Укр   Рус

Ваш гід в законодавстві України


Друкувати


Постанова КМУ № 1340-2009-п від 11.11.2009 Про затвердження Положення про наглядову раду Державного концерну "Національне виробничо-аграрне об"єднання "Масандра" та її складу

КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
ПОСТАНОВА

від 11 листопада 2009 р. № 1340
Київ

Про затвердження Положення про наглядову раду Державного концерну "Національне виробничо-аграрне об"єднання "Масандра" та її складу

{Із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ
№ 1197 від 27.12.2010
№ 396 від 28.03.2012}

Кабінет Міністрів України постановляє:

Затвердити Положення про наглядову раду Державного концерну "Національне виробничо-аграрне об"єднання "Масандра" та її склад, що додаються.

Прем"єр-міністр України

Ю.ТИМОШЕНКО

Інд. 22




ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 11 листопада 2009 р. № 1340

ПОЛОЖЕННЯ
про наглядову раду Державного концерну "Національне виробничо-аграрне об"єднання "Масандра"

1. Це Положення визначає правовий статус, повноваження, порядок утворення наглядової ради Державного концерну "Національне виробничо-аграрне об"єднання "Масандра" (далі - Концерн), права та обов"язки її членів і порядок організації роботи ради.

2. Наглядова рада утворюється для здійснення контролю за діяльністю органів управління Концерну, підприємств, що входять до його складу (далі - учасники Концерну), використанням об"єктів майнового комплексу Концерну, дотриманням вимог актів законодавства, Статуту Концерну, виконанням рішень Кабінету Міністрів України.

3. У своїй діяльності наглядова рада керується Конституцією та законами України, а також Указами Президента України і постановами Верховної Ради України, прийнятими відповідно до Конституції та законів України, актами Кабінету Міністрів України, Статутом Концерну і цим Положенням.

4. До компетенції наглядової ради належить:

1) погодження:

складеного в установленому порядку фінансового плану Концерну з поквартальною розбивкою та звіту про його виконання;

квартальної та річної фінансової звітності Концерну, а також квартальних та річних звітів про виконання фінансового плану, що подається разом з пояснювальною запискою щодо результатів діяльності Концерну;

квартальних та річних звітів генерального директора Концерну про виконання показників ефективності використання державного майна і прибутку, а також майнового стану Концерну;

кандидатур для призначення на посади заступників генерального директора та головного бухгалтера Концерну, директорів його учасників, рішень щодо звільнення їх з посад;

рішень правління Концерну про створення за рахунок його прибутку в установленому законодавством порядку фондів та резервів;

рішення правління щодо укладення договорів (контрактів) на суму, що перевищує 5 відсотків статутного фонду Концерну;

рішень про притягнення до дисциплінарної відповідальності посадових осіб Концерну, директорів учасників Концерну;

2) затвердження:

основних напрямів діяльності Концерну;

річних фінансових звітів учасників Концерну з поквартальною розбивкою;

положення про правління Концерну;

квартальних планів роботи правління Концерну;

звітів та висновків ревізійної комісії;

3) розгляд скарг та пропозицій членів правління, директорів учасників Концерну, його працівників, інших фізичних та юридичних осіб;

4) прийняття рішення про утворення секретаріату наглядової ради, ревізійної комісії, інших дорадчих та консультативних органів, які діють на підставі положень, затверджених наглядовою радою;

5) затвердження персонального складу секретаріату наглядової ради, а також умов оплати їх праці, персонального складу ревізійної комісії;

6) здійснення контролю за:

ефективним використанням і збереженням об"єктів майнового комплексу Концерну та управлінням корпоративними правами держави, переданими до його статутного фонду;

виконанням генеральним директором Концерну функціональних обов"язків, визначених у Статуті Концерну та в укладеному в установленому порядку контракті;

здійсненням генеральним директором Концерну делегованих в установленому законодавством порядку органом управління майном повноважень (у разі їх наявності), визначених у контракті;

