Ст. 5 ЗУ Про державну підтримку ЗМІ від 23.09.1997 № 540/97-ВР
Про державну підтримку ЗМІ
Стаття 5. Податкове, митне, валютне, тарифне регулювання
Про державну підтримку ЗМІ
Стаття 5. Податкове, митне, валютне, тарифне регулювання
Від податку на додану вартість звільняються відповідно до Податкового кодексу України операції з продажу і доставки періодичних видань друкованих засобів масової інформації вітчизняного виробництва.
{ Частина перша статті 5 із змінами, внесеними згідно із Законом N 2856-VI від 23.12.2010 }
Пільгове оподаткування редакцій засобів масової інформації застосовується відповідно до Податкового кодексу України .
{ Частина друга статті 5 із змінами, внесеними згідно із Законом N 2856-VI від 23.12.2010 }
Редакції засобів масової інформації звільняються від:
обов'язкового продажу валютної виручки, одержаної від експорту інформаційної продукції, у разі використання цієї виручки на придбання обладнання та матеріалів, необхідних для подальшого виробництва нової інформаційної продукції;
сплати мита за експорт інформаційної продукції.
Не підлягають обкладанню ввізним митом обладнання та матеріали, призначені для власної інформаційної діяльності засобів масової інформації, виробництва і розповсюдження їхньої інформаційної продукції, якщо таке обладнання і матеріали не виробляються в Україні. У разі неможливості встановити призначення товару при його переміщенні через митний кордон України стягнене за нього мито відшкодовується засобам масової інформації, телерадіоцентрам та підприємствам поліграфії після документального підтвердження у спеціально визначеному порядку використання його для власної інформаційної діяльності, розповсюдження телевізійних і радіопрограм.
Розмір плати за землю державними підприємствами зв'язку, які займаються розповсюдженням друкованої продукції, теле- і радіопрограм, не може перевищувати розміру плати за землю закладами культури. від 13.09.2001 )
Редакції засобів масової інформації, відповідно до статей 2 і 3 цього Закону, мають право на пільгові кредити для розвитку цих засобів масової інформації та розв'язання соціальних проблем їх трудових колективів.