроводу,
каналізації, газо- та нафтопроводів, ліній зв"язку та інших
споруд, що перешкоджають будівництву на відведеному майданчику, в
терміни, передбачені в особливих умовах до договору; 13) забезпечує переселення громадян, які проживають у
будинках, що підлягають знесенню, перенесенню або реконструкції; 14) відшкодовує громадянам у разі знесення вартість житлових
будинків, господарських будівель, що перебувають у власності
громадян, а також вартість вилучених плодово-ягідних насаджень та
посівів; 15) здійснює технічний нагляд за будівництвом, контроль за
відповідністю обсягів та якості виконаних робіт проектам,
технічним умовам і стандартам; 16) погоджує з відповідними організаціями питання, пов"язані
з установкою вантажопідйомних пристроїв, устаткування та апаратів,
що працюють під тиском, забезпечує випробування вказаних технічних
засобів; 17) забезпечує виконання пусконалагоджувальних робіт і
підготовку об"єктів до експлуатації; 18) бере участь у створенні й роботі комісії по попередній
перевірці будівельної готовності об"єктів до пред"явлення їх
державній приймальній комісії; 19) пред"являє державній приймальній комісії завершені
будівництвом і підготовлені до експлуатації об"єкти, забезпечує
комісію необхідними для роботи документами та бере участь у її
роботі; 20) передає на баланс завершені будівництвом та введені в дію
об"єкти підприємствам та організаціям, на які покладено їхню
експлуатацію; 21) здійснює розрахунки за закінчені будівництвом об"єкти або
пускові комплекси; 22) приймає від підрядчика за актом законсервовані або
припинені будівництвом об"єкти і вживає заходів до їх збереження,
вносить інвесторам пропозиції щодо подальшого використання
об"єктів незавершеного будівництва; 23) веде бухгалтерський і статистичний облік, складає і у
визначені терміни подає в установленому порядку відповідним
органам звітність з усіх видів діяльності за затвердженими
формами, несе відповідальність за їх достовірність; 24) перевіряє пред"явлені до сплати документи підрядних
організацій, постачальників, проектних, розвідувальних та інших
організацій, пов"язаних з виконанням робіт, поставкою продукції та
наданням послуг; 25) вносить пропозиції обласній, Севастопольській міській
державним адміністраціям щодо створення підприємств для
виготовлення обладнання, будівельних матеріалів і виробів,
проведення будівельних, монтажних і пусконалагоджувальних робіт; 26) надає на договірних засадах послуги замовника іншим
організаціям і підприємствам незалежно від форм власності та
окремим громадянам.
5. Управління має право: 1) створювати за погодженням з обласною, Севастопольською
міською державними адміністраціями інвестиційні фонди із
залученням додаткових коштів юридичних і фізичних осіб для
формування програм будівництва, а також структурні підрозділи та
групи технічного нагляду за будівництвом у районах і населених
пунктах; 2) самостійно розпоряджатися коштами, передбаченими у
вартості будівництва об"єктів за здійснення функцій замовника, та
коштами, що надходять від надання послуг замовника на договірних
засадах; 3) залучати на договірних засадах кошти підприємств,
організацій і установ, що залишаються в їх розпорядженні від
прибутку, для розвитку потужностей будівельної індустрії; 4) списувати в установленому порядку із свого балансу витрати
на проектно-розвідувальні роботи по нездійсненому будівництву,
дебіторську заборгованість, щодо якої минули терміни, інші борги,
застарілі та непридатні для подальшого використання устаткування,
транспортні засоби, інвентар та інструмент; 5) одержувати безоплатно від місцевих органів державної
виконавчої влади, підприємств, установ та організацій звітні дані
й інформаційні матеріали, необхідні для виконання покладених на
управління завдань.
6. Управління під час виконання покладених на нього завдань
взаємодіє з іншими місцевими органами державної виконавчої влади,
органами місцевого та регіонального самоврядування, а також
підприємствами, установами, організаціями, розташованими на
території області, міста Севастополя.