провадженням фінансово-господарської діяльності Концерну;

7) ініціювання:

проведення позачергових перевірок, ревізій та аудиту фінансово-господарської діяльності Концерну;

скликання позачергового засідання правління Концерну в разі невиконання за результатами звітного періоду показників діяльності Концерну, передбачених фінансовим планом, виникнення загрози фінансово-економічним інтересам Концерну, виявлення зловживань і перевищення повноважень посадовими особами органів управління Концерну;

8) заслуховування квартальних та річних звітів генерального директора Концерну та директорів його учасників про результати їх діяльності та використання об"єктів майнового комплексу Концерну, а у разі невиконання або неналежного виконання ним своїх обов"язків щодо управління Концерном або розпорядження його майном - додаткових пояснень з окремих питань його діяльності за встановленою формою;

9) подання пропозицій щодо умов матеріального забезпечення генерального директора Концерну та погодження умов матеріального забезпечення заступників генерального директора, членів правління та головного бухгалтера Концерну, а також директорів учасників Концерну під час укладання з ними контрактів;

10) внесення пропозицій щодо:

кандидатури для призначення на посаду генерального директора Концерну;

включення (виключення) до (із) складу Концерну в установленому законодавством порядку інших учасників Концерну;

11) подання Кабінетові Міністрів України пропозицій щодо усунення з посади генерального директора Концерну в разі, коли за підсумками звітного періоду погіршився фінансово-економічний стан Концерну, а також виявлено порушення та зловживання з боку посадових осіб Концерну та в інших випадках, визначених законодавством, з метою захисту інтересів Концерну і держави;

12) призначення тимчасово виконуючим обов"язки генерального директора Концерну в разі усунення з посади генерального директора;

13) розгляд інших питань щодо діяльності Концерну та виконання інших функцій відповідно до законодавства і Статуту Концерну.

За рішенням Кабінету Міністрів України на наглядову раду може бути покладено виконання інших функцій.

Наглядова рада не має права втручатися в оперативну господарську діяльність Концерну.

5. Наглядова рада провадить свою діяльність відповідно до регламенту, який затверджує її голова.

6. Наглядова рада утворюється у складі голови та семи членів строком на п"ять років. Персональний склад наглядової ради затверджується Кабінетом Міністрів України.

До складу наглядової ради можуть входити представники Мінагрополітики, Мінекономіки, Мінфіну та інших органів виконавчої влади.

7. До складу наглядової ради не можуть входити особи, які перебувають у трудових відносинах з Концерном, а також особи, яким це заборонено законодавством.

Члени наглядової ради не мають права передавати свої повноваження іншим особам.

8. Члени наглядової ради працюють у раді на громадських засадах.

9. Члени наглядової ради мають право:

ознайомлюватися з наказами, розпорядженнями, протоколами Концерну та його учасників;

отримувати від посадових осіб органів управління Концерну і його учасників, служб, філій, представництв необхідні документи у паперовій та електронній формі;

користуватись інформаційними комп"ютерними базами;

здійснювати безперешкодний доступ до всіх об"єктів майнового комплексу Концерну;

вимагати проведення та брати участь в інвентаризації активів Концерну;

перевіряти наявність, стан та умови зберігання майна Концерну;

звертатися із запитами до інших осіб та (або) установ, підприємств і організацій з питань, що належать до компетенції наглядової ради;

ознайомлюватися з оригіналами документів;

вносити на розгляд правління Концерну питання щодо притягнення до дисциплінарної відповідальності працівників Концерну;

вимагати скликання позачергового засідання наглядової ради, правління Концерну та вносити пропозиції до порядку денного засідань;

отримувати у посадових осіб Концерну та його учасників у повному обсязі достовірну інформацію про діяльність Концерну, необхідну для виконання своїх функцій;

ознайомлюватися з документами щодо будь-якої діяльності Концерну, а також учасників Концерну. Документи повинні подаватися членам наглядової ради протягом п"яти робочих днів з дати надходження до Концерну відповідного запиту;

висловлювати у письмовій формі окрему думку в разі незгоди з рішенням наглядової ради.

