Указ Президент № 155 від 19.02.2002 Про порядок організації та здійснення контролю за виконанням указів, розпоряджень і доручень Президента України
У К А З
ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ
Про порядок організації та здійснення контролю
за виконанням указів, розпоряджень і доручень
Президента України
Затвердити Положення про порядок організації та здійснення контролю за виконанням указів, розпоряджень і доручень Президента України (додається).
Президент України Л.КУЧМА
м. Київ, 19 лютого 2002 року
N 155/2002
ЗАТВЕРДЖЕНО
Указом Президента України
від 19 лютого 2002 року N 155
(в редакції Указу від 26 липня 2005 року
N 1132/2005
ПОЛОЖЕННЯ
про контроль за виконанням указів,
розпоряджень і доручень Президента України
( На часткову зміну Положення установити, що:
контроль за виконанням указу Президента України про введення в дію рішення Ради національної безпеки і оборони України покладається на Секретаря Ради національної безпеки і оборони України;
здійснення контролю за виконанням указу Президента України про введення в дію рішення Ради національної безпеки і оборони України, іншого акта, доручення Президента України, контроль за виконанням якого покладено на Секретаря Ради національної безпеки і оборони України, забезпечується в межах наданих повноважень Апаратом Ради національної безпеки і оборони України;
рішення про продовження строку виконання доручення Президента України, контроль за виконанням якого покладено на Секретаря Ради національної безпеки і оборони України, окремого положення такого доручення за погодженням з Президентом України приймає Секретар Ради національної безпеки і оборони України;
рішення про зняття з контролю указу Президента України про введення в дію рішення Ради національної безпеки і оборони України, іншого акта, доручення Президента України, контроль за виконанням якого покладено на Секретаря Ради національної безпеки і оборони України, окремого положення такого доручення за наявності інформації, що підтверджує повне виконання акта, доручення, окремого положення доручення, приймає за погодженням з Президентом України Секретар Ради національної безпеки і оборони України
згідно з Указом Президента N 2/2006
1. Це Положення визначає порядок організації та здійснення контролю за виконанням указів, розпоряджень, доручень Президента України (далі - акти, доручення).
2. Контролю підлягають акти, доручення, які містять конкретні завдання органам виконавчої влади щодо здійснення заходів, розгляду або вирішення питань тощо.
3. Контроль за виконанням актів, доручень передбачає такі етапи:
1) постановка на контроль, визначення форм і методів контролю, зокрема:
- контроль за додержанням строків, установлених для виконання актів, доручень Президента України;
- постійний моніторинг, отримання від виконавців і вивчення відповідної проміжної та підсумкової інформації, аналіз цієї інформації, статистичних даних і звітності та результатів моніторингу;
- проведення в разі потреби поглибленого вивчення і перевірок стану виконання актів, доручень із залученням відповідних органів та фахівців, заслуховування на нарадах або спеціальних засіданнях повідомлень посадових осіб;
- здійснення періодичного узагальнення стану виконання актів, доручень, підготовка аналітичних матеріалів, звітів про хід їх реалізації;
2) контроль стану виконання актів, доручень;
3) інформування Президента України про хід виконання актів, доручень та надання Державному секретарю України пропозицій щодо здійснення дальшого контролю за їх реалізацією;
4) зняття з контролю завдань, визначених актами, дорученнями.
4. Контроль за виконанням актів, доручень здійснюють відповідно до покладених обов'язків Служба контролю за виконанням актів Президента України Кабінету Президента України Секретаріату Президента України (далі - Служба контролю).
Актом, дорученням може бути визначено орган або посадову особу, на яких покладається здійснення контролю за його виконанням.
У разі якщо Президентом України орган або посадову особу, на яку покладається здійснення контролю за виконанням акта, доручення, не визначено, контроль повноти та результативності виконання акта, доручення здійснюється також підрозділом Секретаріату Президента України, який ініціював або опрацьовував видання проекту акта, доручення.
5. При здійсненні контролю Служба контролю взаємодіє з відповідними підрозділами Секретаріату Кабінету Міністрів України, центральних та місцевих органів виконавчої влади, які здійснюють функції контролю за виконання актів, доручень Президента України.
6. Для здійснення контролю за виконанням передбачених актом, дорученням завдань, строк виконання яких перевищує один місяць, структурними підрозділами Секретаріату Президента України або органами чи посадовими особами, відповідальними за контроль, у п'ятиденний строк із дня видання акта, доручення розробляється проект плану контролю, який погоджується зі Службою контролю.
План контролю за виконанням акта, доручення затверджується відповідно Державним секретарем України або керівником органу чи посадовою особою.