7. Управління очолює начальник, якого призначає Представник
Президента України в області, місті Севастополі. Начальник управління має заступників, яких призначає на
посаду і звільняє з посади Представник Президента України в
області, місті Севастополі. Начальник управління несе персональну відповідальність за
виконання покладених на управління завдань і здійснення ним своїх
функцій, встановлює ступінь відповідальності заступників
начальника, керівників структурних підрозділів управління за
керівництво окремими ділянками його діяльності, а також за роботу
підприємств, установ і організацій, що належать до сфери відання
управління.
8. Начальник управління: керує діяльністю управління; затверджує структуру, штатний розпис управління і кошторис
витрат на його утримання, а також положення про структурні
підрозділи і функціональні обов"язки працівників управління; призначає на посади і звільняє з посад працівників
управління, визначає їхні обов"язки, пов"язані із здійсненням
повноважень, відповідно до займаних посад; видає у межах компетенції управління накази, організує і
контролює їх виконання; розпоряджається коштами управління у межах затвердженого
кошторису витрат; забезпечує своєчасний розгляд та вирішення пропозицій, заяв і
скарг громадян, вживає заходів до усунення причин, що викликають
скарги.
9. В управлінні для погодженого вирішення питань, що належать
до його компетенції, може бути створено колегію у складі
начальника управління (голова колегії), заступників начальника за
посадою та інших працівників управління. Склад колегії
затверджується Представником Президента України в області. Рішення колегії проводяться в життя, як правило, наказами
начальника управління.
10. Для розгляду наукових рекомендацій та пропозицій щодо
поліпшення діяльності управління та вирішення інших питань в
управлінні можуть створюватись наукові, науково-технічні,
методичні та інші ради і комісії з включенням до їх складу
представників відповідних органів і організацій за погодженням з
ними. Склад цих рад і комісій, положення про них затверджує
начальник управління.
11. Управління утримується за рахунок коштів, передбачених у
вартості будівництва на утримання служб замовника, а також коштів
за надання послуг замовника на договірних засадах. Розмір коштів, що передбачається у вартості будівництва на
забезпечення функціонування служб замовника, визначається згідно
з нормативами, що встановлюються Мінбудархітектури.
12. Загальну чисельність і фонд оплати праці працівників
управління затверджує Представник Президента України в області,
місті Севастополі.
13. Управління є юридичною особою, має самостійний баланс,
рахунки в установах банків, печатку із зображенням Державного
герба України і своїм найменуванням.
Інші НПА
Постанова КМУ №978-93-п від 03.12.1993 Про впорядкування цін і тарифів Постанова КМУ №977-93-п від 02.12.1993 Про Комплексну програму соціального та економічного розвитку Донбасу Постанова КМУ №974-93-п від 02.12.1993 Про заходи у зв"язку з підвищенням мінімального розміру заробітної плати Постанова КМУ №975-93-п від 02.12.1993 Про додаткові грошові виплати населенню у зв"язку з підвищенням роздрібних цін і тарифів Постанова КМУ №976-93-п від 02.12.1993 Про межу малозабезпеченості та підвищення розмірів цільової грошової допомоги непрацездатним громадянам з мінімальними доходами Постанова КМУ №972-93-п від 30.11.1993 Про первинну емісію Національного банку України на IV квартал 1993 року Постанова КМУ №971-93-п від 29.11.1993 Про заходи щодо забезпечення виконання Угоди на рамочний кліринг корпорації "Укрмонтажспецбуд", Державного комітету України з матеріальних ресурсів з акціонерним товариством "Тобольський нафто-хімкомбінат" Постанова КМУ №967-93-п від 27.11.1993 Про призначення Комарова В.Г. заступником генерального директора Національного космічного агентства України при Кабінеті Міністрів України Постанова КМУ №966-93-п від 27.11.1993 Про створення Української державної академії зв"язку Постанова КМУ №965-93-п від 27.11.1993 Про призначення Лящова В.Т. головою Української частини Міжурядової українсько-естонської комісії з торговельно-економічного та науково-технічного співробітництва