10. Члени наглядової ради зобов"язані:

брати участь у засіданнях наглядової ради;

діяти в інтересах держави та Концерну;

керуватися у своїй діяльності законодавством, Статутом Концерну та цим Положенням;

дотримуватися установлених Концерном правил обігу та захисту інформації для службового користування;

не розголошувати конфіденційну інформацію, яка стала відомою у зв"язку з виконанням членами наглядової ради своїх функцій.

11. Рішення, прийняті наглядовою радою з питань, що належать до її компетенції, обов"язкові для виконання членами наглядової ради, генеральним директором, членами правління, працівниками Концерну та його учасниками.

12. Повноваження члена наглядової ради припиняються у разі:

подання ним в установленому законодавством порядку заяви про складення повноважень члена наглядової ради;

виникнення обставин, які відповідно до законодавства перешкоджають виконанню обов"язків члена наглядової ради.

13. Голова наглядової ради:

організовує роботу наглядової ради;

скликає засідання наглядової ради та головує на них, затверджує порядок денний її засідань;

координує діяльність членів наглядової ради та розподіляє обов"язки між ними.

14. Для організаційно-аналітичного забезпечення діяльності наглядової ради утворюється секретаріат наглядової ради у кількості не більше трьох осіб.

15. Секретаріат наглядової ради забезпечує:

підготовку та проведення за дорученням голови наглядової ради її засідань, повідомляє її членів про час їх проведення;

членів наглядової ради необхідними документами та іншою інформацією;

оформлення документів, прийнятих (розглянутих) наглядовою радою;

ведення та зберігання протоколів її засідань;

підготовку проектів планів її діяльності;

зберігання протоколів її засідань і кореспонденції.

16. Організаційною формою роботи наглядової ради є засідання, яке скликається і проводиться головою наглядової ради не рідше ніж один раз на три місяці.

17. Позачергове засідання може скликатися головою наглядової ради з ініціативи Кабінету Міністрів України, з власної ініціативи, ініціативи генерального директора Концерну або за пропозицією не менш як двох членів наглядової ради, правління.

18. Позачергове засідання скликається і проводиться не пізніше ніж через 10 днів після надходження на ім"я безпосередньо голови наглядової ради у письмовій формі відповідної пропозиції.

Пропозиція щодо скликання позачергового засідання наглядової ради повинна бути підписана особою, що її подає.

У пропозиції зазначається:

прізвище, ім"я та по батькові, посада особи, що її вносить;

підстава для скликання позачергового засідання наглядової ради;

питання, яке пропонується розглянути на позачерговому засіданні.

19. Не пізніше ніж за сім днів до дати проведення засідання наглядової ради кожного члена наглядової ради повідомляють про це рекомендованим листом або вручають повідомлення особисто під розпис. Повідомлення повинне містити інформацію про дату, час, місце проведення засідання та його порядок денний. До повідомлення додаються матеріали, необхідні членам наглядової ради для підготовки до участі у засіданні.

20. Засідання наглядової ради вважається правоможним, якщо на ньому присутні не менш як дві третини її складу.

21. Рішення наглядової ради приймається відкритим голосуванням і вважається прийнятим, якщо за нього проголосувало більшість членів наглядової ради, присутніх на засіданні. Під час голосування голова та кожний із членів наглядової ради мають один голос. У разі рівного розподілу голосів вирішальним є голос голови наглядової ради.

Окремі думки членів наглядової ради, висловлені у письмовій формі, додаються до рішення і є невід"ємною його частиною.

22. Наглядова рада для вирішення питань, що належать до її компетенції, має право залучати необхідних фахівців, у тому числі працівників Концерну, а у разі потреби - інших консультантів та експертів.