План контролю містить:
1) назву структурного підрозділу Секретаріату Президента України, органу або посадової особи, які здійснюватимуть контроль за виконанням акта або доручення;
2) перелік форм і методів контролю із зазначенням строків здійснення відповідних заходів;
3) строки підготовки узагальненої інформації про стан виконання акта, доручення.
7. Завдання, визначені в актах, дорученнях, виконуються у строки, встановлені Президентом України.
Якщо в акті Президента України строк виконання завдання не визначено, його виконання здійснюється протягом 30 календарних днів з дати набрання чинності актом Президента України.
8. Інформацію про стан виконання конкретних завдань виконавці не пізніше наступного дня після строку, визначеного пунктом 7 цього Положення, подають до Секретаріату Президента України, а у випадку, коли відповідальним за контроль є орган або посадова особа, зазначені в абзаці другому пункту 4 цього Положення, - такому органу чи посадовій особі, а копію - Секретаріату Президента України.
Інформація про стан виконання конкретного завдання подається органом, особою, яким воно адресовано. Якщо виконання такого завдання актом, дорученням покладено на кілька виконавців, його виконання та подання інформації організовується органом, особою, зазначеною першою.
9. У разі неможливості виконання завдання в установлений строк виконавець до закінчення визначеного для виконання завдання строку вносить до Секретаріату Президента України подання про перенесення в установленому порядку строку виконання завдання з обґрунтуванням такої неможливості.
Відповідний структурний підрозділ Секретаріату Президента України, орган або посадова особа, які здійснюють контроль за виконанням акта, доручення, розглядають пропозиції щодо продовження строку виконання завдання, у разі потреби додатково вивчають питання та за результатами розгляду з урахуванням висновків інших структурних підрозділів вносять відповідні пропозиції Державному секретарю України.
10. Продовження строку виконання акта Президента України здійснюється шляхом внесення до нього змін.
Рішення про продовження строків виконання доручення, окремих його положень за погодженням з Президентом України приймає Державний секретар України, про що повідомляється виконавцю доручення.
11. Рішення про зняття з контролю акта, доручення чи окремих його положень приймає за погодженням з Президентом України Державний секретар України.
За наявності інформації, що підтверджує повне виконання акта, доручення, відповідний структурний підрозділ Секретаріату Президента України, орган або посадова особа, яка здійснює контроль, за погодженням зі Службою контролю подає Державному секретареві України пропозиції щодо зняття акта, доручення з контролю.
Про прийняте рішення про зняття з контролю акта, доручення письмово інформуються виконавці.
12. Виконавці акта, доручення, структурні підрозділи Секретаріату Президента України, орган або посадова особа, яка здійснювала контроль, через 10 днів після закінчення кварталу подають до Служби контролю щоквартальну інформацію щодо виконання актів і доручень, які перебували на контролі протягом звітного періоду, для узагальнення і доповіді Державному секретареві України.
Глава Адміністрації Президента України В.ЛИТВИН
Інші НПА
Постанова ВРУ №164 від 05.02.2015 Про прийняття за основу проекту Закону України про внесення змін до Закону України \"Про особливості державного регулювання діяльності суб’єктів підприємницької діяльності, пов’язаної з реалізацією та експортом лісоматеріалів\" щодо мораторію на експорт лісо- та пиломатеріалів у необробленому вигляді Постанова ВРУ №162 від 05.02.2015 Про прийняття за основу проекту Закону України про запровадження нових інвестиційних можливостей, гарантування прав та законних інтересів суб’єктів підприємницької діяльності для проведення масштабної енергомодернізації Постанова ВРУ №161 від 05.02.2015 Про прийняття за основу проекту Закону України про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо реформування органів внутрішніх справ Постанова ВРУ №155 від 05.02.2015 Про надання згоди на затримання та арешт (взяття під варту) судді Центрального районного суду міста Миколаєва Рудяка А.О. Постанова ВРУ №154 від 05.02.2015 Про надання згоди на затримання та арешт (взяття під варту) судді Малиновського районного суду міста Одеси Болотіна М.В. Постанова ВРУ №153 від 05.02.2015 Про надання згоди на затримання та арешт (взяття під варту) судді Печерського районного суду міста Києва Кірєєва Р.В. Постанова ВРУ №152 від 05.02.2015 Про направлення до Конституційного Суду України законопроекту про внесення змін до Конституції України щодо недоторканності народних депутатів України та суддів Постанова ВРУ №149 від 04.02.2015 Про прийняття за основу проекту Постанови Верховної Ради України про відзначення пам’ятних дат і ювілеїв у 2015 році Розпорядження Голова ВРУ №154 від 05.02.2015 Про затвердження складу Української частини Парламентського комітету асоціації Розпорядження Президент №124 від 04.02.2015 Про звільнення Є. Бідашка з посади голови Станично-Луганської районної державної адміністрації Луганської області