23. Протокол засідання наглядової ради оформлюється протягом трьох робочих днів з дати проведення засідання і підписується усіма членами наглядової ради, що були присутні на засіданні.

Голова та секретар засідання несуть персональну відповідальність за достовірність відомостей, внесених до протоколу.

24. Контроль за виконанням рішень, прийнятих наглядовою радою, здійснює голова наглядової ради або за його дорученням її секретар.

25. Матеріально-технічне забезпечення діяльності наглядової ради та її секретаріату здійснюється за рахунок коштів Концерну.

26. Наглядова рада у своїй діяльності використовує бланк із своїм найменуванням.


ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 11 листопада 2009 р. № 1340

СКЛАД
наглядової ради Державного концерну "Національне виробничо-аграрне об"єднання "Масандра"


СЕНЬ
Олександр Васильович

-

заступник Міністра аграрної політики та продовольства, голова наглядової ради


ВАШЕШНІКОВ
Микола Олександрович

-

директор департаменту Мінагрополітики


ДЕМИДОВ
Олександр Анатолійович

-

директор департаменту Мінагрополітики


КРАВЕЦЬ
Валерій Миколайович

-

Міністр аграрної політики та продовольства Автономної Республіки Крим


ЛЕУРДО
Юрій Миколайович

-

заступник директора департаменту Мінагрополітики


ПАВЛЕНКО
Володимир Петрович

-

заступник Міністра економічного розвитку і торгівлі - керівник апарату


РИБАК
Сергій Олександрович

-

заступник Міністра фінансів


ШАПОВАЛЮК
Микола Вікторович

-

завідуючий сектором Секретаріату Кабінету Міністрів України

{Склад в редакції Постанов КМ № 1197 від 27.12.2010; № 396 від 28.03.2012}



Інші НПА

Лист МОНмолодьспорт №839 від 16.07.2014 Про затвердження Змін до Умов прийому до вищих навчальних закладів України в 2014 році Лист Вищий господарський суд України №01-06/1666/14 від 27.10.2014 Про доповнення Інформаційного листа Вищого господарського суду України від 15.03.2011 № 01-06/249 "Про постанови Верховного Суду України, прийняті за результатами перегляду судових рішень господарських судів" Лист Вищий господарський суд України №01-06/249 від 15.03.2011 Про постанови Верховного Суду України, прийняті за результатами перегляду судових рішень господарських судів Лист Вищий господарський суд України №01-06/1686/14 від 04.11.2014 Про внесення змін до пунктів 10, 33 Інформаційного листа Вищого господарського суду України від 28.03.2013 № 01-06/606/2013 "Про Закон України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" (у редакції Закону України від 22.12.2011 № 4212-VI)" Лист Вищий господарський суд України №01-06/606/2013 від 28.03.2013 Про Закон України \"Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом\" (у редакції Закону України від 22.12.2011 № 4212-VI) Лист Мін'юст №6820-0-4-14/8.1 від 14.08.2014 Щодо відмови від обов'язковості та переходу до добровільності використання печаток суб'єктами господарюва Лист Мін'юст №Ч-13744/8.2 від 13.08.2014 Щодо встановлення ціни договору між суб'єктами господарювання у вигляді грошового еквівалента Лист НБУ №18-112/64483 від 05.11.2014 Про скасування пені та штрафів за договорами кредиту під час АТО Лист ВАСУ №1493/2/2/14-14 від 03.11.2014 Щодо розгляду адміністративних справ з урахуванням Закону України "Про здійснення правосуддя та кримінального провадження у зв'язку з проведенням антитерористичної операції" Лист НБУ №12-311/67934 від 17.11.2014 Щодо сплати збору на обов\'язкове державне пенсійне страхування з операцій купівлі іноземної валюти під час нарахування (утримання) податку на доходи фізичних осіб з процентів на валютні вклади